Da li se isplati pogon na svim točkovima?

Pogon na svim točkovima košta, a masa vozila povećava potrošnju. Svako ko je kupio 4x4 vozilo, tokom čitave godine "vuče" taj pogon za sobom, a pitanje je da li mu zaista i treba. Sa druge strane, pogon na prednjoj osovini danas je usavršen sa raznim "pametnim" elektronskim sistemima, pa funkcioniše sasvim dobro i u teškim uslovima vožnje...

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Redakcija "Auto Bilda" je, zato, sprovela zanimljiv test sa ciljem da se proveri šta je prava mera i šta funkcioniše onako kako treba i kad su uslovi za vožnju teški.

Na testu se našlo pet parova poznatih SUV modela - svaki sa pogonom napred i na sva četiri točka. Deset automobila takmičili su se u pet disciplina koje su u sebi sadržavale vožnju pod nagibom, po podlogama bez asfalta, na mokrom asfaltu, kamenim kockama...

Rezultati su pokazali da je u tri od pet slučajeva kupovina 4x4 pogona bespotrebno trošenje novca, a detaljniji izveštaj može se pronaći u 162. broju magazina "Auto Bild", koji se nalazi u prodaji.

U broju 163, između ostalog, objavljeni su i zanimljivi testovi: prve vožnje restilizovanog "fijata 500L" i Opelovog "kroslenda X", a u "Auto Bildu" se može čitati i o "lend roveru diskaveri", snažnoj verziji "kije sportidž", sportskom "reno meganu GT", "hondi sivik" sa trocilindričnim motorom...

U novom broju objavljen je i tekst sa savetima kako da vozači sami obave tehnički pregled automobila, kao i brojni detalji vezani za polovnu "kiju sid"...

 

Povezane teme: 4x4 pogon, 4x2 pogon, SUV automobili, Auto Bild 162

Poslednji komentari

Sale
Četvrtak, 08. 06. 2017. 09:12h
neregistrovan korisnik
'Da li se isplati ' Nema sumnje da postoji razlika i to osetna a sad koliko to kome znaci i da li je spreman da plati je drugo pitanje. Vozim Volvo sa pogonom na prednjim tockovima i Audi A6 Quattro. Oseca se ta brizljivo rasporedjna snaga na svakom tocku, dakle ni osecaj da se auto vuce (na prednje) niti gura (na zadnje) vec jedna kompaktna cvrstina koja ce u svakom momentu osigurati pouzdan kontakt sa podlogom a uz pomoc elektronske kontrole nas i spasiti mnogih neprijatnosti bez nase intervencije i saznanja jer reaguje u delicu sekunde. Pa i neke situacije kad se u nedostatku prostora sidje sa asfalta da li prednjim ili zadnjim tockovima uvek je tu jedan par ili barem jedan tocak na suvom sto je dovoljno da izvuce auto.
Goran
Četvrtak, 08. 06. 2017. 04:47h
neregistrovan korisnik
Ko je jednom vozio 4x4 , zauvek ostaje na 4x4 , razlika je drasticna , a vi pricajte sta hocete