Francuzi se odriču Nemačke! Pežo preskače Frankfurt

Francuzi se odriču Nemačke! Pežo preskače Frankfurt

Naime, u Pežou su odlučili da ne troše novac na sajmove, već Francuzi žele da proomociju svojih modela održe na digitalnim platformama, odnosno u direktnom kontaktu sa potencijalnim... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

vlasnik
Sreda, 21. 12. 2016. 16:33h
neregistrovan korisnik
Ko je lud da u Nemackoj kupuje Pezoa. I zaista ih tamo nema mnogo na ulicama. Ja imam Pezo vec nekoliko godina i uopste nisam zadovoljan kvalitetom. Inace sam profesionalni vozac vec dosta dugo, izuzetno sam pazljiv vozac i odrzavam ga kako treba ali stalno ima nekih kvarova, uglavnom sitnijih koji ne uticu na samu voznju ali nerviraju i kostaju poprilicno. Te probleme sa Japancima i Nemcima koje sam ranije vozio nisam nikad imao. Nazalost morao sam da uzmem ovaj auto. Sad i nikad vise, naravno ako budem mogao da biram.
Preporuka:
17
24
Odgovori

Prijavi komentar

PeugeotCitroen
Sreda, 21. 12. 2016. 17:23h
neregistrovan korisnik
@vlasnik : Bez uvrede, ali posto si profesionalni vozac verovatno ne znas za bolje od Golfa 2 D.
Preporuka:
16
16
Odgovori

Prijavi komentar

BELGRADE
Četvrtak, 22. 12. 2016. 11:07h
neregistrovan korisnik
@PeugeotCitroen : Čovek je u pravu. Francuzi iz fabrike izadju pokvareni, bar sam ja imao takav slucaj. Prvi put mi se Pežo pokvario na 30,000 predjenih kilometara, i onda je nasatvio u tom tempu dok ga nisam prodao. Krševi na točkovima. Više sam se vozio sa šlepom nego u kolima :)
Preporuka:
8
11
Odgovori

Prijavi komentar

Pro-vozac-2-
Četvrtak, 22. 12. 2016. 13:33h
neregistrovan korisnik
@BELGRADE : Nikad problema nisam imao sa francuskim vozilima, ali zato stalno viđam vw i audi kraj puta sa podignutim haubama. Kolega nemoj to da čuvaš, samo ga gazi i neće da se kvari. Pozzz
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

Profesionalac
Sreda, 21. 12. 2016. 17:26h
neregistrovan korisnik
@vlasnik : Вози га неколико година а није задовољан :))
Preporuka:
18
3
Odgovori

Prijavi komentar

BELGRADE
Četvrtak, 22. 12. 2016. 11:10h
neregistrovan korisnik
@Profesionalac : Pa šta ti je tu čudno? Ja sam kupio novog Pežoa, počeo je da se kvari na 30,000 predjenih kilometara pa sam ga vozio narednih pet godina jer sam ga kupio novog, i naravno pala mu je jako cena i zato ga nisam prodavao. A bio sam zadoovljan prve dve godine dok nisam dosao do granice od skromnih 30,000km
Preporuka:
5
10
Odgovori

Prijavi komentar

cc
Sreda, 21. 12. 2016. 17:46h
neregistrovan korisnik
@vlasnik : Postedi nas tih ruralnih mitova...
Preporuka:
17
7
Odgovori

Prijavi komentar

Vuki
Četvrtak, 22. 12. 2016. 07:35h
neregistrovan korisnik
@cc : Bravo care!
Preporuka:
6
2
Odgovori

Prijavi komentar

BELGRADE
Četvrtak, 22. 12. 2016. 11:12h
neregistrovan korisnik
@cc : Što ruralni? Čovek je u pravu. Kao sto sam vec napisao, ja sam bio vlasnik novog Pežoa i prvi put se pokvario sa skormnih 30,000 predjenih kilometara. I u kontinuitetu se kvario dok ga nisam prodao. Pre i posle toga sam vozio Nemce i jesu duplo skuplji ali su i vise nego duplo kvlaitetniji. E sad ima ljudi kupe Nemca sa 500,000km i onda kazu, kvari mi se. Pa naravno da se kvari. Ja sam posle tog pežoa kupio novog Audija A3 i osim redovnih servisa i poneku sijalicu nisam menjao i popravljao nista.
Preporuka:
10
9
Odgovori

Prijavi komentar

Mozda-ali
Sreda, 21. 12. 2016. 21:40h
neregistrovan korisnik
@vlasnik : Pa da. Kod pezoa sitni kvarovi koji ne uticu na voznju a kod VW zakuca dizna (700€) a protkomer i podizace stakala menjas na svakom malom servisu. Cccc!
Preporuka:
21
5
Odgovori

Prijavi komentar

Bacvanin
Četvrtak, 22. 12. 2016. 00:02h
neregistrovan korisnik
@vlasnik : Ja vozim vec drugog pezoa,nikakvih problema nemam.Jedino ako si ti kupio nekog iz 68 me
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vuki
Sreda, 21. 12. 2016. 16:37h
neregistrovan korisnik
Nema oni sta da traze tamo...
Preporuka:
9
17
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Sreda, 21. 12. 2016. 17:44h
neregistrovan korisnik
Od francuza u Nemačkoj jedino se reno klio koliko-toliko kupuje,ostali jako slabo...
Preporuka:
8
3
Odgovori

Prijavi komentar

Doom
Četvrtak, 22. 12. 2016. 12:50h
neregistrovan korisnik
@miki : Najprodavaniji hothatch u Nemackoj je Megane Rs posle njega clio Sport...A peugeot 508 je dobio titulu najboljeg uvoznog auta.Mislim 2011/12.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Petak, 23. 12. 2016. 18:52h
neregistrovan korisnik
@Doom : "Najprodavaniji hatchback u Nemačkoj je Megane Rs posle njega Clio Sport"...spominješ "Rs" i "Sport",koje su specijane sportske verzije,a nikako nije prirodno da takve verzije budu budu prodavanije od običnih "civilnih", pa tvoja konststacija možda važi za kategoriju sportskih verzija. Reno klio je dugo godina najprodavaniji uvozni auto u Nemačoj,a za Megane prošetaj malo u Minhenu ili Stuttgartu i gledaj koliko ćeš ih videti...Pežo 508 možda je bio najbolji uvozni auto,ali to još ne znači da je i tražen tj. jako malo ih ima,više ćeš možda videti laka dostavna vozila Partner i boxer...pozz
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

samo-da-kazem
Sreda, 21. 12. 2016. 20:02h
neregistrovan korisnik
Sta fali Pezou ??? Pezo je izvrstan auto, mekan. Uvek bi pre kupio Pezo nego bilo koju Toyotu, Hondu, i slicno. Pa cak su bolji od Golfa, Jette, Passata, i Opela. Mozda nesto Mecka da se moze meriti sa njima i to je to. Luksuznio Pezo je bolji i od Mecke.
Preporuka:
7
21
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Četvrtak, 22. 12. 2016. 00:01h
neregistrovan korisnik
@samo-da-kazem : Uvek se oduševim koliko imamo "stručnjaka"... :)
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

Neko
Sreda, 21. 12. 2016. 23:19h
neregistrovan korisnik
Ne može da shvati da od kompanije koja je pravila mlinove za kafu, posude za so, biber, korsete, vešačice, kišobrane i tako to, nikad neće biti dobar proizvođač automobila. Vozila su im i danas takva, mlinovi za kafu, i nakaradne šklopocije.
Preporuka:
5
11
Odgovori

Prijavi komentar

Rs
Četvrtak, 22. 12. 2016. 12:53h
neregistrovan korisnik
@Neko : Kad je pezo pravio direktorsku limuzinu sa v6 motorom,vw je pravio folciku sa 15 ks.
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

Neko
Četvrtak, 22. 12. 2016. 21:48h
neregistrovan korisnik
@Rs : Zašto odmah etiketiranje da preferiram "folciku"? Ako ćemo tako, onda po meni je na prvom mestu Mercedes, pa svi daleko, daleko... Ali to je stvar izbora. Što se tiče Pežoa, dizajn, izgled vozila je po meni nakaradan, odvratan, poput jajeta koje je ili spljošteno odozgo ali ipak jaje ili je pritisnuto s preda i pozadi pa je izdignuto pa je ipak jaje. OK ima onih koji se pale na Pežo, ali ja ih ne znam nešto puno. Nekome i Multipla izgleda privlačno. Enterijer, novih Pežoa, preterano skučen, klaustofobičan. deo između vozača i suvozača nepotrebno ogroman! Probao, vozio, vozila ne starija od godinu dana, OK, vozilo ko vozilo, neprivlačno, nema dušu, nema ono nešto da zadrži pažnju i izazove, iznenadi i kaže vau! Međutim, slobodni ste da vam se sviđa, glupo bi bilo da svi vozimo ista vozila, nismo svi isti. A rasprava o tome koje je vozilo bolje je toliko organičena da je glupo i misliti o nečemu takvom.
Preporuka:
3
3
Odgovori

Prijavi komentar

Rs
Četvrtak, 22. 12. 2016. 22:58h
neregistrovan korisnik
@Neko : Nisam ja rekao da je pezo bolji ili losiji od nekog drugog proizvodjaca...Ja mercedes nisam pomenuo,a cisto da se zna,da je pezo 2 peoizvodjac u evropi...Naravno posle mercedesa...Glupo je komentarisati dizajn...Nekome je lep nekome ruzan,kao i ostali proizvodjaci...To da su oni pravili mlinove za kafu,pa na osnovu toga suditi o brendu je cista glupost...Pa i lambo i porse su pravili traktore,jel to znaci da su im i danas vozila traktori?Glupo je praviti razliku u srednjog nizoj klasi,u kojoj pezo,zajedno sa vw opelom,renoom,fordom i ostalima,kad tu razlike gotovo i da nema...Bmw i mercedes su premium,ostali su relativo isti...
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Joca
Četvrtak, 22. 12. 2016. 06:31h
neregistrovan korisnik
Pezo je extra auto u svemu, slazem se potpuno da su samo mecka i pezo po udobnosti i dizajnu, izdrzljivom motoru i komforu klasa iznad, ostalie marke nisu im ni do kolena. Imam jedan super pezo 4007 odlican je i ne bih ga menjao, bile su male popravke , filteri, akumulator a kad je bilo pocetkom godine da je imao problem sa menjacem, fabrika Pezo je licno intervenisala i poslali mom garazisti ceo menjac besplatno da ugradi ( kostala me samo " ruka" ovde u Fr. ) uz izvinjenje jer eto u tim ranijim modelima su imali odredjene kvarove. Kazem francuzi su mnogo posteniji nego nemci , a ovi opet mnogo dizu buku i umusljaju da su najbolji. Pezo nema reklamu i prodju, niti agresivni nastup na trzistu, ali su zato 20 godina ispred nemaca po dizajnu, sigurnosti i performansama.
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

Vuki
Četvrtak, 22. 12. 2016. 07:34h
neregistrovan korisnik
Dobar im je ovaj 2008, mislim da je pun pogodak..
Preporuka:
7
3
Odgovori

Prijavi komentar

BELGRADE
Četvrtak, 22. 12. 2016. 11:01h
neregistrovan korisnik
Naravno da se odriču, neće da se brukaju medju Nemačkim mašinama, a i mogu da zamislim kakva im je prodaja. Pežo je za naše tržište gde se nema para, pa aj kupi tzv dzipa. A ono nema veze sa kolima, a kamoli sa dzipom. Ja sam bio isto jedan od tih pa sam jednom kupio novog Pežoa koji mi se pokvario prvi put sa svega 30,000 predjenih kilometara, i naravno kvario se dok se nisam otarasio Francuskog buldožera, mislim po kvarovima. Sad da ga dobijem, prvo bih ga prodao pa kupio normalan auto.
Preporuka:
3
11
Odgovori