Kada je vreme za centriranje trapa?

Kada je vreme za centriranje trapa?

Neretko se na putu smejemo starim automobilima koji voze pravo ali im, iako Prodajete polovni automobil? Postavite besplatan... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Mirko
Subota, 17. 05. 2014. 08:12h
neregistrovan korisnik
Kad sva 4 tocka idu svojim putem, tada je vreme za presu, posto je taj auto bio tesko havarisan, i tu nikakvo centriranje trapa ne pomaze.
Preporuka:
136
8
Odgovori

Prijavi komentar

siki
Subota, 17. 05. 2014. 08:38h
neregistrovan korisnik
Kad vozis Opelo, menjas spone redovno (do max 25-30kkm), pa i redovno centriras trap. Ja to radim otprilike jednom godisnje.
Preporuka:
17
66
Odgovori

Prijavi komentar

Djorke
Nedelja, 18. 05. 2014. 19:58h
neregistrovan korisnik
@siki : Dva Opela sam promenio, a ta tvoja iskustva nemam. Naprotiv - moje iskustvo je da je malo tvrdji, ali dosta otporan za naše puteve.
Preporuka:
48
8
Odgovori

Prijavi komentar

Cena
Subota, 17. 05. 2014. 08:49h
neregistrovan korisnik
Sve ste lepo objasnili,osim najbitnijeg a toga je okvirna cena?
Preporuka:
8
94
Odgovori

Prijavi komentar

hm
Subota, 17. 05. 2014. 15:55h
neregistrovan korisnik
@Cena : pa lepo pise od 1.000 do 2.300 u zavisnosti od dim. guma...
Preporuka:
92
2
Odgovori

Prijavi komentar

Limar
Nedelja, 18. 05. 2014. 00:32h
neregistrovan korisnik
@hm : A kakva veza ima ako je guma 15 ili 16 ili17 svi imaju 4 gume To ima Veze edino kad kupis gume,previse majstora rastelovaju trapova,ja razumem ako si udario trap menjao spone ili ti trose gume auto ne ide dobro vuci na strasnu ako nije do gume.ja Sam imao auto sa 100.000 km bez ikakve problema.
Preporuka:
38
10
Odgovori

Prijavi komentar

Majstor
Nedelja, 18. 05. 2014. 22:08h
neregistrovan korisnik
@Limar : Sto je guma veca, znaci da je auto veci znaci skuplji znaci gazda ima vise para znaci mozes mu vise izbit za isti posao...
Preporuka:
122
8
Odgovori

Prijavi komentar

Limar
Utorak, 20. 05. 2014. 20:52h
neregistrovan korisnik
@Majstor : Ne slazem se To je samo prevara i kriminal na svaki auto uma svoju cenu i vreme i To nije opravdanje,posteni Ljudi To ne rade i pravi Mjstori ja Sam radio 40god. I Nikad nisam tako razmisljaju pozdrav.
Preporuka:
25
18
Odgovori

Prijavi komentar

boris
Subota, 17. 05. 2014. 09:16h
neregistrovan korisnik
Koristan i dobar tekst
Preporuka:
52
13
Odgovori

Prijavi komentar

e-onda
Subota, 17. 05. 2014. 10:06h
neregistrovan korisnik
kad prodje vanredno stanje
Preporuka:
39
6
Odgovori

Prijavi komentar

kung-fu-panda
Subota, 17. 05. 2014. 10:09h
neregistrovan korisnik
ja na mileta na tehnicki dado jedno pivo on mi nacentrira trap na daciju i ete neje me mlogo kostalo..doduse mileta je kostalo izbacise ga s poso a meni ga bese zao pa mu dado jos jedno pivo
Preporuka:
162
36
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Subota, 17. 05. 2014. 11:17h
neregistrovan korisnik
Pre reglaže trapa izvršite dijagnostiku trapa.Sve pohabane i oštećene delove zamenite.Naprimer,gumene oslonce pojedinih poluga,kraći kraj spone,itd.Obavezno proverite stanje mehaničkih delova upravljača.Zatim obavite reglažu trapa.Na stanje trapa veliki uticaj imaju i oštećene gume i felne,naročito pri većim brzinama.Proverite ležaje na točkovima,amortizere i stanje karoserije.I ne zaboravite da se šteluje i zadnji trap!Znači,u sprezi sa prednjim točkovima se obavi dijagnostika i reglaža.Ako se to ne učini,vozilo ide zakošeno,u odnosu na svoju centralnu osu.Tako se rizikuje prevrtanje vozila pri većim brzinam i naglom kočenju.Sve ovo je bitno za sigurnost u vožnji.Srećan put.
Preporuka:
97
8
Odgovori

Prijavi komentar

Centriranje
Subota, 17. 05. 2014. 11:38h
neregistrovan korisnik
Kad imam para, a mozda ni tad!
Preporuka:
63
15
Odgovori

Prijavi komentar

kiki
Subota, 17. 05. 2014. 12:02h
neregistrovan korisnik
ne dirati nista ako nema potrebe!
Preporuka:
66
20
Odgovori

Prijavi komentar

Stanko--redovna-musterija-s-malo-para-
Subota, 17. 05. 2014. 12:26h
neregistrovan korisnik
A znate li, ne znali Vas jadi, da u Srbiji mozes dnevno 2 puta na reglazu - rupe su tolike da je vec besmisleno pricati o reglazi ! Potrebno je puteve dovesti u red , a sada zbog potopa nema sanse i nama ostaje da vozimo drugom 30 na sat pa dokle izdrzimo !
Preporuka:
152
7
Odgovori

Prijavi komentar

fokus
Subota, 17. 05. 2014. 12:52h
neregistrovan korisnik
Imam jedno pitanjce, vozilo je fokus mk1, 2002, primećujem da mi levi točak ne stoji dobro, kao da je otišao par stepeni u levo, jel i o ovo pitanje centriranja?
Preporuka:
67
6
Odgovori

Prijavi komentar

nikks
Subota, 17. 05. 2014. 16:52h
neregistrovan korisnik
@fokus : jeste
Preporuka:
49
5
Odgovori

Prijavi komentar

fokus
Subota, 17. 05. 2014. 22:13h
neregistrovan korisnik
@nikks : hvala
Preporuka:
25
4
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Nedelja, 18. 05. 2014. 00:42h
neregistrovan korisnik
@fokus : Tu je vec ozbiljnija stvar nego stelovati sigurno si udario ili neke majstori su ti stelovati trap pod hitno kod limara.
Preporuka:
22
7
Odgovori

Prijavi komentar

XXL
Subota, 17. 05. 2014. 16:19h
neregistrovan korisnik
U Srbiji reglažu trapa vršiš tek kad volan dok ga držiš ne počne da se otima malte-ne kao kad pobesnelog bika držiš za rogove i moliš Boga da ide pravo.
Preporuka:
124
5
Odgovori

Prijavi komentar

TomsavFR
Nedelja, 18. 05. 2014. 09:02h
neregistrovan korisnik
@XXL : Isto se radi i u Fr, samo sto je stelovanje mnogo skuplje i kosta od 80-130€. Obavezno ga nastelujem u Srbiji tokom godisnjeg odmora.
Preporuka:
46
3
Odgovori

Prijavi komentar

rebro
Nedelja, 18. 05. 2014. 21:16h
neregistrovan korisnik
@TomsavFR : Kako to skuplje u EU? Ja sam čuo da je tamo sve jeftino.
Preporuka:
43
42
Odgovori

Prijavi komentar

Dado
Nedelja, 18. 05. 2014. 08:47h
neregistrovan korisnik
Da mi videt onog koji bi centriro trap na zastavi 128. Svakoj se videla sva 4 tocka
Preporuka:
46
4
Odgovori

Prijavi komentar

lp
Nedelja, 18. 05. 2014. 16:03h
neregistrovan korisnik
mozeli da se vrsi reglaza zadnje osovine kod fijata stilo?
Preporuka:
6
14
Odgovori

Prijavi komentar

Majstor
Nedelja, 18. 05. 2014. 22:04h
neregistrovan korisnik
@lp : Moze, mada fabricki nije predvidjeno posto se radi o krutoj osovini. Obicno raspon zadnjih tockova bude u redu, paralelni su tj. malo skupljeni na prednjem kraju ali kompletna osovina, oba tocka gledaju u neku stranu a ne u pravcu voznje. U tom slucaju treba popustiti po tri sarafa sto drze osovinu za karoseriju i posto su rupe dosta sire od sarafa, moguce je zabaciti je na potrebnu stranu. Stegnes. To je najcesce kod Stila, a tako je i na Punto II
Preporuka:
16
1
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Sreda, 21. 05. 2014. 12:28h
neregistrovan korisnik
@Majstor : Recite mi ako zamenim zadnje amortizere na Puntu II, da li je potrebno stelovanje zadnjeg trapa nakon toga?
Preporuka:
4
9
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Nedelja, 18. 05. 2014. 22:53h
neregistrovan korisnik
@lp : Moze na svi Auta posle 1949 god, i to se pocinje od zadnog trapa zato sta upravljas sa zadni trap svaki auto sa trideset brzine na prav put ili parking ako ne ide pravo ona trap nije dobar.
Preporuka:
7
21
Odgovori

Prijavi komentar

fokus
Ponedeljak, 19. 05. 2014. 00:08h
neregistrovan korisnik
@lp : mislim da ne
Preporuka:
5
4
Odgovori