Pogledajte koliko automobili stvarno troše

Pežo-Sitroen grupacija je pronašla pravi način da odgovori na optužbe vozača na račun automobilske industrije o „štelovanju“ rezultata vezanih za prosečnu potrošnju i emisiju štetnih gasova. Naime, francuski brendovi su nastavili da objavljuju potrošnju svojih automobila ali u realnim uslovima.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

"Pežo 208 1.6 BlueHDI" je imao najmanju razliku između fabričke i realne potrošnje, koja iznosi 1,2 litara na 100 kilometara

Testiranje je inspirisano evropskim projektom RDE (Real Driving Emission) koji ima za cilj da uskladi zvanične brojke koje dobijamo od proizvođača sa odstupanjima u potrošnji u svakodnevnoj vožnji.

Koristi se uređaj (PEMS) koji je priključen na automobil a potrošnja se testira na javnim putevima pri čemu se kombinije vožnja u gradu (25 km), van grada (39 km) i na auto-putu (31 km). Osim toga, automobil je opterećen kao u realnim uslovima, sa putnicima, prtljagom i uključenim klima-uređajem.


Ukupno je testirano 28 automobila (Pežo, Sitroen i DS) a razlika u prosečnoj potrošnji je bila od 1,2 do 2,7 litara. Najbolji rezultat je zabeležio „pežo 208 1.6 BlueHDI“ sa 100 KS koji bi prema fabričkim podacima trebalo da troši 3,5 litara dok je u realnim uslovima zabeleženo prosečnih 4,7 litara. Sa druge strane, „pežo 3008 1.2PureTech“ sa 130 KS trošio je 7,6 litara umesto „obećanih“ 4,9 litara.

Povezane teme: PSA, Pežo-Sitroen grupa, Pežo, Sitroen, Pežo 208, Pežo 3008, DS

Poslednji komentari

Dejan
Petak, 15. 07. 2016. 12:23h
neregistrovan korisnik
Espace 2.0 sa 136ks potrosnjsa 10-12l gasa, Mercedes 124 2400ccm potrosnja oko 11l gasa !! Ustini malo potrosnju na pali-u ili menjaj pumpu gde tankujes !!
123
Petak, 15. 07. 2016. 05:48h
neregistrovan korisnik
Pa vidi,u Americi,ne može svako ko radi da vozi Audi. Ja sam bio mese dana kod brata,on vozi Toyotu,to voli,ali pričali smo i o tome. Audi i Bmw voze ljudi koji imaju pare i tamo,kao i ovde .I tamo dileri droge vole da voze AUDI ili BMW,i tamo direktori vole Audi, to vole i radnici i Mexikanci,ali ne mogu da ga kupe,skup je i kao polovan. Polovan košta iz 2006 - 07 oko 15 000 dolara minimum. A to su velike pare tamo, pogotovo što Japanac iz 2006 košta duplo manje, a Honda može da se nađe i za 1500 dolara. U uSA su na ceni nemački automobili možda i više nego u Srbiji,što je za mene bila novost,ali daleko od toga da svako može da ih kupi.
0000
Petak, 15. 07. 2016. 05:35h
neregistrovan korisnik
Ne kapiram nikako,kako može biti vozač Audija ljubomoran na vozače BMW i Mercedesa,ispod proseka,kog proseka !? Potpuno bolesno i devijantno navijanje, bez ikakvog razloga. Činjenice su drugačije. Audi je 18 godina već službeni auto Nemačkog Bundestaga i Nemačkog kancelara,i jedini zvanični prevoznik brend svih delegacija u EU. To je brend koji pravi isključivo i samo automobile. To je Premium brend. U USA je i statusni simbol. To jeste i Mercedes i BMW, ali podvlačim,AUDI jeste u Americi statusni simbol,ne može svako da ga vozi. Audi je takođe po cenama na oglasima u istoj ravni kao i BMW istog godišta i tipa limuzine u DE. Izvor Mobile.De.Mercedes ima prosečnu nižu cenu od Audija istog tipa i godišta u DE. U USA,Mercedes košta manje od Audija. A BMW košta koliko i Audi ! To je pravilo u USA. A ako se pogledaju domaći oglasi,situacija je skoro ista,Mercedes ima za oko 30 do 40 % nižu cenu od Audija ( prihvatam da je to zbog cene registracije možda ) istog tipa i godišta,a BMW skoro istu cenu,BMW je za 5 do 10% skuplji u Srbiji nego Audi istog tipa i godišta. Prema tome,napisao si komentar koji je bolestan,iz nekog svog ličnog razloga ( ljubomra verovatno ) pljuješ po brendu koji nikad nećeš ni moći da voziš izgleda... Što se mene tiče,svako vozi šta zaslužuje..
Stole
Četvrtak, 14. 07. 2016. 20:39h
neregistrovan korisnik
Ajde da ne ulazimo u razloge zašto Ameri ratuju, nego da pošteno priznamo da su cene sirove nafte jednake i za Amere i za nas i za sve ostale u celom svetu. I proizvođačka cena benzina je slična i u SAD i u Srbiji i svugde drugde u svetu. E onda dolaze porezi, takse, akcize... One su u Srbiji i Evropi veće nego u SAD i to je JEDINI razlog zašto su cene benzina toliko različite!
Mr
Četvrtak, 14. 07. 2016. 20:15h
neregistrovan korisnik
Пази сада ОПЕЛ ЗАФИРА 1.8 2006. 140 коња, на плин, просек 9 литара плина, бензин нисам тестирао. За ауто од око 1700 кг врхунски, одржавање јефтино, утегнута и висока, робусна. Удобна и за дуга путовања. За наше услове врх. Кога занима статистика могу и табелу да му пошаљем.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»