Zadivljujuće: pogledajte kako Australijanci asfaltiraju put brzinom svetlosti!

Zadivljujuće: pogledajte kako Australijanci asfaltiraju put brzinom svetlosti!

                                                                               ... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

cica-Vule
Subota, 14. 01. 2017. 23:10h
neregistrovan korisnik
A kako mi koritimo....
Preporuka:
21
2
Odgovori

Prijavi komentar

joko-stari
Subota, 14. 01. 2017. 23:37h
neregistrovan korisnik
Ovo nije asfaltiranje, nego takozvana površinska obrada ili obesprašivanje. Ovo se kod nas radilo 50-tih godina prošlog veka i neuporedivo je lošije od klasičnog asfalta. Nije za bilo kakav ozbiljnij saobraćaj. Obično se radi u 2 ili 3 sloja, ami smo ovde videli samo prvi. Košta oko 70% cene asfalta od 5cm, a neuporedvo je lošije.. U Srbiji se ovo odavno ne radi. Bili su neki pokušaji posle 2001 god, ali sve što je urađeno, to propalo.
Preporuka:
48
5
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Nedelja, 15. 01. 2017. 16:30h
neregistrovan korisnik
@joko-stari : Jeste, mi smo pametniji od Australijanaca ! Zato smo tu gde jesmo.
Preporuka:
14
25
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Ponedeljak, 16. 01. 2017. 05:45h
neregistrovan korisnik
@Realno : Covek jeste u pravu. Ali to ne znaci da smo mi pametniji. Nije zlato sve sto sija.
Preporuka:
19
2
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Utorak, 17. 01. 2017. 12:58h
neregistrovan korisnik
@Zoran : Jeste, mi smo pametniji od Australijanaca ! Zato smo tu gde jesmo.
Preporuka:
1
6
Odgovori

Prijavi komentar

Bojan
Ponedeljak, 16. 01. 2017. 11:09h
neregistrovan korisnik
@Realno : Pa ti i sa dve daske duzine 1 metra, debljine 10mm mozes kucicu za pticu da napravis, ali da li mozes za coveka ili barem psa to je pitanje. Poredis neuporedive stvari. Ispod asfalta nekog ozbiljnog puta, mora postojati drenazni sloj od sljunka, raznorazne granulice, filcana podloga, kanalizacija za odvod kisnice... Ovo govorim laicki, posto sam masinski a ne gradjevinski inzenjer. Plus to sto ovo izgleda ko neki putic u pustari gde kisa ni je pala 3 puta u godini i kojim ne prolaze svakodnevno stotine kamiona i autobusa, vec pokoja linija. Da se ja pitam ni traktor ne bi proterao ovuda
Preporuka:
14
3
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Utorak, 17. 01. 2017. 12:53h
neregistrovan korisnik
@Bojan : Jeste, mi smo pametniji od Australijanaca ! Zato smo tu gde jesmo. Ni jedan tekst bre ne umete da procitate.
Preporuka:
1
7
Odgovori

Prijavi komentar

Haha
Ponedeljak, 16. 01. 2017. 11:07h
neregistrovan korisnik
@joko-stari : Zato kod nas kad stave 5cm puta, 3 fali. Posle godinu dana, odmah rupe po putu. Asfalt uvozimo iz Albanije i to najgori moguci. Putevi nam imaju rok trajanja max 2 godine, posle toga su zreli za komplet presvlacenje. Sto nasim direktorima i politicarima odgovara, jer ide nova priliku za lovu u dzep i potkradanje.
Preporuka:
14
4
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Sreda, 18. 01. 2017. 08:34h
neregistrovan korisnik
@joko-stari : Prijatelju imamo najgore puteve u regionu a ti si nasao da pricas o strucnjacima iz Srbije. Sve sto je bilo strucno je pobeglo iz ove zemlje. Kada budes vozio skupoceni auto sa niskoprofilnim gumama po beogradu pitacu te. Ono sto niko nije razumeo ili procitao jeste da oni imaju podlogu koja omogucava ovakvo asfaltiranje! U ozbiljnim zemljama se radi ozbiljna procena pa tek onda ulaze u nesto.
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Nedelja, 15. 01. 2017. 00:08h
neregistrovan korisnik
Izgleda vrlo nekvalitetno. Mozda ima smisla u zabitima Australije gde je sve ravno, suvo cele godine, bez kisa i gde se ovo radi da tuda prolazi par automobila u toku dana, pa da ne voze po prasini kad vec drzava ima para. Pre onog bitumena nikakvog donjeg sloja nema, samo malu utabana prasina.
Preporuka:
38
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vuki
Nedelja, 15. 01. 2017. 01:59h
neregistrovan korisnik
Može to i bolje..
Preporuka:
16
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mara-M
Nedelja, 15. 01. 2017. 07:45h
neregistrovan korisnik
Naši putari bi morali da se najzad ostruče jer nam je jasan kvalitet njihovog rada evidentan na svim putevima u Srbiji. A u Beogradu, svaka njihova zakrpaje potenijalna rupa i to u nedogled.
Preporuka:
7
11
Odgovori

Prijavi komentar

driver
Nedelja, 15. 01. 2017. 16:43h
neregistrovan korisnik
@Mara-M : Neodgovorna drzava - neodgovorni putari. Kad bi im bilo nametnuto da nam placaju spone, opruge i amortizere, da vidis kako bi putevi bili kao piste. Ovako ti treba da dokazujes da nije bilo nikakve teoretske sanse da izbegnes rupu, kako bi ih naterao da plate slomljen tocak.
Preporuka:
12
2
Odgovori

Prijavi komentar

Stanko
Utorak, 17. 01. 2017. 21:01h
neregistrovan korisnik
@Mara-M : Ja sam se ostrucio pa bih voleo da se upoznamo !
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dusan
Nedelja, 15. 01. 2017. 09:32h
neregistrovan korisnik
Ovo nema veze sa asfaltiranjem.
Preporuka:
41
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vuki
Nedelja, 15. 01. 2017. 12:58h
neregistrovan korisnik
Pa nasi putari samo malo da opuste ruku u zglobu i to je to!
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

dragOmir
Nedelja, 15. 01. 2017. 13:53h
neregistrovan korisnik
Pravljenje puta navrat nanos :)
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

ns
Nedelja, 15. 01. 2017. 15:10h
neregistrovan korisnik
Ovo se zove rad u roku i pre roka!
Preporuka:
7
2
Odgovori

Prijavi komentar

nixon
Nedelja, 15. 01. 2017. 15:55h
neregistrovan korisnik
To je tzv. površinska presvlaka po vrućem postupku. Pre drugog svetskog rata su odprilike tako asfaltirali. U evropi se upotrebljava samo za ukras, staze itd (izgleda grubo, neobrađeno). Inače od mehanizacije vidite špricu za bitumen (sa regulacijom) koje svako naše veće putarsko preduzeće ima i valjke. Kad bi u našim uslovima tako asfaltirao puteve trajali bi pola godine najviše.
Preporuka:
24
2
Odgovori

Prijavi komentar

Haha
Ponedeljak, 16. 01. 2017. 11:09h
neregistrovan korisnik
@nixon : Zato nam nas kvalitetan asfalt i dobro odradjen posao omogucava da se vozimo cak godinu dana, a posle rupa do rupe.
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

joko-stari
Utorak, 17. 01. 2017. 17:13h
neregistrovan korisnik
@nixon : Upravo, ovo je hladni postupak izrade bitumeniziranog sloja. Ovaj kamion - cisterna, zove se distributer, i on prska emilziju. Emulzija je mešavina vode i bitumena, uz dodatak emulgatora koji dozvoljava da se mogu mešati. Posle nekog vremena voda ispari i ostane bitumen, koji u međuvremenu obomotao zrna kamenog agregata. Kažm, ovaj postupak bi bio za krajnju nuždu, da se sanira nešto za kraće vreme, recimo zimi propala deonica, do proleća i početka rada asfaltne baze. Ovak se kod nas krpe udarne rupe u pojednimim mestima u na sporednim putevima. Ima manji distributer koji prska emulziju a zatim nabacje agregat. Zove se pečer.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

miksx
Nedelja, 15. 01. 2017. 16:32h
neregistrovan korisnik
Ovo moze da prodje samo u suvim predelima bez kise i zime kao u australiji kod nas bi propalo posle prve zime
Preporuka:
16
0
Odgovori

Prijavi komentar

svasta
Ponedeljak, 16. 01. 2017. 13:24h
neregistrovan korisnik
@miksx : Posle prve kiše...
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Nedelja, 15. 01. 2017. 19:43h
neregistrovan korisnik
Pa i ovako kako prave kod nas propadne posle prve zime.
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

Stefan
Ponedeljak, 16. 01. 2017. 03:18h
neregistrovan korisnik
Da li je moguće da ovako nešto prođe kao vest? Ljudi ovo je animacija ne palite se!
Preporuka:
1
17
Odgovori

Prijavi komentar

peca
Ponedeljak, 16. 01. 2017. 06:47h
neregistrovan korisnik
gde je drobnjak... zovi mi drobnjaka...
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

saramakas
Ponedeljak, 16. 01. 2017. 07:47h
neregistrovan korisnik
"Pridrzi mi pivo dok izvucem ovih 5 kilometara!"
Preporuka:
14
0
Odgovori

Prijavi komentar

Marko
Ponedeljak, 16. 01. 2017. 12:13h
neregistrovan korisnik
Čekajte jel niko ne izvaljuje da je ovo montaža, pogledajte kamione i valjak???
Preporuka:
1
8
Odgovori

Prijavi komentar

boban
Utorak, 17. 01. 2017. 09:45h
neregistrovan korisnik
Asfalt se ne postavlja cisternom vec finišerom. Ispred finišera je kamion kiper sa asfaltom kojim se puni koš finišera. Iza finišera ide glatki vibro valjak-pegla a zatim valjak sa gumenim točkovima koji služi da iz asfaltne mase istisne bitumen i stvori glatku površinu asfalta. Toliko o postavljanju asfalta svuda u svetu. Ovo je bila sam o foto-montaža.
Preporuka:
0
2
Odgovori

Prijavi komentar

joko-stari
Utorak, 17. 01. 2017. 17:17h
neregistrovan korisnik
@boban : Ovo je stvarno, samo je snimak ubrzan par puta. Ovi kamioni što kipaju imaju nazad montiran dozator. U principu, u toku dana mogu da urade do 3 km u jednom sloju, a radi se najmanje 2 sloja. Klasični finišer može dnevno da izvuče i da se propisno ugradi oko 1km po sloju.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

PanicMechanic
Sreda, 18. 01. 2017. 09:42h
neregistrovan korisnik
Ово је нека игрица. Види се да је анимација. Нереалистично убрзање камиона из места, итд.
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

Misa
Sreda, 18. 01. 2017. 13:21h
neregistrovan korisnik
Ovo je samo neka vrsta bitumena. Nije asfaltiranje!!!! Asfalt se ne nanosi prskalicom.
Preporuka:
1
0
Odgovori