Rat u Rusiji oko nove „lade 4x4“

„Avtovaz“ je najavio da će na Salonu u Moskvi naredne godine predstaviti novu generaciju „lade 4x4“, ali niko iz ruske kompanije ne može da potvrdi da li će legendarna „niva“ zadržati originalnu formu ili će postati klasična SUV.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Crtež sa interneta otkriva dizajn nove "lade 4x4"

U „Avtovazu“ postoji struja koja želi da nova „lada 4x4“ bude bazirana na „dačiji daster“, odnosno „renou daster“ (u Rusiji se prodaje pod znakom Renoa) i da se kao potpuno moderan automobil ponudi i na drugim većim evropskim tržištima. „Tvrda struja“, međutim, insistira da „lada 4x4“ ostane automobil koji su 100 odsto razvili inženjeri iz Toljatija, da dolazi samo sa pogonom na svim točkovima i da nastavi da koristi uzdužno postavljen motor „domaće proizvodnje“, najverovatnije 1,8-litarski benzinac. „Lada 4x4“ bi trebalo da ostane model namenjen isključivo za vozače u Rusiji sa fantastičnim terenskim sposobnostima.

"Tvrda struja" ipak želi da "lada 4x4" zadrži dobro poznat oblik i performanse

Predstavnici „Avtovaza“ su, kako bi umirili javnost, pustili saopštenje da „kompanija trenutno istražuje najbolju opciju za platformu lade 4x4 kako bi automobil prati globalne trendove u segmentu SUV modela sa 4x4 pogonom“. Takođe, testiraju se motori snage do 200 KS. Iz svega, može da se zaključi da će „Avtovaz“, ipak, odlučiti da iskoristi maksimum iz saradnje sa grupacijom Reno-Nisan, odnosno da će nova „lada 4x4“ biti jeftinija i izdržljivija verzija „dastera“.

 

Povezane teme: Lada, Avtovaz, Lada niva, Lada 4x4, Reno-nisan, Dačija daster

Poslednji komentari

Gagi
Sreda, 01. 02. 2017. 12:50h
neregistrovan korisnik
To ja i tvrdim – Italijani su Sovjetima predložili originalnu 124-ku, ovi je sa’ranili na ispitivanjima i inicirali niz izmena koje su uvedene na prvoj "Ladi" 2101. I oduvek se znalo da su "Lade" proizvedene u utorak od podneva, sredu i četvrtak kvalitetnije od onih proizvedenih od onih proizvedenih u ponedeljak (radnici mamurni) i u petak (radnici već "u’vatili gas" za vikend). :))) A kredit (ili krediti, pošto je oprema i mašine za novu fabriku kupovano i iz zapadne Evrope i iz zemalja SEV-a; stučeno u to 4-5 milijardi tadašnjih rubalja) je svejedno nešto što mora da se plati. Ali meni se čini da je porodično stablo FIAT-ovih automobila drugačije: koliko ja kapiram, FIAT 1300/1500 se razdvojio u dva modela. Prvi je bio jeftiniji i manji 124, pa posle nje je došla 131-ca, a posle nje "Regata" sa prednjim pogonom, ali to je već druga priča. Drugi je skuplji i veći 125, pa posle nje je došla 132-ka, pa "Arđenta", pa "Kroma" i to je već doba kada je prednji pogon mejnstrim rešenje. Kod "Lade" to išlo drugačije: hteli su da i oni imaju standard i luks model i Italijani su im ponudili 124-ku i 125-cu, ali su Sovjeti odbacili 125-cu, pa napravili model 2103 i nedugo potom 2106. Sa ’80-im su došli unapređeni modeli 2105 (standard) i 2107 (luks), koje su se, zajedno sa karavan verzijom 2104 (nasledila stari karavan 2102), kao najjeftiniji automobili na tržištu (4-4,5 k evra) vukli do 2012. godine. Kakogod, sve to je, barem meni, zanimljiva istorija.
kiza
Sreda, 01. 02. 2017. 07:53h
neregistrovan korisnik
ja ruse na kapiram, prave azdaje sa 6x6 i 8x8 pogonom, dizel gorivo koje ne mrzne na minus 70, kosmicke brodove, a ne mogu da naprave putnicki auto da valja. Ne kazem da ne umeju da naprave terensko vozilo, niva je vrh po tom pitanju, ali kanta po kvalitetu bre. Jel treba da vucem ceo Woby Haus u gepeku???
VRCizPerecburga
Sreda, 01. 02. 2017. 00:06h
neregistrovan korisnik
U tom članku piše da su sva unapređenja koja je FIAT dao Ladi ubrzo ugrađena i u novog FIAT 124, a takođe piše i da je kvalitet Lada jako varirao, u zavisnosti od raspoloženja u fabrici; da FIAT bolje leži na putu i konačno, piše da su Italijani dali rusima ohoho kredit da bi ovi pokrenuli proizvodnju. Naravno, FIAT je brže-bolje napredovao i napravio nove modele, počevši sa 132 a kockasta Lada se terala godinama...
Gagi
Utorak, 31. 01. 2017. 17:10h
neregistrovan korisnik
Da, Toljati je grad nazvan po Italjianu i nastao je oko fabrike, ali prve "Lade", model 2101, se u mnogo detalja razlikuju od izvornog FIAT-a 124 jer su ih Rusi na ispuitivanjima bukvalno pocepali, pa Italijanima poslali spisak onoga šta treba promeniti, dug k'o vinska karta u Skadarliji. I tako, razlike između dva pomenuta automobila su opisana ovde: http://totalcarmagazine.com/classicandbeloved/2014/04/29/fiat_124_vs_lada_s higuli_1200/ I Rusi od Italijana nisu ništa dobili, već fino platili u čvrstoj valuti. Ali treba da se zna da je "Renault" 16 takođe bio kandidat da postane prva "Lada", ali malo zbog politike i malo zbog njegove za Ruse nekonvencionalne konstrukcije, to se nije dogodilo. Takođe, nije istina da su sve troprostorne (iliti sedani) "Lade" FIAT-ove konstrukcije; eto ti modeli 21099/2115, 2110/2170, 1118, 2180 i 2190 - nemaju veze sa FIAT-ima. Ali da napišem nešto o novoj "Nivi" što je jedino izvesno: biće to automobil sa petoro vrata, a trovratna varijanta nije izvesna.
VRC-iz-Perecburga
Utorak, 31. 01. 2017. 14:54h
neregistrovan korisnik
Hahaha, a grad u kome se pravi lada se zove Toljati, po Palmiru Toljatiju, italijanskom komunisti. Rusi su komplet opremu za pravljenje prvih Lada dobili od Italijana, tačnije liniju za FIAT 124, pa su onda tako i nazvali grad. Svi troprostorni modeli Lade su zasnovani na FIAT platforni, a oni koji nisu, kao Samara, su bili teški očaj. Eto to vam je Lada, ruski proizvod. Uostalom, kad bi Lada bila dobra, sada bi imali u Francuskoj Ladu koja pravi Renoa, a ne obrnuto.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»