Audi proslavio 25. godina TDI dizel tehnologije

Na Salonu automobila u Frankfurtu 1989. godine, Audi je po prvi put predstavio svoju TDI tehnologiju u "audi 100" modelu u formi 2.5-litarksog TDI petocilindričnog motora sa 120KS.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Audi "A7 3.0 TDI kompetišn"

Naziv TDI Audi i Folksvagen koriste za elektronski kontrolisan dizel agregat sa turbo punjenjem i tehnologijom direktnog punjenja.

 

U proteklih 25. godina, Audi je u mnogim serijskim, koncept i trkačkim

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

automobilima koristio TDI motore, a najveći uspeh je ovaj agregat doživeo na prestižnoj trci "24 Le Mana".

Audi "100 2.5 TDI"

Audi će 25. godišnjicu proslaviti sa novim "A7 3.0 TDI kompetišn" modelom.

Pogledajte ponudu sajta mobile.de na srpskom jeziku.

Ispod haube se nalazi 3.0-litarski V6 TDI sa 326KS i 650Nm. Audi "A7 3.0 TDI kompetišn" će do stotke stići za 5.1 sekundu, dok mu je prosečna potrošnja, barem po fabričkim podacima, 7.4l/100km.

 

Osnovu automobila čini osveženi "A7" model sa 20-inčnim točkovima, "s-lajn" paketom eksterijera, "valkona" kožom, aluminijumskim i "beafort" drvenim akcentima u enterijeru dok je deo standardne opreme automatski osmostepeni menjač.

Povezane teme: Audi, Dizelaš, Dizel motor, TDI

Poslednji komentari

Dejan
Nedelja, 20. 07. 2014. 10:13h
neregistrovan korisnik
Rekao si da su ukrali-falsifikuju tehlologiju, kakvu, ciju, od koga, ko je prvi poceo pa da je Audi nastavio ?! Audi je jedini od svih pravio sisme pumpa-brizgaljka i to su doveli do savrsentva i jako se dobro pokazalo sve do momenta kad su svi naterani da ugradjuju common rail sistem ubrizgavanja !!! A pitam li se koji dizel motor nema direktno ubrizgavanje ...
Dado
Nedelja, 20. 07. 2014. 08:49h
neregistrovan korisnik
Secam se kako su svi hvalili audijev 1.8 T koji su naravili za novi A4. Kasnije su ga pojacali na 225 i 250 konja za TT, a prije mesec-dva su taj isti motor ti isti novinari popljuvali kao najveci promasaj vw grupe. Toliko o casopisima
Dado
Nedelja, 20. 07. 2014. 08:46h
neregistrovan korisnik
2003 god je fordov dizelas 2.0 TDCI proglasen najboljim na svetu. Imao je najbolju iskoristivost motora i najnizu potrosnju
Lazar
Subota, 19. 07. 2014. 22:11h
neregistrovan korisnik
Nisam decko, u poslu auto-industrije sam 20 godina i imam praksu kakvu ti nikada neces imati. Mozes ti i bolje od niskog vredjanja. Daj neki kontra argument! Ja radim reklame i emisije kao i casopise koje ne finansiraju proizvodjaci automobila. Takva tvrdnja pokazuje tvoje neznanje! Casopise i emisije finansiraju zastupnici automobislkih marki i to ne podrazumeva da novinari pisu sve lepo o njima vec da budu objektivni! Da nije tako ne bi postojali super testovi na kojima se automobili kvare pa onda novinari uredno napisu kakvi su kvarovi u pitanju i koliko je vozilo pouzdano. Mogao bi vise da cenis novinarsku profesiju, vecina su posteni i ako nekima manji procenat upada u oci! Navode ostavljam ne zato sto nisam siguran u sebe, vec da bi tebi slicnima pokazao da nemate argumente!
da-dodam
Petak, 18. 07. 2014. 13:25h
neregistrovan korisnik
U clanku nisam nigde procitao da se hvale da su prvi izumeli turbo dizel motor, vec da obelezavaju godisnjucu svog motora, kao pre par godina 25 godina quattra i slicno..Kompleksi za nemcima su cudo, ni ne procita vest a pametuje.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»