"Reno klio" donosi nova radna mesta!

Prema informacijama iz Slovenije koje prenose svetske agencije, Renoova fabrika u slovenačkom Novom Mestu otvoriće novih 340 radnih mesta do kraja januara, s obzirom da je proizvodnja novog modela "klio", koji je nedavno imao restilizaciju, povećana za 30 odsto.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

 

U fabrici "Revoz", koja ima 2.400 zaposlenih, očekuju veću godišnju proizvodnju od 133.700 automobila, koliko je sa proizvodne trake sišlo u 2016. godini. Ostavljena je mogućnost da se sredinom godine otvori još 200 radnih mesta, ako potražnja za automobilima nastavi da raste.

U fabrici u Novom Mestu se, inače, uz "klio", sklapa i model "tvingo", kao i Dajmlerov "smart forfor", koji se proizvodi na istoj platformi. Uz Sloveniju, "klio" se još sklapa i u Francuskoj i Turskoj…

Ovde pročitajte test najnovije verzije Renoovog "klija"...

 

Povezane teme: Renault, Reno klio, Revoz, Novo Mesto

Poslednji komentari

Ogisha
Četvrtak, 19. 01. 2017. 15:17h
neregistrovan korisnik
Koji biste vi auto preporucili?
Ogysha
Četvrtak, 19. 01. 2017. 15:16h
neregistrovan korisnik
Sticajem okolnosti ja vozim Renault automobile od 2002 godine. Prvo Clio 2, pa Megane 2, Scenic 2, Scenic 3 i zadnji koji trenutno vozim je Scenic 3 phase II. Svi su kupljeni novi i sa svakim od njih sam presao najmanje 100 000km (do 200 000) i nisam imao nikad problema. Clio je bio benzi ac a ostali dizeli (1.5, 1.9 i sad 1.6 dCi). Kod Megana sam jednom morao promjeniti dizne jer sam nasuo lose gorivo i kod Scenica 2 sam imao jedan problem sa mjenjacem na 160 000km, sto je bila moja greska i to je to. Imam mnogo prijatelja koji voze druge marke automobila i mogu reci da ja imam najmanje problema. Za vozila sa ovim motorima koje sam imao priliku da vozim nije skupo odrzavanje kao sto se prica, cak naprotiv. Dok recimo kod VW je odrzavanje najmanje duplo skuplje. Naravno, pricam o redovnom odrzavanju. Za kvarove ne mogu nista reci jer ih nisam imao. Mogu samo reci da je redovno odrzavanje alfa i omega sto se auta tice. Ako se ne odrzava kako treba ne treba ni ocekivati da ce auto dobro da sluzi. Jos bih nesto posebno napomenuo, motori koji imaju lanac umjesto zupcastog remena nemaju veliki servis. To znaci da se lanac NIKAD ne mjenja, cak ni na 200 000km kako sam ovdje u komentarima procitao (a i cuo od nekoliko ljudi). To odgovorno tvrdim jer sam dobro upucen u Renault, Dacia i Nissan vozila. Nigdje vam to nece pisati u servisnoj knjizici, procitajte pa cete vidjeti. To uglavnom servisi plasiraju price da bi se lanac mjenjao, cisto da bi oni naplatili zamjenu. Veliki pozdrav
udario-minus-slucajno
Sreda, 18. 01. 2017. 09:31h
neregistrovan korisnik
jedan minus manje. slucajno sam lupio minus, pijem pepsi, sliznuo mi na mis... inace ni ne lupam pluseve i minuse... a kad vec pisem vozim reno i nemam problema sa njim...
miki
Utorak, 17. 01. 2017. 13:10h
neregistrovan korisnik
Шта подмазује ваш ауто ако уље не троши?Добар је" клића"!
citizen
Ponedeljak, 16. 01. 2017. 15:27h
neregistrovan korisnik
Takodje, Reno Klio 3, 2006, 1,5 dci, prezadovoljan!
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»