Hoću veće točkove!

Hoću veće točkove!

"Uh kako dobro izgleda“. Ovo često čujemo kada svetlost dana ugleda neki novi model. Kada ih proizvođači prikažu javnosti, svi ti top modeli nalaze se na ... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

zivkovic
Nedelja, 20. 09. 2015. 08:04h
neregistrovan korisnik
Šta bi Frojd rekao a ovo?
Preporuka:
10
33
Odgovori

Prijavi komentar

super
Nedelja, 20. 09. 2015. 09:12h
neregistrovan korisnik
je to kad vozis po asfaltu. kad vozis po srbiji onda i nije bas super.rupa rupu stize
Preporuka:
71
3
Odgovori

Prijavi komentar

Jeremija
Nedelja, 20. 09. 2015. 09:21h
neregistrovan korisnik
JA uopste ne volim te velike, predimenzionirane tockove. Cemu to ? Ako tako nastave , hocemo da teramo do velicine 29 ili 38 !? Meni to takodje neizgleda lepo, naprotiv . Sto se mene tice, velicina 15 je idealna.
Preporuka:
22
84
Odgovori

Prijavi komentar

Nislija
Ponedeljak, 21. 09. 2015. 11:52h
neregistrovan korisnik
@Jeremija : Idealna je za automobile C segmenta. Vec od D segmenta je optimalna velicina 16. Za E segment vec ide od 17 pa nadalje. Dzipovi su posebna prica. Slazem se da na B i C segment ne ide da se stavljaju 18ice, ali velike automobile ne mogu da nose mali tockovi.
Preporuka:
58
5
Odgovori

Prijavi komentar

Max
Nedelja, 20. 09. 2015. 09:53h
neregistrovan korisnik
Ceo ovaj tekst je mogao u tri rečenice. Kad sam pročitao naslov - mislio sam da će biti nekih tehničkih tabelarnih podataka u brojkama... međutim ništa. Isto bi bilo zanimljivo objasniti prelazak na "manje" točkove".
Preporuka:
83
2
Odgovori

Prijavi komentar

neko
Nedelja, 20. 09. 2015. 10:03h
neregistrovan korisnik
ovdje nadjite kompatibilne gume http://www.tyresave.co.uk/tyresize.html
Preporuka:
16
4
Odgovori

Prijavi komentar

sting
Nedelja, 20. 09. 2015. 10:06h
neregistrovan korisnik
Zašto piše trakcija, šta to nedostaje našoj reči koja glasi prijanjanje? Ako već prevodite tekst, onda ga prevedite kako valja, ne ubacujte reči koje nemaju nikakvo značenje u našem jeziku.
Preporuka:
78
10
Odgovori

Prijavi komentar

kako-god
Nedelja, 20. 09. 2015. 10:17h
neregistrovan korisnik
siri pneumatici, veca sila kocenja haha
Preporuka:
11
39
Odgovori

Prijavi komentar

ukrucen
Nedelja, 20. 09. 2015. 10:28h
neregistrovan korisnik
koja glupost postavljanje velikih točkova na auto, rade uglavnom ljudi ograničene pameti , najvažnija dodatna oprema na autu je automatski mjenjač, preporučujem svima , opuštena vožnja
Preporuka:
16
90
Odgovori

Prijavi komentar

z
Ponedeljak, 21. 09. 2015. 09:59h
neregistrovan korisnik
@ukrucen : sira guma=laksi prolazak kroz krivine i kraci zaustavni put, bezbednija voznja, ali dobro mi smo ogranicene pameti. ti stavi gume od 10 coli sa mini morisa pa neka ti ostane tocak u rupi
Preporuka:
66
12
Odgovori

Prijavi komentar

smoren
Nedelja, 20. 09. 2015. 12:08h
neregistrovan korisnik
Trakcija po snegu bolja sa uskom gumom??? Samo ako poredite niskoprofilne siroke gume sa "balonkama" sa zimskom sarom. Ako poredite gume istih karakteristika razlicite sirine, sira guma UVEK im bolju trakciju na bilo kojoj podlozi
Preporuka:
8
108
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Ponedeljak, 21. 09. 2015. 09:29h
neregistrovan korisnik
@smoren : Ocigledno ti je fizika slabija strana pa iznosis potpuno pogresnu tvrdnju. Pogledaj malo koliko su siroke gume na reli vozilima koja voze po snegu. Da ne ulazim u tehnicke detalje, sira guma daje efekat 'skija', tj kad je presiroka, tockovi lako proklizavaju i u krivini se ponasaju kao skije.
Preporuka:
104
3
Odgovori

Prijavi komentar

Bonic
Nedelja, 20. 09. 2015. 15:33h
neregistrovan korisnik
Jos jedan rizik kojo vredi pomemuti: promenom dimenzija tockova precnik ili sirina mimo uputstva proizvodjaca moze da poremeti sisteme za kontrolnost stabilnosti kojo kontrolisu svaki tocak i koriguju u toku voznje. Ja sam svojemvremeno hteo da stavim sire pneumatike na ML350 i tehnicar me odvratio sa ovim argumentom
Preporuka:
34
8
Odgovori

Prijavi komentar

Kikiriki-Semenke
Ponedeljak, 21. 09. 2015. 09:34h
neregistrovan korisnik
Na Golfu se ne isplati uzimati sire gume. Moze samo duze.
Preporuka:
32
6
Odgovori

Prijavi komentar

bizarro
Utorak, 22. 09. 2015. 00:17h
neregistrovan korisnik
Po srpskim putevima ne treba ići sa profilom manjim od 50.
Preporuka:
36
5
Odgovori

Prijavi komentar

z
Sreda, 23. 09. 2015. 15:24h
neregistrovan korisnik
@bizarro : 175 50 je izuzetno nisko dok je 285 50 prilicno visoka guma. To 50 nije u mm, vec u % od prvog broja tako da je jako promenljiva kategorija.
Preporuka:
34
3
Odgovori

Prijavi komentar

fandjo
Utorak, 22. 09. 2015. 11:15h
neregistrovan korisnik
na nasim putevima ne pomazu ni najvece balonke .... jesu lepe ali prosilaju se kraci na prvi krater
Preporuka:
9
3
Odgovori

Prijavi komentar

SKeu
Sreda, 23. 09. 2015. 05:00h
neregistrovan korisnik
vozim alfu 147 sa R18 225/35 ... vec dve godine teram tako po Beogradskim putevima, nikad nisam imao problem sa trapom niti ista slicno, a Italijanska vozila su po tome poznata, losem trapu. Znaci ako se dovoljno pazi sve moze da traje ... Fabricke dimenzije sa alfu sa 18 su 215/35 ..
Preporuka:
14
4
Odgovori