Ekstremni "golf R 400" koncept stiže u Peking

Folksvagen je odlučio da svojim fanovima dodatno zagolica maštu objavljivanjem prvih skica ekstremnog "golf R 400" koncepta koji će svetsku premijeru imati 19. aprila na Salonu automobila u Pekingu.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Kao što mu samo ime kaže, "golf R 400" je još moćnija verzija "golf R" hečbeka sa ukupno 395KS.

 

Uz mnoge modifikacije na motoru kako bi se ostvarila veća snaga, izmenjeni su i karoserija, branici, lukovi točkova, točkovi i sportski enterijer.

Lukovi točkova su urađeni po uzoru na reli "golf G60" iz 1988. godine, a veći deo koncepta je prekriven "silver flake" metalik bojom.

 

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

Detalji u "limun žutoj" boji podrazumevaju horizontalne linije preko rešetke koje

se nastavljaju u bi-ksenon farove, dok su sedišta takođe prošivena jarko žutom bojom.

"Golf R 400" ima pogon na svim točkovima, do stotke stiže za 3.9 sekunde i ima

Pogledajte ponudu polovnih "golfova" na sajtu Mojauto.rs

maksimalnu brzinu od 280km/h, a i dalje nema potvrde da će ovaj koncept ikada stići do proizvodne trake.

Povezane teme: Golf, Koncept, Salon automobila u Pekingu

Poslednji komentari

Golf-fuj
Ponedeljak, 21. 04. 2014. 16:22h
neregistrovan korisnik
Ma daj.. 400ks u jedan običan golf.... glupost... Ajd da je neki sportnjak pa mogu da razumem.. ali u ovu kantu.... bacanje novaca.
UUuuuuu
Ponedeljak, 21. 04. 2014. 15:52h
neregistrovan korisnik
Sa koje si ti planete pao matori!?!! Da li ti je uopste doprlo do malog mozga ono sto si upravo napisao!?!?!? Hahahah... Kako bre mozes.... puuu...
rsv
Ponedeljak, 21. 04. 2014. 11:38h
neregistrovan korisnik
Ta vr6 varijanta nikad nije bila bog zna sta i na njih se loze samo oni koji nisu vozili nista ozbiljnije. Kod gnjolfa 3 vr6 ubrzanje od 0-100 oko 7,5 sto znaci da ce ga oderati stara honda crx sa skoro duplo manjom kubikazom. Gnjolf 4 i to r32 0-100 6,6 sto je slabije od bmw-a 330i (jace bmw-ove je smesno i porediti sa tim sokocalom iz nize klase). Jos kada se uporedi vozna dinamika razlika je jos drasticnija, bmw sa rasporedom tezine po osovinama 50:50 je tu neprikosnoven. I jos cinjenica da Vr6 i pored relativno male tezine u gradskoj voznji trosi priblizno 20L dolazimo do zakljucka da je golf vr6 u naj boljem slucaju prosecan auto. Izvinjavam se svim onim odusevljenima koji nisu pre golfa vr6 nisu vozili auto preko 150ks. A zvuk, pa kad se sedne iz auta sa cetiri cilindra svaki sestak sa malo otvorenijim izduvom odusevljava.
Tech
Ponedeljak, 21. 04. 2014. 00:31h
neregistrovan korisnik
Taj 1.8 iz 2005. i onaj iz 1995. nemaju ništa zajedničko osim zapremine. Potpuno različiti motori...
Izguglaj
Ponedeljak, 21. 04. 2014. 00:30h
neregistrovan korisnik
Imaš na netu slike, juče predstavljen i funkcionalan.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»