Prepoznajte skrivena oštećenja na polovnjaku

Prepoznajte skrivena oštećenja na polovnjaku

Došlo je vreme za kupovinu polovnog automobila. Ali, šta je danas dobra kupovina? Mnoge stvari su važne pri odabiru novog ljubimca, ali osnovne su dve: da nije vraćena kilometraža... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Dan
Subota, 22. 02. 2014. 08:16h
neregistrovan korisnik
Znači gore je ako je neko malo čuknuo auto i zbog toga zamenio krilo i vrata nego ako je godinama sipao loše gorivo i kidao motor?
Preporuka:
284
12
Odgovori

Prijavi komentar

axle
Subota, 22. 02. 2014. 10:43h
neregistrovan korisnik
@Dan : Pa ko živi u Srbiji ne znam šta drugo može da sipa, hteo ne hteo...
Preporuka:
166
7
Odgovori

Prijavi komentar

mix
Subota, 22. 02. 2014. 11:42h
neregistrovan korisnik
@Dan : Znači, to su neke od stvari koji ti govore da se nešto menjalo u autu. Ako prodavac prećuti takve stvari, onda nije samo malo čukanje. Mom ćaletu je zamenjena pumpa za gorivo i nije se moglo odmah skontati dok nije riknula...
Preporuka:
25
63
Odgovori

Prijavi komentar

Hrcak
Nedelja, 23. 02. 2014. 11:35h
neregistrovan korisnik
@mix : Au... menjana pumpa za gorivo!? Mom kumu je u Passatu zamenjena mirisljava jelkica na retrovizoru, garant je auto bio na krovu!
Preporuka:
111
5
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Nedelja, 23. 02. 2014. 11:47h
neregistrovan korisnik
@mix : Meni na autu pocele neke male fleke na branicima, ljusti se boja posle puskaranja na pranju, kad sam saznao da je farbano odlelepio sam, ali sta je tu je, ne nervira me sto je farbano vec sto ne znam tacan uzrok, jer bi mozda trebao da obratim paznju na neke delove auta...
Preporuka:
9
35
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 23. 02. 2014. 18:27h
neregistrovan korisnik
@Miki : Skini branike i pregledaj vezni lim. Mozda je auto bio klot, sa crnim branicima.. Auto vozi do lakirera koji ce da slajfuje branike, nanse prajmer za plastiku i ofarba ih. .
Preporuka:
24
2
Odgovori

Prijavi komentar

z
Subota, 22. 02. 2014. 14:50h
neregistrovan korisnik
@Dan : nasi kupci kada vide malu ogrebotinu od kamecica odmah ti kazu da je auto sklapan od 3 auta i cenu pokusavaju nenormalno da obore
Preporuka:
110
9
Odgovori

Prijavi komentar

djoka-iz-potoka
Nedelja, 23. 02. 2014. 16:14h
neregistrovan korisnik
@Dan : Kupite bilo koji automobil, pa i Daciu, samo nemojte BMW, on ne valja nov a komili polovan, a o skupom odrzavanju i cestom kvarenju necu ni da pricam! Od BMW-a nema grdjeg i goreg auta!
Preporuka:
32
55
Odgovori

Prijavi komentar

Zeljko
Subota, 22. 02. 2014. 08:29h
neregistrovan korisnik
I najvazniji savet: Kada pronadjete takav automobil budite spremni da platite realnu cenu, a ne da ocekujete vrhunski ocuvano vozilo po ceni nekog krsa. Najveci problem u Srbiji je sto svi ocekuju da voze Ferari za 2500rvra!
Preporuka:
274
10
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Subota, 22. 02. 2014. 08:58h
neregistrovan korisnik
Ovo nije bas sve tacno po vasem ako ima i ogrebotinu auto je udaren.Na primer oko brojeva na staklima meni recimo slomili staklo sa strane na parkingu i sta znaci auto je bio udaren,pa desi se da soferka pukne od kamencica i sta udaren,prijatelju ispala lajosna na vratima i sad stavio sa nitnama i sad moras jace gurnuti vrata da se zatvore i to je udareno,ovo su nebuloze naravno kad su auta stara po 13,14 godina da ne mogu biti nova hvala.
Preporuka:
234
12
Odgovori

Prijavi komentar

ex-sns
Subota, 22. 02. 2014. 09:43h
neregistrovan korisnik
Pa tesko je naci auto koji je polovan sa 200.000 km a da nikad nije imao neku nezgodu. Moze biti prihvatljivo da se takav auto ako je limarski odradjen ok,i kupi,sto da ne?
Preporuka:
181
13
Odgovori

Prijavi komentar

mare
Subota, 22. 02. 2014. 11:55h
neregistrovan korisnik
@ex-sns : Jeste pa da mi otpadne boja posle godinu dana .O koroziji da ne pricam...
Preporuka:
15
133
Odgovori

Prijavi komentar

zak
Subota, 22. 02. 2014. 15:28h
neregistrovan korisnik
@mare : odi kupi nova
Preporuka:
136
7
Odgovori

Prijavi komentar

mare
Subota, 22. 02. 2014. 16:35h
neregistrovan korisnik
@zak : Poenta je da ako je ceo auto ponovo radjen tj nije fabricka boja ima daleko vece sanse da korodira jer nikad ne moze auto da se ofarba kao sto se radi u fabrici...Kaze se idi kupi nova...
Preporuka:
92
41
Odgovori

Prijavi komentar

Aca
Subota, 22. 02. 2014. 20:50h
neregistrovan korisnik
@mare : pa noija auto su mahom pocinkovana,dakle ne korodiraju.Tako da mogu da ti kazem da pises gluposti....
Preporuka:
18
91
Odgovori

Prijavi komentar

Japan
Nedelja, 23. 02. 2014. 15:24h
neregistrovan korisnik
@Aca : Ne pise gluposti a i da pise bar je pismen pa zna recenicu da zapocne velikim slovom. I sta ti znaci noija?
Preporuka:
70
14
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 23. 02. 2014. 18:29h
neregistrovan korisnik
@Aca : NIsu cinkovana, vec galvanizovana. Zastitni sloj se moze ostetiti i eto ti rdje. Dobra stvar je sto se u prodaji mogu naci premazi na bazi cinka i kvalitetna sredstva za zastitu.
Preporuka:
45
4
Odgovori

Prijavi komentar

Paco
Nedelja, 23. 02. 2014. 20:09h
neregistrovan korisnik
@Aca : Da da Jesu pocinkovana niko to ne porice,ali majko kad se popravlja takav auto poslije varenja se i obrusi var al tada se skine i cink i tu posle hrdja ako se dobro ne pripremi za lakiranje a obicno ne .
Preporuka:
12
13
Odgovori

Prijavi komentar

uaki
Nedelja, 23. 02. 2014. 21:41h
neregistrovan korisnik
@zak : tako je
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

Kokakola
Nedelja, 23. 02. 2014. 16:49h
neregistrovan korisnik
@ex-sns : Slazem se sa tobom Auta se havre se lupaju i krade ostecuje i Mora da se popravljaju posto kosta puno,ja Sam radio Auto Limar preko 25 godine i smo bili oko 10 auto limara To smo industrisi popravljali i To velike oprafke od1000€ do 30.000€ i na gore zavisi od auto i marke na primer Mb Sl ili BMW M6 cab nekad po neki nije zadovoljan zasto smo popravljati njegov auto Nie dobio nov a To zavisi od osiguranje,mi smo i duri pre vise popravljati od vrednos auto 80% i po nekad 120% kad loso procene stetu Ali nama e u interes sto vise da popravljao i vise zaradio i To je sve tajno niko nezna osven musterija osiguranje i servis oni tesko daje informacije i basta.
Preporuka:
6
50
Odgovori

Prijavi komentar

Mrak
Subota, 22. 02. 2014. 09:51h
neregistrovan korisnik
Zelite da kazetr da na autu nemoze da bude slomljeno bocno staklo ili sofesajbna na neki drugi nacin osim u udesu?! Zanimljivo... A sta ako neko obije auto, ili od kamencica prsne soferka, koko dokazati to u ovom slucaju?!
Preporuka:
147
8
Odgovori

Prijavi komentar

1Beogradjanin
Subota, 22. 02. 2014. 11:14h
neregistrovan korisnik
@Mrak : Zato povedes nekog iskusnog sa sobom koji ce moci da prepozna i druge stvari, pored zamenjenih stakala. Ako vec pukne staklo pri udesu, znaci da je bio mnogo jak udarac , sto se odrazava i na druge delove automobila. Dakle, staklo u kombinaciji sa nekim drugim pokazateljima moze da znaci da je auto udaran.
Preporuka:
83
7
Odgovori

Prijavi komentar

Sumaher
Subota, 22. 02. 2014. 10:05h
neregistrovan korisnik
Ovo sto pise je lepo i korisno ali je trebalo uneti i slike primera kod auta koji je lose maskiran (farbanje , gravura sasije ...)Sta ce nam slike samo neostecenog auta ,trebalo je prikazati i jedno i drugo.
Preporuka:
141
2
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Subota, 22. 02. 2014. 19:50h
neregistrovan korisnik
@Sumaher : Moj auto je imao sudar, po mojoj proceni blazi. Saznao sam tako sto je hladnjak klime nastradao od kamencica. Uzeo sam da zamenim i video sam ulubljenje na veznom limu. Inace skoro da ne postoji polovan auto ciji su svi zazori ok. Recimo dovoljno je da krilo bude blago ulubljeno, a da se popravka vrsi peglanjem. Cekicem se ne moze u potpunosti ispraviti deo pa se gitom izvlaci pu oblik. Zbog toga dolazi do blagog pomeranja zazora, recimp kod fara.
Preporuka:
28
3
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Nedelja, 23. 02. 2014. 17:05h
neregistrovan korisnik
@Sumaher : Ha ha a sta mislim da taj auto nije kokan al ga dobar Majstor sredi i tu nemas sanse da po smulas samo To moze auto Limar i Laker da primeti Pronage grekske ako nije dobro rageno ako je dobro rageno onda e okej moj sef uvek mi je rekao kad mi popravio haverisane Auta kad ovaj auto parkeras Poret novi isti auto ovaj treba da bude Bolji od onj iz prodaone zato sta ovaj je sada popravljan To je majstorija.
Preporuka:
3
22
Odgovori

Prijavi komentar

Sloba
Subota, 22. 02. 2014. 11:03h
neregistrovan korisnik
Prva i osnovna stvar je da kupujete auto ISKLJUČIVO OD VLASNIKA. Nikada,ali nikada ne kupovati od nekoga ko ima ovlašćenje itd...
Preporuka:
97
16
Odgovori

Prijavi komentar

heehehe
Nedelja, 23. 02. 2014. 07:30h
neregistrovan korisnik
@Sloba : Kupio sam auto od brata, i ne nameravam da ga prenesem na sebe, već ga vozim na ovlašćenje. Moj brat je promenio do sada 10 auta, koja je čukao, grebao, nije održavao redovno, a auto koji ja vozim je u istom stanju sada kao i kad sam ga kupio. Šta sada?
Preporuka:
21
6
Odgovori

Prijavi komentar

Aca
Nedelja, 23. 02. 2014. 11:51h
neregistrovan korisnik
@Sloba : Ja kupih od vlasnika, ali ne prvog pa se bas lepo proveo...
Preporuka:
13
39
Odgovori

Prijavi komentar

praksa
Subota, 22. 02. 2014. 11:22h
neregistrovan korisnik
Teorija je jedno, moj auto je recimo sav u sitnim ogrebotinama, pa cak i malo ulubljenje iznad zadnjeg levog tocka, sve to je pokupio po parkinzima, nesto sam zakacio ja, uglavnom me neko ocesao, i sta ima veze, auto je odlican, utegnut, sa par stotina evra kao nov, i naravno videce se da je radjen, ali nije nikada imao tezi udes...Recimo zakacen je i na kapiji, i slomljen je far, ugradjen je polovan far koji ne stoji bas kao originalni, i to ne znaci da je auto slupan...za stakla necu ni da komentarisem, sa terase je palo nesto i komsiji naprslo prednje vetrobransko staklo, auto je inace odlican...znaci teorija i praksa.... I na kraju kada se kupuje polovnjak ne mozete ocekivati nov auto...
Preporuka:
129
9
Odgovori

Prijavi komentar

Dare
Subota, 22. 02. 2014. 11:57h
neregistrovan korisnik
@praksa : Na sta lici tvoj auto sa toliko cukanja...Jel ima bar sva 4 tocka?
Preporuka:
37
81
Odgovori

Prijavi komentar

praksa
Subota, 22. 02. 2014. 19:11h
neregistrovan korisnik
@Dare : Ko vozi svakog dana zna o cemu pricam, a ko kupuje auto da ga cuva u garazi i pazi i mazi...Zivim u urbanom, gusto naseljenom delu grada...Postao sam imun na to kada na autu ujutru vidim novu ogrebotinu, uopste me ne pogadja, jer se to desava i to je to...
Preporuka:
38
6
Odgovori

Prijavi komentar

urban
Nedelja, 23. 02. 2014. 15:22h
neregistrovan korisnik
@praksa : Upravo to, ako svakodnevno vozis auto po gradu- vise ti je svejedno za tih par ogrebotina po branicima ili ivici vrata (cuknes malo kad ih otvaras uz neki zid ili ogradu). Takve stvari su neizbjezne u "vecim" gradovima.
Preporuka:
22
10
Odgovori

Prijavi komentar

Za-meni-je-samo-auto
Nedelja, 23. 02. 2014. 17:13h
neregistrovan korisnik
@praksa : Pa valja neses spavati sa auto.
Preporuka:
8
8
Odgovori

Prijavi komentar

deki
Subota, 22. 02. 2014. 11:23h
neregistrovan korisnik
Boze kakvi nebulozni razlozi zbog koji cete odabrati neki polovan automobile.Sta ocekujete od automobile sa 10-15 godina? da nije vozen? ili da ga je neko drzao u kuci I lickao??
Preporuka:
109
7
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Subota, 22. 02. 2014. 19:51h
neregistrovan korisnik
@deki : Ja kad vidim auto star 10-15 godina bez ogrebotine odmah znam da je farban.
Preporuka:
41
5
Odgovori

Prijavi komentar

Zahvalan
Nedelja, 23. 02. 2014. 17:16h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Pa bidi zahvalan da je bez ogrebotine i rge i to kosta da farba.
Preporuka:
7
17
Odgovori

Prijavi komentar

Gidra
Subota, 22. 02. 2014. 11:30h
neregistrovan korisnik
Ako je vozilo i ucestvovalo u nekom lakšem udesu ili pretrpelo neko oštećenje koje je kasnije adekvatno sanirano, ne vidim nikakav problem u tome ako je cena odgovarajuća...
Preporuka:
106
7
Odgovori

Prijavi komentar

sasa
Subota, 22. 02. 2014. 11:31h
neregistrovan korisnik
pobratime ti nikad neces kupiti polovan automobil.
Preporuka:
52
4
Odgovori

Prijavi komentar

RadE
Subota, 22. 02. 2014. 11:31h
neregistrovan korisnik
Primjeri sa fotografija su jako loše urađeni. Kada se to uradi kako treba, nema tog oka koje će da prepozna šta je rađeno.
Preporuka:
49
23
Odgovori

Prijavi komentar

lala
Subota, 22. 02. 2014. 23:37h
neregistrovan korisnik
@RadE : ja mog kad budem prodavao nece biti jeftin a znam i zasto....video je samo najskuplje ulje i redovno servisiran.ali ogrebotina sitnih od vrata i blago ocesan od strane nekog drugog parkiranog voIla ne znaci i da je razbijan.jedino sto bi moglo da malo ubije cenu je sto ga drzim cistog ko svinjac....ali nista sto buduci vlasnik ne bi mogao za 10-20e da sredi...jel sam ga uzeo da in sluzi mene ....a ne ja njega...naravno da bi me dobro sluzio trazi svoje i na vreme.
Preporuka:
25
3
Odgovori

Prijavi komentar

Hrcak
Subota, 22. 02. 2014. 11:34h
neregistrovan korisnik
Pa gos'n Trol sad kaze: Golf ne moze da ima ostecenja :-)
Preporuka:
72
9
Odgovori

Prijavi komentar

Trol
Subota, 22. 02. 2014. 13:13h
neregistrovan korisnik
@Hrcak : ...al samo dvica, ovi ostali su šminka ;)
Preporuka:
68
6
Odgovori

Prijavi komentar

trol-pravi
Subota, 22. 02. 2014. 14:53h
neregistrovan korisnik
@Hrcak : golf ne moze sa ima ostecenja.
Preporuka:
41
13
Odgovori

Prijavi komentar

brka
Subota, 22. 02. 2014. 21:08h
neregistrovan korisnik
@trol-pravi : oštećen u glavu.
Preporuka:
19
4
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Subota, 22. 02. 2014. 11:57h
neregistrovan korisnik
Da bi se utvrdilo da li automobil udaran dovoljno je nabaviti jeftin uredjaj koji meri debljinu farbe i laka i posao je gotov. Brojke sve pokazu. Sto se tice stakala meni je od kamena bila razbijena soferka pa je stavljena nova i to nema nikakve veze sa udaranjem automobila! Sto se tice polozaja volana u jednu stranu i trapa i automobila nasadjenog u rupu, takav sam auto jednom kupio od moje firme nikada ne udaran i kupljen nov u Srbiji i odrzavan u ovlascenom servisu, dao sam 20 eura za sponu, 40 eura za produzetak letve volana, 10 eura uzeo mehanizar, centriranje prednjeg i zadnjeg trapa 30 eura i posao zavrsen, auto je posle bio kao nov. Sto se tice provere debljine farbe postoje uredjaji i to mozete videti na YouTube, naziv videa ,,Digital Paint Thickness Gauge 6S NEW HD", i drugi video na YouTube ,,HD Quality Paint Thickness www.paint-thickness.com". Ako je bilo sta radjeno na automobilu (gitovan, farban) ovaj uredjaj ce pokazati i problem je resen i nista drugo i ne treba da se gleda. Cak i da je kupljeno originalno novo krilo, vrata, hauba i farbana kod lakirera sigurno ce postojati razlika izmedju tog farbanog dela karoserije i fabricke farbe i laka sto ce pokazati ovakvi uredjaju koji nisu skupi. Ko kupi ovako nesto maltene 100% moze biti siguran u stanje automobila! I nisu svi automobili od 200 000km udarani. Takve uvoze dileri iz inostranstva jer jedino tako mogu da zarade. Velike firme iz Srbije kupuju nova vozila i retko koji je udaran a radim u takvoj firmi!
Preporuka:
271
9
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Subota, 22. 02. 2014. 22:17h
neregistrovan korisnik
@Dule : Kako bi bolje shvatili koliko su automobili koji su ranije bili udarani nebezbedni pogledajte video Engleske emisije Fift Gear na YouTube pod nazivom ,, Fifth Gear - Used Car Repaired with Severe Economic Restraint in Crash Test". Naziv snimka iskopirajte na YouTube. Na snimku se vide dva indenticna Ford Fokusa od kojih je jedan ranije udaran (sivi metalik) a drugi (plavi Fokus) nije bio udaran. Sivi Fokus je pretrpeo mnogo gora ostecenja prilikom sudara od kojih bi vozac ostao invalid sto nije slucaj kod plavog. Takodje strucanjak pokazuje na sivom modelu kako izgleda varena i popravljana sasija odozdo i koliko je takva popravka opasna prilikom eventualnog sudara.
Preporuka:
184
4
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Nedelja, 23. 02. 2014. 18:33h
neregistrovan korisnik
@Dule : Hvala za video. Pogledacu ga, ali iz naslova zakljucujem da popravka nije adekvatna, posto se spominje usteda.
Preporuka:
66
2
Odgovori

Prijavi komentar

Tadija
Ponedeljak, 24. 02. 2014. 12:08h
neregistrovan korisnik
@Dule : Stvarno mislis da neko u Srbiji razmislja o bezbednosti? Za one koji hoce da ukljuce mozak...konzerva koka-kole kad se zgnjeci i ispravi, nikad vise nema pocetnu cvrstinu. Da ne pricamo da se vise daje za muziku i kozu nego za ABS i ostale sisteme. Samo sminka za male pare.
Preporuka:
33
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Ponedeljak, 24. 02. 2014. 18:11h
neregistrovan korisnik
@Tadija : Ljudi nisu dovoljno edukovani i ne razmisljaju dovoljno a i zakon nije rigorozan kako bi sprecio podvale i sankcionisao one koji podvaljuju i prodaju proizvod koji nije onakav kakav se prestavlja. Kada bi standard bio visok kao u zapadnoj Evropi ljudi bi kupovali nove automobile i ne bi o tome razmisljali, ovako voze ono za sta imaju pare.. Da kupujem nov automobil pre bih doplatio vazdusne jastuke, ESP, Traction controle nego alu felne koje uvek kasnije mogu da kupim.
Preporuka:
29
0
Odgovori

Prijavi komentar

Sabac
Subota, 22. 02. 2014. 13:33h
neregistrovan korisnik
Da mi samo znati gde ima da se kupi polovnjak bez mane,ja vozim astru h kupio sam je novu sva stakla su 7 a prednja soferka 6 sto znaci da je menjano staklo stvarno smesno ,da nije smesno bilo bi zalosno!!!!!!!
Preporuka:
34
34
Odgovori

Prijavi komentar

igor
Subota, 22. 02. 2014. 15:18h
neregistrovan korisnik
@Sabac : I ja na novom pezou 206 na svim staklima imam 8 a na prednjem 7, i naravno nikad nije menjana.
Preporuka:
36
4
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Subota, 22. 02. 2014. 15:49h
neregistrovan korisnik
@Sabac : Polovanjaci bez mane imaju da se kupe preko banki i lizinga. Kompanije koje imaju velike vozne parkove vracaju ih banci pri isteku lizinga i kupuju novi vozni park preko banke i tako sve u krug. Za to vreme vozila se odrzavaju u ovlascenim servisima i kasko su osigurana. Na primer u kompaniji u kojoj ja radim firma menja vozila svake 4 godine, dobro su odrzavana, svako kod sebe u kolima ima servisnu karticu koja je dobijena od banke i lizinga koji placa odrzavanje. Po isteku garantnog roka doplacuje se i produzava garancija.Tako je bilo za moj automobil koji sam kupio od moje firme za koji sam poslao ponudu banci i sa najvecom ponudom poslao vlasnik automobila. Stvarno ima dobrih automobila u nasim voznim parkovima i mozda su od 100 automobila samo njih nekoliko bili slupani. Bude po neko cesanje na parkingu, oguljen branik ali kasko to pokriva, uglavnom se stavljaju novi delovi. A sto se tice vozila iz uvoza ako pogledas neki auto isto godiste (oprema, motor) sa razlicitom kilometrazom videces da su na zapadu cene drasticno razlicite, jos ako je cuknut cena je mnogo niza i takve automobile kupuju nasi dileri kako bi mogli vise da zarade i makimiziraju profit sredjujuci ih i dizuci im prodajnu cenu u Srbiji. Takav auto kada se sredi i vrati kilometraza izgleda isto spolja i iznutra kao onaj koji je presao mnogo manje i imao vecu cenu u inostranstvu. Udarani automobili su nebezbedni, lakse se guzvaju prilikom sudara, i uglavnom nemaju vazdusne jastuke a motori za generalnu!
Preporuka:
215
14
Odgovori

Prijavi komentar

Hm
Nedelja, 23. 02. 2014. 11:14h
neregistrovan korisnik
@Sabac : Kada se ugradjuju stakla, prvo se stavljaju ona sa zaliha. Tako i dolazi do razlicitih oznaka. Moj auto je nov, sa razlicitim brojevima na tri stakla...Udaran? Ma da...u fabrici...:D
Preporuka:
37
1
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Nedelja, 23. 02. 2014. 16:26h
neregistrovan korisnik
@Hm : A sta mislim dok se transpotira auto od fabrike do prodaone se ne lupa ili dok je na parkering u prodaone se ne lupa krade puno puta smo pozajmivali vrata haube tockova od jednom na drugi auto kad se proda neki koj e udaren za vreme probu. U Fabriku smo popravljati boja kad neko ostetu za vreme montiranje i To se lepo i shatira i posle zovemo drugog farbara da trazi poprafke boje, ako on ne nage onda je okej.nema granici koliko moze da se mucka Ali ako je dobro napravljeno To nije mucka To je Majstorija.
Preporuka:
4
25
Odgovori

Prijavi komentar

Hej
Nedelja, 23. 02. 2014. 16:46h
neregistrovan korisnik
@Lexus : Ti mora da si iz Sweden? ;) Odavno si otisao cim ne znas da pises (pricas). I ti vozis SAABa ili Volvoa jer si zaposlen kod njih. Zasto se potpisujes kao Lexus? Ovde si napisao kao da se na svakom drugom novom autu nesto desava prilikom transporta, na parkingu...
Preporuka:
8
6
Odgovori

Prijavi komentar

Lexus
Nedelja, 23. 02. 2014. 23:34h
neregistrovan korisnik
@Hej : Ni Saab ni Volvo radio Sam u Mb BMW Vw Audi i posle 20godine svatio staje kvalitet procitaj statistika koji su na prvo mesto i najbolji cenu.
Preporuka:
7
7
Odgovori

Prijavi komentar

Genije
Subota, 22. 02. 2014. 13:51h
neregistrovan korisnik
Uzmeš prost magnetni držač za frižider i šetaš sa njim po farbi, ako se negde ne lepi git je ispod...Prosto.A ne odmah kupuj aparate...
Preporuka:
9
143
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Subota, 22. 02. 2014. 15:25h
neregistrovan korisnik
@Genije : A sta ako je auto udaran a delovi karoserije nisu gitovani vec su kupljena nova krila, vrata, hauba i samo ofarbana kod lakirera? Kako ce tu magnet da ti pomogne? Lepice se i za nove delove kao i za one koji nisu popravljani. Ako tako budes gledao moze da ti se desi da kupis udaran automobil i neces ispasti bas neki genije. Zato je bolji uredjaj za merenje debljine farbe jer ce ti on pokazati nepogresivo razliku u debljini farbe izmedju novog ofarbanog dela karoserije i fabrickog sa fabrickom bojom i lakom! Procitaj moj komentar gore ili jos bolje pogledaj video na YouTube koji sam napomenuo. Ili pogledaj ovaj video na YouTube pod nazivom ,,GT 7 HD" od 5:29 min.
Preporuka:
203
2
Odgovori

Prijavi komentar

Aca
Subota, 22. 02. 2014. 20:58h
neregistrovan korisnik
@Dule : I ti bre Dule lupas gluposti.Pa ne mora da znaci da je lakiran auto imao udes.Pobogu,svaki auto stariji od 5-6 godina ima ogrebotine i minimalna ostecenja,i ja ne vidim nikakav problem ako neke delove olakiras ponovo. Zasto ponovo olakiran auto mora da bude i udaran auto??????????????????
Preporuka:
16
146
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Nedelja, 23. 02. 2014. 14:35h
neregistrovan korisnik
@Aca : Gde si ti care procitao da je Dule napisao da je obavezno da je neki lakiran automobil imao udes? Moze da se desi da nekom sipaju kiselinu ili ATF ulje na kola pa zbog toga mora da ih farba!
Preporuka:
90
1
Odgovori

Prijavi komentar

Mirko
Subota, 22. 02. 2014. 19:55h
neregistrovan korisnik
@Genije : Ja nebih dozvolio da mi nekakvim magnetom drljas po farbi.
Preporuka:
76
2
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Nedelja, 23. 02. 2014. 14:23h
neregistrovan korisnik
@Mirko : Mirko slazem se sa tobom i to sam zaboravio da napisem u komentaru. Ako bih prodavao moj automobil koji nikada nije udaran ne bih dozvolio da mi neko prevlaci magnet preko kola i grebe lak. Aparat za merenje debljine farbe bih dozvolio.
Preporuka:
85
1
Odgovori

Prijavi komentar

tuturutu
Subota, 22. 02. 2014. 14:32h
neregistrovan korisnik
ma da jos kad bi neko toliko dao da se zezas oko auta i jos ga i ne kupis xixix
Preporuka:
8
29
Odgovori

Prijavi komentar

valjevo
Subota, 22. 02. 2014. 14:56h
neregistrovan korisnik
Vozila koja mi hocemo da kupimo ovde( u Srbiji ) za 2000e u inostranstvu kostaju 1800e.Kada se na to dodaju troskovi dovoza i Pdv...jos 1000e pa eto koliko taj auto mora da kosta u SRB.Glavno u svemu oko kupovine polovnjaka je upavo to da je auto POLOVAN a ne nov.Kada sam ja kupovao polovno vozilo bio sam spreman na naka ulaganja i tako je i bilo.Ko ne zeli da ga trgovci,dileri,sverceri,preprodavci "prevare" jedino mu preostaje da kupi nov.
Preporuka:
24
21
Odgovori

Prijavi komentar

Sale
Subota, 22. 02. 2014. 15:21h
neregistrovan korisnik
Neka mi samo neko kaže da je vozio auto 5godina i da ga nije nigde ogrebo ili ga ogrebo i nije ofarbao a za stakla bi iz AMS a trebali da jave proizvodjacima da na kraju svake godine sva stakla bace i naprave nova za nova vozila da bi mi bili sigurni da auto nije lupan!
Preporuka:
35
10
Odgovori

Prijavi komentar

vladar
Subota, 22. 02. 2014. 15:42h
neregistrovan korisnik
Da se ne bi pametovalo, nov auto je nov auto. U prebogatoj Srbiji to je najbolje. Pozdrav!!!!!
Preporuka:
18
6
Odgovori

Prijavi komentar

ns-seme
Subota, 22. 02. 2014. 21:14h
neregistrovan korisnik
@vladar : najbolji auto je tastin auto. pozajmis i nikad joj ne vratis, ali za njene pare prvo odradis servis i naravno natankas da preliva more preliva.
Preporuka:
11
3
Odgovori

Prijavi komentar

ZLATKOVICNEBOJSA
Subota, 22. 02. 2014. 18:27h
neregistrovan korisnik
ja na autu imam stakla na zadnjim vratima koja su godinu dana starija od ostalih stakala ,tako da to nemora biti neko merilo , salazem se za meracdebljine farbe, za polozaj upravljaca , inace sto se tice limarije i vrata kako se zatvaraju i otvaraju tu laik nece prepoznati nista sa ovim alatima za izvlacenje limarije samo dobar strucnjak mozda moze da prepozna da je auto radjen .meni je radjen jedan auto koji je bio ivijen .tako je lepo uradjen da su se vrata zatvarala bolje ne dok je bio nov .
Preporuka:
12
10
Odgovori

Prijavi komentar

gagiNBG
Subota, 22. 02. 2014. 19:23h
neregistrovan korisnik
Da li neko zna gde se može kupiti merač debljine farbe i koja mu je cena?
Preporuka:
7
6
Odgovori

Prijavi komentar

Mile
Subota, 22. 02. 2014. 20:26h
neregistrovan korisnik
Mi smo u Srbiji nerealni totalno! Ako bi moglo za 2000e-3000e da se uzme totalno ocuvano vozilo,sa malo kilometara,redovno odrzavano i servisirano,sa dobrim gumama i dosta dodatne opreme!!!! Kako??? dazbine na tu cifru su 500-700e,prevoz 300-500e + oko 200e raznih troskova pranja poliranja,pregleda i slicno! Ta kola bi u EU trebala da se plate 500-1000e,To jednostavno ne postoji!!!!!
Preporuka:
20
3
Odgovori

Prijavi komentar

Aca
Subota, 22. 02. 2014. 20:48h
neregistrovan korisnik
Zdravo svima.Zivim i radim u Svajcarskoj u jednom velikom Autoservisu. Citam ovde sve same budalastine.Prvo da vam kazem da su 95% auta u Svajcarskoj vec posle 2 godine delimicno prefarbana.I to ne zbog udesa,nego zbog raznih ogrebotina ili malih ostecenja.Svako ko kupi nov auto ima kasko osiguranje,pa tako kad dodje do sitnih ogrebotina ili ostecenja izazvanih udaranjem kamencica-odete lepo u servis i popravke(lakiranja) su vam besplatne.Isto vazi i za sofer sajbne,ovde se bas cesto menjaju,i nema nikakve veze sa udesom.Tako da cela ova prica pada u vodu.....
Preporuka:
23
158
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Nedelja, 23. 02. 2014. 14:59h
neregistrovan korisnik
@Aca : Ti teras neku svoju pricu a negiras nesto drugo o cemu se pise, nemoj da si ogranicen. Nista ne fali prefarbati ogrebotine i sitnija ostecenja na farbi. Poenta price su slupani automobili i popravljani koji nisu bezbedni kao onaj koji nije udaran. Vecina slupanih automobila nakon popravke nema vise cvrstinu koju su imali, vazdusne jastuke koji su bili aktivirani kada su bili slupani. Razlog je sto su vazdusni jastuci jeftini u prvoj fabrickoj ugradnji u automobil, ukoliko se kasnije stavljaju cena ide do 2-3 hiljade eura u ovlascenim servisima! Kako bi bolje shvatio koliko su automobili koji su ranije bili udarani nebezbedni pogledaj video Engleske emisije Fift Gear na YouTube pod nazivom ,, Fifth Gear - Used Car Repaired with Severe Economic Restraint in Crash Test". Naziv snimka iskopiraj na YouTube. Na snimku se vide dva indenticna Ford Fokusa od kojih je jedan ranije udaran (sivi metalik) a drugi (plavi Fokus) nije bio udaran. Sivi Fokus je pretrpeo mnogo gora ostecenja prilikom sudara od kojih bi vozac ostao invalid sto nije slucaj kod plavog. Takodje strucanjak pokazuje na sivom modelu kako izgleda varena i popravljana sasija odozdo i koliko je takva popravka opasna prilikom eventualnog sudara! Kad mora da ti se ,,crta"!
Preporuka:
174
7
Odgovori

Prijavi komentar

lemi
Nedelja, 23. 02. 2014. 18:01h
neregistrovan korisnik
@Dule : Dule burazeru o'ladi malo :)
Preporuka:
10
73
Odgovori

Prijavi komentar

Sotir
Nedelja, 23. 02. 2014. 19:05h
neregistrovan korisnik
@Aca : Aco braćala koliko imaš minusa a pišeš pametne stvari a zamisli ovi naši ljudi s tvoje tačke gledišta pišu gluposti. Bolje čitaj Švajcarske novine i njihove savete o automobilima, nemoj da pridaješ puno važnosti šta pišu tvoji bivši zemljaci.
Preporuka:
71
3
Odgovori

Prijavi komentar

lala
Subota, 22. 02. 2014. 23:27h
neregistrovan korisnik
evo ovako svi bi malo vozen star oko 10 god. i ne ogreban.jos uz to jeftin...a to nema. posto se ovde vani mnogoooo vise vozi naci takav auto je ne moguce.ako se i nadje naravno ima svoju cenu koja se nikako ne bi dopala srpskom kupcu.
Preporuka:
16
5
Odgovori

Prijavi komentar

12
Nedelja, 23. 02. 2014. 00:36h
neregistrovan korisnik
Ko ce u srbiji vise da kupi auto.stigao novi upravnik carine udario svoje propise pa sad zbog carine auti ce biti skuplji.doveli coveka koji nikad nije radio na carini.od 15 aprila nema vise euro 3 pa kad covek otvori oglase zbog carine I ukidanja euro 3 najeftiniji auto 5000 evra.a plata ostaje 25000 dinara.
Preporuka:
11
16
Odgovori

Prijavi komentar

peugeot206
Nedelja, 23. 02. 2014. 08:28h
neregistrovan korisnik
vi ovde pisete da kupi novo kola...samo nemoze svako da kupi..
Preporuka:
7
14
Odgovori

Prijavi komentar

Misko
Nedelja, 23. 02. 2014. 08:59h
neregistrovan korisnik
koristan savet: - uzme se pepeljara iz auta, odole ima pecat proizvodnje na skoro svim kolima - uzme se mali magnet i predje se preko vecih povrsina spolja po autu gde lako mozete naici na git i plastiku ...
Preporuka:
1
43
Odgovori

Prijavi komentar

Stexsa
Utorak, 25. 02. 2014. 23:22h
neregistrovan korisnik
@Misko : Naravno, svi znamo da pri udesu uvek prvo strada pepeljara :) P.s Moj BMW nema pepeljaru jer nisam narucio "Raucher Paket" nepusim u kolima... sta sad? hehehe
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

brdaus
Nedelja, 23. 02. 2014. 10:09h
neregistrovan korisnik
Vasi saveti su odlicni i to jeste ono sto svaki kupac mora da pogleda kada kupuje auto ali .... Nemoguce je da obican kupac ovo zna. Za ovo su potrebne godine iskustva u radu na limariji, farbanju i mehanici, kao i odgovarajuca dijagnosticka oprema. Da bi kupac bio zasticen od prevara prodavaca potrebno je doneti odgovarajuce zakonske propise i te propise i sprovoditi. Takodje je potrebno da AMSS postane referentna ustanova za ocenu kvaliteta polovnih automobila, sa ustanovljenim standardima za pregled vozila, i odgovarajucom opremom. U Austriji ovo radi OMTC a prevara sa kilometrazom je i privredni i krivicni prekrsaj i zaprecena je drakonska novcana i zatvorska kazna. Dok se nesto slicno ne desi u Srbiji, kupci su ostavljeni na milost i nemilost prodavcima.
Preporuka:
36
4
Odgovori

Prijavi komentar

Zile
Nedelja, 23. 02. 2014. 10:39h
neregistrovan korisnik
Odvezite auto koji nameravate da kupite na neku pumpu koja ima neonska svetla, po mogućstvu predveče. Svi spojevi, iskrivljenja i nepravilnosti na karoseriji pod neonom će se mnogo bolje videti.
Preporuka:
4
37
Odgovori

Prijavi komentar

Kupac
Nedelja, 23. 02. 2014. 14:06h
neregistrovan korisnik
Ako ovako budem gledao nikad neću kupiti polovan auto,molim redakciju i autora teksta da mi nađje odgovarajuci auto....ili da zovem ovog iz emisije SAT on je isto veliki strucnjak!ali za pronalazak puta do mora...
Preporuka:
16
60
Odgovori

Prijavi komentar

Aleksandar
Nedelja, 23. 02. 2014. 18:47h
neregistrovan korisnik
Budimo realni, ne postoji polovan auto koji nije udaran, očešan ili oštećen u saobraćaju. Ne govorim o saobraćajnim nesrećama i velikim oštećenjima na autu, već o sitnim oštećenjima koja se dešavaju svakodnevno. Evo moj primer. Kupio sam auto 2007. godine od prvog vlasnika, i odmah potom sam zaključio Kasko osiguranje. Nisam imao ni jednu saobraćajnu nezgodu, ali su mi zato urnisali auto na parkingu, i to u nekoliko navrata. Poslednji put, 3. januara ove godine, neka pijana budala mi je očešala auto na parkingu i pobegla, te sam novcem koji sam dobio od osiguranja ofarbao zadnja desna vrata, zadnju desnu stranicu i branik. Pre par godina su mi udarili u desno krilo, i ono je farbano. I šta sad, ispada da je trebalo da ostavim tako, krivo i neofarbano? Valjda je bolje sanirati štetu. Jeste da je sad malko šaren, ali meni ne smeta, jer znam iz kog razloga sam farbao i ispravljao. Naravno da ću to reći i budućem kupcu. Te štete koje sam imao apsolutno ne utiču na bezbednost u vožnji. Ne razumem ni one koji kupuju polovni automobil, a očekuju da dobiju sasvim nov auto po ceni polovnog? Trebamo da budemo realni, jer polovan auto, star 10-15 godina sigurno ima falinku, koja možda ne smeta prodavcu ali će smetati kupcu, i bolje je da ta neka falinka bude na limariji nego da bude na motoru ili nekom vitalnom delu...
Preporuka:
12
95
Odgovori

Prijavi komentar

Sotir
Nedelja, 23. 02. 2014. 20:07h
neregistrovan korisnik
@Aleksandar : Ima dosta udarenih i lupanih automobila i statistika govori da je to svaki 3-4 automobil u zemlji. A tvoja tvrdnja da nema polovnog automobila koji nije udaran nema veze sa realnošću. Ako su tvoj iščukali, ne znači da su i ostali takvi. Znam preko 15 ljudi koji su kupovali nove automobile u Srbiji vise od decenije unazad i da nikada nisu udarili automobil niti ga ogrebali. Nisu svi kao ti. I normalno da ćeš popraviti oštećeni deo. Kada ga budeš prodavao ako neko provali da je farban i popravljan nikada neće biti siguran da li je bio skroz lupan i da li je nebezbedan ili je samo popravljano nešto sitno pa neće rizikovati već će ga zaobići. Uglavnom ljudi ne vole da rizikuju i malo će se pomučiti dok ne nađu odgovarajući primerak! Hvala Bogu postoje jeftini uređaji koji pokazuju da li je nešto rađeno na automobilu.
Preporuka:
92
5
Odgovori

Prijavi komentar

Aleksandar
Nedelja, 23. 02. 2014. 21:14h
neregistrovan korisnik
@Sotir : @Sotir, kada bih ti tražio da mi nađeš polovan automobil, star 15 godina, bez ikakvog oštećenja, da li bi mogao da mi nađeš? Sumnjam. Ne kažem da nema dobrih primeraka, ima sigurno, ali to je zaista retko. Pogledaj svaki drugi oglas i videćeš da piše "hitna prodaja zbog odlaska u inostranstvo". Sve sami preprodavci i prevaranti koji hoće da uvale nekome auto i da pobegnu. Naravno da nisu svi kao ja. Ja sam svaki problem na svojim kolima rešavao odmah, bilo da se radi o mehanici ili limariji, a takvi su retki. Kad budem prodavao auto imam sliku kakav je auto bio pre popravke i kakav je sad, i znam koliko sam para uložio u njega. Taj kome se ne dopada neće kupiti i kraj priče. Kakve krševe prodaju, moj je za izložbu.
Preporuka:
6
47
Odgovori

Prijavi komentar

Sotir
Ponedeljak, 24. 02. 2014. 14:03h
neregistrovan korisnik
@Aleksandar : Ti si tvrdio da ne postoji polovan automobil koji nije udaran. A polovnih automobila ima i od mesec dana pa preko 100 godina. A ti posto volis da kupujes automobile tinejdzere od 15 godina to je malo teze naci ne udaran ali opet moze da se nadje. Znam za primerke koji nikada nisu bili udarani, izmedju ostalog jednu Mercedes 124 250TD iz 95 godine koja je kupljena nova u Srbiji. Jedan Porsche bokster iz 98-me godine, Opel Kadet iz 90-te, Golf 3 iz 98-me itd... Ali to nije na prodaju, bar jos uvek.. Mnogo generalizujes stvari!
Preporuka:
45
2
Odgovori

Prijavi komentar

Vojvodjanin
Ponedeljak, 24. 02. 2014. 17:16h
neregistrovan korisnik
Svaka čast Blicu na dobrom članku,međutim lepo,nađeš pouzdanog agenta za kog znaš ko je pa u Nemačku s njime,odaberi afto pregledaj knjige koje se tamo ne šteluju plati sve što treba i ajd kući...pouzdano,lako,a i isplati se.
Preporuka:
34
1
Odgovori

Prijavi komentar

Jeremy
Ponedeljak, 24. 02. 2014. 21:10h
neregistrovan korisnik
Nije to nikakav problem ako je auto bio farban, ocesan je branik,ili napukao,ulubljen blatobran pa zamenjen, to nema ama bas nikakve veze ako se lepo I dobro uradi, ufarba se lepo uspricavanjem I okolnih elemenata pa na ivicama se ni nece moci videti razlika jer se sa upustanjem boje pocinje tek na iducem element, I sta smeta, lepo je,ne primeti se i nema nikakve veze sa celom pricom.Staklo moze biti menjano usled ostecenja od kamencica na putu,pa da napukne,ili neko oboje auto, ne mora odma da znaci da je lupan. Nasoj "eliti" kupaca u klasi do 2000e, smeta i ako je jedan deo bio ofarban, jer zamisli ofarban je branik, pa taj auto mora da je pretrpeo tesku havariju i bio na krovu,izbacen je iz ose,ali je samo branik farban?! ili jedno staklo promenjeno, odmah je to drama jer zamisli, auto od 12-13 godina da ima neku manu! ako ima ijednu ogrebotinu, onda to smeta, ako je farban onda to nije dobro, tako da nista na kraju nije dobro, i sve da je ispravno i u full opremi da je tek registrovan i da su gume nove, jos da ga dobiju jeftinije od najjeftinijeg takvog u oglasima,jer ima i jeftinijih, i naravno, da ga vozi na ovlastenje, jer sto bi prepisivao auto i placao prepis?! Najbolje bi bilo kada bi mogli da dobiju nov auto po ceni polovnog. Dobar auto se moze, pronaci, ima i takvih, ali to se ili ne prodaje,ili je cena najveca u oglasima, jer taj zna sta prodaje, a dobar auto uvek kosta. i uvek je na ceni... kolko para toliko muzike, i polovno nije novo...
Preporuka:
12
31
Odgovori

Prijavi komentar

Kokakola
Ponedeljak, 24. 02. 2014. 22:24h
neregistrovan korisnik
@Jeremy : Kapu dole najbolji komentar do sada ti Mora da si Majstor nema i jare i pare.Mi farbamo i popravljao serviramo posto svaki auto koj e 2-3 godina star uvek ima neku gresku a niko nece auto ostecen,i opet more Cena da je super.
Preporuka:
3
12
Odgovori

Prijavi komentar

peras
Sreda, 26. 02. 2014. 09:11h
neregistrovan korisnik
Prica vezana za brojeve na staklu nema potporu. na novim automobilima u salonu mozete videti da se brojevi (god.proizvodnje) na staklima razlikuju.Npr. prednje staklo je 2012 a bocna 2011. auto svakako nije udaren, jednostavno neki delovi su ranije proizvedeni.
Preporuka:
6
0
Odgovori