Čačanin najbolji servisni savetnik Tojote u regionu

ČAČAK - Rukovodilac servisa "Tojota Čačak", Tehno MK auto, Nebojša Minić proglašen je Tojotinim servisnim savetnikom godine u regionu, prilikom sertifikacije koju je za službenike u servisima japanskog proizvodjača automobila organizovala Tojota adria, filijala Tojota motor Evrope za područje bivše Jugoslavije.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

U regionu ima oko 100 Tojotinih servisnih savetnika, od kojih je u ovom krugu sertifikate dobilo njih 75.



Obuka se sastojala iz tri dela, sa testovima, vežbama i praktičnim zadacima, koju su prošli svi polaznici, a pravo da učestvuju na završnom Skils gran priju izborili su oni koji su postigli najbolje rezultate.

Bilo je ukupno devet finalista, medju kojima i Čačanin Nebojša Minić.

"Završnica je održana u Efel motorsu u Podgorici, krajem maja, Srbija, BiH i Slovenija su imale po dva predstavnika, a Hrvatska tri. Serviseri iz BiH su bili sprečeni da učestvuju zbog poplava, pa je nastupilo ukupno sedam finalista", kazao je Minić za Tanjug, i dodao da mu ovo priznanje veoma znači.
Pobednici po zemljama su Nebojša Minić za Srbiju, Tilen Jančič za Sloveniju i Marina Mitrečić za Hrvatsku.
 

Servisni savetnici su službenici koji u ovlašćenim servisima Tojote rade na poslovima prijema, komunikacije sa strankama, i bave se reklamacijama, garancijama, servisnim marketingom i drugim dužnostima.



A Nebojša je odvojio i malo vremena za nas pa nam je odgovorio pitanja koja smo mu uputili:
 

-Kako se osećate kao najbolji servisni savetnik u regionu?
Osećam se isto, posao i dalje radim isto - najbolje što mogu; a prija mi to što nakon skoro decenije rada u ovlašćenim servisima (od toga već sestu godinu sa Toyotom) konačno postoji priznanje za ulozeni trud.

-Kako biste posavetovali buduće servisere koji žele da se bave tim poslom i postignu rezultate koje ste vi postigli?
Što se mlađih tiče, potrebno je imati dovoljno strpljenja da se prođu svi aspekti postprodaje - od osnovnih poslova (pomoć u servisu, magacin, pomoćno osoblje...) preko zahtevnijih (prijem vozila, zakazivanje...) do najslozenijih ( garancije, tehnička pitanja, zadovoljstvo stranaka, upravljanje vremenom servisa, ovladavanje tehnikama komunikacije, prodaje...).
Sa dovoljno strpljenja izdržaće se teskoće koje svakodnevni rad donosi, jer svakoga dana bićete stavljeni pred novi izazov; bilo da je to novo radno mesto, nova stranka, novi tehnički problem ili novi plan prometa.
Uz školovanja, obuke, iskustvo, vestine, napredjuje se u poslu.
Toyota ima dobar metod - Kaizen, to je filozofija stalnog napredovanja, dakle da svakog dana nesto po malo promenite na bolje.

Povezane teme: Automobili, Polovni automobili, servis, nagrada

Poslednji komentari

nagrada
Nedelja, 08. 06. 2014. 16:52h
neregistrovan korisnik
za majstora zlatna gedora i kutija wd40
Istina
Petak, 06. 06. 2014. 10:00h
neregistrovan korisnik
Stvarno je najbolji, svako ko je svratio u Toyotu čačak zna to.
petarCh
Četvrtak, 05. 06. 2014. 23:02h
neregistrovan korisnik
u firmama su sve japanske metode upotrebljavane za bolji rad.. Japanci su stvarno prejaki!!!
mirko
Četvrtak, 05. 06. 2014. 23:00h
neregistrovan korisnik
svaka čast.. hvala japancima sto daju ovake nagrade dobrim radnicima...
Peter-Vujin
Četvrtak, 05. 06. 2014. 22:52h
neregistrovan korisnik
Chestitam! Samo napred! :)