Nije krpa za svakoga - Greške prilikom pranja automobila

Nije krpa za svakoga - Greške prilikom pranja automobila

Nekada je maltene bila praksa da  se sitne popravke na vozilu obavljaju nedeljom ispred kuće ili zgrade. Međutim, kako su automobili postajali sve savremeniji, shvatili smo da... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Nex
Subota, 03. 05. 2014. 09:59h
neregistrovan korisnik
U ovom slučaju najveće greške prave baš u perionicama. Sigurno ne menjaju sunđer za svaki auto a motor peru bez ikakve zaštite elektronike i to puškarenjem.
Preporuka:
328
3
Odgovori

Prijavi komentar

da
Subota, 03. 05. 2014. 12:28h
neregistrovan korisnik
@Nex : ali ima neki sprej kojim pospricaju i samo speru vodom, barem je meni tako receno. Decko sa praonice mi je i rekao koliko sundjeri izgrebu , tako da pazljivo biras autopraonicu
Preporuka:
112
2
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Subota, 03. 05. 2014. 14:25h
neregistrovan korisnik
@da : To se zove bez-kontaktno pranje auta !!!
Preporuka:
59
4
Odgovori

Prijavi komentar

neso
Nedelja, 04. 05. 2014. 22:35h
neregistrovan korisnik
@da : samo da znas da to beskontaktno moze da bude mnogo gore od sapunanja spuzvom,pogotovo ako je auto farbano ili crveno.Ta tecnost za bezkontaktno mora da se mesa po tacno odredjenim propisima i nikad se ne nanosi na toplo auto tako da to leti treba izbegavati...leti se drzi spuzve
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Subota, 03. 05. 2014. 13:35h
neregistrovan korisnik
@Nex : a ko te tera u perionicu?
Preporuka:
76
12
Odgovori

Prijavi komentar

ne-globalizuj
Subota, 03. 05. 2014. 18:34h
neregistrovan korisnik
@Nex : ja perem auto u perioni i potpuno sam zadovoljan,momci koji rade su vesti pri prskanju auta prvo puskom pod velikim pritiskom isperu svu prljavstinu tako da nema sta da se zavuce u spuzvu i tretman ponavljaju pa sapunanje spuzve uvek u dobrom stanju ali ako hoces mozes im dati svoju jer oni nece za svako pojedinacno uzimati novu sto je i razumno onda bi pranje bilo i skuplje..Nego hocu da kazem da u toj perionici moze sve sto hoces da se uradi i nove spuzve i detaljisanje ali ako ces da platis po posebnoj ceni, jer sve ima svoju tarifu...
Preporuka:
10
6
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Ponedeljak, 05. 05. 2014. 10:06h
neregistrovan korisnik
@ne-globalizuj : Trend u svetu je da se klasicni sundjeri izbacuju iz upotrebe, a da se upotrebljavaju mikro fiber rukavice ili od vune.
Preporuka:
8
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mudrac
Nedelja, 04. 05. 2014. 21:59h
neregistrovan korisnik
@Nex : Зар вам стварно не смета то велико "и" у наслову?
Preporuka:
1
2
Odgovori

Prijavi komentar

kung-fu-panda
Ponedeljak, 05. 05. 2014. 01:44h
neregistrovan korisnik
@Nex : toj si sve lepo reko.onomat ja zaradim neke pare i oteram si moju daciju na pranje kad tam gu izgrebase sve od nestrucno rukovanje i labavu higijenu da tedo da placem.. od tad sve si gu sam perem ili u kisa zapira
Preporuka:
10
3
Odgovori

Prijavi komentar

orah
Subota, 03. 05. 2014. 11:55h
neregistrovan korisnik
Jel moze neko da mi objasni sta je tacno voskiranje?Hvala!
Preporuka:
58
28
Odgovori

Prijavi komentar

Nidza-Nindza
Subota, 03. 05. 2014. 12:59h
neregistrovan korisnik
@orah : Voskiranje daje ekstra sjaj auto. Kada se nanosi masinski onda ostaje na autu nekoliko pranja,ako se rucno voskira,onda traje 2 pranja i cao.
Preporuka:
12
65
Odgovori

Prijavi komentar

Bonic
Subota, 03. 05. 2014. 14:55h
neregistrovan korisnik
@Nidza-Nindza : To nije tacno. Ja vec 20 godina tretiram moje automobile i uvek su izgledali sjajno. Radim to 2 puta godisnje prolece i jesen. Obicno uzme pola dana: pranje, cleaner pasta, polish pasta i na kraju wax. Cleaner i polish se nanose deo po deo i odmah brisu pamucnom krpom ili paskirom. Neverovatno je kako posle cleanera peskir pravi skripeci zvuk sto je znak da je lak oslobodjen slojeva prljavstine Wax se nanese na ceo auto i ceka se da se osusi i onda se krpom ili peskirom cisti do dubokog sjaja. Ja koristim Meguiar proizvode za njegu laka
Preporuka:
61
3
Odgovori

Prijavi komentar

alisa
Subota, 03. 05. 2014. 18:14h
neregistrovan korisnik
@Nidza-Nindza : pazi kad ti zensko mora napisati da nemas pojma
Preporuka:
27
3
Odgovori

Prijavi komentar

zvezdan
Subota, 03. 05. 2014. 13:14h
neregistrovan korisnik
@orah : postoje tecnosti za zastitu farbe koje sadrze vosak, i posle nanosenja farba ima jaci sjaj i voda se krace zadrzava na tretiranim povrsinama, sto znaci da i prljavstina lakse silazi pri sledecim pranjem. vosak na automobilu ne traje dugo, najduze do sledece kise ili sledeceg pranja. ne bi bilo lose svaki put posle pranja naprskati sa voskom i obliti auto posle voskiranja. dugotrajnije resenje je teflon, koje stiti lak oko pola godine
Preporuka:
48
7
Odgovori

Prijavi komentar

Bonic
Subota, 03. 05. 2014. 14:56h
neregistrovan korisnik
@zvezdan : To je tacno alo kpristite jeftine proiVode. Meni wax traje 4-5 meseci
Preporuka:
6
8
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Ponedeljak, 05. 05. 2014. 10:09h
neregistrovan korisnik
@Bonic : Trajnost zavisi od voska. Neki voskovi traju i po godinu dana, npr. Collinite. Jesu malo skuplji, ali to ne znaci da nisu isplativi. Prvo, jer voskiras auto svega jednom do dva puta godisnje, pa potrosis manje vremena i manje voska. Jedna boca ili konzerva od oko 0,5kg moze da traje godinama.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Google
Subota, 03. 05. 2014. 13:40h
neregistrovan korisnik
@orah : Google - "voskiranje automoba" - objasnjeno. :-)
Preporuka:
36
8
Odgovori

Prijavi komentar

sb
Subota, 03. 05. 2014. 13:41h
neregistrovan korisnik
@orah : voskiranje služi da se auto što duže održi čist i zaštiti od raznih nečistoća tipa insekata,ptičjeg izmeta i dr. to jest isti se lakše uklanjaju kad je vosak ispod i recimo. voda se ne zadrzava na limariji. Nanosi se u tečnom stanju i utrljava se čistom i suvom pamučnom krpom ili sl. Nadam se da sam pomogao!
Preporuka:
52
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mladen
Subota, 03. 05. 2014. 14:11h
neregistrovan korisnik
@orah : Voskiranje daje povrsinski sjaj autu koji se zadrzava odredjeno vreme. Nije isto sto i poliranje koje uglacava i uklanja ogrebotine, vosak samo daje sjaj.
Preporuka:
37
7
Odgovori

Prijavi komentar

sbc
Subota, 03. 05. 2014. 17:25h
neregistrovan korisnik
@Mladen : izvini,ali nisi u pravu nikako,vosak ne daje sjaj autu već ga štiti od prljavštite.
Preporuka:
13
21
Odgovori

Prijavi komentar

Mladjan
Nedelja, 04. 05. 2014. 02:46h
neregistrovan korisnik
@sbc : I stiti ga i daje mu sjaj
Preporuka:
17
2
Odgovori

Prijavi komentar

joca
Subota, 03. 05. 2014. 14:11h
neregistrovan korisnik
@orah : google, mozda?
Preporuka:
22
7
Odgovori

Prijavi komentar

Perionica
Subota, 03. 05. 2014. 14:43h
neregistrovan korisnik
@orah : Voskiranje daje sjaj autu,stiti od insekata,pticjeg izmeta,da se isti lakse uklone sa limarije da nebi ostale fleke,I posle bi morali uklanjati poliranjem
Preporuka:
24
1
Odgovori

Prijavi komentar

hahaha
Subota, 03. 05. 2014. 13:00h
neregistrovan korisnik
ja mislio stvarno neko resenje a ono kad pada kisa zatvorite prozor.. genije!
Preporuka:
166
5
Odgovori

Prijavi komentar

shone
Subota, 03. 05. 2014. 16:22h
neregistrovan korisnik
@hahaha : "ne usmeravajte kompresor direktno..." kompresor uglavnom ne mozes ni da vidis a ne da ga usmeris :D ovaj koji je pisao ga je pobrkao sa "puškom" . i ne samo to, ja ovde nista korisno nisam procitao
Preporuka:
49
11
Odgovori

Prijavi komentar

Dr
Subota, 03. 05. 2014. 18:09h
neregistrovan korisnik
@shone : A ni razumeo
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

neso
Subota, 03. 05. 2014. 18:20h
neregistrovan korisnik
@shone : ocito da je pobrkao kompresor i pusku,ali ne i to da se ne moze njome upravljati vesta osoba koja se bavi pranjem motora moze i zna tacno sta treba zastititi inace ne bi mogla opstati u tom poslu jer ako se nacini steta ona mora i da se plati.Tako da ove gluposti tipa bolje ces sam oprati motor nego neko ko to radi svaki dan ne volim da cujem.I postoji posebna tecnost za odmascivanje koja se moze koristiti i za toplu i hladnu vodu..mada se motor uvek pere toplom vodom i nikad vruc...
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

RadE
Nedelja, 04. 05. 2014. 01:55h
neregistrovan korisnik
@shone : A da je napisao "puškom" onda bi ti pametovao kako to nije kalašnjikov i slična s. Svi smo shvatili šta je htio da kaže. Članak je dobar, a to što su mnogi ovdje već pokupili svu pamet svijeta to je druga stvar.
Preporuka:
31
4
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Subota, 03. 05. 2014. 22:06h
neregistrovan korisnik
@hahaha : Ima remenja kupis Japan auto kvalitet ne Mora da laze i menja elektroniku ja nemam te problema.
Preporuka:
5
9
Odgovori

Prijavi komentar

Lu
Subota, 03. 05. 2014. 13:07h
neregistrovan korisnik
Sreca da slonovi ne lete!:)
Preporuka:
114
0
Odgovori

Prijavi komentar

trol
Subota, 03. 05. 2014. 13:33h
neregistrovan korisnik
kod golfa nema gresaka pri pranju, jer se ne pere
Preporuka:
161
19
Odgovori

Prijavi komentar

mirko
Nedelja, 04. 05. 2014. 13:15h
neregistrovan korisnik
@trol : golf je kao traktor, spranjom lepsi nije...
Preporuka:
21
8
Odgovori

Prijavi komentar

Dzoni-be-gud
Subota, 03. 05. 2014. 13:47h
neregistrovan korisnik
Obavezno perite auto od krova na dole, da ne vucete pesak prema krovu. Za crne automobile najbolje je da ima malo pene u kofi u kojoj se ispira jelenska koza.
Preporuka:
75
8
Odgovori

Prijavi komentar

paranoid
Ponedeljak, 05. 05. 2014. 09:34h
neregistrovan korisnik
@Dzoni-be-gud : ja imam spužvu za 'čistiji' tj. gornji dio auta, i drugu, za ovaj donji, prljaviji dio. na taj način ona spužva koja pere krov, bokove, haubu i gepek ne pokupi ta zrnca koja grebu lak. inače, poslednjih par mjeseci perem auto na samouslužnim praonicama, i primjetio sam da mi (metalik-sivi) lak dobija mat. zna li iko ima li to veze sa pjenom na praonici? možda je preagresivna...
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Ponedeljak, 05. 05. 2014. 11:56h
neregistrovan korisnik
@paranoid : Moguce. Takve perionice obicno koriste jeftina sredstva, a sa vodom se mesaju od oka, pa moze da se desi da je sampon jaci nego sto bi trebalo.
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

MIrko
Ponedeljak, 05. 05. 2014. 10:10h
neregistrovan korisnik
@Dzoni-be-gud : Najbolje je ne koristiti jelensku kozu, vec mikrofiber peskir za susenje. Nije mnogo skuplji, ali radi posao mnogo bolje.
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

Interface
Subota, 03. 05. 2014. 13:57h
neregistrovan korisnik
За наведено прање било би потребно више од целог дана, које ми нажалост немамо за свој ауто. Треба да зараде мало и они који полирају возила.
Preporuka:
90
7
Odgovori

Prijavi komentar

AMGHammer
Subota, 03. 05. 2014. 16:08h
neregistrovan korisnik
@Interface : Za pranje je dovljno par sati,medjutim ako ces da poliras e onda je potreban skoro ceo dan a neki put i dva u zavisnosti koliko je farba ostecena.
Preporuka:
19
2
Odgovori

Prijavi komentar

Koka-kola
Subota, 03. 05. 2014. 21:59h
neregistrovan korisnik
@AMGHammer : Najvise stradaju crne boje i Auta koji su pre farbane inace orginalnu boju ne bi trebalo da se osteti ako dobro na kvasts vodom i spuzvu Vosok je dobo upotrbljavati i za boju iza glans.
Preporuka:
2
3
Odgovori

Prijavi komentar

krle
Nedelja, 04. 05. 2014. 17:11h
neregistrovan korisnik
@Koka-kola : Znaš li ti šta je glans :) ?
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

AMGHammer
Utorak, 06. 05. 2014. 11:11h
neregistrovan korisnik
@Koka-kola : Svaka farba strada ako se ne odrzava.A vosak nije za glans nego da bi zastitio otvorene pore u farbi posle poliranja da bi bilo lakse auto oprate sledeci put.
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

sbc
Subota, 03. 05. 2014. 17:29h
neregistrovan korisnik
@Interface : za pranje auta (kvalitetno) u kućnoj varijanti potrebno je 2 sata maksimalno,verujte mi isprobano x puta ;)
Preporuka:
27
6
Odgovori

Prijavi komentar

vlada
Subota, 03. 05. 2014. 14:19h
neregistrovan korisnik
mnogo glupih saveta...osim voskiranja koje ne može da se radi po suncu sve ostalo su gluposti...podizači stakala više stradaju od prašine nego od vlage...radio sam u servisu, više sam rasklopio podizača u kojima je bilo bukvalno blata nego koji su stradali od vlage
Preporuka:
39
5
Odgovori

Prijavi komentar

veljko
Subota, 03. 05. 2014. 14:39h
neregistrovan korisnik
Ukucajte: auto detailing. Saznacete podosta. Ovaj tekst je, iz mog ugla, krajnje nestrucan i ima podosta gresaka i nedostataka. Tema je suvise opsirna i kompleksna. I nimalo jeftina. Preparati su izuzetno skupi i uglavnom slabo dostupni kod nas.
Preporuka:
37
3
Odgovori

Prijavi komentar

hyte
Subota, 03. 05. 2014. 15:15h
neregistrovan korisnik
jedino vrijedno, ovo za ventilator na max poslije koriscenja klime.. meni cesto se osjeti neki cudan miris, bas poslije koriscenja klime. hvala na informacijama!
Preporuka:
28
2
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Subota, 03. 05. 2014. 22:11h
neregistrovan korisnik
@hyte : Proveri kupé filter ako je puno star i prljavstine i ako dobio vlagu moze da mirise ili ako klima dobro ne hladi uvek dobijes los miris.
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

Milos
Subota, 03. 05. 2014. 15:26h
neregistrovan korisnik
Nemam tih problema! Nemam auto!
Preporuka:
44
3
Odgovori

Prijavi komentar

miltonkolubarac
Subota, 03. 05. 2014. 15:32h
neregistrovan korisnik
U Britaniji postoji pranje za luksuzne automobile sa svim tim finesama i kosta vise stotina funti i traje nekoliko sati. Sta ocekujete za 500-600 dinara koliko je cena pranja u perionici,ili za 200-300 da ga sam peres na zetone za 10min. Automobil je izmisljen da sluzi coveku,a ne covek da sluzi automobilu.
Preporuka:
75
3
Odgovori

Prijavi komentar

Resenje-za-sve-probleme
Subota, 03. 05. 2014. 16:01h
neregistrovan korisnik
Zastava 101 ili Yugo. :) Klimu ko da nema, nema kompjuter, a i farba mu se kruni, tako da ako skidate pticiju kaku skinucete sve. Za voskom nema potrebe, kozni enterijer nema a ni podizace prozora (ako se izuzme spustac prozora u narodu poznat kao srafciger)
Preporuka:
93
1
Odgovori

Prijavi komentar

AMGHammer
Subota, 03. 05. 2014. 16:06h
neregistrovan korisnik
Par saveta od mene.Kad perete auto najbolje je imati dve kofe,jedna sa sapunicom druga sa cistom vodom,tako da svaki put ore nego sto stavite sundjer u sapun vi isperite sundjer u cistoj vodi tako da cestice peska i kamencica ostaju u kofi sa vodom a ne u kofi sa sapunom.Pre pranja bi bilo najbolje da naprskate auto sa sredstvom za rastvaranje asfalta tako ce biti lakse da se auto opere i nece da pobeli kad se osusi.
Preporuka:
17
13
Odgovori

Prijavi komentar

Perkini
Subota, 03. 05. 2014. 18:42h
neregistrovan korisnik
@AMGHammer : Vidi se da si provodio vremena na youtube detailling auto :) . 101 % u pravu .
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

AMGHammer
Utorak, 06. 05. 2014. 11:08h
neregistrovan korisnik
@Perkini : Kad bi svi trazili savete preko youtube-a video bi koliko tamo ima pametnih ljudi.Ja sam poceo da radim kao sto najbolji detaileri rade i stvarno deluje.Doduse ja nemam toliko produkata jer sve to kosta isuvise,ali dovljno da operem auto kako treba.
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

joga
Subota, 03. 05. 2014. 16:17h
neregistrovan korisnik
Ja stvarno ne znam zasto bi neko gubio vreme koje moze da provede sa porodicom,prijateljima ili u lencarenju na glancanje gomile gvozdja koje ce posle par godina na otpad??Ja brate oteram jednom u 2-3 meseca u perionicu,ljudi operu ja popijem pivo,popricam sa nekim,smeknem neku zensku i tako..
Preporuka:
80
44
Odgovori

Prijavi komentar

RadE
Nedelja, 04. 05. 2014. 02:03h
neregistrovan korisnik
@joga : U pravu si brate.Jedino što ja ne volim da vozim u praonicu jer me nervira koliko su aljkavi i hrndaju brisače i sl. Auto perem sam ali jednom u dvije godine.Tako da u prosjeku ne trošim mnogo vremena na to.Imam garažu i to će da zaštiti lak više nego svi ti voskovi i tefloni.Da ga opereš i ispoliraš-izvoskiraš kako treba , moraš ostati čitav dan.Čista patnja.A profesionalci to nikada neće uraditi kako treba ,baš kao i svi ostali majstori.
Preporuka:
21
7
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Ponedeljak, 05. 05. 2014. 10:14h
neregistrovan korisnik
@RadE : Garaza moze da bude kontraproduktivna ako nema dobar sistem ventilacije kako bi vlaga izasla napolje. Inace, gresis da garaza bolje stiti auto od voska. Vosak sprecava da prljavstina, izmedju ostalog i so, dodje u kontakt sa farbom, a kad so dodje u kontakt sa farbom, ili nekom pukotinom na farbi, onda ni 100 garaza nece pomoci, osim limarske. Za pranje i voskiranje ne treba vise od 3-4 sata. Namazes vosak, ostavis da se osusi, obrises krpom i to je to.
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

Hugo
Nedelja, 04. 05. 2014. 09:09h
neregistrovan korisnik
@joga : Bravo za komentar. Tako uvek i treba,kao sto rece neko u prethodnom komentaru "Automobil je napravljen da sluzi coveku,a ne covek njemu" Ja auto perem za 350 dinara,i uz to dobijem jelkicu ili nekog mirisljavka. Posvetite ljubav porodici i prijateljima,a ne automobilima. To je gomila gvozdja pa gomila gvozdja. Ne opterecujte se,uzivajte u zivotu. :)
Preporuka:
13
9
Odgovori

Prijavi komentar

nije-dobro
Nedelja, 04. 05. 2014. 22:32h
neregistrovan korisnik
@Hugo : je l ti vozis to auto i je l se u njemu voze deca?Ja ne mogu svoje dete da stavim u prljavo auto a ne mogu ni ja da gledam prljavstinu,naravno ne govorim o patosnicama i nekoj sitnoj prljavstini.Nego kad vidim da je nekom bela tabla a sediste puno mrva, na podu smece pitam se kakvo mu je stanje u kuci,ipak treba da se vodi racuna o higijeni pogotovo zbog dece.Ponekad ga vozim na pranje a nekad ga sam operem pa kako god bolji bude nego sto je bio.....
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

auto
Ponedeljak, 05. 05. 2014. 09:02h
neregistrovan korisnik
@Hugo : to care prepisujem sve
Preporuka:
1
3
Odgovori

Prijavi komentar

druze
Subota, 03. 05. 2014. 17:23h
neregistrovan korisnik
Kada sam kupio auto pre 3 godine prvih par meseci sam ga ja prao i to je super jer nisam izgrebao auto nigde. Da li se isplati sam prati auto? Moj odgovor je definitvno ne. Izgubiš minimum 2 sata života plus posle toga moraš da se kupaš. Moj vam je savet nadjite dobru perionicu pre svega jeftinu i opustite se
Preporuka:
50
11
Odgovori

Prijavi komentar

Koka-kola
Subota, 03. 05. 2014. 22:20h
neregistrovan korisnik
@druze : Slazem se sa tobom Ali ne jeftine perionicu sve sta je eftino i ne valja nego u sredinu ni na Levo ni na desno.
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

sta
Subota, 03. 05. 2014. 17:24h
neregistrovan korisnik
Korozija na braniku? Mozda na stojadinu iz '87 ;)
Preporuka:
56
1
Odgovori

Prijavi komentar

cvele
Subota, 03. 05. 2014. 18:48h
neregistrovan korisnik
ljudi gomila gvožđa i ništa više....pa šta ako u se zagrebe farba branik....i sve to....zato je napravljen da služi da nosi umesto tebe ...meni auto leti zmi napolju kiša sneg....i ništa mu nije....
Preporuka:
8
3
Odgovori

Prijavi komentar

cvele
Subota, 03. 05. 2014. 18:55h
neregistrovan korisnik
naša najveca greška je to što svi prema auto kad je leto....a tad mu to i nije bitno koliko je bitno pranje u zimskoj eksploataciji...po mojoj proceni treći četvrti dm max
Preporuka:
11
2
Odgovori

Prijavi komentar

Dragana
Subota, 03. 05. 2014. 19:00h
neregistrovan korisnik
Htela sam da jos bolje od svog supruga ocistim auto,pa se zaletim sa sve sundjerom za pranje sudja I to onom hrapavom stranom,pa "udri" po haubi,zadjnjem delu auta,sa strane....Ostatak price vec znate ;)
Preporuka:
26
3
Odgovori

Prijavi komentar

tr
Subota, 03. 05. 2014. 20:02h
neregistrovan korisnik
kad perete toyotu ne smete pritiskati jer ce limarija debljine papira nestati
Preporuka:
21
5
Odgovori

Prijavi komentar

Nervozni-postar-NS
Subota, 03. 05. 2014. 20:29h
neregistrovan korisnik
U Srbiji ne postoji kultura održavanja enterijera automobila. Enterijer se uglavnom samo usisa i prebrišu se plastični delovi koji se zatim namažu sredstvima za sjaj i to je to. Dubinsko pranje se radi uglavnom kada enterijer postane "Svinjac".
Preporuka:
17
1
Odgovori

Prijavi komentar

hahaha
Nedelja, 04. 05. 2014. 22:38h
neregistrovan korisnik
@Nervozni-postar-NS : i onda se gleda da se prodje sto jeftinije kod nekog dundjer majsora sto je kupio aparat i video kako to rade na netu,naravno kvalitet pranja i sredstvo za pranje nije vazano
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

pranje-prljavstine
Subota, 03. 05. 2014. 21:41h
neregistrovan korisnik
Ovi saveti jesu korisni nekom normalnom svetu al su puni gresaka. Sta ce seljak koji iz volovskih kola ili taljiga sedne u auto od 2000 i kusur eura i on odma sve zna a narocito da pere auto sa cetkom za krecenje. Posle toga dodje rucno poliranje na suncu pa ga ukrmaci fenomenalno i posle kad dodje kod ljudi koji se godinama bave time, cuje cenu odmah spominje familiju toj osobi koja ceni svoj rad. E to je problem dragi citaoci ovog sajta. Veliki pozdrav
Preporuka:
14
10
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Nedelja, 04. 05. 2014. 00:55h
neregistrovan korisnik
Sad su oni izmislili toplu vodu, napravise od pranja auta nauku.
Preporuka:
7
6
Odgovori

Prijavi komentar

RadE
Nedelja, 04. 05. 2014. 02:04h
neregistrovan korisnik
Ako kola hoćeš da: opereš,ispoliraš ili izvoskiraš kako treba, uradi to sam ili nemoj nikako.
Preporuka:
8
3
Odgovori

Prijavi komentar

vlada
Nedelja, 04. 05. 2014. 12:57h
neregistrovan korisnik
zaboravili ste bitnu stvar! Nikada ne prati metlice brisaca! Na njima se nalazi grafit koji sluzi da lakse klize, a vecina vozaca ih konstantno pere, misleci da ce bolje cistiti! Koristan savet i za ciscenje oko podizaca stakala i otvora za ventilaciju, koristiti cetku za farbanje
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

Gallis
Nedelja, 04. 05. 2014. 21:58h
neregistrovan korisnik
@vlada : Na takozvanim "metlicama" brisaca nalazi se TALK a ne grafit... Pozdrav
Preporuka:
2
3
Odgovori

Prijavi komentar

S2
Nedelja, 04. 05. 2014. 18:42h
neregistrovan korisnik
Svima onima što ovde površno pišu u stilu: "Auto služi čoveku, a ne čovek automobilu" jedan dodatak: Auto služi čoveku onoliko koliko je čovek spreman da ga održava i čuva! Bez obzira na cenu, ili marku vozila. Ni više, ni manje.
Preporuka:
18
1
Odgovori

Prijavi komentar

xyz
Nedelja, 04. 05. 2014. 19:57h
neregistrovan korisnik
pticiji izmet sadrzi cestice peska i sitne kamencice,najbolje je skinuti ga puskom na praoni a ko nije u mogucnosti na taj nacin onda neka papirni ubrus natopi vodom i prekrije izmet nekoliko minuta.kad se fleka dobro natopi tek onda je pazljivo ukloniti mokrom krpom ili spuzvom.nikako ne skidati izmet trljanjem na suvo-momentalno unistava lak!(nazalost licno isprobano...)
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

boki
Utorak, 06. 05. 2014. 09:08h
neregistrovan korisnik
meni su na passatu 5+ pozele da koroziraju sve sjajne lajsne, tj iz sitnih pukotina koje se ne vide okom kad su lajsne ciste pocne da izbija neka materija boje rdje, a primetio sam da se to desava posle pranja na perionici jer oni prscu auto onim kiselinama koje bukvalno razjedaju farbu I sve osetljive delove auta, od kako sam prestao auto da perem tim tecnostima vise nemam problema. Prosle godine je pametna tetka cistilapticiji izmet sa sofer sajbne kamenom te napravila neverovatno ostecenje sajbne koje je sama od sebe pukla na tom mestu 2 meseca kasnije. Tako da se pazite perionica I tih njihovih tecnosti jer mi je sadasnje auto komplet matiralo zbog tih cudotvornih tecnosti
Preporuka:
8
0
Odgovori