Mazda povlači skoro 30.000 automobila zbog kvara

Japanski automobilski koncern Mazda povlači 27.600 putničkih automobila "atenca" (Atenza) i "aksela" (Axella), odnosno modele "mazda 3" i "mazda 6".

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Mazda 6 Atenca

Kako je saopštilo Ministarstvo za zemljište, infrastrukturu, transport i turizam Japana, opozivom su obuhvaćeni automobili, proizvedeni od oktobra 2012. do januara 2014. godine.


Razlog za povlačenje je kvar u hibridnom motoru automobila usled koga se, prilikom smanjenja brzine ili kočenja, ne obavlja automatsko punjenje ili se obavlja s prekidima. Zbog toga može da dođe do zastoja u radu motora.


O eventualnim incidentima ili nastradalima usled te neispravnosti, nema informacija.


Mazda takođe razmatra pitanje povlačenja još 61.000 automobila prodatih na teritoriji Evrope zbog iste neispravnosti.

Povezane teme: Mazda, Motor, Hibrid, Kvar, Povlačenje, Automobili, Japan

Poslednji komentari

Dule
Nedelja, 06. 04. 2014. 22:16h
neregistrovan korisnik
Hvala muzicar! :-) Drugo nije jeftinije sam razviti dizle motor jer da je tako Pezo, Citroen, Ford, Volvo, BMW, Mini, Mitcubishi i do skoro Mazda ne bi korisltili PSA motore, Fiat svoje dizele prodaje Opelu i to 1.3, 1.6. 2.0, Suzukiju takodje, kratko vreme Sabbu za 9.5 model i Cadilacu za BLS model. VW grupacija isto deli iste dizele sto je normalno dok predhodne dve grupe nisu ista grupacija a dele dizele. Mercedes od Renoa kupuje najslabiji dizel 1.8d od 110 ks za A i B klasu a sada su najavili i za novu C klasu 1.6d od Renoa. Isti je slucaj i za benzince sto se tice zajednickog razvoja. Za USA trziste i ne mogu da racunaju jer se tamo voze bezinci u 95% slucajeva jer je gorivo jeftino, Kanada, Rusija isto pritom u Kanadi i Rusiji je jako hladno preko zime pa je zimi lutrija upaliti dizela na -25, -30 a i benzin je tamo jeftin. Nisu ni Kinezi bas tako bogati kao sto ljudi misle, ipak je racionalnije slabiji dizel koji je jeftiniji i manje trosi. Upravo to imas da procitas u clanku na Gogle pod nazivom ,,Volvo S40 D Summum test Ekskluzivno - Vrele Gume". Upravo novinar napominje da je razlika izmedju 1.6 i 2.0 dizela u istom modelu 1800 Eura a i potrosnja je veca kod jaceg!
muzicar
Nedelja, 06. 04. 2014. 18:47h
neregistrovan korisnik
Ti si ziva auto-enciklopedija,na neki nacin si besplatan auto-kurs ovde:)Ja ti inace nikada u zivotu nisam bio vlasnik dizel automobila,oduvek sve sami benzinci. U Svici je benzin oduvek bio jeftiniji,pa nemam razloga da kupujem dizele.Taj mi je dizel-Mazda interesantan ako bih ga kupio za brata dole,ali je sa druge strane nepogodan zbog kubikaze preko 2000 cc.U svakom slucaju,dobar dizel 1,6 ili 1,9 je za Srbiju idealan.
Dule
Nedelja, 06. 04. 2014. 16:56h
neregistrovan korisnik
Cak nisam siguran da li je taj motor 2.2 d ostao od saradnje sa Fordom a motor 2.2 d je do prosle generacije bio poreklom iz PSA, Mitcubishi outlender ima PSA 2.2 dizel. Nazalost Japanci ne prednjace sa dizel tehnologijom. Honda ima samo 2.2 i ugradjuje ga u Civic i to im je problem. Hondin 2.2 d troskari ulje i ima dosta zalbi od prvih vlasnika! Za Akorda je i ok ali je za Civic prevelik, nema potrebe. Toyota kupuje od BMW 1.6.d koji je poreklom iz PSA koji je preuzet iz Minija jer su PSA i BMW zajedno razvijali benzinske motore. Suzuki kupuje od Fiata dizele... Nisam rekao da je los motor, sigurno je odlican za voznju, ja vozim 2.0 dizel od 143ks pa znam kako ide, ali i dizeli vise trose sto su jaci i skuplji su dosta. Razlika je oko 1500 Eura izmedju 1.6 i 2.0 d recimo kod Pezoa, Citorena, VW, Audija, Skode, Forda Fiata, Opela, Alfe, takodje i potrosnja je veca za 1,5 l na 100/km! Svi oni u toj klasi nude 1.6 i uglavnom ljudi njih kupuju (Ford Focus, Ford C max, Pezo 308, Citroen C4, Fiat Bravo, Opel Astra, VW Golf, Audi A3, Skoda Octavia, Reno Megane 1.5d) i prelaze velike kilometraze. Pritom slabiji dizeli 1.6 kao sto je kod Pezoa, Citroena, Forda, Volvoa, Mazde, Minija, BMW od 90 ks nemaju plivajuci zamajac dok jaci od 115ks kod istih imaju zamajac koji povecava cenu kolima i motoru i nije ispod 1000 Eura zamena istog kada dotraje! Svi veci dizeli imaju zamajac, imam ga i ja u kolima i sluzi da cuva menjac i kvacilo od prevelikog obrtnog momenta dizela.
tr
Nedelja, 06. 04. 2014. 13:57h
neregistrovan korisnik
sad ce japanac reci da je sve to globalna teorija zavere koju je pokrenuo trol da bi golf dvojka 1.6 dizel zavladao svetom.
muzicar
Nedelja, 06. 04. 2014. 13:53h
neregistrovan korisnik
Odlicna ti je analiza.U njihovom marketingu znaju poreski sistem svake pojedinacne zemlje.Oni ocigledno imaju sledecu strategiju: razvijemo svoj motor,jeftinije je i profitabilnije nego kupovati tudji ; ciljna grupa su veca trzista: zap.Evropa,USA,Kina...i svesno zanemaruju manja trzista poput srpskog.Taj 2.2 dizel je radjen za modele 3,6,5 i cx5. Strategija :veca kubikaza sa manjom snagom pa ce motor biti dugovecniji.Manjim trzistima od 2015 ide Mazda 2 sa dizelom 1,5. Steta,jer je 2.2 totalno nepraktican za srpsko trziste. Na probnoj vozniji sam vozio Mazdu u sestoj brzini,tempo samo 60 km/h pri oko 1400 obrtaja,motor je toliko elastican i oupste se "ne protestuje " zbog toga sto vozim u sestoj brzini.Menjac mu je izuzetno precizan i veoma kratkih hodova,milina je saltovati.Takodje je i upravljac veoma direktan...Nadajmo se da su ovi iz Mazdinog marketinga i menadzmenta dobro izvagali...
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»