Ovo je „honda sivik“ za Evropu

Tresla se gora, rodio se miš! Svi koji su očekivali da će se deseta generacija „honde sivik hečbek“ za evropsko tržište razlikovati od američkog modela, ostaće razočarani - razlike praktično i nema.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Novi "sivik" desete generacije je dugačak 4,5 metara

To znači da novi „sivik“ (premijera na Salonu u Parizu) donosi dizajn sa mnogim uglovima, ivicama i naborima, odnosno izgled koji, najverovatnije, neće biti po ukusu većine vozača. Takođe, u želi da se bude drugačiji, novi „sivik“ je sada dugačak 4,5 metara i smestio se u sivoj zoni - negde između limuzine i klasičnog kompakta. Automobil je širok 1,8 metara, visok je 1,42 metara dok je međuosovinsko rastojanje produženo za tri cm (sada 2,7 metara). Trebalo bi dodati i da je zapremina prtljažnika 478 litara.

 

Potpuno novi dizajn kokpita, sa nižom pozicijom sedenja i sportskim ambijentom

Ekipa „Auto Bilda“ je imala priliku da zaviri u kabinu novog „sivika“ i da se uveri da sada ima više prostora, kako napred, tako i na zadnjim sedištima. Takođe, potpuno je izmenjen položaj vozača koji sada sedi niže ali i lako može da pronađe odgovarajući položaj za upravljačem. Pokazivač brzine je sada gde bi i trebalo da bude - u centru, ispred očiju vozača a ne daleko ispod vetrobranskog stakla. Potpuno je novi i infotejment sistem „Honda Connect“ sa ekranom osetljivim na dodir dijagonale sedam inča. „Sivik broj 10“ je dobio i klasičnu ručku zadnjih vrata, a automobil serijski dolazi sa brojnim sistemima asistencije vozaču.

 

"Honda sivik" je jedan od najprostranijih kompaktnih modela

Težište novog „sivika“ je niže, a Honda je koristila i neka od rešenja sa sportskog modela „NSX“. Japanci zato ponosno ističu da će „sivik“ imati bolje vozne osobine, čak i od modela kao što su „ford fokus“ i „folksvagen golf“.

Na evropsko lansiranje u martu 2017. godine „sivik“ dolazi sa dva potpuno nova benzinska turbo motora: 1,0-litarski trocilindraš proizvodi 129 KS i 200 Nm, dok veći 1.5 i-VTEC sa četiri cilindra može da se pohvali sa 184 KS i 240 Nm.

 

"Sivik" je globalni model koji će se proizvoditi samo u fabrici u V. Britaniji

Motori su serijski upareni sa šestostepenim manuelnim menjačima, dok može da se poruči i CVT prenos sa kojim benzinski agregati imaju za 20 Nm manji obrtni moment. O dizel verziji (najverovatnije 1.6 i-DTEC) se još ne razmišlja a trebalo bi da u prodaji bude tek krajem 2017. godine.

 

Povezane teme: Honda, Honda sivik, Salon u Parizu, benzinski i dizel motori

Poslednji komentari

civic
Utorak, 20. 09. 2016. 20:23h
neregistrovan korisnik
Ja volim moj civic 8 generacije, hatchback, tzv, svemirac. I dalje najlepsi auto u toj klasi.
Realno
Utorak, 20. 09. 2016. 13:41h
neregistrovan korisnik
Honda = Zlatna sredina! Jedva cekam da ga probam.
Vee
Nedelja, 18. 09. 2016. 18:04h
neregistrovan korisnik
E ovo ti je dobro!
mnmix
Nedelja, 18. 09. 2016. 09:57h
neregistrovan korisnik
Video sam ovaj civik još pre nekoliko meseci u USA.... VRHUNSKI u svakom pogledu... Palac gore... Meni je dizajn odličan...
mnmix
Nedelja, 18. 09. 2016. 08:31h
neregistrovan korisnik
Video sam ovaj civik još pre nekoliko meseci u USA.... VRHUNSKI u svakom pogledu... Palac gore... Meni je dizajn odličan...
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»