Ford predstavio novi sistem "prilagodljivog upravljanja" Video

Ford već nudi "electronic power steering" sistem koji umanjuje potrošnju goriva koristeći električni motor za asistenciju upravljanja umesto hidrauličkog sistema koji crpi energiju iz motora, a sada je američka firma predstavila "adaptive steering" koji će dodatno olakšati manevrisnaje pri svim brzinama.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Novi sistem će se naći na određenim Fordovim modelima u narednih 12 meseci, a zasniva se na postojećoj "speed sensitive" funkciji "power steering"-a kako bi smanjio razmeru upravljanja i uloženog truda.

 

Većina luksuznih proizvođača automobila već nudi slične sisteme poput

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

Audijevog "dinamičnog sistema upravljanja" ili BMW-ovog "servotronika", ali Ford naglašava da je ovo prvi put kada će ova tehnologija biti dostupna širim masama.

 

Njihov sistem koristi precizno kontrolisani pokretač koji se nalazi unutar volana i ne zahteva nikakave izmene na tradicionalnom upravljačkom sistemu. Pokretač - električni motor i sistem brzina - u suštini dodaje ili smanjuje informacije koje mu vozač pruža.

 

Na ovaj način je omogućeno lakše manevrisanje prilikom manjim brzinama i u

Pogledajte ponudu Fordovih polovnjaka na sajtu Mojauto.rs

skučenom prostoru jer vozač manjim pokretima može da izmeni ugao točkova. Prilikom većih brzina ceo koncept deluje obrnuto pa vozilo deluje stabilnije.

 

Ford je u saopštenju naveo da je novi "adaptivni sistem" razvio u saradnji sa japanskim dobavljačem "Takata", a očekuje se da će se od sledeće godine naći na novim modelima.


VIDEO>Fordova "Adaptive Steering" tehnologija:

Povezane teme: Ford, Sistem upravljanja, Volan

Poslednji komentari

Dule
Utorak, 03. 06. 2014. 21:32h
neregistrovan korisnik
Slazem se, s tim da je Mazdin dizajn i najlepsi od svih Japanca kako spolja tako i iznutra! Odlicna je i dobra kupovina prosla generacija Mazde 6 sa 2.0 dizelom od 140 ks koji je iz Pezo / Ford i napravljena je na istoj platformi sa Mondeom Mk4 i Volvo S 80. O odrzavanju nece te boleti glava. Mozes da ides u Pezo, Citroen, Volvo, Ford, Mazdu jer svi imaju isti motor 2.0 dizel, ako se pokvari na putu, sto se naravno nece dogoditi! Svaka cast za sliku, bila bi fora da stavis i kako se Topalovici voze u njemu.
Dule
Utorak, 03. 06. 2014. 21:13h
neregistrovan korisnik
Dado, na tvoju zalost nisam, ne patim od toga i ne znam po cemu si to zakljucio. Sa svima normalno komuniciram i sve postujem a ako je neko sujetan jer znam vise od njega, to nije moj problem. Cak mi je drago kada nesto procitam i naucim od ljudi ovde. To nije sramota. Svaki covek uci dok je ziv i unapredjuje se. Doktori, naucnici, mehanicari itd, ceo zivot uce o novim metodama i tehnologijama i njihovoj primeni. A to je vezano cak i za tebe i mene u svakom aspektu nasih zivota! U predhodnoj poruci sam te oslovio imenom i pozdravio na kraju, za razliku od tebe, pa zakljuci ko je pun sebe! Pozdrav!
Dado
Utorak, 03. 06. 2014. 17:42h
neregistrovan korisnik
A mozda prosto zato sto si pun sebe
Dule
Ponedeljak, 02. 06. 2014. 22:41h
neregistrovan korisnik
Dado, kao prvo jezicki je nepravilno da se kaze ,,komentar je knjiga puna filozofija." Sta li je pisac hteo da kaze? Mozes da kazes da sam filozof, sto nisam jer iznosim podatke koji su lako proverljivi. A to sto ti meni zavidis na znanji i poznavanju tematike, to je tvoj problem. Uvoznik nisam i ne pisem samo u Fordu u komentarima. Zavrsio sam na post-diplomskim studijama na Fakultetu organizacionih nauka master studije sa temom koja je bila vezana za auto-industriju pa sebi dajem za pravo da mogu nesto da napisem. Naravno svako ko je zavrsio bile kakve studije zna kako se pisu radovi i kako se u njima na fus noti navodi odakle su podatci preuzeti kako bi profesor mogao da proveri literaturu / izvor koji je koriscen. Isto tako i ovde pisem bez izmisljanja! Cenim sve auto-industrije, evropske, japanske i americke, i nikoga ne favorizujem a svi su bili predmet mog rada gde sam svakog posebno obradio u radu i njihovo poredjenje s posebnim akcentom na poredjenje nemacke i japanske auto-industrije i dva luksuzna brenda Mercedesa i Lexusa i njihov nastup na trzistu s osvrtom na prodajne strategije, analizu marketin miksa, analizu okruzenja, segmentaciju trzista, uticaj finansijske krize na industriju, istoriju auto-industrije.... Tako da nemam problem da nesto napisem, a ti mozes uz duzno postovanje da preskocis moj komentar ako ti se ne dopada. S tim da ja tvoje ne mogu da preskocim jer mi takve greske i previse updaju u oci pa nastojim da te nesto naucim! Pozdrav
muzicar
Ponedeljak, 02. 06. 2014. 16:36h
neregistrovan korisnik
Statistika od 1989 naovamo,pomoc na putevima svajcarski TCS (marka,model ,tip kvara) ,prvih 5 mesta po pouzdanosti: Toyota,Mazda,Honda,Subaru,Mitsubishi. Sve sami japanci.Onda dolaze nemci sa puno kvarova na elektronici,pa svi ostali. Ja sa ,kako kazes Mazdom u "sredini" presao 612 000 km (model 323 F iz 1994) , a moj drugar za to vreme menjao 3 Passata,na zadnjem mu crkao motor sa valjda 210 000 km. Ziveo tebi tvoj Passat ,lepo je ako imas dobra iskustva sa njim.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»