Holandski superautomobil - "venser sarte"

Holandska firma sueprautomobila Venser je osnovana tek 2010. godine, a sada, nakon samo četiri godine postojanja su predstavili svoj prvi model - "sarte".

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Naziv automobila je potekao od legendarne francuske trkačke staze na kojoj se

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

vozi "24 časa Lemana", a kompaniji je bi ocilj da stvore "automobil sa istinskim karakteristikama i analognim osećajem vožnje".

Dizajn je inspirisan trkačkim automobilima 1980-ih, a krajnji rezultat je nizak izvajan automobil sa dugačkip repom. Odmah se primećuje i C stub koji omogućava protok vazduha, aktivni spojler na zadnjem delu i hauba sa velikim vazdušnim kanalima zaduženim za hlađenje moćnog motora.

U početnoj fazi "sarte" je ispod haube imao V8 Dženeral Motorsa, međutim, inženjeri nisu bili zadovoljni pa su proizveli sopstveni agregat. U pitanju je

Pogledajte ponudu sajta mobile.de na srpskom jeziku.

6.3-litarski V-8 sa super punjenjem i 622KS(837Nm). Motor je pozicioniran duboko u šasiji kako bi se obezbedilo nisko težište, a povezan je sa šestostepenim manielnim menjačem koji snagu šalje na zadnje točkove. Kompanija tvrdi da "sarte" do stotke ubrzava za oko 3.6 sekundi, dok je maksimalna brzina oko 340km/h.

Šasija je izgrađena od laganih materijala pa je ukubna težina automobila tek nešto iznad 1.360kg.

Unutrašnjost je u velikom delu napravljena od ugljeničnih vlakana uz dvobojnu kožu.

Proizvodnja "venser sarta" je počela u pogonu u holandskom gradu Vrezenvenu brzinom od samo jednog primerka na mesec dana. Za sada je holandski superautomobil moguće kupiti samo u Evropi i Kini, ali se očekuje širenje proizvodnje.

 

Početna cena je 270.882 evra bez poreza.

Povezane teme: Superautomobil, Venser sarte, Holandija

Poslednji komentari

Fordovic
Ponedeljak, 22. 09. 2014. 09:34h
neregistrovan korisnik
Sto da se bakcu za tim Dzeneral Motorsovim glupostima, kad mogu da izgrade glanc nov agregat (prosecna investicija €500 miliona) i instaliraju ga u vozilo koje ce da se prodaje u 12 primeraka godisnje po ceni od €250,000. Njima je preko potreban Finansijski direktor.
toplistanadrealista
Ponedeljak, 22. 09. 2014. 01:37h
neregistrovan korisnik
Pagani opet ima nekakvu tradiciju, ali za ovo se slazem da je krsina, enterijer kao da je radio drvosjeca sa sjekirom ili u najboljem slucaju motorkom.........
ninja
Nedelja, 21. 09. 2014. 16:35h
neregistrovan korisnik
Naravno da sam u pravu. Ja takodje mogu da napravim automobil daleko bolji od ovoga, posto se tim poslom bavim ovde u Germaniji. Cak bi se proizvodio u Srbiji, izmedju Cacka i Valjeva (jer odatle poticem). Kostao bi negde oko milion evra kao Bugati Vejron, imao bi monokok sasiju od karbonskih vlakana i zlatom optocenih A, B, C i D stuba, motor bi bio dva uparena motora iz Corvette ZR1 (slicna kao Bugati koncepcija ali sa drugim izvoristem). Pored toga, imao bi menjac sa nekoliko stotina brzina min. a dizajn bi bio delo ruku mojih i mojih kolega. Naravno, na automobil bi se cekalo oko dve decenije sa avansom od 400 posto. Problem je investicija od oko dve milijarde dolara (budzet Srbije) i svi onda zadovoljni, zar ne? Mislim, ako cemo posteno i Paganijevi modeli su krsine od automobila ali odosmo daleko....
Cj
Subota, 20. 09. 2014. 13:38h
neregistrovan korisnik
Mislis, 200 hiljada.
toplistanadrealista
Subota, 20. 09. 2014. 12:23h
neregistrovan korisnik
Zamisli samo sta mozes voziti za tu lovu........potpuno si u pravu!
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»