Kako kupiti dobar polovnjak (3): Produžite život svom polovnom automobilu

Kada kupe polovni automobil vozači bi trebalo da znaju kako mogu da produže životni vek tog četvorotočkaša. Reč je o pravilima kojih se treba pridržavati kako tokom vožnje tako i prilokom održavanja automobila.

pretraga
Tražite dobar polovnjak?

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Traži
oglasi
Prodajete polovnjak?

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Svom polovnjaku lako možete produžiti životni vek

Većina vozača verovatno zna da prilikom paljenja automobila svi uređaji, poput farova, unutrašnjeg svetla, ventilacije ili audio sistema, treba da budu isključeni.

 

U suprotnom, može se desiti da akumulator neće imati dovoljno struje za startovanje motora, upozoravaju na sajtu “Mojauto.rs”.

 

Besplatan pregled vozila

Kako bi pomogao prilikom izbora vozila svojim korisnicima sajt www.mojauto.rs je obezbedio besplatan kontrolni pregled svih vozila iz svoje ponude u Tyre+ servisima. Svako ko pronađe auto za sebe na sajtu pre kupovine može besplatno proveriti stanje automobila.


- Prilikom vožnje vozači ne bi smeli da prebacuju u veću brzinu dok se motor ne zagreje jer može doći do oštećenja njegovih sklopova usled pojačanog trenja. Takođe, za motor je najbolje kada radi na optimalnom broju obrtaja - kažu na ovom sajtu i dodaju da kod “dizelaša” motor najbolje radi na 2.000, a kod “benzinaca” na oko 3.000 obrtaja.
 

Ukoliko tražite dobar polovan auto kompletnu ponudu sajta www.mojauto.rs možete pretražiti ovde

Čim primeti da se motor pregrejao vozač bi mora da zaustavi vozilo kako ga ne bi u potpunosti uništio posle nekoliko pređenih kilometara.


- Ukoliko nisu dovoljno stručni vlasnici vozila ne bi smeli sami da peru motor. Za tu svrhu se, inače, koriste razni sprejevi za odmašćivanje, pri čemu se motor ispira slabim mlazom vode, kako ne bi došlo do oštećenja električnih uređaja ispod haube - objašnjavaju na sajtu “Mojauto.rs”.
 

Ukoliko želite da prodate svoje vozilo, možete ostaviti besplatan oglas za prodaju istog ovde

Kako bi sačuvali lamelu vozači moraju da izbegnu nepotrebno korišćenje kvačila naročito prilikom polaska na uzbrdici. Tada umesto lamele treba upotrebljavati ručnu kočnicu. Inače, pravilno održavanje automobila podrazumeva redovno menjanje ulja.

 

Pročitajte još


- Kvalitetno polusintetičko ulje obično se zamenjuje na nekih 10.000 pređenih kilometara. Mineralno ulje je lošije, pa ga treba zameniti na oko 5.000 kilometara. Najkvalitetnije je sintetičko ulje, koje se u proseku zamenjuje na svakih 15.000 do 25.000 kilometara, ali su ova ulja i najskuplja - tvrde na ovom sajtu i naglašavaju da dobro balansirane i optimalno napumpane gume, kao i redovno centriranje trapa produžuju život svakog četvorotočkaša.

 

"Desetogodišnjaci" u Italiji skoro upola jeftiniji nego u Srbiji

Automobili stari oko deset godina i do 40 odsto jeftiniji nego u
Srbiji mogi se naći u Italiji dok vozila proizvedena pre pet ili šest
godina na "čizmi" imaju približno istu ili za 10 odsto povoljniju
cenu. S druge strane, u Nemačkoj postoje polovni automobili stari dve
godine koji su za 10 odsto skuplji nego u Srbiji.

Povezane teme: Mojauto.rs, MojAuto.rs, Polovnjaci, Polovni automobili

Poslednji komentari

Lnatic
Nedelja, 17. 03. 2013. 12:12h
neregistrovan korisnik
Idi pretuci svog majstora, ili ga tuzi (tako se to radi u Svajcarskoj). Jer ako ti najskuplje placas mineralno ulje i svecice menjas na svakom drugom malom sevisu ...
Suncokretovo-ulje
Sreda, 13. 03. 2013. 22:04h
neregistrovan korisnik
Jujujujuju, ljudi moji, nemojte pisati nesto u sta niste sigurni! Neko ce Vas stvarno poslusati i napravice piz*ariju. Kakvih 30000km za mineralno?! Kakvih 20000km za sisntetiku?! Ni slucajno, osim ako zelite da sahranite motor!!! 5 litara kvalitetnog ulja (da ne imenujem sad) je oko 3000-3500 din, filter ulja je cca 400- 1000 din (zavisi koje vozilo je u pitanju). Menjajte to na 7000-10000 km i.ne razmisljajte. Jos pogotovo ako vozite benzice sa plinom, plin razbija ulje. Necete verovati kako izgleda ulje vozeno 10k na plinu, i 10k na benzinu.
Lexus
Sreda, 13. 03. 2013. 21:46h
neregistrovan korisnik
Prijatelju ti si malo pomesao loncice,on je rekao bas dobro ali ja mislim tu se radi za stare auta,najbole je da pogledas uputstvo auto i u njemu pise sve koje ulje i na koliko se menja,zato sto servise hoce da proda ono staje najskuplije odnosno naplati najskuplie a dobies najgorie.isto do filter za vazduh 40do 60 hilade kilometra i zavisi gde se vozi ali nije tesko da pogleda jel je prljav ili nie i ne kosta puno dase ocisti,gume treba uvek da kontrolises vazduh a stase radi centriranje trap edino ako trosi gume ili kad menjas spone, ju manje steluj mane problema majstori vise pohvare ngo nastelue a kod nove auta specialno dizel gde e partikel filter i turbo tu se mena fiter za gorivo na 60.000hiljade km i ulja 25-3000km ali motori trose ulja i problema kolko hoces,zato se pridrzavaj uputstvo Fabrikant i uvek kontrlisi stanje ulja i upotrebljavaj poznate marke a ne reklame.
Bobi
Sreda, 13. 03. 2013. 20:19h
neregistrovan korisnik
Mineralno? Na 30000 km? U ch? Da nisi mislio na puno sinzeticko?
zoran
Sreda, 13. 03. 2013. 19:55h
neregistrovan korisnik
mineralna ulja su najkraceg veka, i to je tako svuda u svetu. Inace to dal je ulje sint ili mineral je mnogo bitnije za kvalitet podmazivanja posebno pri ekstremnijim. uslovima eksplatacije nego za duzinu perioda zamene.
SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

SAJAM AUTOMOBILA "DDOR BG CAR SHOW 08" 16. MEĐUNARODNI SAJAM MOTOCIKALA, KVADOVA, SKUTERA I OPREME "MOTOPASSION"

Sajam automobila DDOR BG CAR SHOW 08 i 16. Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme "Motopassion",...»