Honda "akord" izlazi iz Evrope

Japanska Honda je odlučila da prekine prodaju njihovog "akord" modela koji nije uspeo da ostvari značajniju konkurenciju nemačkim rivalima.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

"Završavamo sa "akordom" i nećemo se vraćati u taj segment", rekao je Leon Branan, predstavnik Honde za Veliku Britaniju.

 

Honda je imala problema sa prodajom "akorda" u segmentu u kome čak i

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

starosedeoci poput Folksvagen "pasata" i Ford "mondea" u poslednje vreme beleže pad prodaje u odnosu na premijum konkurenciju poput BMW "serije 3" i Mercedes "C klase".

 

Branan je priznao da je takmičenje sa ovim nemačkim premijum brendovima prosto preskupo.

 

Honda je "akord" za Evropu predstavila davne 1977. godine, a prva proizvodnja na starom kontinentu je započela 1992. godine u engleskoj fabrici u Svindonu.

 

Automobil je privlačio mušterije svojom pouzdanošću i pristupačnom modernom

Pogledajte ponudu sajta mobile.de na srpskom jeziku.

tehnologijom, međutim nakon što se proizvodnja iz Engleske prebacila u Japan, Honda nije uspela da isprati popuste evropskih proizvođača pogotovo zbog jačanja jena u odnosu na ostale valute.

 

Prodaja "akorda" u Evropi je prošle godine pala za 19 procenata na samo 3.453 jedinice, a plan za ovu godinu je rast u prodaji koji će ostvariti novi modeli poput "HR-V" krosovera koji će u prodaju ući na proleće.

Povezane teme: Honda akord, Honda, Prodaja automobila

Poslednji komentari

Dule
Sreda, 28. 01. 2015. 16:09h
neregistrovan korisnik
Motor 2.0 benzinac od 155KS ima lanac umesto zupcastog kaisa za koji zamena nije predvidjena, tj veliki servis. Samo provera i dotezanje. Nadam se da ce mi redakcija objaviti drugi duzi komentar koji bezuspesno saljem dva dana u kome sam pomenuo jos neke ,,mane" Akorda. Trosi dosta 2.0 po gradu ali nema turbinu koja moze da se pokvari sto je dobro. Ne slazem se sa komentarom koje je ostavio ,,ALO" dole. Ne znam zasto ides u ovlaceni serivs ako je auto van garancije. Kupi kod uvoznika filtere i originalno ulje, svaki strucniji mehanicar moze to da ti zameni. Sigurno u tvom kraju ima Hondinih servisa a da nisu ovlasceni. Ustedeces tri puta. Ja sam Forda poceo da vozim u jedan Fordov seris u Surcinu koji drze dva brata. Imam ogromno poverenje u njih i vidim sta se radi na kolima. O ustedi da ne govorim! Ja sam nekada razmisljao kao ti, ali sam promenio misljenje o ovlascenim servisima. Kazu mi u ovlascenom prednji kocioni diskovi su pri kraju, treba da se menjaju zajedno sa plocicama, ja sve to kupim i odem u Ford Surčin a Milan mi kaze zasto si kupovao diskove mogli su jos jedne plocice da izdrze bez problema! Pozdrav tebi kao i redakciji.
peki
Sreda, 28. 01. 2015. 14:39h
neregistrovan korisnik
100% si u pravu.
Dule
Sreda, 28. 01. 2015. 11:48h
neregistrovan korisnik
Pored komentara koji sam gore ostavio rekao bih da je mana Akorda i mala ponuda prostora u kabini u odnosu na konkurenciju. Akord je na oko velik spolja ali unutra i nije puno prostran. Najveca mana je mali gepek. Ako ga uporedimo sa Toyotom Avensis i Mazdom 6 koji kostaju isto kao Akord videcete da je ponuda prostora daleko veca kod Toyote i Mazde a to se odnosi i na VW Pasat i Ford Mondeo, cak i Škodu Octaviu koja je kompaktniji automobil i jeftiniji, ali ima daleko veci prtljaznik od Akorda, unutrasnji prostor je otprilike isti. Da ne govorim da se modeli dugo zadrzavaju na trzistu. Sadasnji Akord je poceo da se pravi 2008-me i jos je prisutan na trzistu dok je Mazda 6 koja je (stari model) pocela da se pravi 2007-me god, zamenjena je aktuelnom Mazdom 6 2012-te godine. Znaci Mazda 6 izbacuje modele svakih 5 godina dok Honda Accord zadnja 2 modela proizvodi 7 godina bez veceg redizajna kao sto rade evropski proizvodjaci. I kada neko treba da izbroji mukom stecen novac za nov automobil a to nije malo (21 000 - 27 000 eura) onda i te kako gleda sta moze vise da dobije kod konkurencije, pogotovu ako je auto porodican i ako ima 2-3 dece. Motor 2.0 od 155 ks je idealan ko ima para da placa gorivo. Taj motor u Hondi ima lanac umesto zupcastog kaisa koji nije predvidjen za zamenu tj. veliki servis. Samo se proverava s vremena na vreme. Isto ima i Toyota. Usteda i pouzdanost je na vecem nivou. Mana je dizel 2.2 i velika zapremina i porez a to pise u mom predhodnom komentaru. Poz!
ALO
Sreda, 28. 01. 2015. 11:15h
neregistrovan korisnik
Da se ispravim, ne tvrdim da su motor iz Honde losi, naprotiv, odlicni su i najpouzdaniji, nego nemaju dovoljnu snagu za auto velicine Akorda. Ovde u Nemackoj se prosecno vozi iznad 140, a prilikom ubrzanja ili preticanja, atmosferac i auto tezak 1500+ kg nemaju sta da traze protiv turbo benzinaca ili turbo dizelasa. Honda izgleda nikad nije shvatila da postoji razlika u mentalitetu izmedju nacija, a u Nemackoj se cene jaki automobili i svako ko ima para, nece kupovati slabiji auto, ako za iste ili malo vise para moze da kupi brzi. Sam sam vlasnik Honde i ozbiljno sam razmisljao o Akorud type S, ali izgleda da cu se ipak okrenuti nekom drugom proizvodjacu. Dosadilo mi je da ne mogu da se odlepim od nekoga na autobahnu u Hondi.
Lol
Sreda, 28. 01. 2015. 03:58h
neregistrovan korisnik
Dvoumim se kojoj prici pre da poverujem: 1) da ti ne bi menjao ruznog acorda za skupljeg nemca. 2) da postoji budala koja bi ti dala nemca u zamenu za tog plastikanera, sve da se 200godina ne pokvari.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»