Porše planira električni "pajun" kao konkurenciju Tesli

Izgleda da je Porše ozbiljno shvatio tržište električnih automobila pošto je odlučio da svoju "pajun" limuzinu prodaje isključivo kao električni automobil kako bi konkurisao Tesla "modelu S".

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Porše "panamera"

Kako saznaju izvori iz Nemačke, Porše je u potpunosti odustao od benzinskih i

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

dizel varijanti "pajuna" jer smatra da je segment sportskih limuzina previše konkurentan za konvencionalne pogonske sisteme.

 

Svakako je razumljiv ovaj potez ako se uzme u obzir činjenica da konkurenciju čine modeli poput "audija A6", BMW "serije 5", Mercedesa " E klase" i Maserati "giblija".

 

"Pajun" će u prodaju ući 2018. ili 2019, a iz nemačke firme tvrde da će tehnologija baterija za tri do četiri godine moći da obezbedi autonomiju od 350 do 400km.

Tesla "model X" prototip

"Pajun" će biti dugačak i koristiće tehnologiju svog starijeg brata, "panamere", od

Pogledajte ponudu sajta mobile.de na srpskom jeziku.

koga je i dobio radni naziv "pajun"(Panamera Junior) koji će se promeniti kada proizvodnja počne.

 

Tesla motors je sa svoje strane najavila lansiranje "modela 3" koji će se u njihovoj ponudi smestiti ispod "modela S" i najavljenog "model X" SUV-a. Izvori tvrde da će ovaj model biti predstavljen 2016. i da će koštati oko 30.000 evra.

Povezane teme: Porše Panamera, Porše Pajun, Tesla motors, Tesla model S

Poslednji komentari

pp-aparat
Sreda, 28. 01. 2015. 21:56h
neregistrovan korisnik
tesla je dosta ispred drugih. domet koji najavljuje porsche tesla vec vise od godinu dana. Još je dodatno povećan, čak i za roadster, sada je preko 250 milja, oko 400km. a model s ima domet preko 200 milja , a to je preko 350km, a ne 200km.
Vladimir-Rolovic
Sreda, 28. 01. 2015. 09:33h
neregistrovan korisnik
Tesla koristi tehnologije koje su svima poznate i dostupne, ne postoji nijedan patent u njihovom vlasnistvu a da je zivotno vazan za proizvodnju. Tradicionalni proizvodjaci ga pustaju da plati cenu kreiranja potraznje tj. trzista a kada ocene da se pojavila njima interesantna kriticna masa kupaca onda ce uci sa svojim modelima. Na danasnji dan niko od potrosaca se mnogo ne uzbudjuje sto Tesla ima oko 200km autonomiju ali bi se mnogo uzbudili ako bi to isto ponudili MB,BMW,Audi i dr. zato poslednji pametno sede i prate razvoj situacije. Da nije tako odavno bi se svi vozili na hidrogen.
davno
Utorak, 27. 01. 2015. 20:12h
neregistrovan korisnik
jos za vreme nacista porse je napravio elektricni tenk... tako da nista novo njima... proverite malo na netu
Fotograf
Utorak, 27. 01. 2015. 18:57h
neregistrovan korisnik
Radili smo foto kampanju za Teslu i nakon slikanja vozili model S. Osecej je neopisiv ! Ne poredi se sa ostalim automobilima. Potrebno je mnogo reci da bi se opisale razlike. Pozdrav iz Kanade.
Gori-vatra
Utorak, 27. 01. 2015. 18:26h
neregistrovan korisnik
A hoce li Pajun biti samozapaljiv kao i ostali modeli ovog cuvenog Nemackog proizvodjaca?
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»