Posledice lošeg čip-tjuninga

Posledice lošeg čip-tjuninga

Oglasi su puni raznih firmi koje obećavaju više snage i nižu potrošnju za šaku para. Svakako deluje primamljivo: 20, 30, 40 i više konjskih snaga i mnogo veći ... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

dejan
Subota, 11. 10. 2014. 08:19h
neregistrovan korisnik
Lepo napisano!
Preporuka:
216
19
Odgovori

Prijavi komentar

Ix
Subota, 11. 10. 2014. 08:21h
neregistrovan korisnik
Voleo bih da neko strucan prokomentarise ovo.Hvala!
Preporuka:
104
19
Odgovori

Prijavi komentar

Lako
Nedelja, 12. 10. 2014. 08:31h
neregistrovan korisnik
@Ix : Misliš li da je cena sportskog automobila visoka samo zbog toga što je stavljeno "crveno slovo" da svi vide? Stavljaju se dosta skuplji delovi koji podnose visoke radne temperature, lakše šasije, drugi sistemi ubrizgavanja, prenosa.... svaki automobil se testira dosta duga da bi se uskladilo to sve a onda neko dođe uzme 50e za kompijutersku prepravku i misli da je pametniji od 50 ljudi koji su radili na usavršavanju tog motora!
Preporuka:
143
9
Odgovori

Prijavi komentar

Luxembourg
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 01:20h
neregistrovan korisnik
@Ix : Moje iskustvo od 2004.Cetiri nova ganc auta sam kupijo i radio im reprogramacion."chip tuning"VW touran.Vw pasat opet touran i bmw f30 320d.sve dizeli.Ovo sto Bluc objasnjava je skoro tacno evo zasto skoro. Ima nekih automobila gde nisu bas svi motori razliciti a zapremina ista.A to treba poznavati znate kako ako imas tourana 1.9 tdi 105 ks a postoji isti takvi od 130 ks i vi hocete sad da imate i vi tih 130 ks
Preporuka:
32
79
Odgovori

Prijavi komentar

Kikiriki-Semenke
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 08:56h
neregistrovan korisnik
@Ix : Golf je fabricki toliko dobro napravljen da mu svako cipivanje samo smanjuje snagu. Ljudi ne cipujte kola! Bolje kupite das Auto.
Preporuka:
39
130
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Subota, 11. 10. 2014. 08:31h
neregistrovan korisnik
Cip tjuning kosta od 50 evra, pa na gore. Bez bilo kakvih drugih prepravki, maksimalni dobitak je 10-20%. Moze i vise, ali to vec nije dobro za turbinu, kvacilo, itd. Ekstremni cip tjuning zahteva vecu turbinu i sve ostalo sto ide s njom, ojacano kvacilo i zamajac, vece dizne, itd. Mozda je krivac za sagoreli klip, sa slike, i cip tjuning, ali je krivac i zaprljana dizna, koja nije dobro rasprsivala mlaz, vec je bio koncentrisan na jednu tacku, sto je dovelo do povecanja temperature u tom delu klipa.
Preporuka:
135
21
Odgovori

Prijavi komentar

trip
Nedelja, 12. 10. 2014. 12:57h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Za 50 eur neces dobiti nista a ne 10-20%. Jedino sto se dobija za te pare je trip u glavi kako auto "bolje ide".
Preporuka:
92
22
Odgovori

Prijavi komentar

vw
Subota, 11. 10. 2014. 08:33h
neregistrovan korisnik
kome jos treba chip tunning? svaki od novijih dizelasa sa turbinom ide lepo tako da po meni to je cisto bacanje para.
Preporuka:
248
39
Odgovori

Prijavi komentar

Vlada
Subota, 11. 10. 2014. 08:41h
neregistrovan korisnik
Jel zna neko da li se mogu cipovati benzinski motori?
Preporuka:
27
87
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Nedelja, 12. 10. 2014. 00:42h
neregistrovan korisnik
@Vlada : Svi motori mogu da se cipuju ali cipovanje atmosferskih motora nema mnogo smisla, a turbo benzinci nisu toliko cesti. U principu na atmosferskom motoru moze da se promeni mapa ubrizgavanja ali i to tesko da neko zna bolje od proizvodjaca osim na motorima koji su namenjeni za doterivanje, a i to nije bas praksa u Evropi.
Preporuka:
47
4
Odgovori

Prijavi komentar

vex
Nedelja, 12. 10. 2014. 05:08h
neregistrovan korisnik
@Vlada : Da, ali ne dobija se mnogo, par procenata, iz vise razloga, pre svega benzinci koriste atmosferski pritisak, samim tim kolicina vazduha se ne moze znacajno menjati programom, fabrike ih uglavnom i prave da rade u "gornjem" optimumu, paljenje je uglavnom automatsko itd
Preporuka:
39
1
Odgovori

Prijavi komentar

Ap0calypto
Nedelja, 12. 10. 2014. 08:41h
neregistrovan korisnik
@Vlada : Cuo sam da moze, a dobijes tipa 2-3ks. Bolje uzmi sportski pečurka filter, vise ces dobiti
Preporuka:
36
8
Odgovori

Prijavi komentar

druze
Nedelja, 12. 10. 2014. 09:42h
neregistrovan korisnik
@Vlada : može al ako je turbo benzinac
Preporuka:
35
2
Odgovori

Prijavi komentar

Gubo
Nedelja, 12. 10. 2014. 15:10h
neregistrovan korisnik
@Vlada : Naravno da mogu, ali ako nisu turbo motori, povećanje snage je vrlo malo.
Preporuka:
29
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 08:23h
neregistrovan korisnik
@Vlada : Moze, ali dobivas samo 15 odsto snage vise
Preporuka:
9
41
Odgovori

Prijavi komentar

Alo
Utorak, 14. 10. 2014. 02:10h
neregistrovan korisnik
@Dado : 15%? Hahahaha kralju, ne lazi coveka. Neces dobiti ni 5 konja.
Preporuka:
65
5
Odgovori

Prijavi komentar

Mikele
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 10:46h
neregistrovan korisnik
@Vlada : Skini procesorski cip sa nekog starog laptop-a, neki i5 ili i7 a moze i i3, uvijes ga u foliju i povezes sa gonguloznom figodom na oscilatornom periskopu odmah ispod frktave cingle. Auto cipovan i ide kao mecava. Znaci jedini problem ti je laptop ali to mozes da nadjes povoljno. ps: napomena da ovo vazi samo za benzince do 2000 kuba...
Preporuka:
74
20
Odgovori

Prijavi komentar

Mario
Subota, 11. 10. 2014. 08:44h
neregistrovan korisnik
Meni je neshvatljivo da roditelji prvo kupe djeci od 20ak godina BMW 530d, pa posle toga im jos plate cipovanje i stavljaju glavu u torbu! Dobar tekst ali samo briga o autima ne i ljudima.
Preporuka:
163
17
Odgovori

Prijavi komentar

Milovan
Subota, 11. 10. 2014. 08:56h
neregistrovan korisnik
Skoro svaki čip tjuning je opasan po motor, pa i onaj koji se smatra "kvalitetnim" (čitaj: skup). Upotreba čipa na duže staze neminovno dovodi do havarije motora, a često i do totalne havarije. Ako neko želi snažniji motor, onda treba da od fabrike uzme vozilo sa jačim motorom, a ne da naknadno povećava snagu. To će ga mnogo više koštati. Lično sam doživeo totalnu havariju na dizel vozilu posle 70.000km sa "kvalitetnim" (veoma skupim) čipom. Sve što piše u članku, desilo se i na mom vozilu: klipovi, blok, turbina. Prijateljski savet svima: ne stavljajte NIKAKAV ČIP!
Preporuka:
270
36
Odgovori

Prijavi komentar

Mile
Subota, 11. 10. 2014. 08:57h
neregistrovan korisnik
Razgovarao sam pre neki dan sa vlasnikom jednog sportskog nisana, koji je učestvovao na Drift Show-u u Beogradu, i on mi je rekao da je za chip tuning platio 10 000 evra jednoj firmi u Švajcarskoj, a za to je naravno dobio garanciju.
Preporuka:
145
23
Odgovori

Prijavi komentar

chip
Nedelja, 12. 10. 2014. 05:15h
neregistrovan korisnik
@Mile : To nije (samo) chip tuning, a i ovde je rec o dizelasima, a oni nemaju sta da traze u sportskim automobilima, verovatno mu je ubacen sportski (veliki, varijabilni, laki) turbo, veci usisnici, filteri sa vecim protokom, bolje kocnice, opruge...
Preporuka:
60
4
Odgovori

Prijavi komentar

Mali-Zmaj
Subota, 11. 10. 2014. 09:01h
neregistrovan korisnik
Kao i sve ostalo, u Srbiji su ne strucni za vecinu stvari !
Preporuka:
110
26
Odgovori

Prijavi komentar

Vuk
Nedelja, 12. 10. 2014. 05:15h
neregistrovan korisnik
@Mali-Zmaj : Recimo za pravopis.
Preporuka:
138
5
Odgovori

Prijavi komentar

Vlada
Subota, 11. 10. 2014. 09:03h
neregistrovan korisnik
205.000 obrtaja u minutu, pa toliko se ne vrti ni mlazni avion ?
Preporuka:
35
147
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 02:08h
neregistrovan korisnik
@Vlada : Da da, toliko!
Preporuka:
37
3
Odgovori

Prijavi komentar

boing
Utorak, 14. 10. 2014. 21:38h
neregistrovan korisnik
@Vlada : Vrti se mlazni avion.?! hahaha
Preporuka:
35
4
Odgovori

Prijavi komentar

Krk
Subota, 11. 10. 2014. 09:05h
neregistrovan korisnik
Odlican clanak. U dva navrata sam razmisljao o cipovanju. Prvi put kod tourana 1.9tdi sa 115 ks. Ali tako me je dobro sluzio da mi je bilo zao zadirkivati u njega i tako sam ga prodao bez i jednog kvara sa 160 000km. I sada sam u mesto njega gledao sharana 2.0tdi sa 140 ks i opet razmisljao o cipovanju na 170ks. Ali kao sto pise u clanku, ipak nisu sve komponente iste i nisam se usudio posto mi mora minimum 10 godina trajati. Tako da sam uzeo motor sa fabrickih 177ks. Naravno da ne znaci da ce tako biti zasticen od kvarova ali ipak cu mirnije spavati.
Preporuka:
163
10
Odgovori

Prijavi komentar

deki
Subota, 11. 10. 2014. 09:17h
neregistrovan korisnik
Dobar tekst!
Preporuka:
115
7
Odgovori

Prijavi komentar

tjuner
Subota, 11. 10. 2014. 09:20h
neregistrovan korisnik
Zato u pravu tuning kucu, a ne kod ovih sto imaju mape sa ebaya i cipuju za burek i jogurt po kucama i garazama.
Preporuka:
63
64
Odgovori

Prijavi komentar

Goran
Subota, 11. 10. 2014. 09:28h
neregistrovan korisnik
Posle chipovanja svog automobila, motor 3.0cm3 bukvalno mi je pukao blok motora. Chipovanje radjeno u jakom servisu u Nemackoj. Posle toga kompletan set kvacila. Vidjao sam dosta automobila novijih generacija gde je bukvalno odlomljen deo motora posle chipa, do jednog bmw 535d koji se posle chipa umalo zapalio zbog zatvorenog particulate filtera. I zato bih svima preporucio da to nikako ne rade, jos pogotovo na starijim automobilima koji su presli veci broj km. Bolje uzeti jaci automobil nego ulagati novac u kvarove izazvane chipom
Preporuka:
156
8
Odgovori

Prijavi komentar

ne-mora
Nedelja, 12. 10. 2014. 05:21h
neregistrovan korisnik
@Goran : Nije uvek tako, matora Toyota Supra moze cipom da dobije skoro duplo vecu snagu bez posledica... Uh, zaboravih, Toyota nije Nemac, u pravu si
Preporuka:
40
59
Odgovori

Prijavi komentar

majstorska-radionica
Utorak, 14. 10. 2014. 21:41h
neregistrovan korisnik
@ne-mora : Duplo vecu snagu!! Covece sta ti radis ovde? Za takvima kao ti vape u formuli 1
Preporuka:
99
6
Odgovori

Prijavi komentar

brdaus
Subota, 11. 10. 2014. 09:29h
neregistrovan korisnik
Sve ovo sto je napisano je i tacno, osim jednog detalja: ko je bre tolko lud da dize snagu motora sa 90 na 150 ks ? Ako ima i malo znanja o automobilima i njihovoj konstrukciji, nece mu pasti takva glupost na pamet. A ako nema ... Moje iskustvo sa dva cipovana JTD motora ( Alfa 1,9 i Lancia 2,4) i predjenih oko 100.000 km. su vemoa pozitivna. Nisam menjao zamajac, nista nije crklo, potrosnja je stvarno smanjena za oko 0,5l. dobio sam bolji odziv na gas, bolja ubrzanja i uzivam svaki dan.
Preporuka:
103
72
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 21:40h
neregistrovan korisnik
@brdaus : Потрошња је смањена за 0.5 л!!!!!!!!! Да ли је могуће да се као прво уочи оваква разлика, а као друго, да ли је могуће да неко прати и објављује овакав коментар?!
Preporuka:
29
45
Odgovori

Prijavi komentar

Ja
Subota, 11. 10. 2014. 10:12h
neregistrovan korisnik
Hvala na savetu
Preporuka:
57
2
Odgovori

Prijavi komentar

pitanje
Subota, 11. 10. 2014. 10:42h
neregistrovan korisnik
Da li se radjenjem chip tuninga koji smanjuje snagu motora povecava zivotni vek motora i turbine, i da li se smanjuje potrosnja? Ako recimo uradite chip tuning tog 1.9TDI sa 115ks na 90ks.
Preporuka:
48
76
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Nedelja, 12. 10. 2014. 01:09h
neregistrovan korisnik
@pitanje : Ne. Motor kad izadje iz fabrike je namesten da radi optimalno u odnosu na svoje komponente. I opet isto iz teksta brizgaljke rade na odredjenom pritisku i odredjenom protoku, i smanjenjem protoka i pritiska biste smanjili i rasprsivanje goriva i time pogorsali potrosnju jer bi motor radio neefikasnije, a sta bi pritom moglo da crkne stvarno ne znam. Ako hocete da motor duze traje servisirajte ga i vozite pazljivije kao i sa svim drugin stvarima u zivotu.
Preporuka:
53
2
Odgovori

Prijavi komentar

ve
Nedelja, 12. 10. 2014. 05:27h
neregistrovan korisnik
@pitanje : Ne, sistem odlično podnosi snagu za koju je dizajniran, ne bi dobio nista osim manje startnosti i vece potrosnje.
Preporuka:
32
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ap0calypto
Nedelja, 12. 10. 2014. 08:40h
neregistrovan korisnik
@pitanje : Ne strada turbina zbog snage. Strada jer nema ulJa, odnosno cim upalite auto vi krenete. Takodje dok je hladan motor opet jak gas i ostalo dovodi do ostecenja. Znaci kvalitetno upje, lagan gas dok je hladan, nakon zustre voznje ostavis 2 min auto u leru pre gasenja. A potrosnja nema nikakve veze sa snagom motora. Ima veze sa nacinom voznje, kvalitetom goriva, i opstem stanjem motora. Ako uzmemo da je redovno servisiran, onda najvise nacin voznje( gas, menjanje brzina, itd)
Preporuka:
54
6
Odgovori

Prijavi komentar

kiki
Subota, 11. 10. 2014. 10:48h
neregistrovan korisnik
Nikada to nisam ni radio i protiv toga sam, ako zelim jaci motor, taj i kupim, a u sustini, sve to ide iz glave!
Preporuka:
70
15
Odgovori

Prijavi komentar

Rade
Subota, 11. 10. 2014. 11:22h
neregistrovan korisnik
Odlican tekst! ;-)
Preporuka:
66
5
Odgovori

Prijavi komentar

traktori
Subota, 11. 10. 2014. 11:47h
neregistrovan korisnik
Ako hoćeš auto za agresivniju vožnju tu je benzinac ubedljivo najbolji izbor a i zvuk mu je bolji. Kakvi bre čipovani traktori i bakrači a još imaju more gluposti koje benzinci nemaju pa im je i održavanje skuplje. Dizelaši su za traktore i radne mašine. Hajde sad fanovi tdi, jtdm, hdi i ostalih radnih mašina lupajte minuse a pre toga poslušajte kako "čekićaju" vaša "vozila".
Preporuka:
205
216
Odgovori

Prijavi komentar

ses
Nedelja, 12. 10. 2014. 00:43h
neregistrovan korisnik
@traktori : nisam ti lupio minus, al vidim da patis od necega.. Brate, ako ti se svidja benzinac, super, meni dizel i to je to. Jednostavno me ne privlace, vise su mi za trkacka auta, trzaju, glasni su a ovi novi dizeli ni ne cujes ih, a idu dobro.
Preporuka:
67
21
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Nedelja, 12. 10. 2014. 01:14h
neregistrovan korisnik
@traktori : Idi to reci BMW-u koji je uvek bio poznat po sportskim automobilima da su glupi sto imaju M auto sa dizel motorom ili Alpini poznatoj po doradi BMW-ovih automobila da su glupi sto im je nova Alpina 3 dizel, ili Audiju da su glupi sto su sa dizelom osvojili Le Man. Jeste lepse voziti sportskog benzinca ali u realnom svetu dizelu nista ne fali sta vise ima i nekoliko prednisti.
Preporuka:
76
16
Odgovori

Prijavi komentar

matori
Nedelja, 12. 10. 2014. 10:20h
neregistrovan korisnik
@traktori : totalno si promasio temu.
Preporuka:
29
15
Odgovori

Prijavi komentar

hm
Nedelja, 12. 10. 2014. 20:28h
neregistrovan korisnik
@traktori : Taman sam pomislio da se neće oglasiti ni jedan fan benzinaca... Iskreno, da li si vozio dobrog dizelaša? Da li npr..elastičniji motor kod dizelaša može da nadomesti taj tvoj veliki problem sa zvukom, koji se uzgred u boljim vozilima u kabini uopšte ne čuje.
Preporuka:
37
10
Odgovori

Prijavi komentar

astra-turbo
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 10:41h
neregistrovan korisnik
@traktori : Bravo za komentar!
Preporuka:
20
25
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 21:45h
neregistrovan korisnik
@traktori : Некадашњи дизели су били "трактори", НЕКАДАШЊИ! Данас се уграђују у најпрестижнијих моделима најпознатијих марки. Иду фантастично у сваком смислу.П.С. Наравно поштујем свачије право на мишљење.
Preporuka:
36
5
Odgovori

Prijavi komentar

druze
Subota, 11. 10. 2014. 11:53h
neregistrovan korisnik
Lamelu niste ni spomenuli a ona ode možda i prva.
Preporuka:
100
8
Odgovori

Prijavi komentar

kvacilo
Nedelja, 12. 10. 2014. 05:30h
neregistrovan korisnik
@druze : Kad si rekli kvacila mislili su na set kvacila sa lamelom. Hvala onom sto je izmisli, da ne bismo placali zamene celog seta kvacila bubregom.
Preporuka:
26
2
Odgovori

Prijavi komentar

Laza
Subota, 11. 10. 2014. 11:53h
neregistrovan korisnik
Odlican clanak!
Preporuka:
55
7
Odgovori

Prijavi komentar

nes
Subota, 11. 10. 2014. 12:53h
neregistrovan korisnik
Bravo, kako je jasno i strucno objasnjeno!
Preporuka:
58
9
Odgovori

Prijavi komentar

Andreja
Subota, 11. 10. 2014. 12:59h
neregistrovan korisnik
Pretpostavljam da su i razni Power Boxovi isto tako štetni!?
Preporuka:
71
1
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Nedelja, 12. 10. 2014. 01:14h
neregistrovan korisnik
@Andreja : Uglavnom po novcanik za pocetak.
Preporuka:
19
4
Odgovori

Prijavi komentar

Pinki
Subota, 11. 10. 2014. 13:25h
neregistrovan korisnik
Odličan članak, bravo!
Preporuka:
43
4
Odgovori

Prijavi komentar

bmw-530
Subota, 11. 10. 2014. 13:32h
neregistrovan korisnik
Odličan tekst!
Preporuka:
42
4
Odgovori

Prijavi komentar

Audib7
Subota, 11. 10. 2014. 13:56h
neregistrovan korisnik
Kad god vidi oglas u kom pise 'cipovan' odma idem dalje... Prvo, vjerujem da je fabrika automobilu dala optimalan br konja i obrtnog momenta, prema tome smatram da tu ne treba nista dirati... Drugo, postujem tudja misljenja samim tim i one koji zele da cipuju masinu.. To se kod nas radi za 150+ eura... Pogledajte na yt cipovanje u njemackoj ili svajcarskoj... Proces traje 2-3dana, pracenje parametara, ujednacavanje, mijenjanje mape, testiranje i kosta oko 2000eura, dok ti kod nas ubaci neki power box ili sta vec i voZi... A iskustva mojih drugova kaZu, da vise dimi, da pocne da se cuje zamajac i td... VoZim auto od 116ks i zavrsava mi sve moje potrebe.. Zaljubljenike u sportsku voZnju drugarski savjetujem da uzmu neku benzinsku varijantu i da uzivaju... Dizeli nisu namijenjeni za konstantno forsiranje.. Odlican clanak, svaka cast BLIC-u :) Veliki pozdrav svima.. :)
Preporuka:
126
18
Odgovori

Prijavi komentar

Bonic
Subota, 11. 10. 2014. 14:35h
neregistrovan korisnik
Odlucan clanak!!
Preporuka:
45
6
Odgovori

Prijavi komentar

rado9
Subota, 11. 10. 2014. 14:51h
neregistrovan korisnik
Nije dzabe fabrika napravila dtvari kako treba da stoje. Ja napr.imao sam problema sa skuterom jer sam hteo od 50cc da napravim motor koji moze sve da iskida. Tjunirao sam koliko sam mogao ,isao je oko 130 a ubrzanje da ne pricam. Ali zato sam imao velikih problema stalno je nesto otkazivao , 2-3k kilometara pa generalka i tako dalje. Ova rubrika sto je napisana jer sigurno istina jer znam par likova koji su cipovali bas ove dizelase sto su navedeni...vise im auto proveo kod majstora nego sto su vozili. Tako da pazite sta radite imacete muke samo. Jednostavno ako zelis snagu jaci auto odvoji novac strpi se i kupi nesto jace .
Preporuka:
108
11
Odgovori

Prijavi komentar

Vuk89
Nedelja, 12. 10. 2014. 00:16h
neregistrovan korisnik
Ja nikad nisam cuo da je neko auto sa 90 konja cipovao na 150, mislim da je to nemoguce barem u srbiji. Na 90 konja ide maksimalno 25 konja i 50Nm. I 90% onih koji chipuju svoj auto od 90 konja na 115konja cine da bi smanili potrosnju, 10% da bi im auto isao brze (odnosno ubrzavao brze!). Zna se kako se vozi dizel i na kojim obrtajima se najbolje odrzava i brzina i potrosnja...
Preporuka:
24
4
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Nedelja, 12. 10. 2014. 00:20h
neregistrovan korisnik
Moze Ali samo malo daje snagu,inace edino Fabbricke cipovanje Ali kosta puno 2000-3000€ To rade BMW Volvo Saab inace sve ostalo je samo prevara.
Preporuka:
7
6
Odgovori

Prijavi komentar

platiPaSeKlati
Nedelja, 12. 10. 2014. 08:03h
neregistrovan korisnik
ni kompjuter nisam nikad overklokovao a kamoli da nasviravam kola.Koliki su ljudi napaljeni, koliko para toliko i muzike.Koji motor kupis to ti je...
Preporuka:
24
8
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Utorak, 14. 10. 2014. 21:08h
neregistrovan korisnik
@platiPaSeKlati : OVERKLOKOVAO ! Mislite, ili mozda,...Neznam, veoma ruzna rec, veoma!
Preporuka:
5
35
Odgovori

Prijavi komentar

Bre
Nedelja, 12. 10. 2014. 10:03h
neregistrovan korisnik
Наравоученије:Зато постоје исти аутомобили,са истим типовима мотора али са различитом јачином у коњским снагама...крај приче!
Preporuka:
9
13
Odgovori

Prijavi komentar

toma
Nedelja, 12. 10. 2014. 10:24h
neregistrovan korisnik
e ovako posto vidim da 99% ljudi prica onako eto da bi pricalo. Vozim cipovan auto vec evo peta godina, dizel je u pitanju jtd motor koji inace najlepse prima cip, 50e sam ga platio jos tada kad je covek tek krenuo da radi, nikad nikakav problem nisam imao, vozim ga i polako a znam da ga puknem cesto i na 4500rpm i nikad se nista nije iskidalo itd. Kasnije je mnoooogo mojih prijatelja cipovalo jer je potrosnja naravno manja, bar 20tak ljudi i niko od njih nije imao niti prijavio problem. U jednog prijatelja kojeg je covek pijan udario i razvalio mu punta rasklopio je auto da ga proda u delove, i motor je i dalje bio kao nov, klipovi, turbina sve, posle 350000km, tako da probajte pa pricajte, ako ga vozite normalno potrosnja 1l manja sigurno, a svaki tjuner ako vam se ne svidja vam vraca fabricku mapu. Razlika u samom idenju je impozantna, kazem probajte i razuvericete se. To sto nemci rade chip 3 dana to rade jer moraju necim da opravdaju 2000e, ja sam licno gledao kako covek meni pravi mapu za moj racunar, kako mu ljudi sa kolima od 50+k evra donose kompove da se odrade, nisu to sve laici verujte.
Preporuka:
39
19
Odgovori

Prijavi komentar

chipfun
Nedelja, 12. 10. 2014. 10:31h
neregistrovan korisnik
Prvo da kazem da nisam neki napaljeni klinac koji zeli da se .urci pred drustvom, imam dovoljno godina. Chipovao sam Corsu 1.7DI pre 8-9 godina, presao sa njom preko 100.000km i nikad nijedan problem nisam imao. Auto je nakon chipa savrseno ubrzavao, potrosnja je bila nepromenjena u gradskim uslovima. Nakon toga sam pre nekoliko godina chipovao Scenia-a 1.5dCI, takodje kod Avis-Chip Tun. iz Temerina, covek je profi, auto sad ima oko 130KS. Sa Renoom sam presao 120k i za sad me savrseno sluzi, auto bolje ubrzava kod preticanja, a imam utisak i da je potrosnja nesto niza na otvorenom putu. U svakom slucaju ja sam zadovoljan ovom operacijom i gledacu da to radim na svakom sledecem autu. Bitno je da je auto malo presao, da nije menjac vec odradio svoje, jer on trpi najvece opterecenje.
Preporuka:
28
6
Odgovori

Prijavi komentar

em
Nedelja, 12. 10. 2014. 11:28h
neregistrovan korisnik
Ja sam samo sipao shellovo gorivo, najskuplji vpower dizel sto su imali na pumpi i auto je poleteo (scenic 2002, 1.9dci je u pitanju), dao drugaru da vozi a on pita: Koliko si izvuko najvise? Ja: 160. A on se dere: Maaatooriiiii 180...
Preporuka:
2
27
Odgovori

Prijavi komentar

Ap0calypto
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 16:54h
neregistrovan korisnik
@em : Ja sam scenic 1.9dci vozio 173 na autoputu pre chipa
Preporuka:
4
10
Odgovori

Prijavi komentar

Slobodan-Prevoz
Nedelja, 12. 10. 2014. 13:02h
neregistrovan korisnik
Za one koji žele da im je auto brzi trebaju so zalijepiti neku sportsku naljepnicu, staviti limenu i kromiranu glavu ručice mjenjača i sl. Najjeftinije rješenje a radi ma psihu! Za one dubljeg djepa moze neke diode, felge spojler i lažni auspuh!
Preporuka:
43
13
Odgovori

Prijavi komentar

520D-f10
Nedelja, 12. 10. 2014. 15:28h
neregistrovan korisnik
Svi sve znaju preko drugova i komsija....E sad ovako,imao sam najgori moguci motor u proslom automobilu,rijec je o bmw e 39 525tds.Cipovan je na 70.000(pravih),auto je od prvog dana u nasoj kuci,a prodao sam ga sa 330.000 km bez i jednog jedinog kvara samo uz redovno odrzavanje.Sadasnji auto (f10 2011)cipovan je na 90.000(naravno pravih,obavezna napomena) i sada ima 145.000.Optimalno cipovanje od nekih 20-25 ks,je potpuno uredu na novijim automobilima,a ne podjete na plac kupite A6 za 9.000 eur. sa 118.000 i odusevite se kako je malo presao,pa kukate kada dodje do zamora materikala,onaj ko ga cipuje nadje krivca u tome za sve kbarove,a onaj ko nista ne dira taj cuti.Glavni uzrok zacepljenja partikularnog filtera cestica su dizne,a ako od cipovanja odlaze dizne onda ste sve upravu:-P Sve ovo vam pricam iz prve ruke i vazi za kvalitetno cipaovanje,a ne za power box-ove i ostale pijaca varikante.
Preporuka:
29
2
Odgovori

Prijavi komentar

ivaann
Nedelja, 12. 10. 2014. 18:27h
neregistrovan korisnik
kao prvo..samo bi neki idiot cipovao sa 90 na 150 konja. uzeli ste za primer najgori dizel motor za chip. tdi i u fabrickom stanju n moze mnogo da podnese. losa turbina brizgaljke jos vise. niko ne pominje obrtni moment koji je najvazniji prilikom radjenja chip. upravo obrtni moment unistava sve.
Preporuka:
20
5
Odgovori

Prijavi komentar

djomla
Nedelja, 12. 10. 2014. 21:38h
neregistrovan korisnik
alo ljudi, pa ovo nema smisla! Kao prvo, ne smes dizati preko 30 konja, to je plafon! Sa 90 na 150 nece niko ni da ti tjunira! Kao drugo, taj pdf filter o kome ovde pisu se OBAVEZNO IZBACUJE na cipovanju! Ne postoji cipovan motor sa pdf filterom! Takodje se blokira i agr ventil, OBAVEZNO. A turbina trpi sve do plafon 30 konja preko fabrickih, bez problema. Pa nije ona plasticna...
Preporuka:
19
5
Odgovori

Prijavi komentar

fhdjddjhs
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 00:26h
neregistrovan korisnik
Ako fabrika ulozi milijarde eura u razvijanje I proizvodnju motora nemoze ga neki mehanicar poboljsati za 150 eura
Preporuka:
27
10
Odgovori

Prijavi komentar

Dr-Jekyll
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 02:59h
neregistrovan korisnik
Dobro bre ljudi, pa ne moze od babe devojka. Ovaj tekst je namenjen manijacima koji hoce od 90 konja da naprave 150, a STA cemo sa onima koji od 70 konja hoce da naprave 80 i pritom da im auto bude mnoooogo startniji jer se fabrika pobrinula da ne mozete da preticete ispod 5000 obrtaja? A? STA? Manite se corava posla i pljuvanja i spinovanja tekstova. DA - za normalno cipovanje (5 do 15%) NE - za nenormalno (20-50%)
Preporuka:
27
5
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 08:31h
neregistrovan korisnik
Seat leon prve serije, cipovan na parkingu i podignuta snaga za 30 odsto. Presao 200.000 km bez greske, a sofer u pravilu vozi po sistemu "pedala do kraja". Pre 3 godine kupio polovni kombi od pezoa sa 1.6 dizelasem i 80.000 km i odmah na cipovao na nekih 115 konja. Po autobanu ide 160 i jos ima gasa. Sad ima preko 150.000 i jos leti
Preporuka:
11
17
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Ponedeljak, 13. 10. 2014. 21:31h
neregistrovan korisnik
Ретко стручан и користан коментар! Једина замерка би била то што се на самом крају каже да стручно изведен тјунинг аутомобила решава све опасности... Истина је да и тако урађен тјунинг лош за мотор аута, само мање. Ни један тјунинг не прија мотору и сваки значајно до драматично скраћује век мотора.
Preporuka:
7
9
Odgovori

Prijavi komentar

Dizel
Utorak, 14. 10. 2014. 21:16h
neregistrovan korisnik
Dok sam vozio dizel 1.9 DCI isao je odlicno i bez ikakvog cip tuning-a i to na autoputu 200 je razvijao kao nista a sada imam 1.9 TDI koji ide kao mecava i uopste mi nije jasno zasto bi neko ugradjivao cip tuning u te motore kada u normalnoj eksploataciji se koristi 15-25% njegovih mogucnosti tj. snage. Problem je u glavi izgleda.
Preporuka:
22
8
Odgovori