Preokret: Novi atest za gasni uređaj ipak nije obavezan

Preokret: Novi atest za gasni uređaj ipak nije obavezan

U Agenciji tvrde da su obavestili nadležne da pregledi nisu obavezni ako je raniji atest važeći On, međutim, nije umeo da objasni po čijem nalogu u firmama koje rade tehničke preglede... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Gosn
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:04h
neregistrovan korisnik
I šta sad, da li mora da se radi pregled ili ne? Tj., hoće li me neki nadrndani policajac kazniti što se nisam ''prekontrolisao'' ili neće? Ako hoće, kako da mu dokažem da nema prava da me kazni? Ili ima prava da me kazni? Ne razumem..
Preporuka:
140
114
Odgovori

Prijavi komentar

dejan-bg
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:31h
neregistrovan korisnik
@Gosn : Ne razumem sto ovoliko minusa....pa naslov nema veze sa tekstom...u tekstu smatra ovaj i onaj sta treba, ali nigde ne pise da li to vazi sve ili ne...
Preporuka:
81
2
Odgovori

Prijavi komentar

sky
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:32h
neregistrovan korisnik
@Gosn : taj reatest nema veze sa policijom, to ti policija ni nekontrolise na ulici, nego je fora u toma kad budes isao prvom narednom prilikom da registrujes kola.neces moci bez reatesta
Preporuka:
46
3
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 17:18h
neregistrovan korisnik
@Gosn : Meni i dalje neće nikako biti jasno koliko loš čovek moraš biti pa da udaraš visoke namete na TNG koje je ekološko i jeftino gorivo?? Sramota od države i političara koji je vode !
Preporuka:
146
0
Odgovori

Prijavi komentar

Knez
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 19:57h
neregistrovan korisnik
@Gosn : Citaj - mora,jer drugacije nije odluceno. U tekstu je samo dato misljenje strucnjaka koji ima koliko hoces u agencijama. O strucnosti necemo ovog puta. `Ne sekirajte se`,nece vam/nam pare vratiti.
Preporuka:
50
0
Odgovori

Prijavi komentar

ns
Utorak, 28. 05. 2013. 09:46h
neregistrovan korisnik
@Knez : Naravno jer su 5700 din uzele laboratorije koje su to radile. I da budu trebale da vrate pare trazice da im neko drugi nadoknadi tu uslugu. Tako da od para nema nista
Preporuka:
5
4
Odgovori

Prijavi komentar

ajdaho
Utorak, 28. 05. 2013. 08:10h
neregistrovan korisnik
@Gosn : To je ta nova vlada kona ce brinuti o gradjanima!
Preporuka:
14
3
Odgovori

Prijavi komentar

Aleksandar
Utorak, 28. 05. 2013. 09:19h
neregistrovan korisnik
@Gosn : Nece, pojeo vuk magarca... i nase pare koje smo dali za registraciju... e Srbijo.... kakva EU...
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

dejan
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:05h
neregistrovan korisnik
pa kako sad nije obavezan!!!??? ko ce sad meni da vrati te pare koje sam dao na reatest,platio 6000 i plus na "prepravke" 9500 hiljada,a inace mi atest vazio do 2016!!! Kome da se zalim,kad drzava ne mari za gradjane vec samo da popune budzet a sve je to ustvari za "bezbednost" gradjana. Ko nije imao ugradjen atest,slazem se da mora da plati i uradi atest a mi koji smo vec imali uradjen atest,za nas je to trebalo biti besplatno,e onda bi tad i poverovao da je sve to u cilju bezbednosti! SRAMOTA JEDNA,VELIKA!
Preporuka:
498
7
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:10h
neregistrovan korisnik
@dejan : Isti slucaj je i kod mene. Mozes da tuzis drzavu, sto sam ja danas uradio.
Preporuka:
253
4
Odgovori

Prijavi komentar

LK
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:26h
neregistrovan korisnik
@Zoran : Isto i za tv pretplatu! Ti nisi, ja jesam i šta sad? Ja sam se provukao za atest ali smatram da teba da SVI TUŽITE DRŽAVU!
Preporuka:
79
0
Odgovori

Prijavi komentar

Bojan
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 17:15h
neregistrovan korisnik
@Zoran : Jvaite se Mlađi i Prvom Aci pa neka vam vrate... Oni su pokušali da deru građane, kad su videli da gube tako glasove oni malo promenili...
Preporuka:
42
3
Odgovori

Prijavi komentar

Kgb
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:40h
neregistrovan korisnik
@dejan : Iz tog razloga sam presao na dizelasa! Na plin se kuva, na naftu greje, a benzin vozi! Danas ako nemas lovu da vozis na benzin, kupi dizelasa, izadje jeftinije nego na plin!
Preporuka:
14
63
Odgovori

Prijavi komentar

zoran
Utorak, 28. 05. 2013. 09:08h
neregistrovan korisnik
@Kgb : Loša ti je matematika prijatelju ipak je tng najekonomičniji samo dizel samo ako imaš toliko love za novog druga priča
Preporuka:
9
2
Odgovori

Prijavi komentar

markoNS
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:54h
neregistrovan korisnik
@dejan : glasali smo, evo nam sada. (ja nisam)
Preporuka:
49
8
Odgovori

Prijavi komentar

atestiran
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 17:12h
neregistrovan korisnik
@dejan : sada jos par hiljada za papire i zalbe da bi povratili novac pa ce sve da se zagubi u silnoj i pogubljenoj administraciji dok gradjani ne izgube snagu i volju da jure svoje...
Preporuka:
42
0
Odgovori

Prijavi komentar

Markoni
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 18:58h
neregistrovan korisnik
@dejan : Prijatelju mozemo da se uhvatimo za uši i da plačemo.... i ja sam sa identičnim problemom kao i ti.... budi siguran da pare neće vratiti....
Preporuka:
32
0
Odgovori

Prijavi komentar

Bruks021
Utorak, 28. 05. 2013. 09:26h
neregistrovan korisnik
@dejan : Možeš da se žališ ministarstvu za rat i gubljenje vremena
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Jana
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:07h
neregistrovan korisnik
Ko ce meni da vrati pare? Nepotrebno se vadili atest pored vazeceg atesta! Sramota!
Preporuka:
233
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vlada
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 17:13h
neregistrovan korisnik
@Jana : Tuzi drzavu..
Preporuka:
25
2
Odgovori

Prijavi komentar

b
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 17:16h
neregistrovan korisnik
@Jana : Šta ste očekivali? Idite na sud i biće vam vraćeno od para svih nas, iz budžeta....
Preporuka:
20
1
Odgovori

Prijavi komentar

Robovlasnik
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:09h
neregistrovan korisnik
Ko je platio platio je zalite se tetkici.
Preporuka:
118
38
Odgovori

Prijavi komentar

ludzbunjen
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:15h
neregistrovan korisnik
A sta sa nama koji smo vec platili taj reatest?-Hoce li nam vratiti pare ukoliko se pokaze da se ipak ne mora na isti do isteka desetogodisnjeg atesta?
Preporuka:
119
3
Odgovori

Prijavi komentar

Milos
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 19:57h
neregistrovan korisnik
@ludzbunjen : I ja cu da tuzim drzavu zbog toga sto sam ja platio atest za 10 godina a kasnije mi ga drzava krati na 6 godina. To znaci da mi vrate oko 40% novca koji sam dao za atest pre 6 godina. Ko razume shvatice kao i sve u ovoj zemlji.
Preporuka:
27
1
Odgovori

Prijavi komentar

Unnamed
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:17h
neregistrovan korisnik
Plaća li se atest ili ne, na kraju?
Preporuka:
84
2
Odgovori

Prijavi komentar

Deda
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:20h
neregistrovan korisnik
Ne mogu da registrujem vozilo nemam atest a urađen je 2007 godine.Šta sada da uradim ne mogu da dođem na red za atest.
Preporuka:
95
1
Odgovori

Prijavi komentar

sale2
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 16:19h
neregistrovan korisnik
@Deda : do juče ti je istekao,a od danas ti važi do 2017-te ,a sutra ko zna?
Preporuka:
37
0
Odgovori

Prijavi komentar

pedja
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:23h
neregistrovan korisnik
i ja se isti to pitam koga sad da tuzim sto mi je izbio 12 000 iz dzepa pregled po ceni 6000 i 6000 za prepravke koje sam izversio da bi sada bio po PS-u i da ne racunam pretpljen strah zivce da li cu stici na vreme da odradim "atest" da bi mogao da vozim auto normalno. Cak sam pomisaljo da izvadim bocu i isparivac i da vozim na tehnicki samo na benzinu ali sam morao da radim ponovo atest zato sto imam upusan atest u saobracajnu KANTASTROFA
Preporuka:
173
0
Odgovori

Prijavi komentar

koki
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:25h
neregistrovan korisnik
Neznaju kako da se osvete ljudima koji su sa benzina presli na plin - pa je ovo izgleda jedna od tačaka osvete ...
Preporuka:
198
0
Odgovori

Prijavi komentar

suzuki
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:06h
neregistrovan korisnik
@koki : resenje je da povecaju akcizu na plin da plin bude 100 din,ovo sa atestom nije dobro smisljeno...
Preporuka:
26
102
Odgovori

Prijavi komentar

popp
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 19:47h
neregistrovan korisnik
@koki : Da nema plina tj TNG-a, pola stanovnika Srbije ne.bi posedovalo auto, pa neka se gospoda zapitaju koliki je to minus za budzet.
Preporuka:
38
0
Odgovori

Prijavi komentar

Razjareni-korisnik-TNGa
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:27h
neregistrovan korisnik
Dobro, i kome ja sad da tražim 6000 dinara koje mi je očigledno država otela??? I tu nije kraj priče, zanemaruje se "sitnica" da je velika većina korisnika TNG-a koja je bila prisiljena na reatest, morala da izvrši izvesne prepravke na svom sistemu, a koje su u mom slučaju koštale još "tričavih" 8000 dinara(zamena "Lovato" multiventila sa "Tomaseto" elektro multiventilom,zamena creva niskog pritiska jer moja postojeća nisu bila homologovana), što ukupno izađe na 14000 dinara. Ako i vrate pare za reatest(a sumnjam da hoće), pare za prepravke ne može niko da vrati a tu su troškovi još veći kod većine reatestiranih vozila jer sam ja još dobro prošao, mnogi su menjali sve sem boce, kao da PONOVO UGRAĐUJU PLIN U KOLA. Ovo je beskrupulozna pljačka, u prostačkom stilu, što bi naš narod rekao; "OTIMANJE". S obzirom na intelektualnu, kulturološku i ako hoćete civilizacijsku strukturu nosioca ove aktuelne vlasti, drugačiji (čitaj;prefinjeniji) oblik otimanja nije bio ni moguć, to su radili oni fensići iz prošle vlasti, mada je suština ista. Ovi kulovi sada otimaju iz očiju a narod(čitaj;stado) im kliče i sa zadovoljstvom(mazohistički) podnosi njihovu "pravdu i istinu".
Preporuka:
223
2
Odgovori

Prijavi komentar

beki
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 15:57h
neregistrovan korisnik
@Razjareni-korisnik-TNGa : kada sam se raspitao koliko me sve to košta došlo mi da zaplačem,jer je kao moralo da se uradi.medjutim nije me mrzelo da proverim koliko koštaju ti ventili, neces verovati oba staju oko 1400din.tad sam odustao od reatesta jel nisam ovca za šišanje...očigledno nas država reketira
Preporuka:
43
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vlada
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 17:14h
neregistrovan korisnik
@Razjareni-korisnik-TNGa : Tuzi drzavu,oderi ih!!
Preporuka:
19
0
Odgovori

Prijavi komentar

goran
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 18:59h
neregistrovan korisnik
@Razjareni-korisnik-TNGa : Ako pažljivo pročitaš tekst videćeš da je zakon iz 2009. godine.
Preporuka:
2
23
Odgovori

Prijavi komentar

Mile
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:28h
neregistrovan korisnik
Juce je odgovorne za ovu pljacku u emisiji SAT hrabri gospodin Alvirovic dobro izresetao...evo danas bar nekih rezultata-menjaju misljenje! Pogledajte emisiju i uverite se sami. Hvala redakciji BLIC-a sto uvek prvi objavite sve vezano za ovu temu-najbolji ste. Ova pljacka sirotinje se mora zaustaviti!
Preporuka:
187
1
Odgovori

Prijavi komentar

Rade
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 17:58h
neregistrovan korisnik
@Mile : Pa to nam treba!!Cak i vise novinira da postavlja pitanja i da reseta!!!Jesi video kako su se pogubili??
Preporuka:
31
0
Odgovori

Prijavi komentar

f
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 19:27h
neregistrovan korisnik
@Rade : Dajte link za one koji nisu!!! Ajdeee
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

Rade
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 21:09h
neregistrovan korisnik
@f : Kompletnu emisiju SAT mozete pogledati na sajtu RTS-a!!
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

ns
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:31h
neregistrovan korisnik
Ko meni da vrati pare, toliko traljavo je odradjeno na ftn-u u novom sadu da moram kod majstora da vozim na detaljniji pregled
Preporuka:
62
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ljuba
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:31h
neregistrovan korisnik
ljudi daj da se organizujemo da uzmemo jednog advokata da nas zastupa sve zajedno, nek covek radi na procenat. Ja sam protiv drzave necu i ne mogu, ali ako nas se skupi jedno 200-300 onda to mozemo da pokrijemo i da krenemo u akciju. Inace danas sam odradio atest i pokazujemo likovima iz AMSS clanak iz novina i oni ljudi poceli da crvene i kazu radite kako hocete. A da stvar bude jos tuznija nekom penzioneru su rekli da mu fabricki ugradjen plin na zastavi 101 ne valja, covek otisao da pita koliko kosta prepravka, majstor mu reko 180 evra hehehe. Penzos mu rekao da mu skine plin sa kola. Skidanje plina 6000 + AMSS 6000 sto su ustanovili da je skinut plin (ahahahah) i jos ako ne mora sada atest ja mislim da je doziveo slog :) Tragikomicno ali....
Preporuka:
164
4
Odgovori

Prijavi komentar

j
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 15:31h
neregistrovan korisnik
@Ljuba : Ideja je odlična....... probaj na druš. mreži!
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

kalimero
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 18:03h
neregistrovan korisnik
@Ljuba : Slažem se!!! Organizujmo se, ali kako? Nas prevarenih ima preko 110.000, ali nemaju svi internet, mora da se smisli način, ili preko javnih glasila, koje redovno plaćamo, a od toga nemamo ništa, znate "imate pravo da znate sve"-vaš javni TV servis. Bravo za pravdu!
Preporuka:
36
0
Odgovori

Prijavi komentar

Rango
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:33h
neregistrovan korisnik
Ko ovde koga laže??? Direktor agencije se čudi? Pa po čijem nalogu se traže ljudima atesti???
Preporuka:
95
0
Odgovori

Prijavi komentar

666
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:37h
neregistrovan korisnik
Ma i da moram i da ne, u atestu mi lepo pise 10 godina, ne bi im platio ni dinara, pa da su Amerika. Novi zakon ne moze da ponistava predhodna zakonska resenja.
Preporuka:
102
3
Odgovori

Prijavi komentar

BOKI
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:37h
neregistrovan korisnik
taj propis je loš i trba ga ukinuti odmah da se ljudi nemuče,što je brzo to je i kuso!
Preporuka:
57
0
Odgovori

Prijavi komentar

aaaaaaaaa
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:41h
neregistrovan korisnik
Ova zemlja je kao neka spanska serija,preokreti,zavere...puste buvu pa ko se upeca upecao se:Tako je bilo i za pretplatu za tv,za uknjizenje imovine...KOMEDIJA OD DRZAVE
Preporuka:
114
0
Odgovori

Prijavi komentar

Zarko-Vasic-
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:44h
neregistrovan korisnik
Ponovno ponavljam ono što mi je saobracajac rekao i što sam napisao u prethodom komentaru vezanu za TNG. U Požarevcu važi atest ako je izdat na 10 godina. Novi se vadi na 5 godina. Pozdrav svima koji su napisali da nemam pojma.
Preporuka:
71
7
Odgovori

Prijavi komentar

nesa
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 18:32h
neregistrovan korisnik
@Zarko-Vasic- : Zarko,nije stvar da li imas ili nemas pojma,jednostavno si uslovljen: da bi registrovao kola moras da uradis tehnicki pregled a njega mozes samo da uradis kad izvrsis reatest TNG-a.,jer u suprotnom tehnicki nemozes da uradis. Da li ti je sad jasno. Jednostavno ljudi su bili ucenjeni da bi registrovali svoje vozilo,kao sto je i bilo 90-tih da li si platio porez na imovinu ili ne,pa ako nisi nema registracije vozila.
Preporuka:
27
0
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 18:57h
neregistrovan korisnik
@Zarko-Vasic- : Žarko, pa šta misliš, zašto ovi ljudi kukaju?
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

mile
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 19:38h
neregistrovan korisnik
@ja : Pa ko te je uslovio? Ja nism mogao da uradim tehnicki i da registrujem kola i odlucio sam i da to ne uradim, vozim kola mesec dana sa isteklom registracijom i presao sam polovinu srbije nit me ko zaustavlja nit ko sta pita kad ukinu ovaj zakon onda cu registrovati a ako ne ukinu nek mi murija skine table ja cu nastavim da vozimi bez njih. Da je takvih vise nebi ni bilo ovog atesta nego bi oni stavili prst na celo. A vi sto trcite i gurate se tamo ko ce prvi na red doc nemate se sta bunit!!!
Preporuka:
36
0
Odgovori

Prijavi komentar

Maja-Pesic
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:47h
neregistrovan korisnik
Dakle,10 000 za troškove 6000 agenciji + takse AMSS+ vanredni tehnički Negde oko 110 evra za prepravke + majstor da bi sve bilo kako treba Zašto,zato jer nas je zaustavio policajac i rekao da nam atest ne važi,da moramo da uradimo sve novo i poslao nas kod sudije,ukupna kazna 6000 + 500 dinara troškovi. Sve ovo imam dokumentovano. Kod sudije nam je rečeno da nema šanse da prođemo sa opomenom jer država živi od kazni i taksi,a da ako ne platim kaznu ne mogu registrovati auto. Neko ovde debelo laže narod.
Preporuka:
115
0
Odgovori

Prijavi komentar

nislija
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 19:09h
neregistrovan korisnik
@Maja-Pesic : problem je što nema pravila igre i menjaju ih kako ovoj kvazi državi odgovara,inače ja sam platio 6000 amssu za slikanje auta,prepravku na fabričkom plinu(ne znaju žabari da ugrade pa ih ovi naši poduče malo) još 5000 a agenciji 3000 na posebnoj uplatnici,i još nekih 500 na račun republike.I zaista mi nije jasno zašto fabrički ugrađena stvar bio to plin ili kuka mora na atest,po toj logici bi i rezervoari morali povremeno da se kontrolišu...nego kako ćutimo dobro i prolazimo.
Preporuka:
38
0
Odgovori

Prijavi komentar

LalaZr
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:49h
neregistrovan korisnik
Tipičan primer banana države
Preporuka:
113
0
Odgovori

Prijavi komentar

elgreco
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 13:58h
neregistrovan korisnik
Ah ja u martu već puko lovu i šta sad.Medju prvima sam nagrabusio i prošao tehnički ali u SUP-u su mi rekli za to , gospodja sa šaltera kaže> JA BEZ NOVOG ATESTA NE MOGU DA ŠTAMPAM NALEPNICU
Preporuka:
76
0
Odgovori

Prijavi komentar

Laki
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:00h
neregistrovan korisnik
I sta je do kraja? Jeli treba raditi atest ili ne? Uskoro mi dolazi registracija. Da li mogu da tuzim drzavu ili sta da radim da ne platim? Pomozite.
Preporuka:
50
0
Odgovori

Prijavi komentar

MilanNS
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:01h
neregistrovan korisnik
Ja se sad osećam kao budala! Izbili su mi 11000 dinara zbog tog atesta, i ucenili me da neću moći da registrujem auto bez toga. Neko će da mi plati za ovo... debelo......
Preporuka:
73
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nex
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:06h
neregistrovan korisnik
Ma SRAMOTA!!! Moj otac je skinuo plinski uredjaj i registrovao kola bez njega i nece ga vise ni stavljati da ne bi placao koje kakve namete i izmisljene zakone...! a ja imam atest do 2018 i sad ponovo da dajem pare za nesto sto mi nije isteklo ?? Sramota !
Preporuka:
72
2
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:09h
neregistrovan korisnik
Pa ja sam danas putem advokata tuzio drzavu. Medjutim, postupak je da se prvo salje republickom pravobraniocu pa ako on ne odgovori onda ide tuzba.
Preporuka:
86
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mile
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:25h
neregistrovan korisnik
@Zoran : Pa da....lopovska posla! Ljudi probudite se ....sad je prilika da se ovo istera do kraja.Tuzba nego sta. Dokle vise nameti i pljacka? Vlada je licno odgovorna za ovo-nije valjda da nisu obavesteni-bez njihovog odobrenja ovo nije moglo da prodje. Ako citaju ove komentare a siguran sam da neko od njihovih gleda neka povuku SRAMNI ZAKON sto pre. Narod im ovo nece oprostiti!
Preporuka:
21
0
Odgovori

Prijavi komentar

drakce
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:09h
neregistrovan korisnik
Pa i dalje je nemoguce reg.auto,jer teh.pregledi treba da dobiju odbrenje,oni nece da vrse tehnicki pregled auta,kome je atest stariji od 5 god!!!??
Preporuka:
55
2
Odgovori

Prijavi komentar

Milann
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:14h
neregistrovan korisnik
U normalnim zemljama se daju neke subvencije vozacima ciji automobili koriste TNG jer je ekoloski najcistije gorivo, kao na primer manja registracija, besplatan parking i slicno. Kod nas se trude da na svaki nacin uvedu nove namete narodu dok oni unistise ovu drzavu i nikom nista! Narode dokle ces sedeti i trpeti ovo?!!
Preporuka:
113
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vlada
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 17:18h
neregistrovan korisnik
@Milann : Ustanak!!!
Preporuka:
34
0
Odgovori

Prijavi komentar

zoran
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 19:07h
neregistrovan korisnik
@Milann : E kad bi brate ovo bila normalna zemlja sve bi bilo drugujačije.
Preporuka:
24
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nislija
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:16h
neregistrovan korisnik
Za koliko slucajeva pozara ili neke druge nesrece vezane za TNG ste culi u poslednjih 10 godina. Ja nisam cuo ni za jedan, pa samim tim proizilazi da je dosadasnja situacija sa sigurnoscu TNG bila uredu. Meni se cini da je sve ovo samo nacin da se brzo napuni budzet koji je u ogromnom deficitu, i da su shvatili da se ljudi prilicno jeftino voze na gas, pa da se uzme neka para i od njih. Jer zasto bi nesto bilo jeftino u Srbiji??
Preporuka:
109
0
Odgovori

Prijavi komentar

Schoneman
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 17:39h
neregistrovan korisnik
@Nislija : Ako ti nisi cuo za nesto, ne znaci da ne postoji. Posto smo iz istog grada, da li si video iza Zone 3 kod kosarkaskih terena (ex-zelenu) Floridu, potpuno izgorelu? Neispravna instalacija plina, nije imao atest, osiguravajuca kuca nece da mu nadoknadi stetu. Znam sve to jer su komsije jednog mog prijatelja. Ocigledno da je vlasnik isao kod nekog indijanca na ugradnju, pa nije ni terao na atest, pa je sad bez auta. Ja sam za to da sva vozila budu atestirana i da ne mozes da registrujes auto koji ima TNG/CNG bez atesta, a ako sam uredno platio atest (i prosao ga naravno) trazis mi jos neki atest? Nije li to pljacka.
Preporuka:
12
12
Odgovori

Prijavi komentar

Mile
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 22:50h
neregistrovan korisnik
@Schoneman : Moze biti da je tako,ali to jje jako mali procenat u odnosu na automobile koji se zapale od benzina. Naravno da svaki vozac treba da ima ATEST za TNG ali to ne znaci da sada taj narod treba da se pljacka i ponizava. Ovde je to glavni problem. Retroaktivna primena zakona uz bezobrazno visoke cene i velike redove za cekanje ne moze biti nista drugo nego bahatost i pljackanje! Sramota me sto zivim ovde!
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

BTaMaRe
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:21h
neregistrovan korisnik
Ma mi smo komedija od države !
Preporuka:
19
1
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:30h
neregistrovan korisnik
Receno mi je u AMSS-u da moram da menjam samo creva i filter (sva sreca samo to). Otisao sam u ovlasceni servis i tamo me je majstor bukvalno izgurao iz radnje, govoreci mi da sacekam, da ne bacam pare za dzabe, posto mi je registracija u avgustu. Kaze on menjace se zakon. Ne dajte se ljudi, MUP ne moze da vas kazni, jer oni NEMAJU POJMA sta ce biti, rade samo bahato. Sve zavisi na kakvog pandura naletis.
Preporuka:
22
0
Odgovori

Prijavi komentar

Grom
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:31h
neregistrovan korisnik
Hvala voditelju Sat emisije zato sto je raskrinkao ovu mutljavinu.Zamalo da odradim reatest a traje mi stari do 2018.godine. Strasno sta se radi sa narodom!
Preporuka:
23
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mile
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:32h
neregistrovan korisnik
"Ministar saobraćaja Milutin Mrkonjić, međutim, nije bio raspoložen da priča na ovu temu." Zato smo tu gde jesmo. Možeš misliti, on nije bio raspoložen da priča na tu temu... Alo, on MORA da bude raspoložen, SVAKI DAN, SVAKI MESEC, jer je tu gde je zbog toga, prima platu i sve moguće bonuse da radi to što radi, i da objašnjava, priča, obrazlaže... Ali, niko mu ništa neće reći, narod se neće pobuniti, ovo je već na žalost postalo normalno, pa neka... Vlast je uvek onakva kakvu je narod zaslužio.
Preporuka:
38
0
Odgovori

Prijavi komentar

vick
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:32h
neregistrovan korisnik
E ako, eto vam ga plin! I treba da vas dere država kada se stipse!
Preporuka:
1
65
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 19:59h
neregistrovan korisnik
@vick : Па нисмо сви стипсе.Ја сам купио бензинца да ми ауто не би звучао као трактор.Плин сам уградио јер свака уштеда вреди а и свиђа ми се чињеница да имам додатни извор горива.
Preporuka:
28
1
Odgovori

Prijavi komentar

Mile
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 22:56h
neregistrovan korisnik
@vick : A meni se cini da si ti zaposljen u javnom sektoru ili na drzavnim jaslama u nekoj agenciji poput ove pljackaske. Niko ovde nije stipsa nego je narod SIROTINJA da nije na TNG pola Srbije bi ostalo bez automobila. Kako voziti auto sa platom od 20.000 din.i cetvoroclanom porodicom? Ako se nisi salio stidi se!
Preporuka:
20
1
Odgovori

Prijavi komentar

Davor
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:41h
neregistrovan korisnik
Koga je jos briga za nasu bezbednost ... Njima je samo u cilju da otimaju novac od gradjana , na sve nacine pokusavaju da pljackaju ovaj narod. Neko jedva skrpi i za ugradnju plina da bi se proslo sto jeftinije sad jos i da se dodatno placa... Pa neka nam povecaju standard kao u evropi i niko nece voziti na plin nego na benzin samo.
Preporuka:
19
0
Odgovori

Prijavi komentar

mladen-nis
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:45h
neregistrovan korisnik
A ja koji sam platio novi atest?
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

Mile
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 14:45h
neregistrovan korisnik
Nemojte odustati od ove teme Blic, Mrka i Dacic neka se izjasne i ukinu ovu glupost...
Preporuka:
24
0
Odgovori

Prijavi komentar

tranquilo
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 15:04h
neregistrovan korisnik
Ovde ne znam ko koga ... ali znam da ne mogu da registrujem auto vec 20 dana, ali moj slucaj je tek poseban. Ugradio sam TNG sekvent uredjaj 2008, i tada jos zbog atesta platio 150e vise ugradnju zbog tih delova koji moraju da budu ugradjeni, sto ce reci za manje pare su ljudi stavljali neatestirane delove opreme. Platio sam atest koji je uradio masinski fakultet u Nisu, i izdao ga na 10 godina. Sve sam to onda lepo ubacio u saobracajnu gde stoji da je vozilo na tng pogon. U medjuvremenu sam izgubio atest, tj onaj kartoncic, koji iskreno nisam ni cuvao, iz razloga sto je to sve lepo upisano u saobracajnu dozvolu izdatu od republickog organa Mup-a. Sad ja cekam slepce iz Nisa vec 20 dana da mi posalju kopiju atesta koju sam platio jos 1200 dinara (ok moja greska sto sam izgubio atest), a sad cekam vec 20 dana da mi to posalju postom, posto bez atesta ne mogu na registraciju, a vrhunac svega sto se ne secam jel proslo 5 godina punih, posto je ugradjeno 2008, ali ne znam kad, a gospoda sa masinskog mi rekose da cu videti u papiru koji mi uporno ne stize hahaha. Tako da tek kad mi stignu ti papiri, treba da vidim da li cu da placam dodatni harac pored svega gore nabrojanog, Sta reci nego bravo majko Srbijo.
Preporuka:
19
1
Odgovori

Prijavi komentar

Maja
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 15:08h
neregistrovan korisnik
Osecam da ce ovo uskoro da se ukine, a oni mucenici koji nisu bez auta, pa su morali da registruju sada i plate taj namet u toku ovog haosa ce ispasti ovce... Jos je serviser recimo mog oca ubedio da ce u roku od dve godine postati obavezan i odredjeni tip boca, te da je bolje da to sad ugradi, kako ne bi posle 2 godine opet morao da radi atest.. E sad, da li ga je zeznuo za dodatnih 50 evra ili ce to stvarno morati ne znam, uglavnom, sve zajedno mog tatu to nije izaslo 6000, kao sto kazu, nego oko 150 evra... Jer ako nisi sacuvao potvrdu o prvom atestu (sto skoro niko nije sacuvao, jer je to samo potrebno za prvu registraciju kada se ugradi plin), izdavanje te potvrde se dodatno naplacuje, jer kao bez toga ne moze, iako ti u saobracajnoj vec imas upisano da si imao atestiran uredjaj, i svasta se tu jos nakarika, samo da se uzmu pare od jadnog naroda...
Preporuka:
22
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ljuba
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 15:10h
neregistrovan korisnik
Opet nas opljackali.... Ja platio 96 eura prepravku ,pa isao do Borce iz Smedereva za atest jer sam ovde trebao da cekam do 17,juna,i platio 6 ooo atest pa sad vidi za koliko sam castio drzavu :((((((
Preporuka:
16
0
Odgovori

Prijavi komentar

Luka-NBGD
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 15:17h
neregistrovan korisnik
i sta sad, ja zovem ljermontovu - oni ne znaju... zovem moju agenciju za registraciju, ni oni ne znaju... od kada vazi ova vest?
Preporuka:
19
0
Odgovori

Prijavi komentar

Aleksandar-KG
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 15:20h
neregistrovan korisnik
Sa će genijalac Dinkić da izmisli porez na plinsku bocu.
Preporuka:
26
1
Odgovori

Prijavi komentar

pera
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 15:24h
neregistrovan korisnik
opet im treba lova
Preporuka:
22
1
Odgovori

Prijavi komentar

u-cudu
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 15:29h
neregistrovan korisnik
Ludilo jos uvek traje..... subvencije za TNG-normalno,nameti za TNG-NENORMALNO.Jel ima ko to da objasni ,,izmisliocima nameta,,?
Preporuka:
17
0
Odgovori

Prijavi komentar

oooo
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 15:34h
neregistrovan korisnik
pritisnite bre ove nadležne da vidimo jel atest treba il netreba da mi koji ga nismo obavili ne idemo bezveze i u čemu je kvaka izmedju atesta i pregleda ???
Preporuka:
19
0
Odgovori

Prijavi komentar

SrdjanNis
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 15:55h
neregistrovan korisnik
Mom automobilu upravo sada vrse prpravke po novoj uredbi. Inace imam atest do 2017. Poenta je u tome sto mediokriteti i strucnjaci sa jednom procitanom knjigom rade tamo gde ne bi trebalo. Otkud da on zna sta ce da se desi kad se uredba primeni na ovaj nacin. A desili se problemi takvi da ljudi ne mogu da koriste sboja vozila po nekoliko meseci. Tako nam i treba.....
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mile
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 23:05h
neregistrovan korisnik
@SrdjanNis : To su veliki strucnjaci-video sam kako rade! Pregled traje 10-15 minuta,a od opreme imaju bedni fotoaparat,sundjer i lavor sa sudomilom i neku baterijsku lampu.Sve ovo kosta kod Kineza 100 din. Jaki strucnjaci ali za pljacku i uzimanje para od sirotinje. Svi oni imaju jedno zanimanje-PRIMACI PLATA! Jadna li si zemljo moja!
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

damjan
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 15:56h
neregistrovan korisnik
pa ovi sad mogu da smanje vazenje atesta na 1 godinu ili da kazu da koristimo samo lovato uredjaje to je cisto izivljavanje nad gradjanima sramota
Preporuka:
22
0
Odgovori

Prijavi komentar

Shtex
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 15:57h
neregistrovan korisnik
Od jednom plinska boca ne sme da bude stara preko 5 godina. A to sto mi je auto star 30 to nikom ne smeta?
Preporuka:
32
1
Odgovori

Prijavi komentar

Haha
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 16:01h
neregistrovan korisnik
Ova nasa drzava je cirkus... Pa nije vodjenje zemlje pijac, pa da se pogadjaju i prave zakone pa ih uzimaju .... Ovo nigde nema... Toliko neobrazovanih i pogresnih ljudi na kadrovskim pozicijama... I tako vec 60 godina
Preporuka:
28
0
Odgovori

Prijavi komentar

robby
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 16:16h
neregistrovan korisnik
Otimačina.
Preporuka:
22
0
Odgovori

Prijavi komentar

sale2
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 16:17h
neregistrovan korisnik
možda su do sad uzeli kol'ko im treba. Cirkus ,pravi cirkus.
Preporuka:
19
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ada
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 16:17h
neregistrovan korisnik
I ko ce meni sada da vrati novac koji sam puko za atest pre nedeju dana? I svako ko postuje ovu nasu drzavu i nazovi zakone na kraju sam sebi lici na budalu!!!
Preporuka:
18
1
Odgovori

Prijavi komentar

robby
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 20:50h
neregistrovan korisnik
@Ada : Možda nam novac svima nama vrati Deda Mraz.
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

Protivustavno
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 16:17h
neregistrovan korisnik
Sad lepo, svi koji ste opet platili nepotrebno, masovno tuzite drzavu, i da se to vise nikada ne ponovi!!!!!
Preporuka:
24
1
Odgovori

Prijavi komentar

deda-mraz
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 16:18h
neregistrovan korisnik
dal ce se naci odgovorni za ovo...ja mislim da onog sto je doneo ovaj zakon treba pod hitno iza resetaka jel ovo nije prva budalastina sto je donesena na stetu sirotinje..i sve sto je taj genije doneo treba staviti van snage dok je jos vreme dok ljudi ne uzmu motke u sake pa krenu po svoja prava...
Preporuka:
18
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dare
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 16:21h
neregistrovan korisnik
Ispada da je pametan moj komšija koji je ugradio plin bez atesta i tako se vozi. Na tehničkom ga puste za neku sitninu kao da je bez plina. Mene koji imam atest nikad policija nije zaustavila i pitala da li ga imam. Ali sam se prešao i uveo u saobraćajnu BENZIN-GAS i sad nema nazad. Mislim, ima ali i to se plaća. Iako se ugradnjom plina ne dira benzinski sistem, ipak treba da stručnjaci to konstatuju za 6000 rsd :)
Preporuka:
23
0
Odgovori

Prijavi komentar

giri
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 16:32h
neregistrovan korisnik
ovo je strašno šta rade sa ovaj narod,ali ovoga puta mislim da neće da im prođe,ovo je čist lopovluk
Preporuka:
19
0
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 16:34h
neregistrovan korisnik
Kupio sam auto koji je imao regularan atest na 10 godina, kada sam auto prenosio na sebe morao sam da uradim i prevod atesta na svoje ime i za tu uslugu platio AMSS taksu. Medjutim tada mi je atest skracen na 5 godina! Da li je uradjeno u skladu sa zakonom ili ne?! Ili je i to izmisljeno kako bi se samo uzimao novac?!
Preporuka:
13
1
Odgovori

Prijavi komentar

Predrag
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 16:44h
neregistrovan korisnik
U Srbiji svaki vladin cinovnik moze da izdaje naredbe a da pri tome neprocita zakon ,zato sto jos uvek neznaju svi azbuku.Sto se tice tumacenja zakona o tome i da nepricamo svako tumaci kako odgovara njegovoj stranci u tom trenutku.
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

j
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 16:46h
neregistrovan korisnik
U agencijama za registraciju vozila niko jos nema nikakvu informaciju
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

slavisa
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 16:53h
neregistrovan korisnik
i ja sam radio reatest ali sam ga dobio samo na 3 godine.U cemu je sad tu caka?
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

mlogolepiDjole
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 17:17h
neregistrovan korisnik
Pozarevljani i bliza okolina mogu da se zale kod knjaza Milosa u parku, zalbe se primaju 24 sata, non stop, nedeljom i praznikom do 14 casova.
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

zeljko
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 17:26h
neregistrovan korisnik
isti slucaj je i kod mene, ko ce meni da vrati 9500hiljada
Preporuka:
10
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vozac-sa-vazecim-atestom
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 17:33h
neregistrovan korisnik
Meni registracija istice novembra ali svakako nisam nameravao da radim novi atest jer sadasnji mi vazi do 2016 godine probacu da registrujem tako ako mi nedaju sa vazecim da registrujem resio sam iz revolta vozim neregistrovan i odma podnesem tuzbu protiv drzave pa da vidimo ko je u pravu a sa autom radim i moram da ga vozim svaki dan a nedam da me bilo ko pravi ludim. To sto se banda skupila i resila da nas na brzinu opljacka to je njihov problem dokle vise kao ovce da stojimo u redu za klanje. Koja je ovo po redu drzavna pljacka naroda bez ikakvog razloga jer su im argumenti smesni. Sto ne atestiraju dizelase koji kada stanes iza njih na semaforu ili nedaj boze ides iza njih na uzbrdici odma dobijes karcinom pluca koliko truju i smrde pa nikom nista. Znaci ako ovo ne povuku ovu neustavnu odluku jedino resenje je gradjanska neposlusnost odnosno ne registrovati auto ako nedaju sa vazecim atestom koji vec imamo i odmah tuziti drzavu pa da vidimo koliko ce im se to isplatiti.
Preporuka:
30
0
Odgovori

Prijavi komentar

Aleksandar-Komsic
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 17:36h
neregistrovan korisnik
Kažete učestala paljenja automobila! pa pitam ja Vas, zar nije logično da bi gašenjem svetala leti na +50 smanjili rizik od paljenja instalacije ??????
Preporuka:
24
0
Odgovori

Prijavi komentar

tng
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 17:36h
neregistrovan korisnik
BUDJENJE! Grupa ljudi u kojekakvim lokalima je zimus smisljala nacin kako da na brzinu zaradi pare i EVO REZULTATA.TReba i mi sad da se udruzimo i da ih tuzimo jer i malom datetu je jasno da je ovo ona najgora vasarska otimacina.SIBICARENJE KLASICNO.gde ti je atest , gde je bezbednost, gde je KUGLICA. a ona kod njh-i to ne kuglica nego GUTA para i sirok osmeh.
Preporuka:
20
0
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 17:43h
neregistrovan korisnik
Predstavnik Agencije u emisiji SAT, javno je izjavio da od cene kontrole TNG pripada 300 din. + pdv Agenciji, a razlika do 6000 din. centrima koji vrše kontrolu. Takvu kalkulaciju cene nisu uspeli da objasne. Nas ima verovatno preko 100.000 koji koristimo TNG. Neko nas maltretira, vršlja kako hoće, a mi ćutimo. Neverujem da je iko protiv bezbednosti, može to da se mnogo jevtinije sprovede. Pored važećeg atesta do 2017. platio sam prepravke u ovlašćanom servisu 3000din. a sledi još 6000din.za atest, pa zar ovaj servis sa dozvolom za rad ne može da garantuje bezbednost sistema. Dobro bi bilo da se organizujemo na način putem potpisivanja peticije, ili da se javno okupimo protiv ove nepravde. Svi koji imamo važeći atest ne trba da budemo poslušna marva birokratije! Organizujmo se!!!
Preporuka:
23
0
Odgovori

Prijavi komentar

Aleks
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 17:48h
neregistrovan korisnik
Na njima je bilo da probaju, ako prodje, prodje...
Preporuka:
12
2
Odgovori

Prijavi komentar

Petar
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 17:53h
neregistrovan korisnik
Upravo idem sa kontrolnog pregleda u Nisu, pregled kosta 6000 dinara. I sad ispade da sam bacio pare? Kakva smo mi karikatura od drzave, to je strasno.
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

Nikolaj
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 17:53h
neregistrovan korisnik
Nisam mogao da registrujem vozilo iz uvoza koje 2008 god. i ima ugradjen fabrički plin čitavih mesec dana, da bih konačno došao na red posle toliko nerviranja i bez ikakvih prepravki platio 9690 din. sa taksama agenciji i čak 3000 din. za izdavanje uverenja i to sve za 15 min. provere. Dokle više da se pljačka ovaj narod?
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

milunher
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 18:21h
neregistrovan korisnik
Atest se radi samo kad se prvi put postavlja uredjaj a posle isteka vazenja atesta vrsi se samo kontraola i to kosta oko 1000 dinara.
Preporuka:
9
4
Odgovori

Prijavi komentar

Mile
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 23:22h
neregistrovan korisnik
@milunher : Ma kako da ne...bas si informisan ali pogresno. Citas li ti sta ovi ljudi ovde pisu danima?
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

jos-uvek-neopljackan
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 18:34h
neregistrovan korisnik
i meni uskoro sledi registracija, sta da radim ne znam ni sam! najbolje resenje po meni je da ne diraju one koji treba da registruju svoja vozila a onima koji su vec platili da vrate novac prilikom sledece registracije
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ajde
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 18:46h
neregistrovan korisnik
Овако је било од 2006г до 2009г када су не законски наплаћивали додатни порез на употребу возила лицима која су имала узета возила на лизинг или кредит,чија се саобраћајна дозвола водила на банку код које су узета возила. Обичан порез на употребу је био 3000д а овај"специјални" 12 800д на правно лице(то јест банку) и ником ништа као и сада за атест само се тада није нико бунио зато што је мањи број људи имао овакве проблеме,а потпуно не законски је било тако су ми рекли у министарству када сам их звао! Брука од државе!
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

JovanPetrovski
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 18:47h
neregistrovan korisnik
Jedna stvar je samo bitna i sramotna za celu državu i njene izopačene zakonodavce, da mi koji vozimo koliko toliko ekološka vozila ne možemo registrovati naše automobile niti uraditi išta po pitanju tog sramnog zakona koji se primenjuje retroaktivno!! Atest mi je uradio stručnjak iz Vinče 2007 i važi mi do 07.2013, ali sam zahvaljujuće nemarnosti i glupiranju odredjenih zakonodavaca izgubio tablice i saobraćajnu jer mi je isteklo 30dana za obnovu regiastracije! Auto mi je već dva meseca parkiran bez tehničkog pregleda, bez registracije i tablica i niko ne zna da mi kaže šta ću dalje! Živim u Beloj Crkvi u Vojvodini gde imamo tri tehnička pregleda i niko ne sme da mi uradi tehnički pregled vozila, jer su dobili dopis iz agencije za bezbednost dok se ne dobije njihova saglasnost o kontroli plinskih uredjaja kojima je kao istekao datum atesta ne smeju izvršiti tehnički pregled vozila!! Radim u veterinarskoj službi gde mi je auto preko potreban, i mesto da zaradjujem za život ja (mi) trpim glupiranje odredjenih državnih pljačkaša!! I hoće li nam neko od njih objasniti što smo mi sada zakonski opljačkani, tj još nismo jer agencija ni posle tri meseca od donošenja tog pljačkaškog zakona nije obavestila ni jedan od tri tehnička pregleda kada će početi sa tom sramnom i pljačkaškom kontrolom!!?? A naši automobili stoje bez tablica, i naš posao trpi njihovo pljačkaško glupiranje!! ja se izvinjavam svima koji ovo budu čitali, ali besan sam već dva meseca jer sam toliko bez auto!!
Preporuka:
21
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vladica
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 18:57h
neregistrovan korisnik
Jos nisam uradio atest, a ostalo mi je jos nesto malo preko dva meseca do registracije. Daj objavite vise da li da radim taj atest ili ne. Inace opet ce mnogo ljudi da psuje politicare za ovu zbrku i zezanje naroda. Unapred hvala.
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

branislavdokic
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 18:59h
neregistrovan korisnik
narod bi trebao da se samoinicijativno organizuje i stupi u mirne proteste na gandijevski nacin zatvaranjem saobracajnica u uzim delovima grada ali ne samo zbog ove nego i na svaku drugu nenormalno sramnu odluku raznih izmisljenih agencija za ovo i ono...koji sede u kancelarijama tuku 300 do 400 hiljada platu i smisljaju gluposti od zakona i neke nenormalne pravilnike zbog kojih se osecam kao da zivim nekoj porobljenoj ,okupiranoj drzavi a ne u svojoj zemlji!protesti odmah i verujte mi za par dana ce povuci sve nelogicne zakone!vlast i institucije treba da sluze narodu kojeg predstavljaju i da olaksavaju zivot ljudima a ne da ga muce!
Preporuka:
17
0
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 19:04h
neregistrovan korisnik
U kom gradu je to bilo prijatelju to je bila standardna šema u Vranju odeš na AMSS oni te pošalju u Vranjsku banju jer samo taj ima "licencu" uzme ti 6000 za parče papira sa pečatom a ti skini i sam ako hoćeš.
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

Pavle
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 19:05h
neregistrovan korisnik
Nisu samo problem tih sest hiljada za atest, vec sto moraju da se menjaju creva, a ako i nema neki broj na boci mora da se menja i boca i ako je ta boca ispravna jer je njoj sam fabrika dala atest na deset godina i plus atest koji je uradjen, a onda neko pametan kaze da ne valja i ta boca posto nema neki broj na njoj. Tako da me kosta 140eura da mi majstor zameni bocu i creva + 6000din za atest i +1000din za resenje da se izda ako se ne poseduje na A4 format isti podaci sto pisu na plavom kartoncicu. To me sve kosta kao da ugradjujem nov uredjaj i kad registrujem auto i jos malo pa prelazi vrednost mog automobila. Da ne pricam o drugim ljudima koji su majstorima dali po 180erua i vise. Takodje ako uvedu sad da ne mora da se radi atest kome ja da refundiram novac koji sam potrosio.
Preporuka:
16
0
Odgovori

Prijavi komentar

Milk
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 19:15h
neregistrovan korisnik
Nije obavezan, pa idite da registrujete vozilo tj da uradite tehnicki pregled pa cete videti to da nije obavezan re-atest ako je istekao period od 5 godina iako je prvobitno pisalo da vazi 10. Svim tehnickim pregledima je stiglo obavestenje iz Uprave saobracajne policije da moraju sva vozila da imaju uradjen atest cija vaznost ne prelazi 5 godina bez obzira i ako vazi 10. Klasican slucaj derogiranja i retroakivne primene zakona.
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

mnogo-razocaran
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 19:16h
neregistrovan korisnik
sramota šta drugo reci.
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

Garai--Marija
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 19:17h
neregistrovan korisnik
Mrkonjic nevoljno daje objasnjenje bas briga njega za narod On ni sam nije svestan sta mu je posao trebao bi da bude ministar za pojedine FOLK KONCERTE.
Preporuka:
20
0
Odgovori

Prijavi komentar

mixy
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 19:43h
neregistrovan korisnik
Eurodiesel rules!!! :)))))
Preporuka:
0
16
Odgovori

Prijavi komentar

petar-perekovic
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 19:43h
neregistrovan korisnik
nije mi jasno što se na kontrolnom pregledu TNG - uređaja nalaze mane na delove na koje su već renomirani stručnjaci dali atest. samim tim oni osporavaju svoje visoko obrazovanje. ako je to tako što ne naprave šemu za ugradnju TNG - uređaja po kojoj bi ovlašćeni serviseri morali da rade. kvalitet opreme kao i kvalitet ugradnje mora biti po standardima europe sa svim sertifikatima.ja lično volim najviše svoju glavu i pazim da je ne izgubim.bezbednost samog uređaja zavisi od vlasnika automobila.. a gospoda nek malo popusti sa ovolikim dranjem kućnog buđeta.bolje bi bilo da se provozaju da pokrpe kratere na putevima.više će postići za bezbednost saobraćaja-razvali smo trapove,iscepasmo gume.smešno i žalosno! dali gospoda voze svoje privatne automobile po nebu pa ne vide očajno stanje na šta nam auto putevi,magistrale,regionalni putevi liče. sramota na šta uzmaju pare od nas
Preporuka:
21
0
Odgovori

Prijavi komentar

TaneBozinovski
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 19:49h
neregistrovan korisnik
ovo se zove "lov u mutnom", čista pljačka naroda. ako isečem krov na mog juga 55 moram da idem na atest, ili bilo šta prepravim što nije fabrički moram na atest, ako napravim sam prikolicu moram da je atestiram. kada dobijem atest za bilo koju prepravku on važi do roka na koji mi je izdat. ( da li se i prikolice atestiraju stalno ) nakon toga kontroliše se na redovnom (ili vanrednom) tehničkom pregledu. ja na mom uređaju nisam menjao ništa ( osim tekuće održavanje: filter, creva itd. isti je kao pre 5 godina. za šta da čekam 3 meseca i da dam 6.000,00dinara?
Preporuka:
20
0
Odgovori

Prijavi komentar

Igor
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 19:51h
neregistrovan korisnik
Cist sramota!!! Samo ljudima izbiti pare iz dzepa...
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

JocaLE
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 19:58h
neregistrovan korisnik
Ljudi meni su u Leskovcu zakazali atest za 02.avgust a registracija istekla pre 10 dana. Prepravka 80 evra i sta sada da radim? Da li ovo jos negde postoji u svetu? Juce se nije znalo ko vise laze-gospodin iz Agencije ili zrikavi iz AMSS. Zrikavi se slaze sa Mirkovom konstatacijom da ce cist profit na godisnjem nivou iznositi 4 miliona evra. To je jedna od retkih ekstraprofitnih organizacija u drzavi. DERI MARVU!!!
Preporuka:
22
0
Odgovori

Prijavi komentar

rasa
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 20:18h
neregistrovan korisnik
sad ovi strucnjaci iz ams i agencije za bezbednost saobracaja ispadose najpametniji na svetu jer vozila sa fabrickim plinom nisu bezbedna nego se mora raditi prepravka po nasim strucnim inzenjerima a stojadin jovanovic koji ima penziju iz policije 80000 dinara i platu 100 000 moze da uzima sirotinji i ovo malo bede i sta je za njega 6000 din
Preporuka:
22
0
Odgovori

Prijavi komentar

bobica
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 20:19h
neregistrovan korisnik
Banana republika !!!
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

ZikaZikic
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 20:21h
neregistrovan korisnik
@666 U pravu si samo malo ljudi zna to !!
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dusan
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 20:22h
neregistrovan korisnik
meni se cini da je to ukinuto samo u novinama,posto sam zvao sve zive niko nista ne zna i ne moze bez re-atesta...
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

Z
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 20:31h
neregistrovan korisnik
Ova mućka je urađena da bi neko napunio svoje džepove.Isto kao i sa kompletom prve pomoći!
Preporuka:
19
0
Odgovori

Prijavi komentar

nemanja
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 20:43h
neregistrovan korisnik
istekla mi je reg. 23.05, a atest imam od 2007-2017... i nigde nisam mogao da prodjem tehnicki bez atesta novog...danas sam nazaslost odradio i plus me majstor odere za creva 2 soma koje je za 3 min zamenio..i posle lagano u agenciju...izaslo me samo 10 somica vise..lopoviiiiiiiiiii...jadna je zemlja srbija
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

mladjand
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 20:48h
neregistrovan korisnik
ako se jos budete bunili uvešću vam registrovanje kola svaki mesec
Preporuka:
12
1
Odgovori

Prijavi komentar

Negovan
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 20:53h
neregistrovan korisnik
Pozdrav,i ja imam isti problem...Imam vazeci atest do 2015,izdat od strane Masinskog fakulteta u Beogradu,registracija mi je istekla i zadnje dve nedelje se zajebevam oko ove gluposti (servisi su puni,i zakazuje se po nedelju dana unapred...a bez novih creva,ventila,i ostalih gluposti ne bih mogao proci atest).Konacno sam uspeo sve da obavim,i planirao sam sutra ujutru da idem u AMSS (Zrenjaninski put 114,posto tamo ne zakazuju),sada citam ovu vest,i ne znam sta da radim...moze li mi neko reci,da li da radim Atest,ili ne?...kada ce ovo (i hoce li uopste) biti zvanicno?...inace,ako ne zavrsim registraciju do 10.06,moracu da platim i nove tablice... :(
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vlasnik-AUTOSERVISA
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 21:02h
neregistrovan korisnik
Sve se nocas odigralo posle emisije SAT koju je brilijantno vodio i do kraja doveo Mirko Alvirovic.Gospoda iz agencije i amss su se nasli u neobranom grozdju,razotkrivena je prava namera da se otme gradjanima 40 miliona evra.Ali na glup nacin i bez ikakvih pravnih osnova i evo danas postovani direktor agencije nas obradova da to vise nemora da se radi kome jos vazi vazi i dalje do 10 god.Ali neznamo dali ce to slavni Mrka da prihvati jer je on ministar saobracaja.I tu lezi zec zapelo kod Mrke 40 mil. evra da se nesto pokrije dali ce on prihvatiti predlog strucnjaka iz Agencije za bezbednost, pa od Komiteta za saobracaj, pa od AMSS a. Jos je znak ? No po meni veliko hvala Mirku na sinocnjoj emisiji sve se lepo videlo ko se u ovu bransu razume sve je jasno.Placka naroda je pokusana ali osujecena. Jedino da opet nesto trece ne izmisle da nadoknade tih 40 mil. evra. Mirko hvala ti bio si sjajan nastavi tako na korist gledalaca i ljubitelja Automobilizma.
Preporuka:
29
0
Odgovori

Prijavi komentar

razum
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 21:04h
neregistrovan korisnik
pa gde je sad opozicija da razotkrije bahato ponasanje vlasti. cista otimacina.
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

jadannarod
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 21:06h
neregistrovan korisnik
Jadan narod šta sve mora i od koga sve mora da trpi......šta li će još da izmisle da nam pokupe ovo malo crkavice.... Da'l je moguće da postoji tamo neka ,,ekipa" koja ne spava ni noću ni danju izmišljajući nove otimačine? Sad ga preteraše......
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

hamer
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 21:15h
neregistrovan korisnik
sticajem okolnosti do pre nekog vremena bio sam zaposlen u ams i upoznat sam nacinom rada te ustanove ciji jedan ogranak se zove centar za motorna vozila i to je taj faktor koji donosi zakone kako njima odgovara a naravno oni predlazu a agencija za bezbednost saobracaja sprovodi u delo. cim gospodi iz cmv ponestane novca u kasi odma se aktivira jedan po jedan zakon i oni udaraju po dzepu sirotinje. pogledajte na svojim uverenjima ko vam je atestirao gasni uredjaj i ko vam sad vrsi reatest pa ce vam biti jasno zasto u agnciji za bezbednost saobracaja nemaju pojma sto nam sesve ovo desava. neka nam je ... u pomoci
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ogorcena
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 21:20h
neregistrovan korisnik
Prestanite da nas pljačkate !!!!
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

dado-su
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 21:31h
neregistrovan korisnik
Moje iskustvo: krajem aprila napravio kontrolu i prepravku tng uredjaja (7400din), napravljen reatest (6000 din) i upravo danas registrovao auto i to je novih 15000 dinara. Zaista me zanima koji je pametnjakovic smislio sve ove namete?!
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

RadE
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 21:52h
neregistrovan korisnik
Ma nema veze.Smisliće nešto drugo.
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

aleksandar
Ponedeljak, 27. 05. 2013. 22:41h
neregistrovan korisnik
ne pada mi na pamet da atestiram plin...kada dam zvao pre par nedelja ams i pitao za cenu rekose 5600 plus 3350 plus tehnicki plus saobracajna... ne dam,stavio nalepnicu na rupu u braniku,postavio pokretnu zadnju tablicu,ispod sipam i zdravo...sa mangupima mangupski
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

stanko
Utorak, 28. 05. 2013. 00:08h
neregistrovan korisnik
Baš lep način da se građani motivišu da koriste ekološki prihvatljivije gorivo . Kada se saberu svi mogući troškovi , ispadne da čovek treba da izvozi bar 3000 kilometara da bi ostvario uštedu u gorivu i tako pokrio trošak pregleda i mogućih prepravki .
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

GavricMirko
Utorak, 28. 05. 2013. 00:16h
neregistrovan korisnik
Ako pise da vazi 10 godina ima da vazi 10 ,nema tog suda i zakona koji moze to da ponisti na sudu ,mi smo platili za 10 godina a ako je drzava u krizi neka na drugi nacin nadje da uzima pare od sirotinje,ok ko nema atest pa da ide po novom ali ako ga imas normalno je da vazi dokle pise na papiru.
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

Perakojot
Utorak, 28. 05. 2013. 08:43h
neregistrovan korisnik
Ovo je jedna od afeta bivsih sluzbenika unutrasnjih poslova. Kao prvo ovde niko ne spominje boce za TNG! Ja sam radio atest stare boce u Institutu Mihajlo Pupin pre tri godine. Atest mi vazi 5 god posto je u pitanju starija boca od 10 god.Koliko sam upucen oni su ovlasceni od ATS a kao jedini koji imaju akreditaciju za ispitivanje boca. Ali izgleda da je tamo neka Agencija za bezbednost saobracaja ima veca ovlascenja od najviseg sertifikacionog tela drzave koji je clanica EU -evropska organizacija za akreditaciju.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ser-Zile
Utorak, 28. 05. 2013. 08:45h
neregistrovan korisnik
2 auta vozim bez atesta i ne pada mi na pamet da platim bilo sta bilo kome,ma ni parking ni prekrsaj !!!!!
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Viktor
Utorak, 28. 05. 2013. 08:56h
neregistrovan korisnik
Drzava nema para, pa krece u ubiranje gde stigne. Pokusavaju sa porezom na imovinu, atest tng ... pa gde upali i ko bude najmanje talasao njega ce odrati.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Utorak, 28. 05. 2013. 09:11h
neregistrovan korisnik
Ja sam pre 7 dana platio bocu, ventil, atest... (a imao sam vazeci atest do 2014) i to mi je predstavljalo veliki trosak i jos treba da platim registraciju. Jel postoji neko udruzenje ili mesto da se zalimo zbog toga sto smo morali ranije da platimo atest koji smo vec imali??? Licno sam gledao emisiju SAT kada su rekli da se bez novog atesta ne moze registrovati auto, tako da ta prica ne pije vodu da nismo morali da radimo reatest!!!!!!
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

xx
Utorak, 28. 05. 2013. 09:15h
neregistrovan korisnik
Ministar Mrkonjic ima vaznija posla... Ana, Ana, Ana.....
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Aleksandar
Utorak, 28. 05. 2013. 09:18h
neregistrovan korisnik
A ko ce nama koji smo dali 6.000 dinara vratiti uplaceno? Pogotovo sto se prica da pregled treba da bude jeftiniji od 6.000 dinara. Ocigledno je da se pri pregledu instalacija ne pregleda ni priblizno detaljno kao na atesu, jer je doticni sluzbenik samo proverio brojeve na isparivacu i boci, i na moje konkretno pitanje da li treba i da proveri instalaciju pomocu sapunice rekao da ga to ne zanima, posto ovo nije atest vec samo kontrolini pregled kojim se utvrdjuje da li su vrsene neke izmene na instalaciji.
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

NN
Utorak, 28. 05. 2013. 09:29h
neregistrovan korisnik
Donose zakone,a nemaju pojima ni sami sta znace,samo da uzimaju od ovog vec siromasnog naroda,koja crna bezbednost,bas njih briga za nas... Sta je sledece na redu,imam osecaj da cemo do jeseni saznati...
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

max584
Utorak, 28. 05. 2013. 09:29h
neregistrovan korisnik
nije u pitanju bezbednost ljudi nikom nije boca eksplodirala pa benzin je daleko opasniji.vec oni hoce pare e u tome je nevolja.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Boksi
Utorak, 28. 05. 2013. 09:51h
neregistrovan korisnik
Ja sam za to da svaki vozac treba da vodi racuna o svojoj bezbednosti, a ne da nam drzava to diktira. Ja svake godine na prolece SAM odem do servisa odradim proveru plinskih uredjaja i creva i vozim posle bezbedno godinu dana. I mogu vam reci da je taj pregled do ove godine kostao 10 evra, a ove godine me je ta ista provera kostala 20 evra. Eto sta nam radi drzava, a i serviseri.
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Utorak, 28. 05. 2013. 09:51h
neregistrovan korisnik
Ja sam pre 7 dana platio bocu, ventil, atest... (a imao sam vazeci atest do 2014) i to mi je predstavljalo veliki trosak i jos treba da platim registraciju. Jel postoji neko udruzenje ili mesto da se zalimo zbog toga sto smo morali ranije da platimo atest koji smo vec imali??? Licno sam gledao emisiju SAT kada su rekli da se bez novog atesta ne moze registrovati auto, tako da ta prica ne pije vodu da nismo morali da radimo reatest!!!!!!
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

razocaran
Utorak, 28. 05. 2013. 10:10h
neregistrovan korisnik
Meni je das ugradjen i atestiran pre 2 god kad je i uvezen auto. Covek od kog sam kupio auto je izgubio atestnu knjizicu. Evo juce sam konacno posle mesec dana uspeo da dodjem do papira kojim mogu da im dokazem kad je ugradjen plin. Vec mesec dana sam neregistrovan a bez auta ne mogu da radim. I na kraju do tog papira nebi ni uspeo da dodjem da nisam imao vezu.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Utorak, 28. 05. 2013. 10:17h
neregistrovan korisnik
Od mene mogu da dobiju samo ku.ac. Već 4 godine vozim bez atesta i neću nikad da ga uradim.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Sasa
Utorak, 28. 05. 2013. 10:25h
neregistrovan korisnik
Jednostavno smo stavljeni u pat poziciju. Ako ne uradis taj, atest preko atesta, nece hteti da toi registruju auto. Cist lopovluk. Legalizivana pljacka!
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

alfa
Utorak, 28. 05. 2013. 10:37h
neregistrovan korisnik
moj brat je morao ponovo da radi atest i da plati 6000 din, imao je vazeci atest, kome da trazimo povracaj novca?
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

mucenik
Utorak, 28. 05. 2013. 11:04h
neregistrovan korisnik
Danas mi je isteklo 30 dana i moram da vratim tablice. Na tehničkim pregledima niko nesme da me primi jer im nije saopšteno da mogu da vrše tehnički pregled bez atesta za TNG. Šta dalje?????
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

duplo-placen
Utorak, 28. 05. 2013. 11:04h
neregistrovan korisnik
A sta rade oni koji su vec platilo drugi atest u medjuvremenu dok nije doneta ova odluka?
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Utorak, 28. 05. 2013. 11:23h
neregistrovan korisnik
Kad sam ugradio TNG u auto, boca od 60 litara na nju sam dobio garanciju 10 godina. Samim tim i atest vazi 10 godina. Ugradio sam sve sam, celu instalaciju za TNG. Kad sam pre par godina otisao na atest, pokazao sam racun i dekleraciju i garanciju majstorima za atest koja se uvazava. U to vreme kad je poceo obavezan atest na masinskom fakultetu su mi slikali celu instalaciju za TNG jel uopste nisu imali semu gde sta i kako ide. Zato je moj auto njima i ostao kao uzorak za ugradnju za TNG koga su omi uslikali. Ocu da kazem da nisu imali pojima gde sta i kako ide od instalacije za TNG. A kao zovu se Masinski Fakultet.
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

mucenik
Utorak, 28. 05. 2013. 12:01h
neregistrovan korisnik
Danas mi je isteklo 30 dana i moram da vratim tablice. Na tehničkim pregledima niko nesme da me primi jer im nije saopšteno da mogu da vrše tehnički pregled bez atesta za TNG. Šta dalje?????
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

vozac
Utorak, 28. 05. 2013. 12:58h
neregistrovan korisnik
O da! I nemojte zaboraviti ni na ovo prilikom sledecih izbora, cisto da im se posteno zahvalimo na njihovom postenom i domacinskom vladanju i upravljanju ovom drzavom!
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Sashko
Utorak, 28. 05. 2013. 13:37h
neregistrovan korisnik
Problem je što se pravilnici donose bez prethodnog razmatranja kako će se primenjivati i šta će značiti u praksi, pa se onda brže-bolje povlače a to je jako neozbiljno.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

nasamarenigradjanin
Utorak, 28. 05. 2013. 16:01h
neregistrovan korisnik
jos jedan od poteza drzave koji pokazuju koliko smo mi "posteni"
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

bani
Utorak, 28. 05. 2013. 16:53h
neregistrovan korisnik
Ako vec ne moze da nam vrati ukradeni novac, drzava da nam odbije od sledece registracije! Ajde da resimo pitanje, dosta kukanja! Tako nam i treba kad nismo solidarni jedni s drugima. Da smo svi odbili da platimo placeno, sta bi onda bilo??? Sad je kasno, ali ne moze vise POJEO VUK MAGARCA ili slicno! Zna se dobro sta sledi za kradju, a ako ovo nije kradja, ne znam sta jeste!
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Miks
Utorak, 28. 05. 2013. 17:13h
neregistrovan korisnik
Kako bi bilo dobro da svi svoje automobile u dogovorenom terminu isteramo na ulice i ostavimo tako , pa lepo sve zakrcimo da ni hitna nemoze da prodje , pa neka ih oni voze regitruju atestiraju . Muka mi je vise od atesta tablica nalepnica i ostalih ....
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Utorak, 28. 05. 2013. 17:54h
neregistrovan korisnik
Hteo bih da pohvalim jednog majstora iz Panceva zove se Mirko,koji nije isao po ligici da mi uzme PERE,vec mi je lepo ljudski,rekao da sacekam,jer ce mozda da se ukine ovaj ZAKON o atestima.To je po meni veoma ljudski i fer.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Marinko
Utorak, 28. 05. 2013. 18:48h
neregistrovan korisnik
sve je to ok. uvek boli kada udara po dzepu ali dali su vam auta zaista ispravna i kad ste zadnji put kontrolisali gas u kolima i koliko vas zaista ima knjižicu o održavanju gasa u autu.Puno je 6000 din za reatest ali ispravnost uredjaja u autima a naročito starije ugradnje je katastrofa i sto se tiče kvaliteta i načina ugradje .
Preporuka:
0
9
Odgovori

Prijavi komentar

srdjankraljevo
Utorak, 28. 05. 2013. 19:47h
neregistrovan korisnik
kolege vozaci u ovakve zamke cemo upadati sve dok u ovoj zemlji neke agencije budu vodile glavnu rec i bile iznad ministarstava.pa slicno je i u zdravstvu ,recimo,Fondovi zdravstva imaju vecu funkciju i dominiraju nad Ministarstvom zdravstva.e sada vam je valjda jasno sta se radi i kakvi sve dokonasi u Agencijama rade i donose svakakve uredbe i zakone.dakle Ministarstva ne postoje i vode se iz tudje glave.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

DOKLE-VISE
Utorak, 28. 05. 2013. 20:49h
neregistrovan korisnik
Ista stvar kao i kad su nasli visi procenat alfatoksina u mleku! ministar donese pravilnik,podigne nivo dozvoljenog alfatoksina i sve je u redu,onda se javnost pobuni, on ukine pravilnik, a odgovor vlasti "kaznicemo odgovorne", a kad se sve stisalo eno taj ministar i dalje u fotelji! Tako i sad, pokusali, pa ako prodje, uspeli su, ako ne ukinuce pravilnik, i "kaznjavaju odgovorne" i tako do nove afere! I sta, stvarno, sa svima nama koji smo vec neplanirano dali toliki novac, a imali vazeci atest, i nervirali se u redovima i na raznoraznim salterima?! Dajte nek se javi neko udruzenje da nas zastupa sve zajedno!
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

DraganJankovic
Utorak, 28. 05. 2013. 21:29h
neregistrovan korisnik
I sta sada treba ili ne treba,istice mi registracija za par dana ????
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

blu
Utorak, 28. 05. 2013. 22:26h
neregistrovan korisnik
a sta sad sa onima ko je platio i sad kao nije morao?
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

moxy
Utorak, 28. 05. 2013. 22:43h
neregistrovan korisnik
da li treba provera ili ne blizi se registracija,da li o tome odlucuje mrka ili stojadin ili okanovic ili menadzer mirkovic ili vucic ili dacic ili ko zna ko jos ali odluku da narodu otimaju novac za to se odmah dogovore a sada fora nezna se ko je poslao naredbu teh.pregledima i policiji.zemlja apsurda.
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dusan
Sreda, 29. 05. 2013. 09:09h
neregistrovan korisnik
Zanima me u svoj ovoj guzvi (u kojoj se neko dobro ovajdio na stetu gladnog naroda) ukojoj sam ja platio 1500,-dinara da mi serviser zameni isoravna creva na isparivacu za gas i platio jos 6000,-dinara da atestiram ispravnu i atestiranu instalaciju PONOVO, KO CE MENI DA VRATI TAJ NOVAC?????? Svakome ko razmislja je bilo sasvim logicno da zakon nema logike da se primenjuje u nazad, ali na registraciji su trazili novi atest bez ozira sto postoji stari!!! Sta sada?
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

nikola
Sreda, 29. 05. 2013. 10:24h
neregistrovan korisnik
ma sve oni znaju samo im je trebalo malo para kao sto su napravili i za kombi vozila kad su ih ukljucili u luksuz kao dzipovi i tad su par mjeseci uzimali pare i onda vise netreba a ljudima nikad pare nisu vracene i to puno vece pare!!!!!!
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

alex
Sreda, 29. 05. 2013. 10:31h
neregistrovan korisnik
Nemojte više da pišete komentare tipa ko će da mi vrati pare i slično, jer najradije niko ne bi vratio novac građanima, i trudiće se odgovorni da to zataškaju i zamažu oči građanima. Nego dajte da se mi građani organizujemo, preko nekog telefona ili elektronske pošte, pa da svi oštećeni se prijave i pošalju svoje podatke. Onda angažovati advokata koji će zastupati sve nas, i podneti tužbu za nadoknadu štete. Ako kojim slučajem u našem sudstvu to ne prođe, obratiti se međunarodnom sudu.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Robert
Sreda, 29. 05. 2013. 15:05h
neregistrovan korisnik
Ovo sa ponovnim atestom je teska kradja,platio sam zamenu creva 1500 din. i 6000 za taj nazovi "reatest" koji sam dobio samo na 2 godine jer mi 2015 istice stari atest. Takodje hocu da naglasim da se u AMSS taj "reatest" vrsi tako sto majstor bater lampom proveri brojeve uredjaja i slika sve digitalnim aparatom a to dal negde curi plin to ni ne gledaj. I jos nesto sto vidim da niko ne spominje a to je da su me naterali da promenim i saobracajnu dozvolu jer su ovi u AMSS povecali masu vozila za jos 75kg jer navodno MUP trazi da se u saobracajnu unese i prosecna tezina vozaca koja iznosi 75kg. Pa to je sramota,u saobracajnoj stoji "masa vozila" i "dozvoljena nosivost" a ne masa vozaca!
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

nnnnn
Sreda, 29. 05. 2013. 20:37h
neregistrovan korisnik
ovo je velika sramota. Sta ce da rade oni koji su vec platili atest?
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sveta
Četvrtak, 30. 05. 2013. 06:53h
neregistrovan korisnik
Ja stvarno neznam sta ovi ludi iz agencije rade pa oni nisu objasnili ni vlasnicima tehnickog pregleda gde treba da salju klijente za RE atest.A tek ovim ovlascenim serviserima za ugradnju plina pala im kasika u med i ako i oni ne znaju sta da rade zavlace me vec 20dana,odem kod jednog on kaze boca i instalacija mora da se menja rasprsivac i ventil su dobri to ce da te kosta 12 000,00, odem kod drugog on kaze obrnuto osim za instalaciju i cena bi bila oko 250e,ja sam mu predlozio da mu ostavim auto a da mi on da 250e jer bi me sve to sa ovih dodatnih 6 000,00 registracija kostala 500e a moj auto vredi oko 800e.
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

Ninoslav
Četvrtak, 30. 05. 2013. 17:48h
neregistrovan korisnik
I sta sad da radimo mi koji smo vec dali pare za reatest? Recimo ja sam ga uradio pre 15 dana zato sto su mi gospoda sa tehnickog pregleda rekli da bez te potvrde od 6000 din. ne dolazim, iako mi atest vazi do 2017god. i da bez toga nemogu da registrujem automobil! Bio sam prinudjen! Da li ce mozda sad da mi vrate pare? Cisto sumnjam, ali bi bar mogli za slican iznos da smanje narednu registraciju!
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

Stefan
Četvrtak, 30. 05. 2013. 19:27h
neregistrovan korisnik
Ljudi niko nece da vam izda atest ako boca nije pravilno postavljena ( najmanje 10 cm od zadnjeg sedista i mora biti podignuta na telekope isto tako nesto od prilike). Sva creva moraju biti zamenjena novim na kojima se vide neki brojevi creva i za sta je koje dal je za vodu ili plin..Odozdo mora crevo za plin da bude vezano i da ne bude pored auspuha...Sve slikaju i samo gledaju dal nesto nije dobro da ti opet uzmu pare i ako si uradio prepravku...
Preporuka:
4
1
Odgovori

Prijavi komentar

Goran
Nedelja, 08. 12. 2013. 13:46h
neregistrovan korisnik
Otisao da kupim kola u G.Milanovac covek mi dao da isprobam policija me zaustavi i napise kaznu za neatestiran plin za 5 minuta voznje ode 100 e bruka
Preporuka:
2
0
Odgovori