Automanijak vidžet na portalu MojAuto.rs

Postoje dve grupe ljudi koji, puni nade, obilaze auto placeve sa ono malo mukotrpno ušteđenih evropskih apoena skrivenih u unutrašnjem džepu. Jedna su kupci koji tačno znaju šta traže i zašto baš to, dok drugu grupu predstavljaju oni kojima je automobil neophodan, ali nikada nisu zagrebali ispod osnovne farbe kako bi makar znali u kom pravcu da razmišljaju.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Prva grupa se sve više smanjuje i već je uveliko na listi ugroženih vrsta, dok sve više ljudi bira svoje četvorotočkaše isključivo na osnovu boje ili atraktivnih aluminijumskih felni. Pritom, u moru oprečnih informacija retko ko zastane i sagleda svoje realne potrebe koje bi trebalo da budu broj jedan prilikom donošenja jedne, u našem okruženju tako nesvakidašnje skupe odluke.
Upravo iz tog razloga je pre nešto više od godinu i po dana na scenu stupio portal AutoManijak, nastao iz želje da se ta situacija iz korena promeni i iz uverenja da svako može biti dovoljno veliki stručnjak ukoliko mu se pruže prave informacije na lako razumljiv način.

Za razliku od ostatka Evrope, gde to predstavlja jednu podrazumevanu repetitivnu radnju, na našim prostorima je kupovina automobila svojevrstan događaj, takoreći svečanost u kojoj učestvuju i uža i šira rodbina. A kako i ne bi kada se slavljenik (kupac) redom kod svih članova porodice zadužuje kako bi skrpio novac za desetak godina star automobil sumnjive eksploatacije i servisne istorije mutnije od motornog ulja poslednji put zamenjenog dok je Berluskoni još uvek bio premijer.


Portal AutoManijak marljivo radi na tome da demistifikuje sve relevantne informacije i procedure vezane za izbor idealnog automobila, a na osnovu mogućnosti, potreba i želja svakog od kupaca ponaosob. Osnovni stub ove ideje je svakako Virtuelni Savetnik™, mitsko biće koje još niko nikada nije imao priliku da upozna, mada stari ljudi pričaju da je došao u posed raznih drevnih saznanja iz oblasti auto industrije. Na osnovu njih, ali i individualnih vrednovanja svakog od unetih parametara, on procenjuje i nudi listu modela koji bi konkretnoj osobi trebalo da najviše odgovaraju, sa naglaskom na trebalo. Često ljudi nisu ni svesni šta im je sve u okviru njihovog ograničenog budžeta dostupno i iznenade se raznovrsnošću ponude kreirane na osnovu njihovih želja. Naš prosečni kupac (i ujedno budući dobrotvor lokalnih automehaničarskih radnji) će se, i pored svega navedenog, opredeliti za svog novog polovnog ljubimca isključivo na osnovu nepotpunih informacija, urbanih legendi i saveta samoproklamovanih stručnjaka iz oblasti automobilizma. Više samoproklamovanih nego stručnjaka, mogu slobodno dodati. Mogu, jer sam jedan od njih. Pri tome će se mnogi neretko voditi imidžom određenog brenda u koji imaju poverenje i za koji smatraju da vredi ulaganja teško sakupljene ušteđevine. Ipak, brend nije uvek ono što se čini, a kupci imaju pravo to da znaju.

Pored toga, jedinstvena baza benzinskih i dizel motora koja se neprekidno ažurira pomaže kupcu da postane svestan šta ga čeka ispod haube i plastične oplate izabranog četvorotočkaša, dok mu liste kvarova, iskustva i ocene vozača pružaju poprilično direktan i objektivan uvid u ono manje lepo što ga nakon kupovine u određenoj meri svakako očekuje. Takođe, ukoliko nivo neodlučnosti nije na zadovoljavajuće visokom nivou, tu je i lista alternativa za svaki od automobila uz detaljno poređenje i obrazloženje prednosti i mana jednog u odnosu na drugi.

Na kraju, poslednji u nizu sredstava u borbi protiv neznanja, tu je i naš novi vidžet, ekskluzivno dostupan uz automobilske oglase na portalu MojAuto.rs kojima je u potpunosti i prilagođen. On predstavlja sasvim prirodan produžetak naše misije i otvara prozor u svet korisnih, nedvosmislenih informacija i to tamo gde su najpotrebnije i gde se odluke o kupovini zapravo donose. Osnovni podaci koje prikazuje, kao što su prosečna potrošnja goriva, ubrzanje i zapremina prtljažnika, često su dovoljni da naprave razliku između "to je to" i "možda ipak ne", dok detaljne stranice na koje upućuje sadrže sve od specifikacija neophodnih za sudbonosno "DA!" konkretnom automobilu.

Uveren sam da će posetioci portala MojAuto.rs prepoznati potencijal ovog dodatnog izvora informacija, kao i trud koji se ulaže u inovativnost i razvoj usmerene upravo ka kupcu kao krajnjem korisniku. Takođe, partnerstvo između naša dva portala je na ovaj način zaokruženo u celinu koja pruža sve što vam je neophodno da se odlučite na jednom mestu. Na vama je samo da razbijete kasicu-prasicu, privolite rodbinu na novčanu pozajmicu i avantura može da počne... Srećna kupovina!

Povezane teme: automanijak, vidžet, saveti, automobili, Polovni automobili, polovnjaci, Mojauto
Karavan za velika dela

Karavan za velika dela

Na velikim evropskim tržištima pored uvek popularnih SUV modela, beleži se i porast prodaje karavana....»