< Nazad na blic

"Stojadin": idealan auto za sneg

"Stojadin": idealan auto za sneg

Zastava "101" u punoj snazi U promotivnoj reklami, "kec" demonstrira svu svoju okretnost i snagu po uslovima koji se ovih dana mogu naći u skoro svim delovima... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

101-
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 12:45h
neregistrovan korisnik
Najbolji automobil na svetu. Danasnji novokomponovani strucnjaci voze bolje, skuplje i lepse automobile ali uglavnom kupuju polovne zimske gume. Ko razume razumece.....
Preporuka:
257
39
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:30h
neregistrovan korisnik
@101- : Hahahaahheeeee, stojadin ako povuce mini priklocu odmah kuva na drugom cosku, zimi ako mu ne stavis karton ispred maske, sve trza jer uvlaci hladan vazduh !!! O potrosnji necemo da raspravljamo, jer su katastrofa ekonomicni, karoserija je ravna nuli, korozija grize na sve strane posle par godina i kad ga cuvamo u garazi na suvom nema mu pomoci !!! Dobro je da su ugasili tu Zastavu jer sta su sve proziveli za vreme svog postojanja,nista od njih nije dobro izaslo a puno njih je poginulo zbog banalnih mehanickih gresaka !!!!!!!
Preporuka:
85
233
Odgovori

Prijavi komentar

Nikola
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:53h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Ne pricaj price..moj otac je skoro 30 godina kecom iz 70-tih vukao svakog leta adria kamp prikolicu,moju majku sestru i mene..nikad nije prokuvao niti bilo sta a vukli smo prikolicu i u grcku i Hr bezbroj puta..ali stoji da su ti stari kecevi bilo dosta kvalitetniji od onih posle..moj cale je tek pre nekoliko god prodao tog keca..bas je bio vezan za njega.
Preporuka:
44
4
Odgovori

Prijavi komentar

the-zika
Utorak, 11. 12. 2012. 14:20h
neregistrovan korisnik
@Nikola : wow, zadnja rec tehnike.....
Preporuka:
3
15
Odgovori

Prijavi komentar

Alemao
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:57h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Drug moj pravi ,, Pravi stojadini ,, oni pravljeni pre 1990ti od kvalitetnih materijala (pre svega mislim na materijal od kog je izgradjen motor) je bio za raznorazne Skode , Moskvice ,Lade avion. Videcemo ove nove Astre ,Dacie, kakvi ce biti posle 25 godina , ako ostane koji u voznom stanju!
Preporuka:
27
3
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 21:01h
neregistrovan korisnik
@Alemao : Ako su se u Zastavi malo potrudili i ako je nabavka materijala dobra radila, onda se nekad desavalo da auspuh od Stojadina nad zivi zivotni vek samog auta a zasto, pa eto zakinulo se malo prohrom lima, radnici nisu uspeli da ukradu i eto tuzne realnosti, auto truo i busan a auspuh citav i moze ga komotno prodati jer je ispravan !!! Merceds 124 trosi 2-3litre benzina vise od Stojadina, kubikaza skoro dupla, isto godiste, nema korozije, prelazi milione km a kod Stojadina na 80k km spremaj se za generalnu ( ajd barem da menja karike de se ne muci kad ide uzbrdo !!! ) i sad neko mi tu prica o kvalitetu i istrajnosti,nemojte molim vas ali strvarno nemojte... Svi modeli koji nisu uspeli u Fiat-u su se gurali u Zastavu a zlatno doba Zastave je bilo dok je trajao Vijetnamski rat, tu smo pravili Willis dzipove i posla je bilo za izvoz a posle toga je nastao raspad sistema...
Preporuka:
9
15
Odgovori

Prijavi komentar

ivanmilenkovsin
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:28h
neregistrovan korisnik
@101- : imao ja"kečugu " iz '85-e,mediteran...veoma zahvalna mašina sa manom u vidu veće potrošnje za svoju kubikažu i kilažu.a išao je gde god mu se naredi(osim kroz veće bare) i nije se nešto kvario...sve ga manje ima na ulicama i to je pomalo žalosno,ipak je to naš ponos jer za to vreme bolje nismo imali...
Preporuka:
30
2
Odgovori

Prijavi komentar

Jata
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:30h
neregistrovan korisnik
@101- : Ma 50% zavisi od vozaca
Preporuka:
22
0
Odgovori

Prijavi komentar

SrpskiLav
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:33h
neregistrovan korisnik
@101- : 'бем ти печење,умало не уби виолончелисту!!!А где је појас,ер бег,АБС,ЕСП,навигација,4х4,шибер,клима...?Д ли се сећа неко оних лептирића код прозора што се отварају?
Preporuka:
24
1
Odgovori

Prijavi komentar

urke
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:11h
neregistrovan korisnik
@101- : Ajde sad neka mi neko objasni zasto su ovde ljudi toliko nerealni i zasto vecina staje na stranu takvih...mozda voli narod one koji pricaju bajke, sto je jasno i na osnovu nase politicke proslosti.
Preporuka:
4
12
Odgovori

Prijavi komentar

X
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 18:37h
neregistrovan korisnik
@101- : ....shvatio
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

dragan
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 12:46h
neregistrovan korisnik
Stojadin,zato sto te 100 jada ubije dok ga imas :-)
Preporuka:
249
45
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 12:52h
neregistrovan korisnik
Ovo je tacna informacija ali se slucajnoscu jer je sa ne znanjem doslo do slucanog dobrog rezulata a to je da stojadim ima 13`` cola felne i koristi uglavnom uski profil guma 145 do 165mm sirine a poznato je da na snegu treba imati uske zimske gume da bi imali sto veci pritisak na dodirnu povrsinu e to na kraju ispade Stojadin dobar za sneg zbog zimskih guma !!! Isto pravilo vazi i za ostala auta ali neko ne obraca paznju na to da zimi uvek treba uzeti uze gume od letnjih i resen problem...
Preporuka:
255
15
Odgovori

Prijavi komentar

lektor
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:48h
neregistrovan korisnik
@Dejan : koje su to uze gume? ja sam čuo za uže, a uze ne znam šta su i kakve su.
Preporuka:
10
341
Odgovori

Prijavi komentar

perica
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:29h
neregistrovan korisnik
@lektor : vol'o bi i ti da si pametan.
Preporuka:
21
3
Odgovori

Prijavi komentar

Milan
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:33h
neregistrovan korisnik
@lektor : I ja sam čuo za neko veliko slovo na početku rečenice i imena, ali i dalje mislim da je to neki mit obrazovanog dela Srbije, jer nas stvarnost otrežnjuje svaki dan.
Preporuka:
17
2
Odgovori

Prijavi komentar

26
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:51h
neregistrovan korisnik
@lektor : Da si lektor,prvo bi primetio da je napisao "ne znanje" umesto "neznanje"! A ako stvarno jesi, pojedi diplomu!
Preporuka:
14
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:58h
neregistrovan korisnik
@lektor : Gde su ti velika pocetna slova, o lektore nas?
Preporuka:
14
2
Odgovori

Prijavi komentar

Samo-ja
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:00h
neregistrovan korisnik
@lektor : Lektore, kad si hteo da ispadneš pismen, posle upitnika stavi veliko slovo. Možda mi ne bi to zapalo za oko, ali kad već hoćeš druge da ispravljaš, da vidiš kako to izgleda.
Preporuka:
14
1
Odgovori

Prijavi komentar

E-moj-kolektore
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:12h
neregistrovan korisnik
@lektor : Pocinjes recenice malim slovom. I ja nemam tastaturu za slova sa kukicama, a ti se pravis pametan.
Preporuka:
14
1
Odgovori

Prijavi komentar

linsta
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 17:04h
neregistrovan korisnik
@lektor : Gde je veliko slovo?
Preporuka:
6
1
Odgovori

Prijavi komentar

nacionalna-manjina
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 17:15h
neregistrovan korisnik
@lektor : kada ima toliko nepismenih, krivi su pismeni...
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

stojko
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 18:17h
neregistrovan korisnik
@lektor : pa kad ne znas ti vozi shiroke gume!
Preporuka:
4
2
Odgovori

Prijavi komentar

Pozdrav-iz-Svajcarske
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:28h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Apsolutno ispravno. Nazalost nedovoljno poznato u srpskoj javnosti.
Preporuka:
5
1
Odgovori

Prijavi komentar

Bane
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 17:11h
neregistrovan korisnik
@Dejan : Ne postoji uski profil guma, vec standardne 80 % od sirine i niskoprofilne od 70 % pa danas do 35 %. A i kod pritiska si se dooobro preracunao, na Stojadinu su standardne gume bile sirine 155 mm a auto koji je duplo tezi je sa gumama sirine 195 do 215 mm pa koji daje veci pritisak? Ili ako se setimo vremena Zastave 1300 koja je imala zadnju vucu, te ljudi zimi stave u gepek dve vrece cementa (100 kg) da bi smanjili proklizavanje i poboljsali vucu, dakle, pritisak je posledica dejstva sile (masa x gravitacija) na povrsinu :)
Preporuka:
11
7
Odgovori

Prijavi komentar

Dejan
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 20:15h
neregistrovan korisnik
@Bane : Ajde dobro vise sa uzim profiolom da razjasnimo, idite u salone auta i ako nadjete gume koje su uze ( manje od 185mm) onda mozete da me pljunete slobodno,ok. Sirina guma od 145 do 165 se jos proizvode zbog smecarskih mini auta jer jos postoje i kotrljaju se, 13 i 14 zola se polako izstiskuju sa trzista i sve ce biti 151`` na dalje... Izvinjavam se svima na ne dobro objasnjenom izrazu ,,uzi`` profil a mislio sam na sirinu gume !!!
Preporuka:
2
9
Odgovori

Prijavi komentar

zuki
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 12:52h
neregistrovan korisnik
Eeeee, kakva srecna vremena, kada smo svi imali buducnost...
Preporuka:
248
9
Odgovori

Prijavi komentar

Moki
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:27h
neregistrovan korisnik
@zuki : Ali najjaci je kum Zorzo u filmu "lepota poroka" kad mu nose stojadina na planinu pa kad pici kroz selo hahahahaha
Preporuka:
174
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mario
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:42h
neregistrovan korisnik
@zuki : preformulisao bih to u: srecna vremena kada nismo razmisljali o tome sta nas ceka u buducnosti.
Preporuka:
148
3
Odgovori

Prijavi komentar

Zuki
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:28h
neregistrovan korisnik
@Mario : Nisi ni mogao da naslutis sta se sprema i na sta su sve kojekavi spremni.
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

braneer
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:10h
neregistrovan korisnik
@zuki : ovo sada je buducnost toga vremena.
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dare
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:53h
neregistrovan korisnik
@zuki : E zbog ovakve reklame na Zapadu bi kompanija izgubila milione u sudskim sporovima, jer je neophodno napisati da je za volanom profesionalni vozac i da se ne preporucuje tako brza voznja na snegu.
Preporuka:
9
4
Odgovori

Prijavi komentar

CCC
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 12:56h
neregistrovan korisnik
Apsolutno se ne slazem sa ovim!! Ja vozim stojadina i muke mucim. On i leti seta po putu (kad dune jaci vetar zbog divnee aerodinamike) a kamo li zimi. Da ne pominjem kvarove... Delovi jesu jeftini al odkazuju lancano i vrlo cesto (cesto sam ostajao na putu) tako da mu dodje isto kao da imas skuplje auto. A jako dobro ga odrzavam i cuvam, proveravam... Sta bi tek bilo da sam bahat. Jako tezak auto za voznju...mora covek da bude umetnik. Jedino mogu da pohvalim motor koji retko izda. Imam ugradjen plin i palim ga zimi na plin bez ikakvih problema i po najvecem minusu. Ne paamtim kad sam benzin koristio.
Preporuka:
135
48
Odgovori

Prijavi komentar

Pedja
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:38h
neregistrovan korisnik
@CCC : Meni recenica da ne pamtis kad si palio na benzin, dovoljno govori o poznavanju kola i koliko ga zaista dobro odrzavas.
Preporuka:
136
15
Odgovori

Prijavi komentar

Nidza
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:19h
neregistrovan korisnik
@Pedja : Mrzelo me da mu pisem al kad si mu vec rakao,samo da dodam mij glas tvojoj konstataciji....
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

CCC
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:15h
neregistrovan korisnik
@Pedja : Vozilo se zaista dobro odrzava, al vreme i kilometri cine svoje. Veruj da ga zaista poznajem, i znam da po pravilu treba da se pali na benzin pa da se prebacuje na plin, ali kod stojadina to prebacivanje ide malo nezgodnije... A ne znam da li si cuo da je plin zdraviji za motor....al nebitno. Pogledaj samo razliku u ulju u motoru kod koriscenja benzina i plina. I nisam jedini koji ovako misli. I nervira me to idealizovanje necega samo zbog toga sto je to idealizovanje stojadina IN u vreme kad se voze modernija auta. Pa onda da bi kao bio drugaciji i isao uz prkos nekome ko vozi neko skuplje auto krenes sa pricom i teranjem kontre. Realno auto je dobro DONEKLE, ali ne treba praviti devojku od babe. Budemo realni. Da ne pricam sto mi odpade ruka prilikom ubacivanja u 1 stepen prenosa. Budimo realni. A ko je vozio i NIVU zna da je TO JAKO DOBRO AUTO ZA ZIMU.
Preporuka:
3
6
Odgovori

Prijavi komentar

Zoran
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:38h
neregistrovan korisnik
@CCC : Мој таст има кеца старог 33 године. То није кец са италијанским мотором. Он је на време одржаван, прешао преко 100.000км и сада се вози.. Није фарбан, гаражиран, није труо. И сада га возим кад дођем из Америке у Србију. У Америци сам имао прилику да у једном малом месту гкледам нека половна коал ѕа продају код неког малог приватника. Међу старим, маало уникатним колима, био је на моје велико изенађење и кец. Одем одмах до њега, видим цена 5999 диолара. Питам што скуп овако, јер унутра само једна пречка , нема седишта, само табла. Каже он је учествовао на тркама и био на ТВ-у.
Preporuka:
131
4
Odgovori

Prijavi komentar

burton
Utorak, 11. 12. 2012. 05:08h
neregistrovan korisnik
@Zoran : Pa on ga ni ne vozi, 100000km za 33 godine mu dodje 3000km godisnje
Preporuka:
1
2
Odgovori

Prijavi komentar

1Beogradjanin
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:55h
neregistrovan korisnik
@CCC : Ja sam mog "keca" vozio i za sluzbene potrebe i slicnu sam situaciju imao. Imao sam dobre gume i zimi sam "provlacio" "kecinu" gde god sam hteo, ali je ogromna mesecna kilometraza ostavljala posledice. Redovno se desavalo da nesto "crkne" iako sam se trudio da kupujem kvalitetnije delove.
Preporuka:
60
0
Odgovori

Prijavi komentar

Masinac
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:06h
neregistrovan korisnik
@CCC : Hahaha citam I ne verujem, posedujem Stojadina, to mi je inace bio prvi auto I mogu vam reci I najbolji, nije moderan I pun dzidza-bidza kao ovi novi ali je pouzdan i apsolutno ne znam na sta mislite kada kazete da seta jer sam ga ja vozio 130kmh po auto putu I ni malo nije zanosio ili setao. A za zimu je ne prevazidjen, godinama sam isao sa njim u skolu svaki dan cak I po snegu, I nikad me nije izneverio,a prolazio je bez problema gde drugi "bolji" I noviji nisu mogli. Takodje je jedan od laksih automobila za voznju posebno kada se naviknete, tezak je jedino u pocetku I to samo u slucaju ako ste presli sa nekog "boljeg" automobila u Stojdzu ali I to se sredi posle par dana. Ako je vama tezak za voznju znaci da ili ga ne vozite cesto ili ne znate da vozite.
Preporuka:
105
21
Odgovori

Prijavi komentar

Mare
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 17:03h
neregistrovan korisnik
@Masinac : Meni je caletov stojadin bio prvi auto i slazem se da se voznja nauci za svega dva-tri dana. Fora je da, kad stajes na semaforu, pritiskas gas i kocnicu istovremeno (ali balansiras da se kocnica pritiska malo vise nego gas, znaci noga ide malo ukoso) - tako nece da se ugasi kad stane :)
Preporuka:
3
8
Odgovori

Prijavi komentar

Milenko
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:02h
neregistrovan korisnik
@CCC : Vozio sam Stojadina. E, upravo sto si ti napisao, tako je i u praksi. Sem, motora, sve ostalo se kvari na tri dana. Najbolje su bile one serije iz sedamdesetih. Od 81, kreće lošiji program, a od 92, čist fuš.
Preporuka:
6
5
Odgovori

Prijavi komentar

Srboljub
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 12:57h
neregistrovan korisnik
Ništa nam nije falo dok smo ga vozili
Preporuka:
221
7
Odgovori

Prijavi komentar

Arbajt
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:47h
neregistrovan korisnik
@Srboljub : Mercedes ! :-)
Preporuka:
20
70
Odgovori

Prijavi komentar

mirko
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:09h
neregistrovan korisnik
@Arbajt : mercedes bez zimski guma je nemoguce voziti po snegu.. sa zimskim, moze nekako..
Preporuka:
14
1
Odgovori

Prijavi komentar

coa
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 18:11h
neregistrovan korisnik
@Arbajt : mercedes je jos gori po snegu jer ima zadnju vucu ako nisi provalio, zanosi se katastrofa i ako se zaglavis ne mozes da krenes bez dva dzaka u gepeku od 50 kg bilo cega
Preporuka:
15
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dale
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 18:43h
neregistrovan korisnik
@Arbajt : Koja klasa?? :p...
Preporuka:
0
1
Odgovori

Prijavi komentar

Sumaher
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:06h
neregistrovan korisnik
Jedan od boljih auta svog vremena(70-te).Danas vozim daleko bolji auto ,ali mi je najvise u srcu ostao plavi "kec"(77 god) moga oca koji me seca na detinjstvo,mada sam ja malo mladji.
Preporuka:
178
7
Odgovori

Prijavi komentar

republikosrpskijanac
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:47h
neregistrovan korisnik
@Sumaher : ali meni je u glavi ista slika isti fleš, stara kuća mala basča i u njoj plavi kec :-)
Preporuka:
116
1
Odgovori

Prijavi komentar

Marija
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:26h
neregistrovan korisnik
@republikosrpskijanac : Kad sam se rodila doneli su me kuci u zelenom kecu. Posle tri godine cekam sa mamom na terasi da tata stigne sa novim autom, beli kec. Posle sesnaest godina polozim vozacki i vozim tog istog belog keca, samo tata i ja znamo da rukujemo njim... Posle ga prodali. Ah ta dobra stara vremena.
Preporuka:
19
0
Odgovori

Prijavi komentar

CCC
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:18h
neregistrovan korisnik
@Sumaher : Manite se jugonostalgije. I meni je u secanju ostala fica koja je bila zmaj u svoje vreme. A ovde se prica o performansama u danasnje vreme. Dakle ne 70-te vec 2012-te.
Preporuka:
3
7
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:12h
neregistrovan korisnik
1991. god, i jos je perfektan. Ostavio sam mnoge ''savremene'' jutros da loze vatru ispod svojih automobila. Ono sto mu nedostaje je klima, i servo-upravljanje. Ali, to niko nije nudio za 3.800 EUR tokom 2008.god. u Zastavi.
Preporuka:
134
11
Odgovori

Prijavi komentar

Pedja-K
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:18h
neregistrovan korisnik
Nekad sam vozio keca i nikad me nije ostavio nigde u snegu. Osim,ako mu karburator ne zakaze.
Preporuka:
108
4
Odgovori

Prijavi komentar

Kec
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:18h
neregistrovan korisnik
He,he,masta moze svasta.
Preporuka:
20
88
Odgovori

Prijavi komentar

zastonemozecirilicninick
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:18h
neregistrovan korisnik
Dok sam vozio keca zaista sam prolazio svugde po snegu i ledu. Čak i tamo gde drugi, bolji automobili nisu mogli. Uske gume, lagana konstrukcija, a dobro grejanje. Ali idemo u korak sa napretkom pa nam je teže da se borimo sa prirodom.
Preporuka:
110
5
Odgovori

Prijavi komentar

extra
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:20h
neregistrovan korisnik
Super je EPP :-D
Preporuka:
101
2
Odgovori

Prijavi komentar

Legi
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:25h
neregistrovan korisnik
Ovo je pravo auto,ova današanja su čista šminka.
Preporuka:
52
9
Odgovori

Prijavi komentar

Igor
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:28h
neregistrovan korisnik
Kec se uopšte ne ponaša loše na snegu i ledu. A u njegovo vreme, kad je on sa prednjim pogonom bio ultramoderan, on je bio pojam stabilnosti na putu. Naravno da ne treba porediti kečeve iz prvih petnaestak godine proizvodnje sa kasnijim "Yugo Skalama". Prvi kečevi su gazili preko 300 000 km bez problema.
Preporuka:
108
0
Odgovori

Prijavi komentar

Lele
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:29h
neregistrovan korisnik
Nikada se gore nisam proveo po snegu nego sa stojadinom. A vozio sam posle njega i gorih automobila , ako to uopste postoji.
Preporuka:
19
85
Odgovori

Prijavi komentar

A-si-si
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 18:46h
neregistrovan korisnik
@Lele : postoji xD
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Kako-da-ne
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:35h
neregistrovan korisnik
Kakva glupost!
Preporuka:
9
65
Odgovori

Prijavi komentar

pele
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:36h
neregistrovan korisnik
ne znam da li je sire poznato da je fiat imao mogucnost da se opredeli da lice da proizvodi varijantu sa 4 vrata ili 5(tzv. hatch-back")? odabrali su prvu i to je podtao fiat 128. zastava je krenula sa drugom varijantom i na salonu u zrnevi 1971. bila jedan od zapazenijih proizvodjaca. cak su prodali 10-ak automobila. sa tehnicke strane to je tada bio veoma napredan auto sa mc phoerson oslanjsnjem, solidnom snagom (1,3 lit. zapremine motora a oko 75 ks) ... a kao sto ste primetili golf se pojavio tek 3 godine kasnije. to takodje govori o tome koliko je puno talenta u nama ali bez rada i konstantnog napretka sve to malo vredi...
Preporuka:
96
4
Odgovori

Prijavi komentar

semtex
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:43h
neregistrovan korisnik
Od te "generacije",AMI8 ZAKON!
Preporuka:
22
10
Odgovori

Prijavi komentar

Misa
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:47h
neregistrovan korisnik
Stojadin 1978. godište, Fiat mašina prozvedena u Argentini, nikad stao, prošao uzduž i popreko bivšu Jugu, pa kiši i snegu. Pre jeseni i tokom zime obavezno barem jednom mesečno WD-40 na kablove i razvodnu kapu i palio ko mina. Na kraju, posle 3 sređivanja limarije i farbanja čak prodao za 150 DEM, čovek uzeo mašinu i delove sa njega i prebacio na svoj garažiran novije proizvodnje, i danas se vozi i sa poštovanjem i zahvalnošću pominje moje ime na slavama i ostalim porodičnim okupljanjima :-) Pre neki dan, moj brat video isti takav model, Beogradska registracija, sređen, doteran, ofarban, kao nov, u sred Hrvatske u Varaždinu, vozi ga stariji čovek, ljudi se okreću, što zbog registracije, što zbog Stojadina Žike... kako ga zovu u Hrvatskoj..
Preporuka:
73
1
Odgovori

Prijavi komentar

Gruzanin
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:49h
neregistrovan korisnik
Kakav bre 101?! Fica je zakon, samo su mu prirubnice bile problem, a i to je moglo da se popravi ekserima i cekicem. To je auto za sva vremena!
Preporuka:
52
8
Odgovori

Prijavi komentar

Salvatore
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:51h
neregistrovan korisnik
Treba reci da je Zastava 101 prvi auto sa pogonom na prednje tockove!
Preporuka:
57
8
Odgovori

Prijavi komentar

ajoj
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:48h
neregistrovan korisnik
@Salvatore : čega? citronen je imao prednji pogon prije WW2
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Jonas
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:51h
neregistrovan korisnik
ma Fica je jos bolji po snegu..
Preporuka:
44
1
Odgovori

Prijavi komentar

Lefty
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:53h
neregistrovan korisnik
Jeste , al moras i traktor da kupi uz njega ,ako zakove negde da imas kako da ga izvuces :D
Preporuka:
6
43
Odgovori

Prijavi komentar

Marinko
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:55h
neregistrovan korisnik
Nije samo kec dobar za sneg. Sva starija vozila koja su imala prednju vuču su bolja za sneg od modernih mada nije kvaka samo u vuči nego i visini. Neki valjda to stručno zovu klirens. Moderna vozila su niska i na 20 cm snega se samo nasukaju, sneg ih podigne i gume nemaju kontakt sa podlogom. Stara vozila su bila višlja tako da su se probijala bez problema i kroz 10-15 cm viši sneg.
Preporuka:
64
0
Odgovori

Prijavi komentar

B3
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:39h
neregistrovan korisnik
@Marinko : Slazem se sa ovim da su sva starija vozila bolja po snegu od novijih. Evo npr. preksinoc po onoj mecavi kada su se svi zaglavili ja sam sa svojim Passatom B3, 91. godiste jedini prosao kroz smetove :) Ne pamtim keca ali ga pamti moj Cale i uvek ga spomene kad ovako zaveje, bio je prezadovoljan sa njim... I sve je to lepo, stariji auto i to ali nadam se da cu za desetak godina zaraditi pare pa da kupim i neki auto iz ovog milenijuma :D
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

B3
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:06h
neregistrovan korisnik
@Marinko : Slazem se sa ovim da su sva starija vozila bolja po snegu od novijih. Evo npr. preksinoc po onoj mecavi kada su se svi zaglavili ja sam sa svojim Passatom B3, 91. godiste jedini prosao kroz smetove :) Ne pamtim keca ali ga pamti moj Cale i uvek ga spomene kad ovako zaveje, bio je prezadovoljan sa njim... I sve je to lepo, stariji auto i to ali nadam se da cu za desetak godina zaraditi pare pa da kupim i neki auto iz ovog milenijuma :D
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

B3
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 17:03h
neregistrovan korisnik
@Marinko : Slazem se sa ovim da su sva starija vozila bolja po snegu od novijih. Evo npr. preksinoc po onoj mecavi kada su se svi zaglavili ja sam sa svojim Passatom B3, 91. godiste jedini prosao kroz smetove :) Ne pamtim keca ali ga pamti moj Cale i uvek ga spomene kad ovako zaveje, bio je prezadovoljan sa njim... I sve je to lepo, stariji auto i to ali nadam se da cu za desetak godina zaraditi pare pa da kupim i neki auto iz ovog milenijuma :D
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Jack
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:57h
neregistrovan korisnik
Dobro, ovaj tekst je donekle i tacan. Iako sam ja unistio caletovog keca na snegu (svojom krivicom, doduse), jos jedan razlog zasto je dobar po snegu jeste to sto nije preveliki trosak ako se razbije :D
Preporuka:
68
1
Odgovori

Prijavi komentar

vlada
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:58h
neregistrovan korisnik
Pravicemo ga od blata, samo polako...
Preporuka:
72
9
Odgovori

Prijavi komentar

Smesno
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 13:59h
neregistrovan korisnik
Voda,led sneg... poenta je u gume a ne u stojadina!
Preporuka:
29
10
Odgovori

Prijavi komentar

Ljubitelj
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:02h
neregistrovan korisnik
Kupljen 2007 nov,necu ga nikada prodavati realna cena mu je sad bar 2500 a trzisna 1000.Nedam nikom da se vozi dzabe!
Preporuka:
59
5
Odgovori

Prijavi komentar

baki
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:02h
neregistrovan korisnik
samo ti vozi keca a ja cu ipak nesto drugo..
Preporuka:
20
46
Odgovori

Prijavi komentar

D
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 18:51h
neregistrovan korisnik
@baki : Baki sine
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

hm
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:06h
neregistrovan korisnik
kako u ovoj voznji po plazi ne ostaju tragovi guma na pesku???
Preporuka:
7
29
Odgovori

Prijavi komentar

Petar
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:42h
neregistrovan korisnik
@hm : Jel si ti cuuo nekad za kompjutersku animaciju,majke ti?
Preporuka:
0
1
Odgovori

Prijavi komentar

mis
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:55h
neregistrovan korisnik
@hm : Hm, recimo da voda pređe preko toga i tragovi nestaju ? Nisi nikada bio na moru, a ?
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

dare
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 17:24h
neregistrovan korisnik
@hm : meni nije jasno kako se nije ugasio,a prosao je kroz onoliku vodu.Pa to im je bila mana,pokvase se kablovi i u najmanjoj barici,ko proletnje cipele ,pravljen za suvo vreme.
Preporuka:
1
5
Odgovori

Prijavi komentar

Sumadinac
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:09h
neregistrovan korisnik
Smesno!!!
Preporuka:
6
36
Odgovori

Prijavi komentar

Nu
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:10h
neregistrovan korisnik
Prilikom snimanja ove zimske reklame slupano je bar 10 stojadina.
Preporuka:
33
42
Odgovori

Prijavi komentar

Zarko
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:15h
neregistrovan korisnik
WRC bato! :)
Preporuka:
51
1
Odgovori

Prijavi komentar

ivan
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:17h
neregistrovan korisnik
kako baja vozi po snegu ahahahahah...neverovatno:D
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

dejan
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:21h
neregistrovan korisnik
Mene samo zanima ko ce da odgovara jednom sto je ovaj narod godinama zamlacivan o tome da ima autoindustriju i da ima domaci automobil? Ovo ne da nije automobil nego je mrtvacki kovceg.... Prilikom udesa sa njim nema sta da se sekiras gines sigurno.
Preporuka:
1
13
Odgovori

Prijavi komentar

gorki
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:22h
neregistrovan korisnik
jutros gledam -zastavu 10- (punto) i smrznutog komšiju u njemu, kaže neće da upali, a kec pored njega prede k'o mače. Ovo je za one sa kompjuterima u kolima.
Preporuka:
14
1
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:29h
neregistrovan korisnik
Nismo imali neke ekstra proizvode , ali mogli su se koristiti i nama dobro sluziti . A sada nemamo nista i u svemu zavisimo od drugih sta nam ponude, zar je ovo bolje.
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

Sinko
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:32h
neregistrovan korisnik
Prosle godine na Kosutnjaku samo je moj Jugo i jedna Fiat Panda sisla niz sumu dok je na svakoj krivini na bankini ostao po jedan terenac od 25-50k evra. Nikad nisam razumeo tu logiku novobogatasa, kupis fensi polovnljak terenac pa ga vozis sa izlizanim gumama. Inace je za sneg najbolja prednja vuca, uske zimske gume, visok klirens i malo medjuosovinsko rastojanje. Stojadin je u svoje vreme bio metak od auta, po voznim osobinama bolji od 90% onoga sto se kretalo putevima. A moj jugisa taj dan ispade bolji od novog Pajera :)
Preporuka:
15
1
Odgovori

Prijavi komentar

Medeks
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:38h
neregistrovan korisnik
Imao sam ga nekad doduse pre 20 godina tacno i istina je!!! Svi stoje ili su skliznuli a stojadin piči!!!
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

dzosua
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:45h
neregistrovan korisnik
A ko vozi ovaj po plazi :)))
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Miroslav
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:46h
neregistrovan korisnik
Za vreme kada je projektovan, pravljen i kojim kupcima je bio namenjen, ovaj auto nije uopste bio los! Cak sta vise, trebalo bi pogledati kataloge automobila iz tog perioda i te klase i siguran sam da bi mnogi od vas bili iznenadjeni cenom i kvalitetom u poredjenju sa u to vreme automobilima iz Iste Klase, a da ne pricam o Yugu, koji je razbio "led" i probudio svest o malim jeftinim i kvalitetnim vozilima, a koji su danas trend! U to vreme su se pravili mali automobili, ali Yugo je imao "sexipil" i pored Mini morisa, bio jedini auto koji se rado koristio u americkim filmovima! Nije NATO promasio Namensku za nista!? Zastava fabrika je unistena sa ekonomsko i taktickom namerom, to sada mogu i vrapci da razumeju, npr, one nebulozne kontrakte sa Fijatom koji su premazani crnom bojom a Srbija im placa i razvoj i tehnologiju i radnike + radna mesta a Italijani prave profit! Elem. Sta god da je, jos jednom, Zastava je proizvodila 300, 000+ automobila godisnje!!! Pored EU ( ja zivim u NL od 83' tada su bili reovno na ulicama ) i SAD taj auto je bio ulicni inventar u celoj africi i aziji!
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

gazdagolja
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:46h
neregistrovan korisnik
Citroen Diana je takodje bila odlicna za sneg, jer ima jos uze gume od stojadina 13', prednja vuca i motor napred. A motor je tezi od cele karoserije. Samo sto Diana ima ceradu umesto krova!
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

zoooki
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:53h
neregistrovan korisnik
Ja zivim na jednom brdu nadomak grada vozim juga redovno mu stavim winteru novu gumu ni jednom me nije izdao ..dok pored puta gledam nove automobile pasate bmw puntice ove nove .. neke dzipove koji ne mogu da savladaju neke prepreke jugisa ide neki ni sa lancima nisu uspeli da izadju jako veliki je brdo i konstantno preko 700 metra uspon jugo sa gumam 13 izlazi bez problema mozda je tajna u uzoj gumi koju poseduje ....znam dosta ljudi koji su sa osvezenjem motora prelazili preko 500 .600 hiljada ja vozim polovnog 6,7 godina nijedan kvar nisam imao osim potrosnih delova kocnice ramena neke sitnice nikad me ije izdao presao sam preko 100 000 a ko zna koliko je presao ovaj pre mene sat je okrenuo ko za kliko puta ...problem je nas mentalitet niko nece na jugu da promeni ulje da promeni filtere da ga nekada servisira ko sto rade svi ostali nego voze bez ikakavih servisa zamena 80 000 pa kazu nevalja zastava odlican auto pouzadan za te pare ne postoji bolji jeste krut neudoban ima mana ja sam voziio 140 juga km ..moze da ide toliko vise nece xeee ...
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

secam-se
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:54h
neregistrovan korisnik
Legendarna reklama za keca! Produkcija slovenačkog magazina Avto. Vozač je, u to vreme poznati reli as Marjan Kavčič. Na kraju spota na sneg pada Marjan Zaplatil, foto-reporter Avta.
Preporuka:
12
0
Odgovori

Prijavi komentar

Boban
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 14:57h
neregistrovan korisnik
Napisali ste tekst kao da je reklama za ovogodišnji model, a ne auto od pre više decenija!?
Preporuka:
1
1
Odgovori

Prijavi komentar

Slankamenac
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:01h
neregistrovan korisnik
Ja sam juce prosao sa kecom gde niko nije...ako procitete moje ime znacete sta govorim...
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

secam-se
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:03h
neregistrovan korisnik
@Nu - potpuno netačno! Jedan jedini auto je korišćen na snimanju. Doduše malo prilagođen. Jači motor, tvrđi amortizeri, korišćene su vrhunske reli gume tog vremena, a na pojedinim deonicama lanci i gume sa spajkovima. Što se na promotivnom filmu ne vidi. Za volanom Marjan Kavčič, as nad asovima. Bolji reli majstor od njega je u to vreme bio samo legendarni Jovica Paliković, mada je i Jovica skidao kapu Marjanu za vožnju po snegu i ledu.
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

dicmla
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:06h
neregistrovan korisnik
Najbolje je ono hečbek , to su mu ona ekstra, šatro vrata ,na koja se nije ulazilo ali su se pojavljivala u registraciji.
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Gpz
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:16h
neregistrovan korisnik
Pregazilo ga vreme, Zastava spavala i modernizacije su se svodile na menjanje lajsni i nekih manje bitnih stvari.Fica je bio zakon za sneg ali ni kec nije tako los.Nemam za noviji auto pa vozim "keca" koji je ovih dana obrnuo cajger i zreo je za generalnu.Za 100 evrica sam dosao do italijanske masine sa nepunih 30 000 km i dok nju ne sahranim necu ga baciti.Mnogo sam drugara sa novijim kolima slepovao do servisa ali oni mene nikad-sta god da rikne popravi se na licu mesta i to uglavnom za smesnu cifru.
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

Sloba
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:19h
neregistrovan korisnik
Moj prvi automobil je bio "stojadin",i extra se pokazao po snegu i ledu!Nema ABS ni servo ali je stvarno dobar za sneg!
Preporuka:
9
0
Odgovori

Prijavi komentar

yugo
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:20h
neregistrovan korisnik
Ljudi salu na stranu , ali ja sam se probijao u subotu po mecavi sa mojim jugicem tamo gde su većina novih kola ostala zaglavljena .. uzana guma, zimska naravno. Kad san se parkirao kuci poljubio sam ga ..
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

swebalkanac
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:23h
neregistrovan korisnik
Secam se situacije da sam ga(keca) vozio bez menjaca, verovali ili ne!
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Z128
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:26h
neregistrovan korisnik
Z128 je auto koji se voli. Iako u porodici imam i clio-a, vozim samo z128. Cak me je i cura ostavila jer nisam hteo da vozim clio-a. Govorila je da visem volim z128 od nje...
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

popp
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:27h
neregistrovan korisnik
Dok nisam kupio suv, Yugo mi je bio clan voznog parka zaduzen za voznju zimi, doduse uglavnom grad I krace medjugradske relacije. Stvarno je prolazio skoro svugde. Neko je vec pomenuo, uske gume I visok klirens uz malo vozackog umeca I nema problema.
Preporuka:
7
1
Odgovori

Prijavi komentar

101
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:28h
neregistrovan korisnik
Zastava 101 i Tigar TG621 prolazili su gde danas na mogu ni da pomislim sa mnogo modernijim autom i zimskim gumama. Kec je 835kg težak, skoro duplo lakši od modernih automobila i ima uzane gume 145mm u poređenju sa sadašnjim standardom 195-225mm. Jednostavno, za sneg je dobar a dobro greje ;-)
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Gile
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:31h
neregistrovan korisnik
Ovo je istina, kec je cudo za sneg to govorim iz iskustva. 98 sam imao obuku na starom stojadinu kad sam par casova seo da vozim yugo bio sam pogubljen, kec je autoi ipo za yugica ali 2002 sam otiso da sluzim armiju u Kraljevo kao vozac i nisam iso u prekomandu vec ostao tamo da vozim i izmedju ostalih vozila duzio sam i jednog raspadnutog stojadina kojeg u kako mi rece jedan zastavnik za vreme bombardovanja otpisali i namerno ostavili samog na pisti kako bi ga ovi gadjali medjutim to je preziveo i kad su hteli da ga bace neko se iz pozadine javi i kaze dajte ga nama i tako kadsam bio dezurni vozac po 3, 4 dana ja sve njega vozim i to secam se bila je zima sneg koliko hoces a ja razvozim staresine sa mojim vernim mlaznjakom :) a on po snegu pici i neverovatno koju kontrolu ima ja sam lado preticao sve novije automobile e sad da ne bude da sam jurio 100 ali uvek sam se bolje kretao od novih modela. Kako e to neznam ali znam da sam svaki dan morao nesto oko njega da cackam i da zatezem i opravljam itd.
Preporuka:
8
0
Odgovori

Prijavi komentar

Istina
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:35h
neregistrovan korisnik
Ja bi volio da svaki Srbin voli stojadina
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

realno
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:40h
neregistrovan korisnik
eeeeh - kec je bio CAR (oni sa fiatovim motorima, 4 brzine; čini mi se od 82 ili 83 počeli su sa domaćim motorima i upropastili ga ) Kako je to išlo brate. Startan, dobar prenosni odnos, trećom 130 ladno. Zimi sa zimskim gumama napred nema gde nije prolazio. Udoban za 4 putnika, lep gepek, peta vrata. Tereta prevukao ko šleper. Na 100k km bio ko nov. eeeeeh, bilo pa prošlo. (kec iz 81-ve , comfort, bio za izvoz, pa zbog nečeg vraćen, žiška.)
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

cale
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:46h
neregistrovan korisnik
Naravno za mene "kec"ostaje broj 1.auto koji je proizveden u Srbiji.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Gile
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:46h
neregistrovan korisnik
Lada Niva.
Preporuka:
3
1
Odgovori

Prijavi komentar

Lili
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:48h
neregistrovan korisnik
Vozila sam pet Fića do 94. po svim mogućim i nemogućim uslovima(led,sneg, ledena kiša,Bosna, Slovenija, inostranstvo..)i nikada i baš nikada me nije ostavio zbog loših vremenskih uslova. Što se tiče limarije, karburatora, kondenzatora i elastičnog zgloba bila je druga priča ali samo ko onih proizvedenih posle 69. prvi je bio italijanski :)
Preporuka:
5
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vlade-
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 15:54h
neregistrovan korisnik
Eeee znate li sta je bila Zastava 101 davne 80.godine , dvogrli karb, Recaro sedista, Saturnus halogene maglenke , realno kakvi su nam putevi nista bolje nam i ne treba .Jedini nedostatak ako vec mogu da izmišljam je klima , sve ostalo moze da se tolerise . Ovo sve sa stanovista nekog ko vozi keca starog 32 godine . Naravno ovo sve sa stanovista nekoga ko me je to prvi auto , porodicno nasledje za koje ga vezu prelepe uspomene.
Preporuka:
10
0
Odgovori

Prijavi komentar

Konkordao
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:00h
neregistrovan korisnik
Jeste, ovaj na slici je imao fiatov motor i uze gume pa je leteo po snegu. Ako vam nije jasno otkud uske gume po snegu i ledu, pogledajte bilo koje reli trke po snegu i ledu i pogledajte kako su im iste uske.
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

otac-makarije
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:00h
neregistrovan korisnik
ocigledno niste vozili reno 4...
Preporuka:
2
2
Odgovori

Prijavi komentar

Coa011
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:02h
neregistrovan korisnik
i ja nisam imao problema zimi dok sam vozio keca, ali je tu caka u dimenziji guma, ko je vozio keca sa 145/70/13 gumama, naravno sa dobrom šarom, zimi nije imao problema
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Boro-Miranovic
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:04h
neregistrovan korisnik
Ipak ću se prije osloniti na moj Audi A6 Allroad.
Preporuka:
3
13
Odgovori

Prijavi komentar

Stojadinac
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:11h
neregistrovan korisnik
Ako se izuzme činjenica o kvalitetu ovog automobila, što se tiče paljenja, jedino što me je 2x izdalo zimi je akumulator. Originalni, i posle 6+ godina. Sve se ja slažem za podguzne grejače, podešavanje retrovizora i slično što moderniji automobili imaju, ali što se tiče defekta voznih karakteristika zimi, ja ih ne primećujem... Šta više, palio je i kad tehnološki 20+ (i 30+) godina noviji automobili nisu...
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Coa011
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:14h
neregistrovan korisnik
145/70/13, to su za keca fabričke dimenzije, ko nije stavljao šire gume nije imamo probleme ne snegu, naravno uz dobru šaru
Preporuka:
0
0
Odgovori

Prijavi komentar

Chigrra
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:18h
neregistrovan korisnik
Gume u pesku ih nema, jer ih ispire voda. Inače, teže bi im bilo tada da montiraju i mućkaju nešto, nego da ga prosto snime. Inače genijalno, po meni, baš budi osećaj nostalgije...
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

Pera-
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:30h
neregistrovan korisnik
Prvi svetski hecbek?! Ludilo:)
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:30h
neregistrovan korisnik
Stojadin ako i slupaju nije neka steta,jer im vrednost ne prelazi 300 eura.
Preporuka:
1
3
Odgovori

Prijavi komentar

Mile-Kontras
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:31h
neregistrovan korisnik
Ne povratilo se nikada vise.Jer ipak sada je 2013 za koji dan a "ovo" se do juce jos proizvodilo kod nas
Preporuka:
2
9
Odgovori

Prijavi komentar

Jovan
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:33h
neregistrovan korisnik
I autor teksta verovatno vozi zastavu 101......
Preporuka:
1
6
Odgovori

Prijavi komentar

predrag
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:44h
neregistrovan korisnik
Kec ili 128 istina, sa svim svojim manama, kada se kvare, umeju da podignu zivac. Ali takodje, kad god je palo vise od 15cm snega, vise sam voleo da maznem kevinu 128 nego da mislim da li cu se popeti uz kosutnjak sa golfom! Da nisam na svojoj kozi to osetio, naravno da ni ja drugima ne bi verovao. Eto!
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mario
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:45h
neregistrovan korisnik
A sto je bio dobar za intimne trenutke sa djevojkom .... Jos pogotovo u zimi grijao je ko lud . Poz iz Hr.
Preporuka:
13
0
Odgovori

Prijavi komentar

miki
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:48h
neregistrovan korisnik
Vozio sam dva keca tokom svoje 20-godisnje vozacke "karijere" i mogu reci da je auto za ono vreme bio vrlo dobar... motor je sigurno bio najbolji deo: pouzdan, zivahan, jednostavan za popravke i nije previse trosio... lak za voznju... prostora je bilo sasvim dovoljno za 4-clanu porodicu... jedina ozbiljna mana je kao i kod svih Zastavinih vozila bila slaba limarija podlozna koroziji
Preporuka:
7
0
Odgovori

Prijavi komentar

Nac
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:49h
neregistrovan korisnik
Kec je ovako mogao da se vozi po snegu zato sto su tada postojale prave zimske gume, sa kramponima. Sa njima je stvarno bilo uzivanje voziti po snegu. Sadasnje gume su samo za hladno, za sneg im trebaju lanci.
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dragan
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 16:56h
neregistrovan korisnik
e sto jest jest, sa z101 moglo se na banderu popeti , pa selu sam vozio bez lanaca i to po snegu od pola metra , nikad me nije ostavio na putu, prolazio je gde druga vozila nisu mogla ni da privire cak ni sa lancima. na stranu oprema abs srs airbag itd, ovde je bilo delova da kupis skoro na svakoj trafici heheh, nazalost ode jadnicak u istoriju .......
Preporuka:
6
0
Odgovori

Prijavi komentar

Mata-Kroata
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 17:10h
neregistrovan korisnik
Vi imate keca u sebiji a mi u hrvatskoj Mercedese... Cestitam vam na uspjehr
Preporuka:
1
17
Odgovori

Prijavi komentar

Unitrak
Utorak, 11. 12. 2012. 02:52h
neregistrovan korisnik
@Mata-Kroata : Svaka cast, nego da te pitam, u kom se to mestu pravi hrvatski Mercedes? Nije vas nemacki Dajmler tuzio zbog imena? Mislim, pratio sam auto industriju zadnjih godina ali nisam cuo da je Mercedes prodat i preseljen u Hr, izvini na mojoj neobavestenosti.
Preporuka:
11
0
Odgovori

Prijavi komentar

Milko
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 17:55h
neregistrovan korisnik
Sve što je rečeno o "stojadinu" uglavnom je tačno. "Stojadin" je bio dobar automobil u svakom pogledu, samo je njegova izrada bila više nego loša. Kada ste kupili novi automobil bilo vam je potrebno mesec ili dva da ga u servisu dovrše, zastegnu, stave neke delove koje su zaboravili kod montaže i sl. Posle ste mogli da se vozita kako hoćete, zimi naročito dobro i sigurno. Ne vozim više "stojadina" ali sam sa tri automobila prešao više od 380.000 km i za tih petnaestak godina nisam niakd, baš nikada ostao u kvaru na putu, niti zaglavljen u snegu.
Preporuka:
4
0
Odgovori

Prijavi komentar

Radovan
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 18:23h
neregistrovan korisnik
Sve tragove obrise vodaako nikad nisi bio na moru da znas ubuduce...
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Radovan
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 18:24h
neregistrovan korisnik
Vidi se da nisi bio na moru, sve obrisu talasi...
Preporuka:
2
0
Odgovori

Prijavi komentar

Vladex
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 18:27h
neregistrovan korisnik
Ne samo sto je za reklamu trebalo bar deset auta nego ko zna koliko je imalo i povredjenih.
Preporuka:
1
9
Odgovori

Prijavi komentar

Tisa
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 18:49h
neregistrovan korisnik
Ja sam zadovoljan i sa golfom
Preporuka:
2
5
Odgovori

Prijavi komentar

Igor
Ponedeljak, 10. 12. 2012. 20:42h
neregistrovan korisnik
Ova letnja reklama je slična reklami za najnoviju mazdu 6. :) To je ujedno i jedina sličnost između ove dve pojave jer mazda spada u najmodernije tehnološko distignuće u autoindustriji, dok se kec ne može ni svrstati u ovu industrijsku granu!
Preporuka:
0
4
Odgovori

Prijavi komentar

Auto-manijak
Utorak, 11. 12. 2012. 08:45h
neregistrovan korisnik
Fiat 128 nije bio hečbek već klasična troprostorna limuzina! Imao je četvora a ne petora vrata. Verzija koja se pojavila kasnije, "sport", bio je hečbek sa troje vrata - svojevrsni kupe.
Preporuka:
3
0
Odgovori

Prijavi komentar

sale
Utorak, 11. 12. 2012. 21:03h
neregistrovan korisnik
101 jeste bio sve do devedesetih odlican auto. ne jedan vozac mi je rekao da tokom 70 ih recimo kad bi isao za nemacku nikakakva bruka nije bila da ga vozis. nije tada opel kadet pa ni golf 1 bio neko cudo u odnosu na 101
Preporuka:
1
0
Odgovori

Prijavi komentar

Dule
Sreda, 12. 12. 2012. 11:38h
neregistrovan korisnik
Mislim da je Fica nacionale bio pravi auto za zimske uslove.Po zaledjenoj kocki na 7% uspona isao je ko mace uz dud.
Preporuka:
3
0
Odgovori