Koja marka je najtraženija među polovnjacima u Srbiji?

Koja marka je najtraženija među polovnjacima u Srbiji?

Nezvanični "pobednik" među markama je - Folksvagen. Očekivano, automobili ovog brenda spadaju u najuži krug kad je izbor polovnjaka kod većine kupaca u Srbiji u pitanju,... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Crni
Subota, 14. 01. 2017. 13:18h
neregistrovan korisnik
Recimo, Renault Megane druge generacije, proizvodi se od 2002. godine i svi modeli sa benzinskim motorom ispunjavaju euro 4 normu, samo je pitanje da li ce kod nas propis biti sproveden kako treba, ili nakaradno. Nije jedini, ima jos automobila iz tih godina koji su euro 4, 99% su sa benzinskim motorom, dizel bez DPF-a ne zadovolajva taj standard.
Preporuka:
25
2
Odgovori

Prijavi komentar

mix
Subota, 14. 01. 2017. 13:42h
neregistrovan korisnik
Sa realnog stanovista kao korisnik dosta brendova u auto industriji samo da kazem: Folksvagen je najkvalitetniji ALI kao novo vozilo!! Priznajem kao ljubitelj Italijanskih brendova. Znaci kupis novog Wagena bez pepeljare jer se doplacuje za cifru kao kad bi kod Italijana kupio Alfu u fulu koja mami zenske na kvadrat. Na Vama je izbor... Polovno je druga prica. Za jeftine pare kupis snove...
Preporuka:
21
12
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Subota, 14. 01. 2017. 17:47h
neregistrovan korisnik
@mix : U kom smislu najkvalitetniji? Najpouzdaniji nije, tu su Toyota, Honda, itd. iznad, po drugim osobinama, nema sta da trazi pored Mercedesa, Audija, BMWa, VW mu dodje nesto iznad proseka, iznad prosecno pouzdan, iznad prosecno luksuzan, iznad proseka po ceni, sve u svemu, nista posebno, kolko para, tolko muzike.
Preporuka:
32
6
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Sreda, 18. 01. 2017. 08:45h
neregistrovan korisnik
@mix : Sve si pomesao! VW jeste najkvalitetniji u svom cenovnom rangu a to znaci da ce najduze da traje. Posle 20godina vrata im se otvaraju kao prvog dana. Kakav je kao nov pa nov je i vecina ih je dobra dok su novi. VW se proslavio kao polovnjak jer su ljudi kupovali te automobile sa ogromnim kilometrazama i bili su prezadovoljni i ja sam jedan od njih iako sada vozim "japance". Svaki alfa romeo je za skoro 50% ako ne i vise skuplji od vw-a u istoj klasi.
Preporuka:
2
1
Odgovori

Prijavi komentar

Srbija-me-039dj-sljivama
Subota, 14. 01. 2017. 13:52h
neregistrovan korisnik
"Koji telefon je najbolji na svetu"? "Nokia". "Zašto Nokia, probao si druge, koristiš više različitih proizvođača, baviše se prodajom mob. telefona?" "Jok, Nokia je najbolji telefon".
Preporuka:
57
1
Odgovori

Prijavi komentar

Vuki
Subota, 14. 01. 2017. 14:02h
neregistrovan korisnik
U nas srba samo VW, ništa drugo ne valja..
Preporuka:
36
5
Odgovori

Prijavi komentar

Gaga
Subota, 14. 01. 2017. 14:48h
neregistrovan korisnik
Folksvagen bi trebalo svoju ikonu da dobije u SPC koliko ga ovaj narod proređenih zuba i pameti ceni. Više se u njega kunu nego u Sv Nikolu
Preporuka:
68
6
Odgovori

Prijavi komentar

NISAM
Subota, 14. 01. 2017. 16:14h
neregistrovan korisnik
@Gaga : nikada imao WW automobil(uglavnom japanska vozila), ali udio u prodaji WW u Srbiji u svetskim okvirima je verovatno "0.001%", ako je i toliko i kada bi WW zaviso od Srbije davno bi katanac stavili na vrata, sto znaci da ga, nebitno iz kojih razloga, kupuju sirom sveta, pa i u najbogatijim drzavama, ali, eto, bitno je ta ti imas "sve zube"i da koristis i ovu temu da raspalis po srbima.
Preporuka:
14
10
Odgovori

Prijavi komentar

1Beogradjanin
Subota, 14. 01. 2017. 15:04h
neregistrovan korisnik
Srpski san : Golf x ( umesto X upisi vrednost od 1 do 6 ). Zaostali u svakom smislu te reci!
Preporuka:
36
22
Odgovori

Prijavi komentar

YU
Subota, 14. 01. 2017. 16:19h
neregistrovan korisnik
@1Beogradjanin : Ljudi poput tebe su neverovatni.Nema teme koju ne koristite da omalovazavate srbe i Srbiju.Ocito si ti zaostao sa znanjem, jer da nisi znao bi da je golf i 2015 i 2016 na drugom mestu najprodavanijih automobila U SVETU(pri cemu je udio u Srbiji zanemarljiv).Zasto je tako ne znam, ne zanima me, jer ne vozim ww vozila, ali je to cinjenica, ali to vas "moderne srbe", koji sve znate, ne zanima.Bitno je glumiti velicinu na portalima.
Preporuka:
23
14
Odgovori

Prijavi komentar

Das-junk
Subota, 14. 01. 2017. 15:21h
neregistrovan korisnik
Ajde sto ga vole, nego su mi smesni kako kriju kad krene da se kvari ko blesav i vicu kako je super :)
Preporuka:
30
5
Odgovori

Prijavi komentar

Vlada
Utorak, 17. 01. 2017. 09:44h
neregistrovan korisnik
@Das-junk : Ha,ha,ha,slazem se to se i meni skoro desilo u jednom razgovoru u prodavnici auto delova
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

SWE
Subota, 14. 01. 2017. 16:26h
neregistrovan korisnik
Volvo 15 godina i SAAB 9 godina,Eto celog mog vozackog iskustva.U medjuvremenu,naravno probao i automobile od prijatelja,uzimao rent-a-car na odmoru i ostalo,ali osecaj povratka u svedski auto,ta neka pouzdanost i bezbednost,ne oseti se kod drugih.U medjuvremenu sam se naslepao VW i Opela,a narocito ovih francuskih sklopocija,vise nego neka slep sluzba.Odavno sam prestao da suceljavam argumente sa ljubiteljima navedenih brendova i ispijanja piva ispred prodavnice.Ne vredi,njihov pojam dobrog auta,gde se uklapaju Golf i Astra jeste sto kupe grejace za 1000 dinara ili "mogu sami da ugrade plin".S neukim ljudima ne vredi raspravljati...
Preporuka:
32
7
Odgovori

Prijavi komentar

Dan
Subota, 14. 01. 2017. 21:25h
neregistrovan korisnik
@SWE : Saab-a vise ne proizvode, a i kad su ga proizvodili to je bio opel (GM)
Preporuka:
15
12
Odgovori

Prijavi komentar

ns-ja
Sreda, 18. 01. 2017. 15:59h
neregistrovan korisnik
@SWE : vrh su mi ovi likovi koji jedino imena polovnjaka koriste kao argumente o kvalitetu, ništa da li je bio razlupan pa peglan, da li je prešao 1.000.000km ili je razvaljivan kao rent-a car ili taxi, ili je imao 23 vlasnika itd. To upravo govori o kulturi i nepismenosti, a i nemanju pojma o temi komentatora! Dakle polovan auto je najbolji ako je od prvog vlasnika (i da ima 100% poznatu istoriju) i da nipošto nikada nije bio havarisan, te da nije puno njakan i da nije puno prešao, a marka automobila tu ne igra nikakavu ulogu, ako je akan, njakan, lupan, krpljen, sa 100vlasnika, neodržavan...
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vuki
Subota, 14. 01. 2017. 18:06h
neregistrovan korisnik
Pa nego...da nije Fiat kvalitetniji???
Preporuka:
7
19
Odgovori

Prijavi komentar

Radovan-I
Subota, 14. 01. 2017. 18:27h
neregistrovan korisnik
zasto ne objavite koliko hiljada logorasa je vagen koristio za vreme 2 sv. rata , sve besplatna radna snaga , i opet srbi vole vagen , a dedovi im se u grobu okrecu , sramota ,
Preporuka:
26
13
Odgovori

Prijavi komentar

djole
Nedelja, 15. 01. 2017. 00:26h
neregistrovan korisnik
@Radovan-I : @Radovan-I, "Fini" Nemci su u II sv ratu, do poslednjeg papira, opljčkali francuske kompanije Sitroen, Pežo i Reno i svu tehnologiju sakrili od saveznika. Pre drugog rata nemačka autoindustrija je značajno zaostajala za francuskom, italijanskom i britanskom. Pravi Srbin nikad ne treba da kupi nemački automobil! Bar zbog Narodne biblioteke koju su namerno uništili i zbog klanica koje su napravili u Kragujevcu i Kraljevu. Na kraju, čak i da ostali savremeni evrpski automobili nisu bolji od nemačkih, japanski su ubedljivo bolji, Mazda, Tojota, Honda, i Subaru. I Nisanov sportista ZX je prevazišao Poršea.
Preporuka:
18
7
Odgovori

Prijavi komentar

Cika-
Nedelja, 15. 01. 2017. 21:42h
neregistrovan korisnik
@djole : Potpuno se slažem sa tobom i još bih ponešto dodao. Pre ll svetskog rata i Češka Škoda je bila pojam za Nemce. Do 1970 i neke VW je pravio samo Bubu i još nekoliko modelana istoj šasiji i sa istim motorom. Bili su smešni u odnosu na druge Evropske proizvođače. U to vreme su se vozile legende Citroen SM i Ajkula, Peugeot 404. Fiat 124 Spider i kupe, Fiat 130, Mini Moris i mnogi drugi. VW možda nebi više ni postojao da nije otkupio NSU koji je bankrotirao zbog pokušaja sa revolucionarnim modelom Ro80. Prerano su krenuli rotacioni Vankel motor još nije bio dovoljno usavršen. Sa NSU om su kupili i već spremnu kompletnu tehničku dokumentacijju za Golfa. I sada kao nekada sa bubom samo dorađuju prateći druge. Nema inovacije, samo varijacije na istu temu. Nikada niučrmu nisu bili ispred drugih nikada inovacija pa makar i promašaj.Samo lažna fama o kvalitetu što je danas smešno niko više nepravi sve delove za auto sam. Svi ugrađuju delove specializovanih proizvođača.Naistoj platformi imate i Nemca i Italiana i Japanca. Svima je elektrika Boosh isti proizvođači kočionih sistema isvih ostalih bitnih elemenata.
Preporuka:
18
3
Odgovori

Prijavi komentar

Jacques
Ponedeljak, 16. 01. 2017. 15:23h
neregistrovan korisnik
@Cika- : Alo, istoricar, obustavi.. Ne znam sta je bilo pre 43 veka, ali znam da su nemacki automobli jednostavno nesto najsavrsenije danas sto postoji, uzimajući ih sve u obzir. Mercedes Benz nema inovacije? Pocevsi od airbag-a, pa do dan danas 90% inovacija je od Nemaca, dok 10% može da se pripiše drugima, tipa Švedjanima po nešto za bezbednost i eventualno Japanci, ali ja ne znam ni jedan njihov revolucionarni patent. Tako da drugosvetskorataš, obustavi praznu priču. Što se Nemaca tiče, u poslednje vreme dominira ona ''Kiselo groždje''. To što Srbin očekuje da Nemca koji u Nemackoj u dobrom stanju kosta 7,8000 dobije za 3500 u Srbiji i da ga služi kao nov, to je nas problem i to nije realno. Dakle, bez ozbiljnije konkurencije su najbolji Nemci, u skladu sa tim i najskuplji, a to što mi kupujemo izvožene modele sa po 350000 na satu, vracane kilometraze, pa se onda cudimo sto se kvare, to je nas problem.
Preporuka:
5
12
Odgovori

Prijavi komentar

Rosuljac
Subota, 14. 01. 2017. 21:18h
neregistrovan korisnik
Daj bože da konačno zaživi uredba za euro 4 za polovnjake. Ubiše nas sa krševima iz evrope euro 3. Uvozi se najgori odpad i sa odpada. Podržavam maksimalno euro 4 i to što pre. Ako imaš para vozi ako ne nemoj da me ubijaš ni mene ni moju decu ni tudju docu sa krševima starim 20 god a plate ih 2000e
Preporuka:
12
18
Odgovori

Prijavi komentar

rs
Subota, 14. 01. 2017. 23:03h
neregistrovan korisnik
@Rosuljac : Dzaba kad i na novijim autima skidaju katalizatore i filtere...To treba da se regulise na tehnickom pregledu.
Preporuka:
16
0
Odgovori

Prijavi komentar

Crni
Nedelja, 15. 01. 2017. 10:27h
neregistrovan korisnik
@Rosuljac : Opet ce se uvoziti krsevi, i to jos veci, jer su mladji automobili po pravilu skuplji,, samo sa euro4 standardom. Narod ima koliko ima, ne mozes da kupi auto sa onim sto nema. Ja bih dozvolio da vlasnici krseva, tipa Yugo, Golf 2 i slicno, mogu da uvezu euro 3 automobil, bez dazbina, a da krs daju na reciklazu.
Preporuka:
19
0
Odgovori

Prijavi komentar

Stanko
Subota, 14. 01. 2017. 21:26h
neregistrovan korisnik
Bila je najtrazenija Nemacka marka, pa su uveli Euro, a sada se Svajcarac veoma dobro kotira ! Od Auta najtrazeniji su sluzbeni !
Preporuka:
8
6
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Subota, 14. 01. 2017. 21:56h
neregistrovan korisnik
Ko nije probao toyotu, neću ga ni ubeđivati. Mazde su takođe jako dobre, pogotovo novi modeli.
Preporuka:
11
10
Odgovori

Prijavi komentar

Miki
Nedelja, 15. 01. 2017. 10:00h
neregistrovan korisnik
@Dragan : Za Tojotu se slazem ali Mazda sa onim skyactive atmosfercem je troma do bola. Moj Focus 1.6 2005 godiste moze ravnopravno da se takmici sa Mazdom 3 2015 1.6 benzincem, eto toliko je troma i to ne pricam napamet nego iz iskustva. A o dzipovima CX-5 necu ni da trosim reci, 150ks na auto tezak 2 tone i to bez turbine sa atmosferskim motorom, vozio sam se u novom autu i prosto nisam mogao da verujem koliko je trom na ubrzanju.
Preporuka:
5
7
Odgovori

Prijavi komentar

Realno
Ponedeljak, 16. 01. 2017. 09:05h
neregistrovan korisnik
Kud rekoste VW. Sada ste naljutili strucnjake iz Srbije.
Preporuka:
7
3
Odgovori

Prijavi komentar

Braja
Utorak, 17. 01. 2017. 10:03h
neregistrovan korisnik
Zna se,dizelgejt afera ne utice na Srbiju,nece tamo neki izduvni gasovi da me nateraju da zamrzim omiljeni brend Nemacki zna se koji. Ja sam na auto uvek gledao drugacije,naime auto mora da pleni izgledom,jos od 80tih godina proslog veka sam zavoleo Jaguar automobile,oduvek su izgledali za klasu bolje od Mercedesa,a od 2007 pa na ovamo svi su aluminijumski i pouzdanost je na visokom nivou,po Nemackom autobildu Jaguar XF je dobio nagradu zlatni volan kao najbolji u luksuznom brendu u toj klasi,mada i XE model je perfektan i po kvalitetu i po inovacijama,tako da sam bio i ostao zaljubljenik u Britanska vozila,a i vlasnik sam jednog modela iz 2004 godine,prezadovoljan sam
Preporuka:
4
1
Odgovori