Gde su Paja i Jare da vide ovo?! Video

Roboti još ne piju pivo ali je samo pitanje dana kada će nas zameniti za upravljačem. Da to nije naučna fantastika pokazuje i primer iz SAD gde je kamion opremljen sistemom za autonomnu vožnju „sam“ prevezao 25.000 litara piva od Fort Kolinsa do Kolorado Springsa.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Poduhvat je delo kompanije „Otto“ koja radi na razvoju autonomnih sistema, a koja je nedavno preuzela, odnosno kupila „Uber“. Tegljač Volvo je bio opremljen lidarom, radarom i kamerama visoke rezolucije, pri čemu je vozač ukupno vozio 21 km, dok je kamion sam prešao razdaljinu od 193 km. Naime, vozačev zadatak je bio da tegljač izvede na i sa auto-puta, odnosno da pomogne pri manevrisanju kod utovara i istovara 50.000 limenki sa pivom. Ostatak vremena je proveo na ležaju u kabini (ne, nije konzumirao pivo).

 

Povezane teme: Volvo, Kamion, Kompanija Otto, Pivo, Sistem autonomne vožnje

Poslednji komentari

jare
Ponedeljak, 31. 10. 2016. 12:31h
neregistrovan korisnik
ovaj kamion 'nema dušu' - ko bi normalan vozio svoju decu, ženu i dedu, u ovom kamionu, a koliko tek škole mora da se izuči za upravljanje ovom nakazom, SFRJ je izgrađena sa tamićima i dajcevima i ništa nam nije nedostajalo, džaba vam bila ova skalamerija kod koje samo redovan servis košta kao televizor, frižider i veš mašina zajedno
Djomla
Nedelja, 30. 10. 2016. 15:30h
neregistrovan korisnik
Klasicna reklama za pivo :)
djura
Subota, 29. 10. 2016. 22:30h
neregistrovan korisnik
Paja i Jare nisu medju zivima
1Beogradjanin
Petak, 28. 10. 2016. 20:04h
neregistrovan korisnik
Malo sam skeptican prema tome da kompjuter odlucuje o svemu. Sistem ce se, sigurno, unapredjivati i postajati pouzdaniji i pouzdaniji, ali... U Holandiji sistem brana kontrolise kompjuter. Odlucuje kada da zatvori pregrade zbog visokog vodostaja i mogucih poplava. Jedne godine je nivo vode porastao i falio je 1cm do nivoa kada se brane zatvaraju. Kompjuter je odlucio da NE ZATVORI pregrade. Ispostavilo se kao dobra odluka jer je nivo vode opao, ali hiljade ljudskih zivota je zavisilo od tog jednog centimetra. Da se covek pitao, verovatno bi zatvorio pregrade, za svaki slucaj. E to me dovodi do ovog sistema koji se ovde prikazuje. Sta ako dodje do neke havarije, otkaza kocnica ili ne znam cega i kompjuter proracuna da je za njega, vozaca, kamion i tovar bolje da proleti kroz npr. park ili neku drugu "mekanu" povrsinu ili objekat i tako spasi sebe, kamion, vozaca i tovar, umesto da se zakuca u bankinu i tako zaustavi kamion i spreci vecu nesrecu, sto bi verovatno 90% profesionalnih vozaca uradilo? Kao sto rekoh, sistem ce verovatno biti unapredjivan i radice se na pouzdanosti, ali meni ipak negde ostaje ta misao. Mislim, da i pored sve te automatizacije, covek mora da ostane budan i na oprezu.
Vuki
Petak, 28. 10. 2016. 16:02h
neregistrovan korisnik
Koliko moze da razvije?
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»