Spreman da pokori konkurenciju: Mercedes-AMG "GT" super kupe FotoVideo

Čekanje se napokon završilo, a pred nama je Mercedes-AMG "GT" koji iako deli deo svog DNK sa "SLS"-om, a inspirisan je Mercedesovom trkačkom istorijom, predstavlja samodovoljno umetničko delo inženjerstva.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Mercedes-AMG "GT" je napravljen sa jasnom ambicijom da se uhvati u koštac sa

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

najvećom legendom sportskog automobilizma - "poršeom 911", a za ovu bitku nisu dovoljne puke performanse već i samo iskustvo vožnje, kvalitet i naravno udobnost.

 

S obzirom da je reč o AMG - u, pređimo na snagu. Postoje dva modela - "GT" i "GT S". Slabiji "GT" ima 456KS i 600Nm koje proizvodi "M178" 4.0-litarski V8 motor sa duplim turbo punjenjem. Maksimalna snaga stiže pri 6,000 obrtaja dok je ubrzanje do stotke za 3.9 sekundi uz maksimalnu brzinu ograničenu na 305km/h.

 

Jači "GT S" ima 503KS, 650Nm obrtnog momenta i ubrzava do stotke za samo 3.7 sekunde dok je maksimalna brzina ograničena na 310km/h.

    Oba automobila nude niz tehnologija koje pomažu u vožnji, kako zbog

    Pogledajt eponudu polovnih Mercedesa na sajtu Mojauto.rs

    bezbednosti tako i zbog udobnosti. Tu je AMG "Dynamic Select" sistem sa C (Controlled Efficiency), S (Sport), i S+ (Sport Plus) modovima, a novina je i I (Individual) mod vožnje koji je podložan individualnim modifikacijama. Kod "GT S" modela na raspolaganju je i RACE trkački mod.

     

    Dizajn je urađen po uzoru na trkačku istoriju Mercedesa, ali pod uticajem aerodinamičkih rešenja modernijih modela. Unutrašnjost je inspirisana avijatičarstvom pa je kontrolna tabla veoma široka i podseća na krilo aviona. Četiri centralna ventila podsećaju na avionske motore, a sedište je ušuškano po uzoru na kokpit ratnog aviona.


    VIDEO>Mercedes-AMG "GT":

    Povezane teme: Mercedes AMG GT, MErcedes, Trkački automobil, Porše 911

    Poslednji komentari

    Dejan
    Nedelja, 14. 09. 2014. 09:12h
    neregistrovan korisnik
    A ti pogledaj malo porsche 928 od pre 30 godina pa ce sve sa ti bude jasno...
    Mladjan
    Petak, 12. 09. 2014. 13:13h
    neregistrovan korisnik
    Evo sad sam guglao: Korveta se proizvodi od 1953, a Porse 911 od 1964. Korveta je prvi pravi americki sportski auto, a dobila ime po ratnim brodovima-Korvetama. Izjava tadasnjih bosova iz Chevroleta: " ne zelimo proizvoditi preskupe sportske automobile koje ce moci kupiti samo njih sacica, nego ponuditi vrhunske performanse po ceni dostupnoj mnogima".
    Aooo
    Petak, 12. 09. 2014. 11:21h
    neregistrovan korisnik
    Neko ko moze da kupi auto od 600 ks bas razmislja o potrosnji... Kad zatrepce lampica, puni do cepa i vozi, briga ga. Nikad mi nece biti jasna ta opsesija, to uopste nema veze sa novcem, makar kod onih koje ja znam da non stop melju o potrosnji
    pera-zvrk
    Petak, 12. 09. 2014. 09:56h
    neregistrovan korisnik
    Ma nemoj, a kako su to 0,2 sekunde "3 klase" !!? On je samo preskup i nista vise. Definitivno su ti audiji, bmw i mercedesi nerealno preskupi. Pa to smo blesavi bacaju pare u nemacku torbu.
    pera-zvrk
    Petak, 12. 09. 2014. 09:53h
    neregistrovan korisnik
    I ja sam cuo da je voda u moru postala slatka. Polako, ne zuri sa tim " na svetu", svet je velik.
    SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

    SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

    Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»