Ferari će nuditi V12 motore - zauvek! Video

Moda smanjenja zapremine motora uzela je ozbiljnog maha, a neki proizvođači su "daunsajzingom" prešli sve mere, pa u određene modele ugrađuju motore daleko ispod kriterijuma koje bi grupe kupaca navele da ih kupuju. Uzmimo za primer brojne automobile "C" segmenta u koje se ugrađuju motori zapremine ispod litre, ili najdrastičniji primer - Fordov "mustang" sa 2,3-litarskim, četvorocilindričnim "ekobust" motorom… Uostalom, mnogi ljubitelji Formule jedan okrenuli su joj leđa sa predstavljanjem nove generacije 1,6-litarskih turbo-motora kojise čuju malo glasnije od usisivača…

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Srećom, u Ferariju ne razmišljaju na taj način, pa je Serđo Markjone u nedavnom intervjuu za "Autokar" magazin, pokušao da uveri publiku da se "skuderija" nikad neće odreći svoje filozofije:

"Naš šef razvoja programa motora rekao mi je, recimo, da bi bilo suludo da u V12 ugrađujemo turbo, ali mi ćemo uvek u ponudi umati V12 atmosferski motor!", izjavio je Markjone, odbacujući tvrdnje da se razmišlja o "daunsajzingu" kad je ovaj brend u pitanju.

Glavni fokus kompanije je razvoj sistema koji će, pre svega, doneti poboljšanje performansi, ali u skladu sa sve strožijim normama oko emisije štetnih gasova. Zato je, najverovatnije, Ferarijeva budućnost u moćnim hibridnim sistemima, čija je osnova stari, dobri, moćni i glasni V12...

 

Povezane teme: Ferrari, Ferrari V12, V12 motor, Serđo Markjone

Poslednji komentari

Bungi
Petak, 12. 05. 2017. 08:51h
neregistrovan korisnik
Prijatelju,porediš "babe i žabe".Ford Fokus RS 2.3 je mnogo lakši i manji auto od Mustanga ,ima bolji odnos snage i težine,ako ne griješim.Pošto je najnoviji" Fokus RS", 4x4 ,logično je da mnogo bolje ubrzava od Mustanga koji ima zadnji pogon.Motor 2.3 ekobost u Fokusu je više nego dovoljan dok je u Mustangu poddimenzionisan kako kubikažom,snagom tako i koncepcijom.
Vuki
Četvrtak, 11. 05. 2017. 13:57h
neregistrovan korisnik
Turbo motori, su najefikasniji i najbolji..
Realno
Četvrtak, 11. 05. 2017. 13:51h
neregistrovan korisnik
Druze, 2.3 turbo fokus rs ide bolje tj. brzi je auto od mustanga 5.0. Imas emisiju GT gde se govori o tome. Veliki motori su zakon jer duze traju i pouzdaniji su a sto se performnsi tice, mali motor, laksi, brze se vrti, manje trosi, novija tehnologija...
Okay
Četvrtak, 11. 05. 2017. 09:15h
neregistrovan korisnik
nisam bas ljubitelj tih elektricnih motora, ali obzirom na to koliko su automobili napredovali po pitanju snage, mislim da cisti atmosferski motori ne mogu jos dugo da izdrze bez dodatnog agregata. Ali, Ferrari kaze da koriste E motore samo kao dopunu svojim atmosferskim motorima, tako da cu im progledati kroz prste. Najbolja stvar u automobilizmu je atmosferski motor. Imao sam prilike da se vozim u 599 Fiorano-u. Ljudi, jednom recju LUDILO!!!!!!!!. Neka ubace tu elektronsku pomoc svojim ATMOSFERSKIM motorima, nemam nista protiv. Ne gubi se ni najmanje na bilo kom adutu koji V12 ima. Samo da baale turbo motore vise. 488 je sjajan auto, ali turbo kvari dozivljaj i po pitanju zvuka, ali postoji i takozvani turbo lag, bez obzira sta novinari kazu. FORZA CAVALLINO RAMPANTE!!!!!!!!!
Hehe
Sreda, 10. 05. 2017. 08:33h
neregistrovan korisnik
Bravo za Ferari.
"Auto Bild": koja od 50 modela zimskih guma ima najbolju šaru?

"Auto Bild": koja od 50 modela zimskih guma ima najbolju šaru?

Tradicionalno, sa prvim hladnim danima, vozači se sete da je vreme da se razmišlja o nabavci novih zimsikih...»

Nova dimenzija: ovo je "lamborgini"budućnosti

Nova dimenzija: ovo je "lamborgini"budućnosti

Dobrodošli u treći milenijum, poručili su iz Lamborginija predstavljanjem koncepta „terco milenijo“,...»