Pregovori "Pežoa" i "Dženeral motorsa"

Pregovori "Pežoa" i "Dženeral motorsa"

“Pežo” je prošle godine poslovao sa gubitkom usled teških uslova na evropskom tržištu automobila. “Tribun” piše da bi sporazum o savezu sa “Dženeral motorsom”... »

Poštovani čitaoci, ostavljanje komentara na vesti starije od 5 dana nije moguće.

Prijavi komentar

Vlada-nbg
Četvrtak, 23. 02. 2012. 17:46h
neregistrovan korisnik
ne cudi sto je pezo u gubitku,videcemo sa novim modelima.
Preporuka:
6
6
Odgovori

Prijavi komentar

ns
Petak, 24. 02. 2012. 00:39h
neregistrovan korisnik
ako pocnu da ugradjuju fiatove motore umesto hdi onda su propali skroz
Preporuka:
10
11
Odgovori

Prijavi komentar

VeljkoM
Petak, 24. 02. 2012. 09:12h
neregistrovan korisnik
Fiat je kupio Chrysler a ne GM. GM ima opel u evropi, a i chevrolet. Slabo će se tu ubaciti pežo, pogotovu što je pežo u korporaciji sa citroenom...
Preporuka:
8
4
Odgovori

Prijavi komentar

koma
Petak, 24. 02. 2012. 15:36h
neregistrovan korisnik
@VeljkoM : JTD motora imas u OPEL-lu ko blata, a to je FIAT-ov motor.
Preporuka:
17
4
Odgovori

Prijavi komentar

Ivan
Petak, 24. 02. 2012. 18:02h
neregistrovan korisnik
Pa ako nije mogao da posluje pozitivno u okviru PSA grupacije, onda bolje da ugase marku.......jer su rezultatima dokazali, kao i Opel da nisu profitabilni. Opel razbije sa Insignijom, a onda prijavljuje gubitak. Ko je tu normalan.
Preporuka:
9
1
Odgovori

Prijavi komentar

407
Petak, 24. 02. 2012. 20:07h
neregistrovan korisnik
Možda je dobro da se udruže - to će verovatno vratiti pežo na stari nivo - ipak njihova industrija radi 200 i kusur godina
Preporuka:
8
2
Odgovori

Prijavi komentar

drugiilitreci
drugiilitreci
Petak, 24. 02. 2012. 20:07h
Pa kako u gubitku, odraše me kad kupih Pežo onomadne!?
Preporuka:
9
3
Odgovori

Prijavi komentar

Sin-Dragan
Petak, 24. 02. 2012. 23:39h
neregistrovan korisnik
Pa dace im malo kesa, neku platformu da je razvlace naradnih 10 godina kao Fiat, a da tu su i benzinski motori posto ocigledno ne znaju da ih naprave pa traze od BMW-a. U Alfi su svi benzinci bili iz GM/Opela, pa Croma i ovde ce neki turbo da im daju...sta da rade ljudi kada znaju da prave motore...Platforme koji koristi Fiat poticu iz GM-a i drze skoro celu gamu iako ih oni rastezu, pakuju to je iste platforme godinama...
Preporuka:
5
12
Odgovori

Prijavi komentar

Taj
Subota, 25. 02. 2012. 19:20h
neregistrovan korisnik
@Sin-Dragan : Pričaj ti šta hoćes- pežo je pežo oduvek bio i ostao marka za respekt i poštovanj-pričao sam sa mnogim njegovim zadovoljnim korisnicima
Preporuka:
8
5
Odgovori

Prijavi komentar

ja
Ponedeljak, 27. 02. 2012. 13:01h
neregistrovan korisnik
@Taj : Ja sam jedan od tih zadovoljnih korisnika...od 2004 do sata sam promenio 4 pezo automobila... 307,206,407 i sada imam novu 308-icu...super su...
Preporuka:
5
2
Odgovori

Prijavi komentar

zadovoljni-korisnik
Ponedeljak, 27. 02. 2012. 13:25h
neregistrovan korisnik
@Taj : Ja imam pežoa novije proizvodnje i mogu da kazem da je bolje da sam te pare bacio u Dunav, nego sto sam kupio ovaj auto. Održavanje je preskupo, auto nije za nase puteve(previše je osetljiv), brzo mu pada cena-ja sam za dve godine izgubio 4000 e...VW JE ZAKON!!!
Preporuka:
1
6
Odgovori

Prijavi komentar

Nikanor
Utorak, 28. 02. 2012. 10:48h
neregistrovan korisnik
Mogu da razumijem ljude koji su kupili nov automobil i sa njim imali problema, pa čak i sa Peugeotom! ta priča kako je VW najpouzdaniji, ja lično imam izuzetno loša iskustva sa Golfom i Audijem A3! U svakom slučaju to ne govori da su VW, Audi pa ni Peugeot loši!!! Pitajte vlasnike BMW -ova za loša iskustva -pa opet niko ne sme da se usudi da kaže kako "bavarac" -ne valja! Kada već govorimo o Peugeotu- treba napomenuti i to da je od 2004. godine na ovako Peugeotov dizel agregat najbolji na planeti, da se prodaje u najviše primjeraka -budući da se HDI dizelaši još pored Pežoa ugrađuju i u: Citroen, Ford, Mazda, Volvo, Jaguar, Land Rover, BMW! Platforme, limariju i enterijer izrađuju od najkvalitetnijih materijala ikada korištenih u auto -insustriji (inače porijeklom iz avio -industrije) XillAluminium i aluplastika! Udruživanje Pežoa odnosno PSA grupacije sa bilo kojom auto kućom iz USA -smo može biti pogubno za neameričke firme! Iz prostog i jednostavnog razloga što američka ekonomija čini sve što je u njenoj moći kako bi uništila i sravnila sve konkurente. To su napravili sa Volvom, to su napravili sa SAABom, Mazdom, Jaguarom, Daewooom, Mercedes je bio krenuo ozbiljnom stranputicom dok je bio u grupaciji sa Chryslerom, svi smo bili svjedoci kako je Njemačka Vlada spašavala Opel i radna mjesta a tek ćemo svi vidjeti kako će FIAT početi da se davi! OPEL je najbolji primjer kako se uništava američka konkurencija, pošto su u 2011. godini zabilježili gubitak od 757 miliona USD
Preporuka:
3
2
Odgovori

Prijavi komentar

Nikanor
Utorak, 28. 02. 2012. 10:56h
neregistrovan korisnik
-pa su onda konto "spašavanja Opela" (kojeg su sami uništili i doveli na rub propasti) uzeli grdne milione što od Njemačke Vlade što od njemačkih poreznih obveznika kako bi tobože tim istim ljudima sačuvali radna mjesta?!? Ti isti radnici Opela su znači izvadili loveu iz svojih džepova i platili svoja uredna radna mjesta da bi mogli i dalje da rade ui svojim fabrikama! To je "American Way". Ista stvar će se desiti i sa Pežoom i Citroenom ukoliko krenu da petljaju sa Američkim kućama, vidjećete tek šta će da se desi ionako klonulom FIATu kao i svima koji su na BILO KOJI NAČIN konkurenti proždrljivim američkim korporacijama! Osim toga američki auto proizvođači sa stanovišta tehnologije, osim sistema 4x4 -nemaju APSOLUTNO NIŠTA da ponude PSA grupi! S tim u vezi, mnogo je pametnije da se "fransoe" povežu sa MITSHUBISHI MOTORSom koji je još uvijek slobodan a ima vrhunsku 4x4 tehnologiju! Viva la Peugeot
Preporuka:
3
1
Odgovori