Ovo je moderan „jugić“ FotoVideo

I, dok čekamo na drugi model koji će se sklapati u FAS-ovoj fabrici u Kragujevcu, Fijat je u Brazilu počeo sa prodajom modela „mobi“ koji predstavlja odgovor Italijana na „reno kvid“ (proizvodi se u Indiji).

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

"Fijat mobi" će se proizvoditi u Brazilu, gde košta 8.000 evra

„Mobi“ je mali, jeftin i praktičan automobil, dugačak 3.566 milimetara, koji bi na srpskom tržištu (kada bi se prodavao) mogao da popuni prazninu nastalu „odlaskom“ legendarnog „jugića“. Međutim, u Fijatu su izabrali Brazil, gde je „mobi“ dostupan sa šest paketa opreme i samo jednim motorom: 1,0-litarskim četvorocilindričnim benzincem sa 73 KS i 93 Nm maksimalnog obrtnog momenta, koji lagani automobil do „stotke“ ubrzava za 14,3 sekundi (maksimalna brzina 153 kilometara na sat).

 

    Motor je povezan sa petostepenim manuelnim menjačem a pogon se prenosi na prednje točkove. U zavisnosti od opreme, „mobi“ je težak između 907 i 966 kilograma, dok je osnovna zapremina prtljažnika 215 litara. „Mobi“ zahvaljujući plastičnim panelima oko točkova i krovnim nosačima izgleda kao mali krosovoer, iako je serijski opremljen točkovima od 13 inča. Početna cena „fijata mobi“ je oko 8.000 evra.

     

    Povezane teme: Fijat Mobi, Yugo, Kragujevac, FAS, Reno Kvid

    Poslednji komentari

    Aleksa
    Petak, 29. 04. 2016. 11:20h
    neregistrovan korisnik
    Molim vas da ako se vec bavite pisanjem tekstova u vezi auto industrije konacno naucite da je italijanska marka automobila FIAT, a ne FIJAT. Hvala na razumevanju
    Pavle
    Četvrtak, 28. 04. 2016. 15:42h
    neregistrovan korisnik
    Punto 1.3 mjt na otvorenom troši oko 3 litre i ide kao munja. Uz dobro održavanje prećiće bar 500 hiljada bez pipanja motora.
    Cika
    Četvrtak, 28. 04. 2016. 15:22h
    neregistrovan korisnik
    Autić ne izgleda loše Trinestuce gume i visok da ne razmišljate o ivičnjacima. Za naše tržište samo još 1.3 mjt. Sa ovom težinom taj motor trošio bi ko upaljač. Naravno nebi bilo loše da je malo jeftiniji. Što se tiče komentara golfovih ljubitelja i ja volim oldtajmere. Voleo bih da imam Ajkulu, Pežoa 404, Fiata 124 spajder ili starog Mini Morisa. Naravno za uživanje a ne za vožnju svaki dan.
    Bole
    Četvrtak, 28. 04. 2016. 11:35h
    neregistrovan korisnik
    Moj brat vozio Nissan Almeru 2.2 limuzinu iz 2000te. Prodao je na 650 hiljada sve u taksiju. Motor i dalje bez greške. limarija cink, netaknuta enterijer odličan. Nebi me čudilo da izgura preko milion. Inače u taksiju od jeftinijijih auta najstarije i sa najvećim kilometražama su Fiat Mareje. Golfovi u taksiju su retkost(više je Dačija i Punta) i VW uopšte. Previše para za ne baš veliku razliku u kvalitetu. San svakog taksiste je Mercedes a oni znaju šta se isplati kad prelazite puno kilometara.
    nesa
    Četvrtak, 28. 04. 2016. 10:12h
    neregistrovan korisnik
    ovakvo vozilo treba srbima sigurno za preko 50 posto populacije a ne onaj sanduk od fiat 500L
    SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

    SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

    Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»