Fresh Corner – inspiracija za odmor tokom putovanja
Prijatna atmosfera, kafa vrhunskog kvaliteta i usluga sa osmehom su razlozi zbog koji se zadovoljni potrošači vraćaju u Fresh Corner objekte u okviru MOL Serbia servisnih stanica koji su deo mreže 600 Fresh Corner maloprodajnih objekata MOL Grupe. Iako se nalaze u širom regiona, zajedinički im je kvalitet, a ponude su prilagođene ukusima potrošača svake zemlje kao i ljudima koji su na putu i žele da probaju neke lokalne specijalitete.
Podaci govore da se širom regiona proda 1,3 šoljica kafe u sekundi, što kafu čini najtraženijim proizvodom i ono po čemu su Fresh Corner objekti prepoznati. Vrhunskog kvaliteta, od pažljivo odabranih sastojaka, kafa pruža osveženje i trenutke zadovoljstva svima koji su na putu.
Atmosfera Fresh Cornera pruža multikulturalno iskustvo, toplo prijateljsko i prijatno okruženje u kojem će vas poslužiti svežom kafom, sendvičima i hrskavim pecivima. Cilj MOL Serbia je da se u Fresh Corner objektima gosti osećaju kao kod kuće i da atmosfera zrači toplinom.
Kompanija MOL Serbia se trudi da se prilagodi promenama i novim navikama svojih potrošača kako bi Fresh Corner postao dnevna destinacija za ljude koji su na putu, mesto gde mogu dobiti proizvode vrhunskog kvaliteta i efikasnu uslugu. Sa ciljem da poseta MOL stanicama bude deo svakodnevnice i mesto na kome će posetioci dopuniti rezervoar svog vozila, jesti ili kupiti ono što im je potrebno, sresti svoje prijatelje ili kolege i sa zadovoljstvom koristite usluge, tim MOL Serbia konstantno uvodi inovacije u svoje poslovanje.
Sa 10 miliona klijenata, milion transakcija na dnevnom nivou i 10 kupovina u sekundi pokazuje da Fresh Corner postaje prvi izbor za predah i osveženje.
https://molserbia.rs/sr/fresh-corner/
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"
Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»