Novi Reno Senik - sve je u šarmu!

Brojevi retko lažu, a nama naši kažu da prodaja SUV modela u Evropi nastavlja da raste, dok su vanovi gotovo na ivici istrebljenja. Dobro, možda malo preterujemo, ali istina je da vanovi više nisu tražena roba. Međutim, onda na scenu stupa Reno koji je u Ženevi predstavio potpuno novu četvrtu generaciju „senika“, jednog od pionira klase kompaktnih monovolumena. Gde je onda tu logika?

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Vratimo se pet godina, u 2011. kada je Reno u javnost izašao sa konceptom „R-spejs“ koji je futurističkim izgledom provukao veliku pažnju. Studija je izgledala lepo, ali je kabinski prostor bio uzan kao kutija za cipele. „R-spejs“ je brzo i nestoa sa scene da bi se 2016. vratio u vidu novog „senika“. Jasno je da dizajner Laurens van der Aker nije mogao da koncept u razmeri 1:1 preslika u „senik“, ali sličnost ne može da se zanemari: Ogromni točkovi, visoka i isprekidana linija prozora, stakleni panoramski krov...

Nema šta, Reno je ponovo promenio pogled na vanove koji više ne moraju da izgledaju dosadno, već na put izlaze u dvobojnoj karoseriji i sa točkovima od 20 inča koji su deo serijske opreme! „Senik“ je tako sušta suprotnost klasičnih predstavnika u klasi vanova, kao što je recimo novi „folksvagen turan“. Zajedno sa drugim novim Renoovim modelima, „senik“ koristi modernu CMF-C platformu, a 40 milimetara je duži i 20 mm širi od prethodnika. Ponuda prostora u kabini je i dalje veoma bogata, međutim, niža linija krova može da zasmeta visokim putnicima na zadnjoj klupi.

 

Zapremina prtljažnika je povećana na 572 litara, što je solidan rezultat, ali je gepek daleko skromniji u poređenju sa (ponovo) „turanom“ koji može da primi 834 litara, odnosno dva kofera više. Praktično, i pored većih dimenzija, novi „senik“ nije znatnije pomerio granicu u odnosu na (ne preterano atraktivan ali praktičan) model treće generacije.
Ponuda motora je preuzeta od novog „megana“, tako da se vozačima nude dva TCe turbo benzinca sa 115 KS i 130 KS, kao i 1.5 dCi i 1.6 dCi dizelaši u rasponu snage od 95 KS do 160 KS. Novitet je hibrdini „senik“ koji koristi dizel agregat sa 110 KS potpomognut elektromotorom i šestostepenim manuelni menjačem. Sistem spaja malu potrošnju goriva s vrhunskim vozačkim užitkom, omogućujući snažna ubrzanja pri određenim brzinama, posebno pri niskim obrtajima. „Hybrid Assist“ kortisti 48-voltnu bateriju kojom E-motor pomaže dizel agregatu koji će biti stalno uključen. Reno, međutim, još nije objavio podatke o performansama i potrošnji hibridne verzije.

 

Nije poznato ni kada će početi prodaja novog „senika“ jer Reno želi da pripremi dovoljnu količinu automobila za prvi „udar“.

Povezane teme: Reno, Reno Senik, R-spejs, TCe, dCi, Folksvagen turan

Poslednji komentari

Realno
Utorak, 24. 05. 2016. 11:54h
neregistrovan korisnik
Samo dizajn!
rs
Ponedeljak, 23. 05. 2016. 17:41h
neregistrovan korisnik
Dobro Cung Li,ko je tebi kriv sto vozis korolu iz 88?Pa ti grozdje kiselo..Polako,skupices i ti nekad pare za renoa...
em
Nedelja, 22. 05. 2016. 23:26h
neregistrovan korisnik
nisu mi pustili prethodni kometar, nije bilo pretnji, ni vulgarnosti, ocigledno admin ne zna stihove nekih pesama kako idu. ali ziveo Balasevic(i Bora Corba). e sad ponovo, pa ce mozda pustiti komentar. ti si postavio gore 2 pitanja, ja ti odgovorio jer si me prozvao. pre nekih 10+god smo na muz.akademiji, na profesorov predlog, jedan dan testirali nekih 12 auta da vidimo kako je najlakse spakovati kontrabas/e, tako da ne pisem bzvz... ti si nastavio komentarom kako je tvoj kolega(ne ti) imao problema sa senikom. isto sam ja napisao kako su moji drugari(ne ja) imali problema sa tojotama. to nije poredjenje sa tojotom, ni pljuvanje po tojoti, nego cinjenica da se to njima desilo. mom drugom bratu(rodjenom, imam ih 2) je crkla tabla(grand senik), ali je mogao da vozi auto. tablu mu doneli iz inostranstva za 50€. on ga vozi 5god. osim toga nikakve igranke nije imao a auto je bio taxi u nemackoj. isto tako imas po forumima, sto nasih, sto iz okruzenja, kako neki tojotini benz 1.8 i diz 2.0 trose ulje a to pisu vlasnici vozila i oni koji ih voze u firmi... isto to ima i po reno forumima, i ostalim francuzcicima i svapcicima... a vrh je sto sam sad na brzaka izbrojao 13 renoja raznih modela(godista od 2001 do 2009, cak 5 senika), pocevsi od brace, preko bliskih prijatelja do komsija sa kojima se redovno druzim i niko nema problema sa sevanjem evrica kroz otvorene prozore, nisku voltazu, anlasere i brisace. s druge strane se tojota ponovila bmw motorima, a mercedes renojovim...
moje-misljenje
Nedelja, 22. 05. 2016. 18:19h
neregistrovan korisnik
Što želim podvući, jeste, da po mom mišljenju u Evropi jedino je Renault uspeo da na kompletnu svoju gamu navuče novo sveže i uspešno ruho što je veoma atraktivna i biće uspešna još dosta godina. !
Dejan
Nedelja, 22. 05. 2016. 13:17h
neregistrovan korisnik
Znas ono kako kaze Balasevic: pametniji propusta !
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»