VW neće da otkupi modele sa 3.0 TDI motorom!

Folksvagen grupa planira da popravi 3,0-litarske TDI motore pogođene skandalom „Dizelgejt“ umesto da otkupi „zaražene“ automobile da bi izbegao dodatne troškove od nekoliko milijardi dolara.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Nemački proizvođač je najavio da će snositi troškove od 10 milijardi dolara za otkup 475.000 automobila u SAD koji koriste 2.0 TDI motore, ali da će vlasnici modela sa 3.0 TDI motorima morati da pristanu na popravku. Advokat koji zastupa VW rekao je da veći motori mogu lakše da se preprave jer koriste drugačiji tip uređaja za nameštanje rezultate vezanih za emisiju štetnih gasova. Folksvagen je tražio dodatnih dva meseca da se potpuno uveri da je predloženo tehničko rešenje prava stvar. Pretpostavlja se da u SAD ima oko 85.000 automobila koji koriste 3.0 TDI motore a u pitanju su modeli „folksvagen tuareg“, „porše kajen“, „audi A6“, „audi A7“, „audi A8“, „audi Q5“ i „audi Q7“ proizvedeni od 2009. godine.

Povezane teme: Folksvagen grupa, VW, 2.0 TDI, 3.0 TDI, Folksvagen tuareg, Porše kajen, Audi A6, Audi A7, Audi A8, Audi Q5, Audi Q7, Dizelgejt

Poslednji komentari

Marko
Ponedeljak, 04. 07. 2016. 14:50h
neregistrovan korisnik
Sve ovo sto ovde procitas je posledica toga sto VW-a komentarisu ljudi koji voze punta i dacie. Toliko o tome. Inace apsolutno si u pravu!
Sasa
Ponedeljak, 04. 07. 2016. 12:34h
neregistrovan korisnik
Svi to isto rade. Pogledajte cene rez.delova za skodu, renoa, citroena, opela, mercedesa.... Neverovatno skupa roba koja ne vredi ni pola cene.
Vozac
Ponedeljak, 04. 07. 2016. 09:11h
neregistrovan korisnik
E moj Gorane, to su nase "lokalne specijalnosti" i polje expertize.
Vozac
Ponedeljak, 04. 07. 2016. 09:09h
neregistrovan korisnik
Gospodine Z, nema potrebe za vredjanjem. Mi ovde argumentovano raspravljamo. Objektivno, vas komentar (sto se tice strucnog dela) je ok. Na zalost, moram da konstatujem da niste realni. Kod danasnjih proizvodjaca, kompletan izbor materijala, sistem kontrole kvaliteta, itd. je orijentisan na minimizaciju troskova proizvodnje -> povecanje operativnog profita. A nas narod bi na to rekao:"Sto ne platis na drumu, platices na cupriji". Znaci ukupni gubitnik u ovom slucaju je KVALITET. A to VW-a (a i druge proizvodjace) posebno ne tangira, jer ce to da amortizuju kroz servise i rezervne delove. I ne verujte "raznim listama pouzdanosti". Relevantne su samo liste reparatura u ovlascenim servisima. A to kriju proizvodjaci kao zmija noge. Te Vase liste su samo reklame raznih lobija. Kao vozaci, vi i ja smo na istoj strani. Pa stavite samo troskove koje ste dali u zadnjih 5 godina za vase vozilo. Budite realni prvo prema samom sebi, pa onda i drugima.
Matori
Subota, 02. 07. 2016. 17:55h
neregistrovan korisnik
Naravno da nije u pravu. Nas narod je zaostao i nema pojma o automobilima! Verovatno niko od vas nije imao VW ili je imao neki stari polo. Da ste ga imali ne bi pricali ovakve gluposti. Taj brend rastura poslednjih godina i postao je br.1 u svetu a naivcine misle da su samo oni ti koji varaju...
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»