Ovako izgleda restilizovani "fijat 500L"

Posle pet godina na tržištu, konačno je došlo vreme za predstavljanje restilizovanog Fijatovog modela "500L". Prema prvim informacijama, model je tehnološki osavremenjen, sa novim sadržajima vezanim za konekciju, kao i tri verzije modela: "urban", "kros" i "vagon"...

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs


Na novom "fijatu 500L", 40 odsto komponenata je sasvim novo. Novi "500L" dizajniran je tako da naglasi pripadnost porodičnog liniji modela naglašavajući njegova ključna stilska svojstva. Stil eksterijera izražava sve upečatljive elemente koji su karakterisali ovaj model tokom čitave njegove istorije, još od pojave njegovog legendarnog prethodnika, sa još kompletnijim identitetom. Najočiglednija veza sa prošlošću ogleda se u setu sa „brkovima i znakom” na trapezoidnom prednjem delu, gornjim farovima sa hromiranim elementima, kružnog i dinamičnog izgleda, te donjoj svetlosnoj grupi sa LED dnevnim svetlima, koja podsećaju na grafiku dve „nule" u oznaci 500. Ovim fino stilizovanim detaljem, novi "500L" jasno naglašava svoj identitet čak i u mraku.

Pored toga, prednji branik u prepoznatljivoj trapezoidnoj izvedbi, sa hromiranom, ukrašenom trodimenzionalnom mrežom donje rešetke, daje ovom automobilu atraktivan i veoma elegantan izgled. U isto vreme, hromirane trake koje vuku pogled na blatobrane, odražavaju čvrstoću i individualnost. Sa ovim izmenama, prednji deo novog modela 500L je još izražajniji i zavodljiviji. Glavna stavka u zadnjem delu su hromirani umeci koji naglašavaju osećaj pripadnosti ovoj liniji vozila, kao i horizontalni elementi koji osnažuju pojavu ovog automobila, kao i njegov utisak na putu. Svetla za maglu i vožnju unazad se nalaze u donjem delu branika. Ova promena je u većoj meri funkcionalne nego stilske prirode i poboljšava efektivnost različitih svetala.

Novi "500L" dostupan je u deset pastelnih ili metalik boja sa tri vrste krova.

Motori koji najviše odgovaraju posebnim potrebama kupaca izabrani su za različite identitete modela. Linija benzinskih motora obuhvata 1,4-litarski 16V motor, sa 95 KS, 1,4-litarski 16V TJet, koji isporučuje 120 KS, kao i 0,9-litarski TwinAir (nije u ponudi u Srbiji), od 105 KS. Liniju kompletiraju dvogorivi benzinski i TNG 1,4-litarski TJet motor, sa 120 KS, kao i dvogorivi benzinski i metanski 0,9-litarski TwinAir, sa 85 KS. Ponudu upotpunjuju dva dizel motora: 1300 cc 16V MultiJet sa 95 KS, izveden sa Dualogic prenosom i 1600 cc 16V MultiJet sa 120 KS. Svi motori u skladu su sa Euro 6 standardima i uspešno kombinuju izvrsne performanse i ekonomičnu potrošnju goriva.

Novina je i Moparova oprema za novi "500L" - reč je o kolekciji od 92 dodatka za poboljšanje raznovrsnosti automobila, optimizovanje njegovih funkcionalnih i teretnih mogućnosti, a koje su već najbolje u svojoj kategoriji vozila, zadovoljavanje potreba porodica za bezbednošću i zaštitom, te koji pružaju rešenja za prilagođavanje izgleda i detalja novog modela "500L". Program Moparove zaštite vozila obezbeđuje da servisiranje vrše visoko obučeni, specijalizovani tehničari u ovlašćenim FCA Srbija  servisnim centrima, koristeći specijalizovanu opremu i alate, kao i originalne rezervne delove.

Početak proizvodnje novog "fijata 500L" u postrojenjima fabrike u Kragujevcu označiće se u petak...

Povezane teme: FIAT, Fijat, Fijat 500L, Fabrika automobila u Kragujevcu, FCA Srbija

Poslednji komentari

Driver
Petak, 26. 05. 2017. 11:46h
neregistrovan korisnik
500L koji ja vozim ima dve trece brzine. Menjam brzine kao kamion da vozim. Izadjem na auto put i na 130km/h motor buci,stvara buku i totalno je bzvz za dalja putovanja, a ima 6 brzina. Dok sam vozio polognog vagena imao sam pravih 6 brzina, lepota za voznju na auto-putu.
Mirko
Petak, 26. 05. 2017. 10:16h
neregistrovan korisnik
Isto je i sa Fiatom i italijanskom auto industrijom uopste. Sta je Alfa proizvodila pre, a sta proizvodi sad.
Mirko
Petak, 26. 05. 2017. 10:13h
neregistrovan korisnik
Sto se tice dizajna, nikakve veze nema sa korejskim automobilima, ovo je lifestyle auto u retro fazonu. Ima polovan Porsche, znas li ti koliko kosta odrzavanje polovnog Porschea? Na zapadu nove automobile kupuju da ne bi placali odrzavanje za polovne, koje godisnje moze da kosta vise nego sto taj auto vredi. Sa 200e mesecne plate u Srbiji radnici ne mogu da kupe auto ni na kg, od onoga sto im ostane, a ne ostane im nista, kad kupe i plate sve sto im treba.
Bungi
Četvrtak, 25. 05. 2017. 14:20h
neregistrovan korisnik
Kad je Srbija proizvodila borbene avione Ikarus u Zemunu i avionske motore u Rakovici mnoge zemlje nisu ni "gaće" proizvodile.Tačno je da smo jako nisko pali kad je u pitanju industrijska proizvodnja.Moramo ići napred,mnogo brže nego dosad.
bimba
Četvrtak, 25. 05. 2017. 14:04h
neregistrovan korisnik
vozim ga vec 3 godine samo ulje menjam odusevljen sam.ljudi svasta pisu o njemu a nikada nisu seli u njega
Karavan za velika dela

Karavan za velika dela

Na velikim evropskim tržištima pored uvek popularnih SUV modela, beleži se i porast prodaje karavana....»