Šta kad zaledi ručna kočnica?

Šta kad zaledi ručna kočnica?

Jedan od prvih saveta koji novopečeni vozači dobijaju jeste da nikada ne koriste Prodajete polovni automobil? Postavite besplatan... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Mare
Nedelja, 08. 02. 2015. 10:26h
neregistrovan korisnik
Još samo da objasnite da to važi za stara vozila, preko 25 - 20 god. Yuga ne računam jer on ne može ni jna +1 da upali.
Preporuka:
30
10
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Ponedeljak, 09. 02. 2015. 09:26h
neregistrovan korisnik
@Mare : Namazes malo tavat masti i resen problem...Klizi na sve strane
Preporuka:
27
4
Odgovori

Prijavi komentar

popp
Ponedeljak, 09. 02. 2015. 14:44h
neregistrovan korisnik
@Mare : Ponesi 500€ i kad padne temperatura ispod -15-20 dodji da ti pokazem kako yugo pali bez problema. Elektronika je najveci problem savremenih automobila. Na veoma niskim tempereturama vecina novih vozila je neupotrebljiva. Isao sam sa drustvom za docek '15 na Jahorinu. Jedno vece je temperatura pala ispod -25. SantaFe koji vozim je tog jutra bio mrtav kao i obilje preskupih vozila na parkingu. Gledao sam ljude u GII i zavideo im.
Preporuka:
9
28
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Nedelja, 08. 02. 2015. 15:19h
neregistrovan korisnik
Divan savet...vozilo kome se zaledila rucna kocnica, staviti u toplu garazu!!!
Preporuka:
78
3
Odgovori

Prijavi komentar

bravo
Ponedeljak, 09. 02. 2015. 00:46h
neregistrovan korisnik
@Zoran : prvo treba doci do garaže..
Preporuka:
42
0
Odgovori

Prijavi komentar

ZVEZDA
Ponedeljak, 09. 02. 2015. 08:29h
neregistrovan korisnik
Ako automobil ima disk na zadnjim točkovima, a ne dobos kao na ovom primeru, onda nema tih problema.
Preporuka:
12
20
Odgovori

Prijavi komentar

MArko
Ponedeljak, 09. 02. 2015. 10:10h
neregistrovan korisnik
@ZVEZDA : Moze da dodje do istih problema, sajla od rucne kocnice se zalepi u cevi kroz koji prolazi, mast koja je podmazuje se zimi ponasa kao lepak !!!
Preporuka:
25
1
Odgovori

Prijavi komentar

dzeronimo
Ponedeljak, 09. 02. 2015. 08:35h
neregistrovan korisnik
Ne kapiram ljude koji ne idu na tehnicki, meni je bitna iapravnost vozila zbog mene pa zbog onih koji su u kolima i ostalih ucesnika u saobracaju. Mogu shvatiti da prodju tehnicki a ne mogu da suvatim da kad znaju da nesto nije ok sa takvim vozilom nastavlja da upravlja narocito zimi. Kamikaze!
Preporuka:
39
0
Odgovori

Prijavi komentar

Pedja
Ponedeljak, 09. 02. 2015. 08:55h
neregistrovan korisnik
@Mare Moj Jugo 45, kojeg sam ja lično održavao, palio je i na -15
Preporuka:
31
2
Odgovori

Prijavi komentar

Krivi-Stojko-
Ponedeljak, 09. 02. 2015. 10:26h
neregistrovan korisnik
Ajd sto pisete da je sistem dobosa zastareo i prevazidjen ali mi nije jasno kolko Vi treba da budete zaostali pa da ne ukapirate da je izmisljena sajla sa mazalicama koju kad napunite radi i koci i do -20 bez ikakvih problema ,da tu spada i ostecen "buzir" tako da nije bitno kolko ce da lupnete bitno je da ste ga lopili
Preporuka:
15
4
Odgovori

Prijavi komentar

sef
Ponedeljak, 09. 02. 2015. 11:18h
neregistrovan korisnik
a sta je sa onima kojima je elektronska rucna..?
Preporuka:
23
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ja-
Sreda, 11. 02. 2015. 18:43h
neregistrovan korisnik
@sef : Neke el.rucne rade na sajle a neke imaju motore instalirane na kocionim celjustima
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

Automehanicar
Ponedeljak, 09. 02. 2015. 11:59h
neregistrovan korisnik
Uglavnom sajla zaledi. Nema veze da li su diskovi ili dobosi nazad. Ona zaledi pa zaledi i ovako i onako
Preporuka:
25
1
Odgovori

Prijavi komentar

BokiBG
Ponedeljak, 09. 02. 2015. 22:05h
neregistrovan korisnik
@Automehanicar : Jugo 65 2002 pali na pola kljuca za vreme ovih mecava koje su na repertoaru... tako da ne lupajte,i ne pljujte Juga... jugo je kao i svaki drugi auto... ako se ne odrzava i ako je razvaljen motor a kompresija opadne normalno da na nizim temperaturama nece da upali ni na benzin... ali Srbi idu logikom zasto bih menjao svecice,kablove,ulje u motoru,menjacu,sipao antifriz,menjao vodenu pumpu,servisirao plin....a i logika je ,, ma to je jugooooo sto bi ulagao ,, .... i tako se zapusti ... a ako zapustis bilo koji auto izdace te... i da ujutru pali na pola kljuca i to na plin.... i samo vi vozite besne automobile a idete na pumpu za 'iljadu da sipate... a ja jugica punim uvek do vrha boce od 45 l i to vec osam godina tri puta mesecno i nikada nisam ostao na putu :-) pozdrav za sve Jugo-dusmane... pozzzzzzz
Preporuka:
34
11
Odgovori

Prijavi komentar

BokiBG
Ponedeljak, 09. 02. 2015. 22:20h
neregistrovan korisnik
@Automehanicar : I Automehanicaru... u 90 posto slucajeva zaledi dobos... tj kada je rucna podignuta gurtne-paknovi se preko opruge sajle priljube uz dobos... sto ce reci - metal o metal-plus voda-plus minus i zapekne tj zaledi se... tako da dzabe ako sajla i sa mazalicama i bez ona ne moze da gurtne odvoji fizicki od smrzmutih dobosa.... :-) jedini lek par lonceta vrele vode pa zapljusnuti dobose , ili leti na ledja u cekic u ruke pa da ga cukas sa unutrasnje strane da odlepi... pozz za sve priucene majstore :-)
Preporuka:
4
14
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Sreda, 11. 02. 2015. 18:41h
neregistrovan korisnik
@BokiBG : Gde da nadjes lonce sa vrucom vodom na skijalistu u austriji
Preporuka:
3
6
Odgovori

Prijavi komentar

VladeAutomehanicarGolfGtiSyncro
Utorak, 10. 02. 2015. 01:07h
neregistrovan korisnik
Imao sam ovaj problem cak i leti na mom autu, jednostavn uzmem cekic i cuknem sa unutrasnje strane dobosa, a zimi se maksimalano trudim da ni u jednom slucaju ne povlacim rucnu kocnicu...
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

Samojed
Sreda, 11. 02. 2015. 09:16h
neregistrovan korisnik
Taksi :) kakav peskir topla voda :). Desava se ovo i sa diskovima, alfa 147, sajle bile pri kraju a napolju minus, srecom malo "drndanja" napred nazad i sve ok
Preporuka:
6
1
Odgovori