Tojota C-HR je stigla u Srbiju!

Mesec dana od početka proizvodnje, istovremeno kada i na većini evropskih tržišta, novi model “C-HR”, stigao je i u Tojotine salone u Srbiji. Automobilski stručnjaci su već prepoznali potencijale novog modela “C-HR”, jednog od sedam finalista koji pretenduju na laskavu titulu “Automobil godine 2017.” (pobednik će biti poznat početkom marta naredne godine).

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Njegov osoben stil, nalik kupeu (Coupe High-Rider), dodatno je naglašen time što su ručice za otvaranje na zadnjim vratima sakrivene i integrisane u zadnji C stub vozila. Pored toga, padajuća linija krova se završava malim spojlerom, što dodatno ističe dinamičnost novog Tojotinog modela. “C-HR” je potpuno originalan i u unutrašnjosti, koja je dizajnirana i napravljena u duhu novog “Sensual Tech” koncepta – on kombinuje visoko-tehnološku funkcionalnost sa senzualnim i otmenim stilom. Tvorci ovog modela su imali za cilj da „čulni kvalitet“ (Sensory Quality – SQ), dakle onaj koji se vidi i oseća, bude najbolji u klasi, jer su uvažili činjenicu da se pred potencijalnim kupcima u užem izboru nalaze i konkurentski modeli iz premijum segmenta.

 

Sa dužinom od 4.360 mm, širinom od 1.795 mm i visinom od 1.555 mm i sa međuosovinskim rastojanjem od 2.640 mm, C-HR je identičan konceptu koji je najpre predstavljen na Salonu automobila u Parizu 2014, a veoma dobro primljen od strane publike. Serijska verzija je ostala verna osnovnim elementima sa tog koncepta: spoljašnjost nalik kupeu je svedočanstvo hrabrosti njegovih dizajnera koji su kreirali stil koji se izdvaja u Tojotinoj ponudi, ali postavlja i novi pravac među srednje velikim krosoverima.

 

 

Potencijalnim kupcima se nudi u tri verzije: sa Euro 6 turbo benzinskim motorom od 1.197 kubika, 116 KS i 185 Nm maksimalnog obrtnog momenta, u kombinaciji sa šestopenim ručnim menjačem i pogonom na prednje točkove, po startnoj ceni od 20.990 evra. Isti motor je dostupan i sa automatskim menjačem i 4x4 pogonom (početna cena 26.900 evra). Takođe, tu je i verzija sa hibridnim pogonom (benzinski motor od 1.798 kubika i 122 KS i elektromotorom od 82 KS), eCVT automatskim menjačem (kontinuirana promena stepena) i pogonom na prednje točkove po startnoj ceni od 27.500 evra. Uz sve tri osnovne verzije kupci mogu da biraju jedan od tri paketa opreme: C-ENTER, C-ULT ili C-HIC.

 

Povezane teme: Tojota, Tojota C-HR, C-HR, Hibridni pogon

Poslednji komentari

Marko
Petak, 30. 12. 2016. 09:19h
neregistrovan korisnik
Konfuzan dizajn. Ne lici na auto, ne lici na suv, raketa nije, nije ni tricikl... Samo nemac pravi automobile, svi ostali pokusavaju!
Realno
Četvrtak, 29. 12. 2016. 11:52h
neregistrovan korisnik
I toyota napravi vozilo za skorojevice. Ni na sta ne lici a kosta.
BELGRADE
Sreda, 28. 12. 2016. 14:40h
neregistrovan korisnik
Kasnite sa vestima, vec sam ovaj automobil video na ulici. A i u Toyotinom salonu takodje. Dobro niste objavili da je kod nas stigalo Audi 80
popp
Sreda, 28. 12. 2016. 13:36h
neregistrovan korisnik
Videh ga pre nekoliko dana, fenomenalno izgleda. Steta sto je cena prilicno visoka.
Jure
Utorak, 27. 12. 2016. 21:44h
neregistrovan korisnik
Kopija, nije nesto? jasno mi je da svako ima pravo na svoje misljenje ali objektivno, ovaj automobil izgleda jedinstveno u odnosu na sve koji su trenutno aktuelni. Ne pricam naravno o super-automobilima
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»